Hopelijk wel jaquote:Op zondag 26 december 2004 04:11 schreef rubbereend het volgende:
zn site: http://www.robertdoornbos.com/
hopen dat hij bij Jordan aan de gang kan
Dat is zeker. Ik hoop dat we doornbos snel in actie zien bij Jordanquote:Op zondag 26 december 2004 14:39 schreef The_Hives het volgende:
Ach, Jordan is evengoed een mooie opstap, iig betere opstap dan minardi
in F3 heeft hij soms wat pech gehad bij de ********* masters of formula 3 op zandvoort toen er een andere nederlander tegen hem aan reedquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:28 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind hem een symphatieke kerel maar ik moet wel zeggen wat ik van hem gezien heb in de F3 vond ik niet bepaald indrukwekkend. De F3000 heb ik niet echt gevolgd. Zijn F1 tests waren gewoon goed.
Ik hou bij hem een slag om de arm.
mee eens, Albers had werd gewoon weggereden terwijl Doornbos bijzpndere prestaties neerzette. Da's mrecies t verschilquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:10 schreef JPM01 het volgende:
[..]
in F3 heeft hij soms wat pech gehad bij de ********* masters of formula 3 op zandvoort toen er een andere nederlander tegen hem aan reed![]()
F3000 won hij als eerste nederlander een formule 3000 race en nog wel op spa en dan ook een manier zoals alleen Alonso voor die tijd deed.
Albers zat in een top team in 2000 pakte geen punten terwijl webber 3 keer op het podium stond en 3e in het kampioenschap werd
doorbos werd dat ook maar won ook![]()
Liuzzu werd in zn eerste jaar ook voorbij gereden door zn teamgenoot/ De opdracht voor Doornbos was om dit jaar te leren in het team en enkele podiumplaatsen te halen en volgend jaar meost hij gaan winnen. Het ging veel beter dan verwacht!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:32 schreef Vitalogy het volgende:
Nou ja niet gaan overdrijven. Doornbos werd eigenlijk ook compleet weggereden door Liuzzu.
die heeft 23 autoraces gereden voordat die in F1 kwamquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:17 schreef kriele het volgende:
Maar een coureur als Raikkonen had toch ook niet zo'n hele denderende cv, voordat hij in de F1 terecht kwam??
Nu alleen nog wachten op bevestigingquote:Volgens diverse buitenlandse media heeft de Nederlander Robert Doornbos een contract getekend met het team van Jordan. Doornbos zou met sponsoren Burgfonds en Muermans de benodigde 7 miljoen dollar aan sponsorgeld bij elkaar hebben gekregen.
Zowel het team van Jordan als het Doornbos-kamp kan nog niets bevestigen. Een woordvoerder van Doornbos vertelde tegenover InsideF1.nl: "Het ziet er goed uit voor Robert, maar we kunnen nog niets bevestigen. Er zit een kern van waarheid in, maar er is op dit moment nog niets getekend, anders was ik nu wel ergens anders."
Volgens de geruchten zou Doornbos eerste coureur worden. Wanneer dit doorgaat rijden er voor het eerst twee Nederlanders tegelijkertijd Formule 1. Het tijdperk Verstappen lijkt hiermee voorgoed voorbij.
Of de managers van Doornbos naast Burgfonds en Muermans nog meer sponsors hebben weten te strikken, of dat de twee bedrijven het totale bedrag opbrengen is ook nog niet bekend. Meer nieuws volgt ongetwijfeld.
Ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doornbos bij Jordan zou echt fantastisch zijn. Hopelijk wordt het snel bevestigd
en alleen maar omdat de mislukte F3 teambaas ze goed ketquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:08 schreef Vitalogy het volgende:
Ja en een portugees.
En een mexicaan als testrijder.
Je vergeet nu wel wat. Doornbos heeft een leuk F3000 seizoen gehad, gevolgd door een paar goede tests bij Jordan. Dat is opzich nog niet veel. Hij heeft dus nog alles te bewijzen en daarom MOET hij aankomend seizoen, hoe dan ook ergens rijden.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
Jammer voor Doornbos dat ze bij Jordan geen verstand hebben. Ik hoop echt dat ze enorm op hun bek gaan komend seizoen. Een Indiër en een Portugees. Kan het slechter
Maar Doornbos komt er wel. Jordan is toch een slecht team
volgend jaar is er geld beschikbaarquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Ik schat Jordan volgend jaar met meer testwerk, een betere kennis van de sterke toyotamotor en flink wat investeringen in goed personeel wel wat hoger inGo Doornbos!
Zou erg zonde zijn voor Doornbos.quote:Robert Doornbos zal hoogstwaarschijnlijk niet meer in actie komen in de vrijdagtrainingen voor Jordan. De Nederlander zou geen geld op tafel hebben kunnen leggen om zijn contract te verlengen.
Doornbos reed in de eerste zes race-weekends als vrijdagtester voor Jordan. Om dat langer te mogen doen zou volgens de geruchten Doornbos meer geld op tafel hebben moeten leggen, maar dat kon de Nederlander niet opbrengen. Ondanks zijn goede prestaties zal Doornbos daarom waarschijnlijk worden vervangen door Franck Montagny.
Montagny wordt gesteund door Renault-teambaas en coureursmanager Flavio Briatore. Briatore zou Montagny dolgraag meer ervaring op willen laten doen in de Formule 1. Volgens de geruchten zou Montagny naast vrijdagtester in de loop van dit seizoen ook races gaan rijden voor Jordan.
Jordan wil het nieuws nog niet bevestigen of ontkennen.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/14476
Ja, wie van de twee finished als laatste! Wie kwalificeert zich als 17e!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef Vitalogy het volgende:
Voor de Nederlandse kijkers wordt de komende grand prix natuurlijk wel extra interessant.
Zo, wat onderschat jij Albers! het gaat mij er niet om of je hem wel of niet mag, maar feit is dat Albers gewoon heel goed bezig is en de snelheid er goed in heeft zitten. Robert gaat daar een zware dobber aan hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:Doornbos
Albers zal alle hoeken van dat circuit gaan zien
Wat was de strekking van dat verhaal in de sportweek?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:57 schreef Remzz het volgende:
Leuk dat Doornbos mee mag rijden, na een interview in de laatste sportweek van Albers mag hij van mij wel helemaal optokke
Eehm tja dat hij meer wou, dat hij hier niet genoegen mee zou nemen, mensen moesten hem voor vol gaan aanzien, geen ontzag voor andere rijders enz... Zal het nog wel eens goed opzoeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:25 schreef 456 het volgende:
[..]
Wat was de strekking van dat verhaal in de sportweek?
dat dit nog lang niet het laatste was wat mensen van Albers in de formule 1 hadden gezien. maw, dat hij minimaal verwacht bij een goede middenmoter te komenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm tja dat hij meer wou, dat hij hier niet genoegen mee zou nemen, mensen moesten hem voor vol gaan aanzien, geen ontzag voor andere rijders enz... Zal het nog wel eens goed opzoeken.
De mogelijkheden staan of vallen, denk ik, met het evt. vertrekken/stoppen van Schumi en Barri. Ik zie Alonso wel bij ferrari instappen als eerste coureur. Met Webber als 2e?quote:Op zondag 24 juli 2005 20:20 schreef Cosworth het volgende:
Jordan is eigenlijk ook geen goed streven hoor...Ik zou minimaal voor Sauber ofzo gaan. Maar daar mogen volgend jaar alleen Duitsers aan de gang.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk dat dat voornamelijk komt omdat RD dezelfde setups rijdt als DC, waardoor er op zijn setup veel meer info komt. Dit verklaard ook de mindere prestaties van CK in mijn ogen.
Misschien effe crossposten naar het RD topic?
Op de officiele RD site zal ook pas nieuws komen als het bekend is gemaakt en bevestigd. RR en F1 sites leven van geruchten..........quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:18 schreef TJDoornbos het volgende:
F1/RR zeggen zoveel, zolang het niet op de site van RD staat hecht ik weinig waarde aan die berichten!
Dit soort gewauwel bedoel ik dus, eerst zien dan gelovenquote:Departing Red Bull racer Christian Klien might not complete the 2006 F1 season, according to speculation.
Reports both in the Austrian and Dutch press claim that Klien, 23, would be out of favour with the energy drink-owned camp if he definitively snubbed Red Bull's offer for 2007 of a funded drive for the PKV Racing Champ Car squad.
According to newspaper Salzburger Nachrichten, team advisor Dr Helmut Marko said: "If Christian does not accept our offer for a season in Champ Car, then he is a free man."
Should Klien depart the Red Bull family immediately, it is likely that current Friday tester Robert Doornbos would replace him at the last three Grand Prix of 2006.
Dutchman Doornbos' manager, Marco Zecchi, told Formule 1 RaceReport that the scenario is not imminent, but he added: "Of course I hope every day that Red Bull phone me with that message, because it is possible that at Monza the situation will look very different."
Doornbos, meanwhile, said that retaining the role as third driver in 2007 appears to be his 'only chance' to stay in F1 beyond the end of the current season.
"Champ Cars and DTM are plans b and c," he said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |