Ik weet t nog steeds nietquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:20 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Hey ik heb het alleen over een paar vragen die wel bevallen hoor. De rest was natuurlijk compleet ruk. En de vragen werden ook nog eens steeds later gepost. Stelletje amateurs![]()
Mijn favoriete omschrijving is toch wel deze:
Een dodelijk staaltje van pugilistisch bedrog
Echt geniaal gevonden, ik zat echt ff te denken wat the fuck pugilisme was... Tot het mij te binnen schoot
Ik heb het antwoord wel inmiddels hoor ^^quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef DinoPK het volgende:
handig heh als google je ook niet echt wat verder helpt met een moeilijk woord
Een beetje logisch naar de zin kijken wil ook wel eens helpen, deze is juist mooi duidelijk.
Dit was de eerste keer dat we dergelijke specials maakten en we zijn zelf ook niet helemaal tevreden over hoe het deze keer was (veel tekst, weinig reacties) en dat zal volgend jaar wel anders zijnquote:Nou gaat het mij niet zozeer persé om deze lijstjes, gewoon het hele gevoel dat ik bij games.fok krijg. Er wordt bij mij net teveel een gevoel gecreeërd over de importantie van de crew(leden). Het zou wat mij betreft iets meer in de anonimiteit mogen. Dat is alles. Maar zoals gezegd, ik weet niet wat de doelstelling van fok is met deze site.
Bekende bug. US en EU release data komen af en toe verkeerd in de release lijst. Op de game-info pagina staat het wel goedquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:41 schreef HomerJ het volgende:
Bij de release kalender staat Resident evil 4 voor 11-1. Dit is 18-03 voor Europa en hij word in de VS 11-1 ge-released
Begin volgende week zullen de uitslagen bekend zijnquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:21 schreef inkie1010 het volgende:
Klein vraagjeWanneer komen de uitslagen (ongeveer) van het roddelgebeuren en de gamegirl?
Geen idee eigenlijk, maar voor andere mensen die geinteresseerd zijn:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:29 schreef DinoPK het volgende:
Waarom staat de RSS feed niet op games.fok.nl, maar kom je deze pas tegen als je in een nieuw item zit.
Sage van firefox kon de feed niet vinden, het is dat ik wist door de grote prijsvraag dat er eentje was...
Ik geloof dat we twee cubeversies hadden en eentje voor de Xbox, dus dan zullen ze toch op een of andere manier verdeeld moeten wordenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net me Lemorny snickt + boek gekregen! TOp
Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!
O ja, ik had opgegeven dat ik de Xbox versie wou maar ik kreeg de Gamecube versie. Gelukkig heb ik ook een Gamecube hier dus er is niks aan de hand. Als het een PS2-versie was had ik er niks aan gehad
Maar nogmaals bedankt, top
En over transport/kosten moet je bij mr.Subtle zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:48 schreef HomerJ het volgende:
Maar het was een pakketje en de verzendkosten zijn daarvan 5,50. Nu zijn jullie een vrijwillge Games! Site en ik zou die verzendkosten zelf ook wel willen betalen hoor!
Kun je iets preciezer toelichten wat je bedoelt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
commentaar :
De preview plaatjes staan mooier bovenaan dan onder de tekst imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |