Misschien onthult dit een verschil.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:28 schreef HugoBoss1982 het volgende:
[..]
Ook in jouw geval: onbekend maakt onbemind. Er zijn genoeg bewijzen dat palestijnse kinderen worden vermoord door joodse terroristen, maar die zal ik niet laten zien. Maar daar heb jij natuurlijk nooit van gehoord. Erger nog, je wilt niet weten hoe de palestijnen daar onderdrukt worden. Wat dacht je: de joden mogen alles doen en de palestijnen niet zeker? Dacht het niet.
De europese landen in de EU geven samen ongeveer net zoveel uit aan defensie als de VS, en als je al die europese rommel nou eens goed ordent en er 1 groot europees leger van maakt. Dan moet natuurlijk die europese regering wel iets eensgezinder zijn, want met dat getouwtrek van nu kom je nog geen ruk verder.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:59 schreef sp3c het volgende:
'het sterke leger van Turkije'
heb ik iets gemist ofzo?
ze hebben een groot leger, das idd waar maar dat hebben er wel meer
nou het komt niet eens in de buurt van de VS maar dat hoeft imo ook niet want die schieten iets te ver door naar de andere kant.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:58 schreef Herr_Ratt het volgende:
[..]
De europese landen in de EU geven samen ongeveer net zoveel uit aan defensie als de VS, en als je al die europese rommel nou eens goed ordent en er 1 groot europees leger van maakt. Dan moet natuurlijk die europese regering wel iets eensgezinder zijn, want met dat getouwtrek van nu kom je nog geen ruk verder.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bron?
[..]
http://www.fromallangles.(...)e-feelings-on-US.htm
Onder andere.
En zo wordt de Islam ook niet zo fanatiek door allen beleden als je wel zou denken.
[..]
Vraag dat de homo's en vrouwenactivisten in Egypte maar. Ben je wel eens in een Arabisch land geweest en heb je met die mensen gepraat vraag ik me af.
En zo zijn er op het moment vele skinheads en andere racisten (woord dat door hen verbasterd is tot ''russisten'') in Rusland. Ik geloof dat die twee elkaar weinig ontlopen.
[..]
Daar hebben wij geen last van.
Wat gek dan dat die expansie al onder de Tsaren plaatsvond en ook al onder Stalin voor Hitler zelfs maar West-Europa bezet had. Ken je het muziekstuk ''Karelia'', door Sibelius?
[..]
Kruimelwerk vergeleken met de jihad. Noord-Afrika, het Midden-Oosten inclusief Turkije waren christelijek gebieden. De Balkan is eeuwenlang bezet geweest. Vele malen erger dan die paar dunbevolkte gebieden natuurlijk.
Met die veldtocht lag het wel iets gecompliceerder dan zomaar een inval van Napoleon in Rusland. Rusland was op dat moment al bijna twintig jaar betrokken bij de binnenlandse aangelegenheden van Frankrijk en kwam zijn verplichtingen niet na. Napoleon noemde het zelf zijn ''Poolse veldtocht'', omdat het zich grotendeels op van oudsher Pools grondgebied afspeelde.
[..]
Moskou ligt zeker 2000 km van de Polse grens, amice.
Ook daar was iets meer mee aan de hand dan zomaar een inval, hoe schofterig die ook was. Vergeet ook niet dat de Nazi's aanvankelijk als bevrijders werden ingehaald.
[..]
De Oekraieners misschien. De Russen waren hier heel wat minder over te spreken.
De door jou aan gehaalde leiders, Napoleon en Hitler, beschikten ook niet altijd over een meerderheid. Grote legers zijn ook niet erg van belang in moderne oorlogen.
[..]
Bij symmetrische oorlogsvoering en gelijkwaardig materiaal uiteraard wel degelijk. Op dit moment kent Rusland een technische achterstand en een zwaar verouderd leger. Ook zijn er te weinig recruten door de vergrijsde bevolking en is de wapenindustrie in verval. Conclusie: Rusland kan zich geen oorlog veroorloven.
Hoe stel je je zo'n invasie voor? Incognito terroristen (wat niet onmogelijk is) of een massale invasie door Groot-Arabie?
[..]
Zegt het begrip demografische explosie je wat? Islamieten krijgen gemiddeld drie tot vier kinderen, niet-islamieten 1,2. Verder: intimidatie, chantage, terreur, verraad.
Het belangrijkste woord is hier ''allen.'' Probeer trouwens eens voor de grap als neger of homo in Rusland te overleven.quote:Vraag dat de homo's en vrouwenactivisten in Egypte maar, Einstein.
Op het moment hebben wij ook geen last van Palestijnen, dus dat houdt elkaar wel in evenwicht.quote:En zo zijn er op het moment vele skinheads en andere racisten (woord dat door hen verbasterd is tot ''russisten'') in Rusland. Ik geloof dat die twee elkaar weinig ontlopen.
[..]
Daar hebben wij geen last van.
Aha, eerst bestond het niet en toen was het kruimelwerk. Nu weet ik ook wel welke veroveringsoorlogen er van Islamitische zijde plaats hebben gevonden, maar Rusland expandeerde niet minder en wel met een bijzonder nare ideologie. Tsjetjenie is heden ten dage ook een dunbevolkt gebied, geloof ik. Ook een strijd van kwaad tegen kwaad.quote:Wat gek dan dat die expansie al onder de Tsaren plaatsvond en ook al onder Stalin voor Hitler zelfs maar West-Europa bezet had. Ken je het muziekstuk ''Karelia'', door Sibelius?
[..]
Kruimelwerk vergeleken met de jihad. Noord-Afrika, het Midden-Oosten inclusief Turkije waren christelijek gebieden. De Balkan is eeuwenlang bezet geweest. Vele malen erger dan die paar dunbevolkte gebieden natuurlijk.
''Grotendeels''. Verder besloot je om de rest maar te negeren?quote:Met die veldtocht lag het wel iets gecompliceerder dan zomaar een inval van Napoleon in Rusland. Rusland was op dat moment al bijna twintig jaar betrokken bij de binnenlandse aangelegenheden van Frankrijk en kwam zijn verplichtingen niet na. Napoleon noemde het zelf zijn ''Poolse veldtocht'', omdat het zich grotendeels op van oudsher Pools grondgebied afspeelde.
[..]
Moskou ligt zeker 2000 km van de Polse grens, amice.
Na verloop van tijd was uiteraard niemand erover te spreken. Dit neemt niet weg dat het kon gebeuren.quote:Ook daar was iets meer mee aan de hand dan zomaar een inval, hoe schofterig die ook was. Vergeet ook niet dat de Nazi's aanvankelijk als bevrijders werden ingehaald.
[..]
De Oekraieners misschien. De Russen waren hier heel wat minder over te spreken.
De grote meerderheid van de bevolking daar is traditioneel islamiet en het westen wordt als vijand gezien. Wel eensmet die mensen daargepraat? Nee neem ik aan. Nou, ik wel.quote:Het belangrijkste woord is hier ''allen.'' Probeer trouwens eens voor de grap als neger of homo in Rusland te overleven.
Die Palestijnen streven naar een wereldwijd islamitisch rijk. De skinheads verdedigen zich vooral.quote:Op het moment hebben wij ook geen last van Palestijnen, dus dat houdt elkaar wel in evenwicht.
Leg eens uit vriend. Hoe wil jij de bezetting van 2/3 deel van de toenmalige christelijke wereld, een gebied zeker twee keer West- en Midden-Europa vergelijken met de Kaukasus?quote:Aha, eerst bestond het niet en toen was het kruimelwerk. Nu weet ik ook wel welke veroveringsoorlogen er van Islamitische zijde plaats hebben gevonden, maar Rusland expandeerde niet minder en wel met een bijzonder nare ideologie. Tsjetjenie is heden ten dage ook een dunbevolkt gebied, geloof ik. Ook een strijd van kwaad tegen kwaad.
Vanwege het breken van een handelsboycot tegen Engeland een bloedige oorlog starten zoals Napoleon deed is natuurlijk buiten iedere proportie. Deze domme opmerking negeerde ik dus.quote:''Grotendeels''. Verder besloot je om de rest maar te negeren?
Rusland is een stabiel land, gewoon een kwestie van tijd en aanpakken van corruptie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:26 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Geen Rusland ook geen Turkije. Never, stabiliteit komt er toch niet.
Welke joodse terroristen? Ze zijn veel te slap, was ik president daar dan had ik de Palestijnen van de Westbank gedeporteerd en gedumpt in de Gazastrook. Gelukkig is die zak van een Arafat nu gecrepeerd aan AIDS. We kunnen veel van Israël leren om af te rekenen met fundamentalistische ettertjes hier.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:26 schreef HugoBoss1982 het volgende:
En Israel zelfs niet in de mond nemen, want ze gaan daar eerst maar eens die joodse terroristen keihard aanpakken. Zo'n klein geloof dat wereldwijd de meeste opschudding teweegbrengt. En die terrorist Sharon moet maar eens opgehangen worden.
Onmenselijke daden? Tsja, ze hebben allemaal boter op hun hoofd, want wat ze hun eigen volk aandoen is wel 100x zo erg als wat Israël doet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:26 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Geen een land in de regio durft Israel hard aan te pakken voor de onmenselijke daden die ze verrichten. Het zijn allemaal bange schijterds daar.
Flink zo. Waarom neem je dat aan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:54 schreef Ultravolt het volgende:
[..]
De grote meerderheid van de bevolking daar is traditioneel islamiet en het westen wordt als vijand gezien. Wel eensmet die mensen daargepraat? Nee neem ik aan.
En je hebt het ook als neger of Aziaat uitgehouden in Moskou?quote:Nou, ik wel.
Houd toch op, ze willen hoogstens een eigen staat. Daar ben ik overigens voor, als Israel maar niet wordt opgeheven.quote:Die Palestijnen streven naar een wereldwijd islamitisch rijk.
Ja, echt? Waartegen?quote:De skinheads verdedigen zich vooral.
Ik wil helemaal niets vergelijken. Het zal me verder een zorg zijn wat er in die eeuwen werd bedreven.quote:Leg eens uit vriend. Hoe wil jij de bezetting van 2/3 deel van de toenmalige christelijke wereld, een gebied zeker twee keer West- en Midden-Europa vergelijken met de Kaukasus?
Nee, de Russen begaan daar oorlogsmisdaden op grote schaal en de mensen die worden uitgeroeid, zijn voor het merendeel geen Moslimextremisten. Beide partijen zijn smerig.quote:Het enige wat je de Russen in Tsjetsjenië kan verwijten is dat ze niet veel meedogenlozer optreden en Georgië, de thuisbasis van de Tsjetsjeense terroristen, niet inpeperen dat het tolereren van moslimterrorisme bijzonder onverstandig is. Met moslimextremisten is niet te praten, die moet je uitroeien als kakkerlakken.
Iedere oorlog is bloedig en het schenden van een verdrag is wel degelijk een casus belli. Ik heb een hekel aan Napoleon, maar dit begrijp ik best.quote:Vanwege het breken van een handelsboycot tegen Engeland een bloedige oorlog starten zoals Napoleon deed is natuurlijk buiten iedere proportie.
Dan mag je aan deze oliedomme opschepper uitleggen wat er zo buitenproportioneel aan is.quote:Deze domme opmerking negeerde ik dus.
Heb ik dat gezegd? Nee, ik zei dat de oorlog zich grotendeels in traditioneel Pools gebied afspeelde, wat iets anders is. Napoleon noemde het zelf zijn ''Poolse oorlog'', maar jij zult het wel beter weten, niet?quote:En tsja, 2000 kilometer van de Poolse groens "grotendeels in Polen" noemen maakt een wat minder accurate indruk, vergeving.
Ja, want Russen zijn in ieder geval nette corrupte christenen en ook zo voor democratische hervormingen in de regio.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:17 schreef Ultravolt het volgende:
ik zou eerder zeggen: liever Rusland dan Turkije in de EU topic.
Een sterkere band met de VS zou optimaal zijn.quote:Geen Rusland ook geen Turkije. Never, stabiliteit komt er toch niet.
Israel is in het Midden-Oosten de voorpost van democratie. Een land met de normen en waarden van de Westerse wereld.quote:En Israel zelfs niet in de mond nemen, want ze gaan daar eerst maar eens die joodse terroristen keihard aanpakken. Zo'n klein geloof dat wereldwijd de meeste opschudding teweegbrengt. En die terrorist Sharon moet maar eens opgehangen worden.
Inderdaad, als de joden in Israël eenmaal in de gaskamer verdwenen zijn dan wordt er gemiept over Zuid-Spanje. Of over andere landen die ooit onder islamitisch bestuur hebben gestaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens is het natuurlijk onzin dat Israel wereldwijd de meeste opschudding zou veroorzaken, en als het al waar is is het behoorlijk triest en toont het aan dat sommigen veel te veel aanstoot nemen aan andermans geloof. Want dat met de liquidatie van Israel het terrorisme zou verdwijnen, is een illusie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |