Als de routeplanner iets meer als een uur zegt, ben ik in 50min bij jequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar Doetinchem.
Ik ken het alleen van me oom.
Oh dan geen idee waarom ie me daarheen stuurtquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik woon in Gennep-zuid.
En willem boyeweg is ook Gennep-zuid.
Niet met je huidige autoquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh dan geen idee waarom ie me daarheen stuurt![]()
Maar ik doe het onder een uur![]()
Duitsland is sneller jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de routeplanner iets meer als een uur zegt, ben ik in 50min bij jetenzij t dwars door nijmegen gaat, iets teveel boetes gehad daaro
![]()
Maar via D-land is toch sneller?
Dit kunnen we in 20 minutenquote:De snelste route van Gennep naar Nijmegen over 32.1 km in ongeveer 36 minuten.
Ik kan er 15-20min eerder zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duitsland is sneller ja. Mag je wat harder
.
Nou, zorg maar dat je om 9 uur hier bent. Tot zo.
hmmz hier vanuit roermond rij je zo duitsland in binne 5kmquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Duitsland is sneller ja. Mag je wat harder
.
Nou, zorg maar dat je om 9 uur hier bent. Tot zo.
121km........kan ook onder 1 uurquote:De snelste route van postcode 1231 naar Willem boyeweg, Gennep over 121.1 km in ongeveer 1 uur en 22 minuten.
Een zoentjequote:Op zaterdag 25 december 2004 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan er 15-20min eerder zijnmaar wat krijg ik dan?
Maar jij hebt nu ff geen wheelsquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
121km........kan ook onder 1 uur
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komenquote:
Daarvoor hoef ik maar 3min in de auto te zitten hoorquote:
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komen
quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
durft te wedden dat er nu een stel paprikarukkers in de auto springen en flat-out naar Gennep komen
en dan zit je op je phone te fokkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Fugie het volgende:
geil plaatje alfisti
en bojo, kzit aan kerstdiner dus kan niet achter pc
die haalt de 100 km/u nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wel waaralleen niet van een nader te noemen merk
![]()
Dan ga je óf niet via Duitsland en/óf je kan niet rijden.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???
Schraal hoor![]()
Op die wegen waar ik dan overheen moet rijdt normaal al niemand, laat staan op 1e kerstdag de avond.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een zoentje als je het risico neemt om je rijbewijs kwijt te raken en/of jezelf te pletter te rijden???
Schraal hoor![]()
uitdrukking op gummen.orgquote:
Als ik via D-land moet dan moet ik helemaal omrijden schatquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga je óf niet via Duitsland en/óf je kan niet rijden..
Kom ik daar langs?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op die wegen waar ik dan overheen moet rijdt normaal al niemand, laat staan op 1e kerstdag de avond.
Maar voor een zoentje doe ik t niet, kom als ik stage moet lopen maar een keer langs bij de Koning, daar kom je toch langs
Ja, jijquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik via D-land moet dan moet ik helemaal omrijden schat![]()
Als je het ergens op smeert misschien welquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, jij.
Ik heb nog wel ijs. Wil je dat dan?![]()
.
Welk merk?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
wel waaralleen niet van een nader te noemen merk
![]()
ijs is zo ook al lekker hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je het ergens op smeert misschien wel![]()
Als je maar niet op de grond knoeit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je het ergens op smeert misschien wel![]()
Dat zit aan de A325, tegenover t Gelredome (iets meer richting Nijmegen, Jaguar/Land Rover dealer)quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom ik daar langs?
Zo ja, waar is dat dan?.
Schat, ik ga 99 van de 100 keer met de treinquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zit aan de A325, tegenover t Gelredome (iets meer richting Nijmegen, Jaguar/Land Rover dealer)
Shitquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Schat, ik ga 99 van de 100 keer met de trein.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jee, heb jij zo'n vreselijk amsterdams accent?
nee valt mee maar kan wel als het moetquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jee, heb jij zo'n vreselijk amsterdams accent?
http://www.routenet.nl/maps/MAP_172_22_2_5_1508_25_7159834.gifquote:
quote:
Hij moet in januari op stagequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shitdan moet je als je chauffeur eens niet te lui is om op je te wachten, hem maar eens langs laten rijden
Alle Limburgers verzamelen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee valt mee maar kan wel als het moet![]()
ben jij te verstaan eigenlijk, wat voor taal spreken jullie daar in het buitenland eigenlijk?![]()
Zolang je niet hetzelfde als ook_gek praat is er niks aan de handquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik praat denk ik hetzelfde als t0n..
Eh het is geen ABN meer, voortaan moet je het uitsprken als AN, iets met buitenlanders enzo...quote:
dr zijn 100miljoen verschillende soorten limburgs... en kerkrade en maastricht horen niet bij limburgquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij moet in januari op stage.
Dus dan heb ik geen chauffeur meer.
[..]
Alle Limburgers verzamelen!
Zoiets?
Nee grapje, je kan me wel verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |