abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:46:00 #26
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24326461
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:20 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Hey ik heb het alleen over een paar vragen die wel bevallen hoor. De rest was natuurlijk compleet ruk. En de vragen werden ook nog eens steeds later gepost. Stelletje amateurs

Mijn favoriete omschrijving is toch wel deze:
Een dodelijk staaltje van pugilistisch bedrog
Echt geniaal gevonden, ik zat echt ff te denken wat the fuck pugilisme was... Tot het mij te binnen schoot
Ik weet t nog steeds niet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24326503
handig heh als google je ook niet echt wat verder helpt met een moeilijk woord
Een beetje logisch naar de zin kijken wil ook wel eens helpen, deze is juist mooi duidelijk.
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:49:09 #28
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24326528
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef DinoPK het volgende:
handig heh als google je ook niet echt wat verder helpt met een moeilijk woord
Een beetje logisch naar de zin kijken wil ook wel eens helpen, deze is juist mooi duidelijk.
Ik heb het antwoord wel inmiddels hoor ^^
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24351154
Iets wat mij opvalt bij sommige items: Ik vind dat er wat teveel nadruk ligt op de individuele crewleden.

Ik weet natuurlijk niet precies met wat voor opzet games.fok is opgezet, maar ik had het idee dat het een van de grootste nederlandse game sites wilde worden. Wat ik dan erg vreemd vind is dat er bij de eindejaars special en bij de vooruitblik voor 2005 allemaal individuele pagina's geschreven worden.

Kijkend naar onderhand elke grote games site, dan vind ik daar geen individuele pagina's terug, maar specials per platform. Nou bestaan de grote sites meestal uit vele subsites (per platform), en is games.fok een beetje een allergaartje.

Het nadeel is dat je nu een lijst krijgt per persoon, en dat je iedere pagina eigenlijk moet lezen. Sorteer je dit per platform, dan schrijft men wat minder bevooroordeeld, en is het voor de lezer én makkelijker te vinden én wat lekkerder om weg te lezen (én dan valt het minder op dat er in de crew buitensporig veel Nintendo fans zitten )
  maandag 3 januari 2005 @ 02:28:01 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_24366157
Nouja eurogamer.net deed het ook met persoonlijk commentaar (weliswaar met een geintegreerde lijst) en eurogamer = god, dusseh..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_24368958
Hahah goede beargumentatie
Eurogamer is het beste qua schrijfstijl, ben ik met je eens, voor de rest kunnen zij ook nog zat leren.

En je zegt het eigenlijk al zelf: eurogamer publiceert 1 lijst, waar iedereen dan per spel zijn commentaar op geeft indien relevant. Dat is wat anders dan 15 persoonlijke lijstjes en 1 top 3.

Nou gaat het mij niet zozeer persé om deze lijstjes, gewoon het hele gevoel dat ik bij games.fok krijg. Er wordt bij mij net teveel een gevoel gecreeërd over de importantie van de crew(leden). Het zou wat mij betreft iets meer in de anonimiteit mogen. Dat is alles. Maar zoals gezegd, ik weet niet wat de doelstelling van fok is met deze site.
  maandag 3 januari 2005 @ 12:45:21 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_24370354
Ik vind persoonlijk per spel commentaar geven ook wel beter; in tegenstelling tot de games.fok crewleden heeft de crew van eurogamer echter de beschikking over alle consoles en kunnen alle spellen dus gespeeld worden. Een persoonlijke draai eraan geven zoals nu gedaan vind ik juist wel leuk, zodra games.fok zich heel zakelijk opstelt kunnen ze niet meer concurreren met de andere websites.

Dan is alleen weer het probleem dat er teveel crewleden zijn voor het publiek om zich mee te binden, en zo worden alle lijstjes toch weer onpersoonlijk..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 januari 2005 @ 14:10:36 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24371757
quote:
Nou gaat het mij niet zozeer persé om deze lijstjes, gewoon het hele gevoel dat ik bij games.fok krijg. Er wordt bij mij net teveel een gevoel gecreeërd over de importantie van de crew(leden). Het zou wat mij betreft iets meer in de anonimiteit mogen. Dat is alles. Maar zoals gezegd, ik weet niet wat de doelstelling van fok is met deze site.
Dit was de eerste keer dat we dergelijke specials maakten en we zijn zelf ook niet helemaal tevreden over hoe het deze keer was (veel tekst, weinig reacties) en dat zal volgend jaar wel anders zijn Dit keer juist zo gedaan omdat we nog jong zijn en de users een beetje willen laten weten wie nu eigenlijk wat gamet.

Het idee wat nu getipt wordt zou best eens gebruikt kunnen worden, maar ook iets compleets anders. Dat moeten we nog leren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24412026
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk voor de users als de redactieleden allemaal een beetje een eigen herkenbare smoel hebben, aan de andere kant is dat bijna onmogelijk omdat we met zo'n groot team werken, wat weer nodig is omdat iedereen vrijwillig aan de site werkt.
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:41:18 #35
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24439960
Bij de release kalender staat Resident evil 4 voor 11-1. Dit is 18-03 voor Europa en hij word in de VS 11-1 ge-released
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 6 januari 2005 @ 21:43:49 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24440032
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:41 schreef HomerJ het volgende:
Bij de release kalender staat Resident evil 4 voor 11-1. Dit is 18-03 voor Europa en hij word in de VS 11-1 ge-released
Bekende bug. US en EU release data komen af en toe verkeerd in de release lijst. Op de game-info pagina staat het wel goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24556162
Waarom staat de RSS feed niet op games.fok.nl, maar kom je deze pas tegen als je in een nieuw item zit.

Sage van firefox kon de feed niet vinden, het is dat ik wist door de grote prijsvraag dat er eentje was...
pi_24565657
Compliment voor de leuk georganiseerde prijsvraag nog

complimentje mocht wel weer, staat zo veel commentaar
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_24649170
Klein vraagje Wanneer komen de uitslagen (ongeveer) van het roddelgebeuren en de gamegirl?
pi_24654465
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:21 schreef inkie1010 het volgende:
Klein vraagje Wanneer komen de uitslagen (ongeveer) van het roddelgebeuren en de gamegirl?
Begin volgende week zullen de uitslagen bekend zijn .
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:37:28 #41
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24695503
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:29 schreef DinoPK het volgende:
Waarom staat de RSS feed niet op games.fok.nl, maar kom je deze pas tegen als je in een nieuw item zit.

Sage van firefox kon de feed niet vinden, het is dat ik wist door de grote prijsvraag dat er eentje was...
Geen idee eigenlijk, maar voor andere mensen die geinteresseerd zijn:
http://rss.fok.nl/feeds/games
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:16:16 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24813535
Roy, ga jij nog een import-review van RE 4 plaatsen?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:52:12 #43
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24814181
Over toekomstige content kunnen we geen uitspraken doen helaas Maw, dat is nog niet bekend.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 15:48:31 #44
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24864589
Ik heb net me Lemorny snickt + boek gekregen! TOp

Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!

O ja, ik had opgegeven dat ik de Xbox versie wou maar ik kreeg de Gamecube versie. Gelukkig heb ik ook een Gamecube hier dus er is niks aan de hand. Als het een PS2-versie was had ik er niks aan gehad

Maar nogmaals bedankt, top
pi_24864968
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net me Lemorny snickt + boek gekregen! TOp

Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!

O ja, ik had opgegeven dat ik de Xbox versie wou maar ik kreeg de Gamecube versie. Gelukkig heb ik ook een Gamecube hier dus er is niks aan de hand. Als het een PS2-versie was had ik er niks aan gehad

Maar nogmaals bedankt, top
Ik geloof dat we twee cubeversies hadden en eentje voor de Xbox, dus dan zullen ze toch op een of andere manier verdeeld moeten worden . Gelukkig ben je dan ook in het bezit van een cube
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:30:47 #46
65516 gieling
Live from NYC
pi_24867387
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:

En over transport/kosten moet je bij mr.Subtle zijn
Iig aardig aangeboden alvast
pi_24910299
commentaar :
De preview plaatjes staan mooier bovenaan dan onder de tekst imo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:49:46 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24910364
Wat bedoel je precies?
pi_24910570
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
commentaar :
De preview plaatjes staan mooier bovenaan dan onder de tekst imo
Kun je iets preciezer toelichten wat je bedoelt?
  donderdag 3 februari 2005 @ 23:18:01 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_24911056
Wat is het precies, dat je bedoelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')