quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:07 schreef Youp het volgende:
[..]
dr zijn 100miljoen verschillende soorten limburgs... en kerkrade en maastricht horen niet bij limburgwant dat is echt erg
Als ik 18 benquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
-Muse- ze kunnen me de pot op, als ze t niet bevalt pleuren ze maar op
@ ijsmeis, dat is klote, wanneer begin je aan je rijbewijs? (dan jat je gewoon zn auto)
Omdat jij t niet kunt spreken bedoel jequote:
Een keer voor m'n werk in Kerkrade ergens bij een kasteel ofzo, ik verstond geen flikker van die mensen daar. Bij de Mac in Maastricht of Geleen was ook geen succes. Ik verstond hun niet en zij mij niet en ik werd leip van hun ge "wablief??" .quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Kerkrade maar die kan het zelf ook niet vloeiend spreken.
En een groot gedeelte van me familie komt uit Sittard. Die zijn wel te verstaan.
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Maar ik moet zelf ook stage lopen van februari tot en met juni.
Kweet alleen niet waar.
maare, ik kom naar de rai hoor
hey das bij mij in de buurt. 5 minuutjesquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Kweet alleen niet waar.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jij bent anders ook niet te verstaan![]()
Alleen ben jij dan waarschijnlijk in Maarssenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey das bij mij in de buurt. 5 minuutjes![]()
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een keer voor m'n werk in Kerkrade ergens bij een kasteel ofzo, ik verstond geen flikker van die mensen daar. Bij de Mac in Maastricht of Geleen was ook geen succes. Ik verstond hun niet en zij mij niet en ik werd leip van hun ge "wablief??" .![]()
Je had voor Brussaard moeten werken op de RAI, ik liep die zaterdagochtend de vorige keer daar rond zonder dat er nog iemand van het publiek er was. Iedereen was de stands aan het klaar maken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik sta niet op de rai, ging niet door. En ik weet nog niet wanneer ik ga (ik probeer op de vip/pers dag te gaan)
sittard... daar kom ik bijna dagelijksquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Kerkrade maar die kan het zelf ook niet vloeiend spreken.
En een groot gedeelte van me familie komt uit Sittard. Die zijn wel te verstaan.
kapotslaan met een eikenhouten tafelpootquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.
Ik zeg zelf ook altijd wablief. Maar ik ben volgens mij de enigste hier die dat doet
.
Ik ben volgens mij ook de enige met zo'n Limburgse 'klank', want ze pesten me er wel eens mee.
Gaan jullie niet eens in het weekendquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen ben jij dan waarschijnlijk in Maarssen
is er een mini meet ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.
of gaat dat ook al niet door?
der is geen fok meet naar de raiquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owww, ik dacht dat je met de rest van fok! mee ging.
of gaat dat ook al niet door?
31 juli word een meid die ik goed ken die ernstig op jou lijkt (op je fotos in je fotoboek althans) 18... en die woont in sittard btwquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik 18 ben.
30 juli dus pas.
Kweet alleen niet waar.
Euw, die heb ik niet!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef Youp het volgende:
[..]
kapotslaan met een eikenhouten tafelpoot
Oké, niks gezegdquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der is geen fok meet naar de rai
Ow, een kloonquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:16 schreef Youp het volgende:
[..]
31 juli word een meid die ik goed ken die ernstig op jou lijkt (op je fotos in je fotoboek althans) 18... en die woont in sittard btw
Ik heb 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen daarvoor, alleen is er bij geen van allen een grote kans van slagenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je had voor Brussaard moeten werken op de RAI, ik liep die zaterdagochtend de vorige keer daar rond zonder dat er nog iemand van het publiek er was. Iedereen was de stands aan het klaar maken.![]()
JOS!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat een verschil he
Ik de boer, en peu de kakker, nog geen 20 km uit elkaar wonend
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje kopenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 4 verschillende manieren om aan kaarten te komen daarvoor, alleen is er bij geen van allen een grote kans van slagen
Ik ga dus waarschijnljik niet met Fok of met wie dan ook mee, helaas
nee t zusje van mn ex (die ook weer heel veel op haar leek (ze zijn vaker voor tweelingen aangezien) en dus indirect op jouquote:
Nee, mijn buurvrouw van 83 zegt ook wel eens "wablief"quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oww, "Geleens" versta ik dan weer wel.
Ik zeg zelf ook altijd wablief. Maar ik ben volgens mij de enigste hier die dat doet
.
Ik ben volgens mij ook de enige met zo'n Limburgse 'klank', want ze pesten me er wel eens mee.
Beter dan "HÈÈÈ?"quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, mijn buurvrouw van 83 zegt ook wel eens "wablief"
VIP/persdag kaarten kun je niet kopen hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook gewoon eentje kopen
Toen met Brussaard kreeg ik steeds een pak kaarten mee voor als gasten hun kaart vergeten/verloren hadden. Heb er toen een stuk of 15 uitlopen delen aan vrienden/familie![]()
10 t/m 20 Februariquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:22 schreef -Muse- het volgende:
Hoeveelste begint de RAI? De 5e van Februari toch?
Hmm hopen dat volvo dit jaar weer met een leuke VIP ruimte komt, kan ik daar gaan profiteren
nee had het over normale kaarten, wat ben je voor arrogante kakker als je geen vip kaarten kunt krijgen je helemaal niet gaatquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VIP/persdag kaarten kun je niet kopen hoor
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijnquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee had het over normale kaarten, wat ben je voor arrogante kakker als je geen vip kaarten kunt krijgen je helemaal niet gaat![]()
ik ook, ik ook!quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga heus wel, maar ik wil ook wel eens een keer op de vip dag, lekker tussen al die bn's lopen, en bij de presentatie's van de primeurs zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |