abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27372353
quote:
Robert Doornbos zal hoogstwaarschijnlijk niet meer in actie komen in de vrijdagtrainingen voor Jordan. De Nederlander zou geen geld op tafel hebben kunnen leggen om zijn contract te verlengen.

Doornbos reed in de eerste zes race-weekends als vrijdagtester voor Jordan. Om dat langer te mogen doen zou volgens de geruchten Doornbos meer geld op tafel hebben moeten leggen, maar dat kon de Nederlander niet opbrengen. Ondanks zijn goede prestaties zal Doornbos daarom waarschijnlijk worden vervangen door Franck Montagny.
Montagny wordt gesteund door Renault-teambaas en coureursmanager Flavio Briatore. Briatore zou Montagny dolgraag meer ervaring op willen laten doen in de Formule 1. Volgens de geruchten zou Montagny naast vrijdagtester in de loop van dit seizoen ook races gaan rijden voor Jordan.

Jordan wil het nieuws nog niet bevestigen of ontkennen.

http://sport.fok.nl/sport/nieuws/14476
Zou erg zonde zijn voor Doornbos.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:34:45 #52
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_27372662
altijd draait het om een zak geld en niet boven talent. Doornbos was vaak de snellere dan kadikitan of whatever en die montero en dan voor een franse rijder omdat bernie dat graag wil

onbegrijpelijke actie van Jordan/midlandF1
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_27373996
Helemaal geen onbegrijpelijke actie, het gaat bij die achterhoedeteams gewoon puur om geld.

En Montagny is trouwens een goed coureur...
pi_27374728
Begrijpelijk, maar wel erg jammer.

Volgens zijn management mag Jordan andere coureus in plaats van hem laten rijden, maar heeft hij nog wel een contract voor de rest van het seizoen. Grote kans dat Montagny een aantal tests rijdt, dan eventueel doorschuift naar een racezitje en dat Doornbos dan weer mag gaan testen.

Wel veel onduidelijkheid, doordat vele bronnen elkaar tegenspreken.
pi_27885625
In Indianapolis is hij er weer bij!!!
pi_28948800
Robert heeft vandaag een contract als rijder getekend bij Minardi tot in ieder geval het einde van het lopende seizoen.

Hiermee heeft Minardi een compleet nederlandse line-up.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_28948843
Team Holland

Ben benieuwd of ie nu Albers eruit rijdt, waarna Albers zegt dat Doornbos de betere auto had
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_28948959
Doornbos debuteert in Formule 1
LONDEN - Robert Doornbos maakt komend weekeinde zijn debuut in een Grote Prijs van de Formule 1. De 23-jarige Rotterdamse autocoureur heeft dinsdag een contract getekend bij Minardi en wordt teamgenoot van Christijan Albers.

Robert Doornbos

Doornbos vervangt bij de Engels/Italiaanse renstal de Oostenrijker Patrick Friesacher. Hij zal zondag al racen in de Grote Prijs van Duitsland op Hockenheim.

Nog meer...

Dinsdag 19 juli 2005 » Robert Doornbos maakt komend weekend zijn racedebuut bij Minardi. Het management van de Nederlander heeft de overeenkomst zojuist bevestigd.

De 23-jarige Rotterdammer tekende vanmorgen in de fabriek van de Italiaans/Engelse renstal van Paul Stoddart een overeenkomst als racecoureur. Het contract strekt tot het einde van het seizoen 2005.

”Ik kan niet wachten om vrijdag in de wagen te stappen”, aldus Doornbos op zijn persoonlijke website. “Dit is de kans waar ik op hoopte en waar ik en mijn management hard voor hebben gewerkt. Ik voel me topfit en klaar om deze volgende stap in mijn carrière te zetten. Door te racen kan ik meer ervaring opdoen en ben ik van meer waarde wanneer ik ook in 2006 op de grid sta. Jordan/Midland kon me dit jaar deze mogelijkheid nog niet geven, Minardi nu wel. Ik ben dan ook uitermate gretig om mijn ambitie om te zetten in actie!”

http://autosport.sbs.nl/index.php?site=sbsautosport§ion=news&raceclass=F1&news_id=4837

http://www.telegraaf.nl/t(...)rt_in_Formule_1.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 18:10:04 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28950372
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:11:47 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28950411
dat wordt lachen, balletje vs stoere bink, zal me benieuwen wie het snelste is.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28950471

Twee Nederlanders, wat een luxe.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28950731
Doornbos

Albers zal alle hoeken van dat circuit gaan zien
pi_28950970
Leuk voor hem.
pi_28951258
Super cool voor hem

Dat hij de ass van Kwalbers maar mag kicken
pi_28951361
Niet te hard van stapel lopen mensen. Albers is best goed bezig de laatste tijd. Het wordt voor Doornbos een hele klus om hem te verslaan en lukt het hem niet dan gaat hij gewoon heel hard vallen. Voor de Nederlandse kijkers wordt de komende grand prix natuurlijk wel extra interessant.
pi_28951561
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef Vitalogy het volgende:
Voor de Nederlandse kijkers wordt de komende grand prix natuurlijk wel extra interessant.
Ja, wie van de twee finished als laatste! Wie kwalificeert zich als 17e!

Boeiend hoor
pi_28952595
Nou ja de kwalificatie iig.
pi_28953109
Als ie er zelf blij mee is ben ik dat ook Ik hoop dat hij met KPN achter zich (vertelde die op de radio vanmiddag) een nog betere stek voor volgend jaar kan krijgen.
Where facts are few, experts are many.
pi_28966377
Ik hoop dat ie Albers helemaal zoek rijdt...dat zou wel errug lachen zijn.
bla bla bla......
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:47:08 #70
40566 Ericr
Livewrong
pi_28970133
Toch mooi, twee Nederlanders op de laatste startrij. Je moet ergens beginnen.
pi_28972819
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doornbos

Albers zal alle hoeken van dat circuit gaan zien
Zo, wat onderschat jij Albers! het gaat mij er niet om of je hem wel of niet mag, maar feit is dat Albers gewoon heel goed bezig is en de snelheid er goed in heeft zitten. Robert gaat daar een zware dobber aan hebben.
pi_28974852
Albers doet het idd niet slecht maar het is gewoon zo'n zeikerd en die Doornbos is tenminste een kerel met uitstraling/karakter.
bla bla bla......
pi_28975478
gooo robert gooooooo
pi_28976240
Ach, voor de keuze voor robert is ook wel iets voor te zeggen ondanks dat ik denk dat er voor hem niet zoveel te halen is bij minardi. Kijk naar geroemde coureurs als montagny en Davidson. Beide talenten, maar ze komen geen stap verder als testen.
pi_29031566
Leuk dat Doornbos mee mag rijden, na een interview in de laatste sportweek van Albers mag hij van mij wel helemaal optokke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')