Is dat weer een John-Titor-fabel?quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Fuck it. Ik ga mijn periodieke staat van niet-bewustzijn nu in. Reacties mogen lekker wachten tot morgen.
John Titor is geen fabel. G.W. wordt neergeschoten door een democraat begin februari. Mark my words.quote:Op zondag 26 december 2004 22:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat weer een John-Titor-fabel?
wat schattigquote:Op zondag 26 december 2004 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat was flauw. Tenslotte heeft Dominique ook zijn foto's van het Triviantdelirium openbaar gemaakt - weliswaar geheel ongevraagd - , dus nu zal ik het ook maar doen.
Hier zit ik, op mijn allerbraafst;
die glimlach! (die overigens te danken is aan een poging Hazes weer tot leven te wekken door diens lijfbier uit de rode cijfers te helpen)
die kleren!
die boeken!
dat notitieblok waar de pen nog nasiddert van WEER een poging tot stijl,
Kerstfeest te vieren.
[afbeelding]
In 2005 al?quote:Op zondag 26 december 2004 22:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
John Titor is geen fabel. G.W. wordt neergeschoten door een democraat begin februari. Mark my words.
quote:pberends
Geregistreerd gebruiker Geregistreerd op: Jun 2004
hazewind-steur en nacho-winde
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn steur vertoont nogal eigenaardig gedrag; wanneer ik hem in de vijver zet probeert 'ie telkens met een noodgang balancerend op z'n staart de vijver door te ploegen. Ik heb hiervoor vitalfish gebeld, en die zeggen dat dat normaal gedrag is omdat steuren rond deze tijd willen paaien, en dat ze dus de vijver uit proberen te komen.
Wat mij echter zorgen baart is dat de steur wanneer hij niet met deze activiteiten bezig is blijft ronddobberen alsof er lucht in z'n kop zit. Hij blijft dan aan de oppervlakte hangen en beweegt nauwelijks. Ik heb de steur 'n nacht in ons ligbad gehad, en momenteel ligt hij in een teil in de tuin met een extra luchtbol want ik ben bang dat hij zichzelf bij het rond-racen beschadigd. Bij het observeren in de teil is me opgevallen dat hij wel gewoon eet, dus ik denk niet dat er lucht in z'n spijsverteringsstelsel zit.
Ik heb wel ong. anderhalve week geleden medicijnen in de vijver gehad tegen trematode en zuigwormen. vitalfish, waar ik de medicijnen heb gekocht raadde me aan om de goudvissen, shubunkin en windes eruit te halen, maar de steuren konden erin blijven. Kan het zijn dat de steur de waterkwaliteit vervelend vindt en daardoor zo raar doet?
Ik weet wel dat de medicijnen niet al te best zijn geweest (wel voor de koi; die hebben nergens meer last van), want een van mijn windes is kromgetrokken en zwemt als een nacho door de vijver (is daar nog wat aan te doen?).
Bedankt alvast,
Peter.
echte visseliefde, zoals beschreven door Pberendsquote:Op zondag 26 december 2004 22:32 schreef pberends het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul:
http://www.pondlibrary.info/ned/forum/showthread.php?t=2475&goto=nextnewest
[..]
quote:Op zondag 26 december 2004 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat was flauw. Tenslotte heeft Dominique ook zijn foto's van het Triviantdelirium openbaar gemaakt - weliswaar geheel ongevraagd - , dus nu zal ik het ook maar doen.
die glimlach! (die overigens te danken is aan een poging Hazes weer tot leven te wekken door diens lijfbier uit de rode cijfers te helpen)
die kleren!
die boeken!
Kerstfeest te vieren.
Als dat het voor me deed, dan zou ik je vast de gelukkigste 23 jarige op fok maken, maar helaasquote:Op zondag 26 december 2004 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog gewoon oud was.
Tjemig wat een lekker wijfquote:Op zondag 26 december 2004 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
die kleren!
die boeken!
Kerstfeest te vieren.
[afbeelding]
Licht gebruinde mannen zijn aantrekkelijker, teken van gezond zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Slecht voor je huidskleur? Sinds wanneer wordt je daar bruiner van dan?
Daarvoor moet ik nog bijna een half jaar wachten.quote:Op zondag 26 december 2004 22:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als dat het voor me deed, dan zou ik je vast de gelukkigste 23 jarige op fok maken, maar helaas
Wie is dat? Je oom?quote:Op zondag 26 december 2004 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
We misstaan elkaar niet op een meet.
Zoals JFK.quote:Op zondag 26 december 2004 22:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Licht gebruinde mannen zijn aantrekkelijker, teken van gezond zijn.
Ik vond je knapper toen je je haar kort had.quote:Op zondag 26 december 2004 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik nog bijna een half jaar wachten.
Ja, dat schreef je, ja.quote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vond je knapper toen je je haar kort had.
dat weet ie zelf ook wel, de pestkopquote:Op zondag 26 december 2004 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik vond je knapper toen je je haar kort had.
Met het IQ van Fransie is het een wonder dat hij nog zover gekomen is in het leven.quote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Als dit geen duidelijke kerstvertaling is, dan weet ik het niet meer :
[afbeelding]
[afbeelding]
Huidkanker gezond?quote:Op zondag 26 december 2004 22:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Licht gebruinde mannen zijn aantrekkelijker, teken van gezond zijn.
brrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even wachten en dan mag ie weer naar z'n rolatorquote:Op zondag 26 december 2004 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
nu op Belgie, You can leave your hat on
hij ziet er goed geolied uit, die ouwe stripkoningquote:Op zondag 26 december 2004 22:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan mag ie weer naar z'n rolator
Everybody move to the back o'the bus.quote:Op zondag 26 december 2004 22:57 schreef George-Butters het volgende:
* George-Butters speelt Outkast - Rosa Parks
Ooggaten op de schedel ongezond?quote:Op zondag 26 december 2004 22:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb het niet over pukkels en andere rare gaten in je gezicht.
quote:Op zondag 26 december 2004 22:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent stiekum een hiphopfanaatjequote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Everybody move to the back o'the bus.
Wie is dat? Je broertje?quote:
Heb je vandaag nog iets gevonden over die Tegenpausen?quote:Op zondag 26 december 2004 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Everybody move to the back o'the bus.
Ik heb m'n broertje inderdaad maar naar Amerika gestuurd, daar hebben ze namelijk wel een fatsoenlijk sociaal stelsel.quote:Op zondag 26 december 2004 23:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie is dat? Je broertje?
Je hebt maar een vreemde familie....
Eerst die foto van je oom, nu de foto van je broertje...
als ik niet beter wist, zou ik vreemde dingen van je denken.
Wat een verschrikkelijke klote tv vanavond.quote:
LOLquote:Mercier Champagne 19,99 , Meki Rode Wijn 5,99 , Geenstijl Doritos 0,91 in de Aanbieding
Meki Shop de Goedkoopste Supermarkt
Dat is het 365 dagen vh jaarquote:Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke klote tv vanavond.
the golden child he, die is wel leukquote:Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke klote tv vanavond.
Zuigend nepverhaal. Na 5 minuten dacht ik: blaaaaaaaaaaaaaaat.quote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
the golden child he, die is wel leuk
Eddy Murphy, doet me niksquote:Op zondag 26 december 2004 23:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
the golden child he, die is wel leuk
Moet jij niet gezellige kerstfilms kijken met die 2 kids van je?quote:Op zondag 26 december 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Zuigend nepverhaal. Na 5 minuten dacht ik: blaaaaaaaaaaaaaaat.
2e kerstdag zitten ze bij mijn ex-vrouw.quote:Op zondag 26 december 2004 23:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Moet jij niet gezellige kerstfilms kijken met die 2 kids van je?
Ik krijg wel het idee dat je ze wat verwaarloost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |