doe ikquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:26 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga er weer vandoor, dit word me te erg
@Youp: Pak die slechterikken
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan nog wel een date gebruiken ijsmeis
waarom NA de RAI, op de stand van Jaguar kan ik zowieso de hele rai gatis eten/drinkenquote:
Oké, ik snap er geen fuck meer vanquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom NA de RAI, op de stand van Jaguar kan ik zowieso de hele rai gatis eten/drinken![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kan jou wel bij mij afzetten, zeg je dat je later wel ooit een keer thuis gebracht word![]()
Ik sta NIET op de stand, maar een collega WEL, dus door hem kan ik daar eten/drinkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké, ik snap er geen fuck meer van.
Sta je nou wel bij die stand of niet?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der is geen fok meet naar de rai
Zie ik inderdaad ook geen reden meer voorquote:Nederlandse autoliefhebbers zullen de beeldschone Alfa 8C Competizione mogelijk niet op de AutoRAI kunnen zien, want Alfa heeft besloten in februari niet op de Amsterdamse autotentoonstelling aanwezig te zullen zijn. Ook Fiat en Lancia zullen geen acte de presence geven.
Ach so, gaan dusquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sta NIET op de stand, maar een collega WEL, dus door hem kan ik daar eten/drinken
Nee iddquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Zie ik inderdaad ook geen reden meer voor
Door alle 2 van de nederlandse autoprogramma's loopt het daar idd vol met bn'squote:Op zaterdag 25 december 2004 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijn
De Breraquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
idd erg balen dat Alfa niet gaat, de vorige keer hadden ze een paar mooie auto's staan (daar heb ik langer naar gekeken dan de Enzo die er tegenover stond)
Ik ga naar de Rai, de vraag is wanneer
Dat is dan weer wel een mooie alfa.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
De Brera![]()
[afbeelding]
Mijn impressie van de Autorai 2003
Ik vond em bout zittenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:38 schreef Hugster het volgende:
de Brera enzo
ik heb wel lang naar de Enzo staan kijken
- soep (welke weet ik niet, ik hoefde niet)quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Bond het volgende:
FF de gangen op een rijtje:
- grapefruit
- kreeftensoep
- ham met meloen
- varkenshaas met perperroomsaus, en allemaal andere dingen
- een heerlijke pudding
Was heerlijk :d wat hebben de andere mensen gegeten?
Laat ze in de waanquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Xtreem het volgende:
tvp.
Fam de deur uit.
karbomeet![]()
karbo ligt vlak
en peu een kakker?![]()
quote:
wacht wel tot ik deel 4 kan dow...kuch..kopenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef Hugster het volgende:
en Bo ik heb wel een aantal SimCity's voor je liggen hier en je weet waar ik woon
* BoJo lid van dayzersquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Tis ook gesponserd door Dayzers, dus kan niet anders.
Owquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo lid van dayzers![]()
en alleen af en toe zijn inleg terug verdient![]()
tis ook een bagger zooi en geld verspilling maar als je eenmaal ingescheven bent is het zo'n grote moeite om uit te vinden hoe je er weer vanaf komt.quote:
* ijsmeis koopt een dromenvanger voor jequote:Op zaterdag 25 december 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
* BoJo hoopt op de jackpot van 1 miljoen of de SLK Maandag![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
tis ook een bagger zooi en geld verspilling maar als je eenmaal ingescheven bent is het zo'n grote moeite om uit te vinden hoe je er weer vanaf komt.![]()
quote:Hoe kan ik opzeggen als Dayzers-speler?
U kunt uitsluitend schriftelijk opzeggen. Stuur een briefje, voorzien van een handtekening, naar:
Dayzers Klantenservice
Postbus 3313
5902 RH Venlo
Vermeld daarbij alstublieft uw naam, adres, woonplaats, klantnummer en de reden van opzegging.
wat?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
LOL BoJoook zo'n aankoop uit je 'gadget' tijdperk?
visquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:39 schreef Bond het volgende:
Goede avond
Zo het kerstdiner is ook weer binnen
FF de gangen op een rijtje:
- grapefruit
- kreeftensoep
- ham met meloen
- varkenshaas met perperroomsaus, en allemaal andere dingen
- een heerlijke pudding
Was heerlijk :d wat hebben de andere mensen gegeten?
Oow en ik heb de film spiderma 2 gekregen in een hele mooi box.
De inschrijving bij Dayzersquote:
Verslaafde!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje maar dan zal je net zien dat die week erna op lot nr 2007 die jackpot valt![]()
oh dacht dat je die 147 bedoeldequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |