Ik heb iets van 4jr gespaard voor mn auto en rijbewijs, 2wkn nadat ik 18 was had ik een auto, en 3wkn later ook mn rijbewijs. In die 3 weken had ik alle rubbers gerepareerd, een Remus gemonteerdquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggen
Naja, krijg vast een deel van m'n ouders, heb het ook nog niet echt nodig gehad tot nu toe, maar langzaam aan stapelen de "Had ik maar een rijbewijs!" situaties zich wel op dus binnenkort maar iets verzinnen.![]()
In het wonderschone Loosdrechtquote:Waar woon jij dan?
de leuke huisjes om in te beginnen kosten hier in de buurt rond de 2 ton. Heb je ongeveer 50 vierkante meter in totaal.
ik zou vluchten als ik jou wasquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef ijsmeis het volgende:
Uh oh. Nu komt dadelijk heel B&H hierheen
jij je zin!quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:16 schreef PeuRac het volgende:
www.ptaslowchat.tk
wie nog mooie plaatjes heeft mag ze posten
[..]
Collega van me in belgie heeft zo een bak. Best leuk bakjequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
jij je zin!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet hoe die style heet, jazz ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
welke muziek BoJo?
Deze nummers vind ik op dit moment wel erg lekker
Greenday - Boulevard Of Broken Dreams
Jay-Z Ft Linkin Park - Numb-Encore
Acda En De Munnik - Oud Verdriet
wie is ditquote:
dank u..quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die style heet, jazz ofzo.
Van Katie Melua , http://www.katiemelua.com/
Van Katie Melua , http://www.katiemelua.com/quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:30 schreef PeuRac het volgende:
woei, wie is die als een engel zo mooi meisje?
Ze is 20 en jij bent een ouwe lul.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
a: ik heb een GTV
b: de kleur daarvan is duidelijk
kortom: ze is van mij
Iemand die wel leest en waarvan de grijze massa wel actief isquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van Katie Melua , http://www.katiemelua.com/
Ik neem jullie allebei welquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan past ze beter bij mij ja..
.
Nope, ze is gewoon van mij:quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
a: ik heb een GTV
b: de kleur daarvan is duidelijk
kortom: ze is van mij
ijsmeis woont anders heel dichtbij mijquote:
* Alfisti zwaait met zijn pedo-pasquote:
Kansloos want ze zijn niet eens van jouquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ze is gewoon van mij:
Ik ben diegene welke over enkele maanden over de dikste auto;s kan beschikken
anders ga je gewoon achter je pc zitten en loop je niet te pimpenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:37 schreef Fugie het volgende:
mooie bak alfisti, jmmr dat die andere plaatjes niet op mijn foon werkeh
Nog wel anderhalf uur ofzoquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ijsmeis woont anders heel dichtbij mij
Een uurtje danquote:De snelste route van Gennep naar Doetinchem over 93.6 km in ongeveer 1 uur en 3 minuten.
quote:
Ik ga nooit naar Doetinchem.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]ga je met die fiets dan ofso? Ik ben in minder als een uur aan de zuidkant van Nijmegen
Nou, ik woon in Gennep-zuid.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik had alleen Gennep in gevult, denk dat dat het middenpunt is van Gennep![]()
Als de routeplanner iets meer als een uur zegt, ben ik in 50min bij jequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar Doetinchem.
Ik ken het alleen van me oom.
Oh dan geen idee waarom ie me daarheen stuurtquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik woon in Gennep-zuid.
En willem boyeweg is ook Gennep-zuid.
Niet met je huidige autoquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh dan geen idee waarom ie me daarheen stuurt![]()
Maar ik doe het onder een uur![]()
Duitsland is sneller jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de routeplanner iets meer als een uur zegt, ben ik in 50min bij jetenzij t dwars door nijmegen gaat, iets teveel boetes gehad daaro
![]()
Maar via D-land is toch sneller?
Dit kunnen we in 20 minutenquote:De snelste route van Gennep naar Nijmegen over 32.1 km in ongeveer 36 minuten.
Ik kan er 15-20min eerder zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duitsland is sneller ja. Mag je wat harder
.
Nou, zorg maar dat je om 9 uur hier bent. Tot zo.
hmmz hier vanuit roermond rij je zo duitsland in binne 5kmquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duitsland is sneller ja. Mag je wat harder
.
Nou, zorg maar dat je om 9 uur hier bent. Tot zo.
121km........kan ook onder 1 uurquote:De snelste route van postcode 1231 naar Willem boyeweg, Gennep over 121.1 km in ongeveer 1 uur en 22 minuten.
Een zoentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan er 15-20min eerder zijnmaar wat krijg ik dan?
Maar jij hebt nu ff geen wheelsquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
121km........kan ook onder 1 uur
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komenquote:
Daarvoor hoef ik maar 3min in de auto te zitten hoorquote:
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komen
en dan zit je op je phone te fokkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Fugie het volgende:
geil plaatje alfisti
en bojo, kzit aan kerstdiner dus kan niet achter pc
die haalt de 100 km/u nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wel waaralleen niet van een nader te noemen merk
![]()
Dan ga je óf niet via Duitsland en/óf je kan niet rijden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???
Schraal hoor![]()
Op die wegen waar ik dan overheen moet rijdt normaal al niemand, laat staan op 1e kerstdag de avond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???
Schraal hoor![]()
uitdrukking op gummen.orgquote:
Als ik via D-land moet dan moet ik helemaal omrijden schatquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je óf niet via Duitsland en/óf je kan niet rijden..
Kom ik daar langs?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op die wegen waar ik dan overheen moet rijdt normaal al niemand, laat staan op 1e kerstdag de avond.
Maar voor een zoentje doe ik t niet, kom als ik stage moet lopen maar een keer langs bij de Koning, daar kom je toch langs
Ja, jijquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik via D-land moet dan moet ik helemaal omrijden schat![]()
Als je het ergens op smeert misschien welquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, jij.
Ik heb nog wel ijs. Wil je dat dan?![]()
.
Welk merk?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wel waaralleen niet van een nader te noemen merk
![]()
ijs is zo ook al lekker hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je het ergens op smeert misschien wel![]()
Als je maar niet op de grond knoeit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je het ergens op smeert misschien wel![]()
Dat zit aan de A325, tegenover t Gelredome (iets meer richting Nijmegen, Jaguar/Land Rover dealer)quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom ik daar langs?
Zo ja, waar is dat dan?.
Schat, ik ga 99 van de 100 keer met de treinquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zit aan de A325, tegenover t Gelredome (iets meer richting Nijmegen, Jaguar/Land Rover dealer)
Shitquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schat, ik ga 99 van de 100 keer met de trein.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jee, heb jij zo'n vreselijk amsterdams accent?
nee valt mee maar kan wel als het moetquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jee, heb jij zo'n vreselijk amsterdams accent?
http://www.routenet.nl/maps/MAP_172_22_2_5_1508_25_7159834.gifquote:
quote:
Hij moet in januari op stagequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shitdan moet je als je chauffeur eens niet te lui is om op je te wachten, hem maar eens langs laten rijden
Alle Limburgers verzamelen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee valt mee maar kan wel als het moet![]()
ben jij te verstaan eigenlijk, wat voor taal spreken jullie daar in het buitenland eigenlijk?![]()
Zolang je niet hetzelfde als ook_gek praat is er niks aan de handquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik praat denk ik hetzelfde als t0n..
Eh het is geen ABN meer, voortaan moet je het uitsprken als AN, iets met buitenlanders enzo...quote:
dr zijn 100miljoen verschillende soorten limburgs... en kerkrade en maastricht horen niet bij limburgquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij moet in januari op stage.
Dus dan heb ik geen chauffeur meer.
[..]
Alle Limburgers verzamelen!
Zoiets?
Nee grapje, je kan me wel verstaan.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:07 schreef Youp het volgende:
[..]
dr zijn 100miljoen verschillende soorten limburgs... en kerkrade en maastricht horen niet bij limburgwant dat is echt erg
Als ik 18 benquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
-Muse- ze kunnen me de pot op, als ze t niet bevalt pleuren ze maar op
@ ijsmeis, dat is klote, wanneer begin je aan je rijbewijs? (dan jat je gewoon zn auto)
Omdat jij t niet kunt spreken bedoel jequote:
Een keer voor m'n werk in Kerkrade ergens bij een kasteel ofzo, ik verstond geen flikker van die mensen daar. Bij de Mac in Maastricht of Geleen was ook geen succes. Ik verstond hun niet en zij mij niet en ik werd leip van hun ge "wablief??" .quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Kerkrade maar die kan het zelf ook niet vloeiend spreken.
En een groot gedeelte van me familie komt uit Sittard. Die zijn wel te verstaan.
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Maar ik moet zelf ook stage lopen van februari tot en met juni.
Kweet alleen niet waar.
maare, ik kom naar de rai hoor
hey das bij mij in de buurt. 5 minuutjesquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Kweet alleen niet waar.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet te verstaan![]()
Alleen ben jij dan waarschijnlijk in Maarssenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey das bij mij in de buurt. 5 minuutjes![]()
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een keer voor m'n werk in Kerkrade ergens bij een kasteel ofzo, ik verstond geen flikker van die mensen daar. Bij de Mac in Maastricht of Geleen was ook geen succes. Ik verstond hun niet en zij mij niet en ik werd leip van hun ge "wablief??" .![]()
Je had voor Brussaard moeten werken op de RAI, ik liep die zaterdagochtend de vorige keer daar rond zonder dat er nog iemand van het publiek er was. Iedereen was de stands aan het klaar maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)
sittard... daar kom ik bijna dagelijksquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Kerkrade maar die kan het zelf ook niet vloeiend spreken.
En een groot gedeelte van me familie komt uit Sittard. Die zijn wel te verstaan.
kapotslaan met een eikenhouten tafelpootquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.
Ik zeg zelf ook altijd wablief. Maar ik ben volgens mij de enigste hier die dat doet
.
Ik ben volgens mij ook de enige met zo'n Limburgse 'klank', want ze pesten me er wel eens mee.
Gaan jullie niet eens in het weekendquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen ben jij dan waarschijnlijk in Maarssen
is er een mini meet ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.
of gaat dat ook al niet door?
der is geen fok meet naar de raiquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.
of gaat dat ook al niet door?
31 juli word een meid die ik goed ken die ernstig op jou lijkt (op je fotos in je fotoboek althans) 18... en die woont in sittard btwquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Kweet alleen niet waar.
Euw, die heb ik niet!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef Youp het volgende:
[..]
kapotslaan met een eikenhouten tafelpoot
Oké, niks gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der is geen fok meet naar de rai
Ow, een kloonquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
31 juli word een meid die ik goed ken die ernstig op jou lijkt (op je fotos in je fotoboek althans) 18... en die woont in sittard btw
Ik heb 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen daarvoor, alleen is er bij geen van allen een grote kans van slagenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je had voor Brussaard moeten werken op de RAI, ik liep die zaterdagochtend de vorige keer daar rond zonder dat er nog iemand van het publiek er was. Iedereen was de stands aan het klaar maken.![]()
JOS!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat een verschil he
Ik de boer, en peu de kakker, nog geen 20 km uit elkaar wonend
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje kopenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen daarvoor, alleen is er bij geen van allen een grote kans van slagen
Ik ga dus waarschijnljik niet met Fok of met wie dan ook mee, helaas
nee t zusje van mn ex (die ook weer heel veel op haar leek (ze zijn vaker voor tweelingen aangezien) en dus indirect op jouquote:
Nee, mijn buurvrouw van 83 zegt ook wel eens "wablief"quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.
Ik zeg zelf ook altijd wablief. Maar ik ben volgens mij de enigste hier die dat doet
.
Ik ben volgens mij ook de enige met zo'n Limburgse 'klank', want ze pesten me er wel eens mee.
Beter dan "HÈÈÈ?"quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, mijn buurvrouw van 83 zegt ook wel eens "wablief"
VIP/persdag kaarten kun je niet kopen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje kopen
Toen met Brussaard kreeg ik steeds een pak kaarten mee voor als gasten hun kaart vergeten/verloren hadden. Heb er toen een stuk of 15 uitlopen delen aan vrienden/familie![]()
10 t/m 20 Februariquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:22 schreef -Muse- het volgende:
Hoeveelste begint de RAI? De 5e van Februari toch?
Hmm hopen dat volvo dit jaar weer met een leuke VIP ruimte komt, kan ik daar gaan profiteren
nee had het over normale kaarten, wat ben je voor arrogante kakker als je geen vip kaarten kunt krijgen je helemaal niet gaatquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VIP/persdag kaarten kun je niet kopen hoor
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee had het over normale kaarten, wat ben je voor arrogante kakker als je geen vip kaarten kunt krijgen je helemaal niet gaat![]()
ik ook, ik ook!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijn
doe ikquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:26 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga er weer vandoor, dit word me te erg
@Youp: Pak die slechterikken
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan nog wel een date gebruiken ijsmeis
waarom NA de RAI, op de stand van Jaguar kan ik zowieso de hele rai gatis eten/drinkenquote:
Oké, ik snap er geen fuck meer vanquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom NA de RAI, op de stand van Jaguar kan ik zowieso de hele rai gatis eten/drinken![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kan jou wel bij mij afzetten, zeg je dat je later wel ooit een keer thuis gebracht word![]()
Ik sta NIET op de stand, maar een collega WEL, dus door hem kan ik daar eten/drinkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, ik snap er geen fuck meer van.
Sta je nou wel bij die stand of niet?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der is geen fok meet naar de rai
Zie ik inderdaad ook geen reden meer voorquote:Nederlandse autoliefhebbers zullen de beeldschone Alfa 8C Competizione mogelijk niet op de AutoRAI kunnen zien, want Alfa heeft besloten in februari niet op de Amsterdamse autotentoonstelling aanwezig te zullen zijn. Ook Fiat en Lancia zullen geen acte de presence geven.
Ach so, gaan dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta NIET op de stand, maar een collega WEL, dus door hem kan ik daar eten/drinken
Nee iddquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Zie ik inderdaad ook geen reden meer voor
Door alle 2 van de nederlandse autoprogramma's loopt het daar idd vol met bn'squote:Op zaterdag 25 december 2004 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijn
De Breraquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
idd erg balen dat Alfa niet gaat, de vorige keer hadden ze een paar mooie auto's staan (daar heb ik langer naar gekeken dan de Enzo die er tegenover stond)
Ik ga naar de Rai, de vraag is wanneer
Dat is dan weer wel een mooie alfa.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
De Brera![]()
[afbeelding]
Mijn impressie van de Autorai 2003
Ik vond em bout zittenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Hugster het volgende:
de Brera enzo
ik heb wel lang naar de Enzo staan kijken
- soep (welke weet ik niet, ik hoefde niet)quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Bond het volgende:
FF de gangen op een rijtje:
- grapefruit
- kreeftensoep
- ham met meloen
- varkenshaas met perperroomsaus, en allemaal andere dingen
- een heerlijke pudding
Was heerlijk :d wat hebben de andere mensen gegeten?
Laat ze in de waanquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Xtreem het volgende:
tvp.
Fam de deur uit.
karbomeet![]()
karbo ligt vlak
en peu een kakker?![]()
quote:
wacht wel tot ik deel 4 kan dow...kuch..kopenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef Hugster het volgende:
en Bo ik heb wel een aantal SimCity's voor je liggen hier en je weet waar ik woon
* BoJo lid van dayzersquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tis ook gesponserd door Dayzers, dus kan niet anders.
Owquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo lid van dayzers![]()
en alleen af en toe zijn inleg terug verdient![]()
tis ook een bagger zooi en geld verspilling maar als je eenmaal ingescheven bent is het zo'n grote moeite om uit te vinden hoe je er weer vanaf komt.quote:
* ijsmeis koopt een dromenvanger voor jequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
* BoJo hoopt op de jackpot van 1 miljoen of de SLK Maandag![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis ook een bagger zooi en geld verspilling maar als je eenmaal ingescheven bent is het zo'n grote moeite om uit te vinden hoe je er weer vanaf komt.![]()
quote:Hoe kan ik opzeggen als Dayzers-speler?
U kunt uitsluitend schriftelijk opzeggen. Stuur een briefje, voorzien van een handtekening, naar:
Dayzers Klantenservice
Postbus 3313
5902 RH Venlo
Vermeld daarbij alstublieft uw naam, adres, woonplaats, klantnummer en de reden van opzegging.
wat?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
LOL BoJoook zo'n aankoop uit je 'gadget' tijdperk?
visquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Bond het volgende:
Goede avond
Zo het kerstdiner is ook weer binnen
FF de gangen op een rijtje:
- grapefruit
- kreeftensoep
- ham met meloen
- varkenshaas met perperroomsaus, en allemaal andere dingen
- een heerlijke pudding
Was heerlijk :d wat hebben de andere mensen gegeten?
Oow en ik heb de film spiderma 2 gekregen in een hele mooi box.
De inschrijving bij Dayzersquote:
Verslaafde!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje maar dan zal je net zien dat die week erna op lot nr 2007 die jackpot valt![]()
oh dacht dat je die 147 bedoeldequote:
is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:56 schreef Xtreem het volgende:
StefanP emigreert morgen
wtf heeft iedereen met (parma)ham met meloen??!
gechipt 230pkquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:59 schreef BoJo het volgende:
betekend dat t0n je nog harder eruit rijd en over Alfisti wil ik niet eens beginnen
maar de kleur is wel duidelijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
Alleen zal ie nu met die Mitsusushi Mazda van z'n ouders niet ver komen![]()
![]()
Mazda was t tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
Alleen zal ie nu met die Mitsusushi van z'n ouders niet ver komen![]()
![]()
eensch.quote:
napratert....quote:
extreem ziet niet meer helder denk ikquote:
3 bier en 2 wijn gehad..... en nu wordt er 'n jagermeister gehaaldquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
extreem ziet niet meer helder denk ik
Yes, sirquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
IJsmeis, meld je zodra 'ie weer werkt... 'ns aan op karbo
ik ben aangemeld maar ik kom er nooitquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
IJsmeis, meld je zodra 'ie weer werkt... 'ns aan op karbo
prima.... maar niet aangemeld = niet uitgenodigd voor de meetquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben aangemeld maar ik kom er nooit
Kan gewoon niet tegen de kleur en de opzet van het forum![]()
*denkt*quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:17 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben ook niet aangemeld
komt meer omdat als ik me wil aanmelden de boel er weer eens uitligt
Tjabbo's vieze bruine forum waar de SC + een jeffrey komtquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:18 schreef Fugie het volgende:
karbo ?
ja ja ja ja????????quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*denkt*
is alfisti welkom genoeg?
*/denkt*
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:20 schreef ook_gek het volgende:
stephan de supra gast gaat morgen naar de US
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:56 schreef Xtreem het volgende:
StefanP emigreert morgen
wtf heeft iedereen met (parma)ham met meloen??!
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:20 schreef ook_gek het volgende:
stephan de supra gast gaat morgen naar de US
Zelfs ik heb een mooier forum:quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tjabbo's vieze bruine forum waar de SC + een jeffrey komt
Zelfde probleem heeftquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een mooier forum:
http://www.carpcatcher.nl/users/Anne/xmb/Maar wat moet ik ermee
.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:23 schreef Fugie het volgende:
he, hugo sinds wanneer heet je jefrey ?
LOL, ik heb meer postsquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zelfde probleem heeft
http://www.haaima.com/forum/
http://130.89.33.251/karboforum/default.aspquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:24 schreef Fugie het volgende:
link naar karbo ?
Ja, maar ik ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:25 schreef Hugster het volgende:
ja maar Bo heeft phpBB
@Fugie, google
moet je eerst eens een GTV kopenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:27 schreef BoJo het volgende:
Nou Alfisti ik heb nog een forum in het stof staan. Kunnen we een Alfa Romeo GTV V6 Tuning forum beginnen. ARGTVV6T![]()
en dan word het nog geen GTV waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
moet je eerst eens een GTV kopen
ja ja, weet het.....maandje wachten nog enzo
quote:
en gepostquote:
quote:
Ik meende iets in mijn fotoboek te lezen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij moet in januari op stage.
Dus dan heb ik geen chauffeur meer.
wel opletten hequote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik meende iets in mijn fotoboek te lezen?
Pas vanaf 31 jan tot 17 juni (maar hopelijk langer), en ik ben maar 2dgn per week op dei vestigingquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Oké, rijd jij me even naar PeuRac dan?
Kan jij erbij dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://130.89.33.251/karboforum/default.asp
quote:HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected
Internet Information Services
Je had t toch zo gemaakt dat je er geen films meer kon plaatsen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan jij erbij dan?
Ik niet.:{
Een of andere randmongool zal er wel een grote film hebben geplaatst oid.
ik krijg de hele dag al :
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Oké, rijd jij me even naar PeuRac dan?
Ongeveer dezelfde stage-periode die ik heb dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pas vanaf 31 jan tot 17 juni (maar hopelijk langer), en ik ben maar 2dgn per week op dei vestiging
ik zal Swedisch XXX Part 1 t/m 19 ff weg halenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[..]
Ja kut is dat. ik weet het.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:17 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben ook niet aangemeld
komt meer omdat als ik me wil aanmelden de boel er weer eens uitligt
De rechten om mijn nijntje te gebruiken als icoonquote:
wat voor een stage moet (wat voor een werk) en waar ga je dat doen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde stage-periode die ik heb dus.
Ik moet van 14 februari tot 14 juni ofzo.
Me eerste stage, *bibber*.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De rechten om mijn nijntje te gebruiken als icoon.
Nou, dat is toch kei cool eh?
alhoewel ik mijn nijntje al op een msn-iconen-website heb zien staanTerwijl ik mijn nijntje toch echt zelf heb gemaakt.
Iets met:quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat voor een stage moet (wat voor een werk) en waar ga je dat doen?
wilde ik. geen tijd gehad ivm hackers e.d.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had t toch zo gemaakt dat je er geen films meer kon plaatsen?
kun jij er ook niet bij??quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan jij erbij dan?
Ik niet.:{
[..]
Jij kunt dus goed met html overweg?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Iets met:
- Webdesign of/en
- Drukwerk of/en
- DTP of/en
- Filmwerk of/en
- Trendwatching.
Het maakt eigenlijk geen flikker uit, als het maar met Multimedia Vormgeving te maken heeft.
En ik heb nog geen stageplek. De school is daar nogal makkelijk over en verteld ons niks over de stage die we al bijna moeten lopen
Go ROC.
Maar ik ga dus binnenkort zelf maar aan het zoeken.
Heb de brief al klaar liggen maar mijn portfolio is nog niet klaar.
ja klopt ja. maar dat werkt ook niet. kan verdorie de hele week ook niet bij die machine.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun jij er ook niet bij??
ftp moet je er toch op kunnen
Mja, op school mogen we niet werken met echte HTML (kladblok is rommel zeggen ze dan)quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kunt dus goed met html overweg?
@ Tjabbo, dat is klote (trouwens, alleen uploaden voor users en dan alles, heeft mijn voorkeur)
Misschien kan ik tijdens mn stage een opdrachtje voor je regelen, maar ik zoek eigenlijk iemand die html kan dromen, ben nl nogal veeleisendquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, op school mogen we niet werken met echte HTML (kladblok is rommel zeggen ze dan)
Maar ik heb stiekem al mijn websites in kladblok gemaakt en ze zijn allemaal goedgekeurd.
Dus wat nou rommel.
Maarja, ik heb mezelf redelijk wat html aangeleerd ja.
Maar me portfolio maak ik toch eens voor de verandering in Macromedia Dreamweaver MX.
ook niet via ftp dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja klopt ja. maar dat werkt ook niet. kan verdorie de hele week ook niet bij die machine.![]()
![]()
Aan die meuk natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:04 schreef Hugster het volgende:
waarom is notepad rommel
Met Dreamwever krijg je juist meer meuk tussen je code
en hoe de neuk kunnen ze zien of je het notepad maakt of niet? HTML is HTML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |