Denique Coelum betekend 'Eindelijk de Hemel' en heeft voor zover ik weet niets met een boetiek ofzo te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:48 schreef tommie_b het volgende:
Denique_Coelum --> Uit een boetiek reeks zeker ?
Het gezamelijk klaarkomen![]()
onrealistisch of zeer zeldzaam
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef Denique_Coelum het volgende:
Het strand.
's Ochtends open je je voordeur en er is een rode roos opgeplakt. Erbij zit een kaartje met de tekst 'Vanavond 20.00u over de duinen op strand. Zorg dat je er ben!'
's Avonds ga je vol spanning naar het strand en loop je over de duinen het strand op. Het is een zomeravond en nog lekker warm buiten. Om 1 of andere reden is er niemand anders op strand. In de verte zie je een gloed van een vuur of iets dergelijks
Je loopt er maar naar toe want voor de rest zie je niemand.
Dichterbij gekomen zie je dat het inderdaad een kampvuur is en dat er nog een aantal fakkels rondom staan. Ernaast zit iemand met zijn rug naar je toe op een kleed. Voor de persoon ligt 1 rode roos.
Als je vlak bij de persoon komt zie je dat ik het ben. Ik vraag je om tegenover me te gaan zitten en schenk een zoete witte wijn voor je in
Aan de ene kant vraag je je af waarom dit alles, maar je besluit rustig af te wachten. Ik zeg voor de rest helemaal niks.... Als je een paar slokken van je wijn hebt gedronken kom ik dichter bij je zitten en kus je zachtjes op je lippen. Een rilling gaat door je heen.
Langzaam voel je mijn hand in je nek en door je haar glijden. Je beantwoord mijn zoen en legt je hand op mijn schouder. Dat is voor mij het moment om je voorzichtig op je rug te leggen en naast je te komen liggen......
Mijn hand ligt ondertussen op je buik en speelt met de knoopjes van je bloes. Zonder dat je het doorheb heb ik de onderste 4 knoopjes al los. Je twijfelt een fractie van een seconde of je dit allemaal moet toelaten, maar je besluit te genieten van de dingen die komen gaan.
Langzaam ga ik verder met het losmaken van je bloes en trek hem uit. Ondertussen kan je je handen ook niet meer beheersen en trekt mijn shirt over mijn hoofd uit. Al zoenend ga ik langs je nek en schouders naar beneden. ik plaag je door met mijn vingers langs de band van je broek te gaan en zoen je borsten door de stof van je BH heen.
Opeens voel je mijn andere hand achter je rug en voel je dat je BH los gaat. Voorzichtig trek ik hem uit en leg hem naast ons neer. Met mijn tong en vingers raak ik zachtjes je borst aan en een rilling gaat door je lijf.
Jou handen dansen nu ook over mijn lichaam en je merkt dat mijn lichaam daarop reageert. De knoopjes van je broek moeten er ook aan geloven en langzaam schuif ik je broek naar beneden.
Dat is voor jou het moment om mij op mijn rug te leggen en ook bij mij mijn broek uit te trekken. Met je mond verken je mijn nek en bovenlichaam. Je voelt mijn hart te keer gaan onder je aanraking.
Ik draai je voorzichtig weer op je rug en trek voorzichtig je string uit. Met mijn vingertoppen ga ik lang de binnenkant van je dijen en pest ik je. Ik hoor je ademhaling verzwaren. Elke keer als ik dichtbij kom gaat er een rilling door je lijf.
Met moeite kan je je inhouden maar het lukt. Mijn vingers spelen rond 1 van je gevoeligste plekjes. Elke keer lijkt het of ik verder ga maar op het laatste moment glijden mijn vingers weer terug...
Dan spreid ik je benen en ga er tussen zitten. Mijn boxer gaat uit en ik kom op je liggen. Langzaam en voorzichtig dring ik bij je binnen. Vurig en gepassioneerd zoen je me op mijn mond en begraaf je je nagels in mijn rug.
Heel rustig beweeg ik mijn onderlijf heen en weer. Steeds iets sneller en sneller. Je kan een zachte kreun niets onderdrukken. Beide raken we door het ritme in trance en genieten we van elke aanraking en beweging.
Sneller en sneller bewegen onze lichamen in harmonie. Je handen schieten over mijn lichaam en je kan ze niet stil houden.
Diep van binnen voel je een storm opkomen zoals je nog nooit hebt gevoelt. Met je ogen dicht probeer je het moment zo lang mogelijk uit te stellen, maar dan lukt het niet meer. Je begraaft je nagels zo mogelijk nog dieper in mijn rug en merkt dat ook ik het niet meer lang uit hou.
Dan laat je de storm in je vrij en je voelt ook dat ik op dat punt ben aangekomen. Alles trilt en trekt samen. Je kreunt luid van genot... Een orgasme heeft nog nooit zo lang geduurd. Langzaam kom je weer tot rust en ga ik weer op je liggen. We rollen van elkaar en liggen nog even wat na te hijgen en te genieten.
Nog steeds naakt gaan we dicht tegen elkaar aan zitten bij het vuur en genieten van elkaars lichaamswarmte... De fles wijn erbij en zwijgend denken we aan het moment dat we net hebben gedeeld. De nacht is nog niet ten einde en we zijn er beide van overtuigd dat er nog veel mooie momenten zullen komen....
Nogal, de degelijkheid en 't preutse gedoe druipt er vanaf hieroquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:52 schreef melismay het volgende:
Gaaf verhaal Denique_Coelum, goede fantasie heb je!
Wees welkom hier! We kunnen mensen als jij gebruiken
Daar kan je zelf ook wat aan doen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nogal, de degelijkheid en 't preutse gedoe druipt er vanaf hiero
Je doet niet mee, en in m'n eentje geil doen werkt niet hequote:Op vrijdag 24 december 2004 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kan je zelf ook wat aan doen!
* melismay is weer outta here!
quote:
Die marmot es goed voerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:12 schreef Martijn23 het volgende:
hallo ik ben contineu geil, oh eh...................
lieve break out, ik ben elke dag zo geil als een marmot, wat moet ik nu doen???
Ik denk dat die middelste de kerstman aant opgeilen isquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:36 schreef Breetai het volgende:
Fijne 1ste kerstdag allemaal.
DiegoArmandoMaradona: Kan je 1 van de dames missen? Of horen ze bij elkaar?
Wat bied je?quote:Kan je 1 van de dames missen? Of horen ze bij elkaar?
De dame in kwestie een leuke geile ervaring en een kerstdiner.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat bied je?
quote:Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Denique_Coelum het volgende:
Verhaal nr. 3 begint vorm te krijgen.
Inspiratie genoeg....![]()
Hmmmm.... wat doe je hier als je toch alleen maar loopt te zeuren? Als je het niks vindt, kan je het zelf beter dan?quote:Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef tommie_b het volgende:
Elke keer die nagels in zijn rug... kan ze niet een keer gewoon doggy-style genomen worden en dan het kussen stukknijpen ofzo ? Veel te mild allemaal....
Komt misschien ook nog wel. Ik kan natuurlijk niet naar iedereen zijn/haar smaak schrijven, maar ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef tommie_b het volgende:
Elke keer die nagels in zijn rug... kan ze niet een keer gewoon doggy-style genomen worden en dan het kussen stukknijpen ofzo ? Veel te mild allemaal....
In een notendop: vlak voor kerst verhuist, voor het eerst samen in de nieuwe woning met Kerst, lekker gekookt samen + flink wat wijn = goede recept om de leukere plaatsen in huis in te wijden... Best grappig dat we nu een trap in huis hebbenquote:Op maandag 27 december 2004 15:12 schreef Denique_Coelum het volgende:
Grollie: vertel eens.... We zitten hier natuurlijk niet voor niks...
Mijn kerst lezen jullie binnenkort wel terug in 1 van de verhalen...
quote:Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef Grollie het volgende:
[..]
In een notendop: vlak voor kerst verhuist, voor het eerst samen in de nieuwe woning met Kerst, lekker gekookt samen + flink wat wijn = goede recept om de leukere plaatsen in huis in te wijden... Best grappig dat we nu een trap in huis hebben![]()
Goedemorgen zeg! Jij was ook nog laat wakkerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 07:54 schreef Grollie het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg! Jij was ook nog laat wakker![]()
Enne het was inderdaad tof, balen dat er deze week nog gewerkt moet worden want voor een vervolg moet nu weer tot oud/nieuw gewacht worden
Yeah! Mag van mij ook wel wat ruiger.quote:Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef tommie_b het volgende:
Goed zo liefff, fijn om te horenquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:44 schreef Pinkfairy het volgende:
Voor iedereen alvast een mega goed en geil 2005 !
Mijn motto voor het nieuwe jaar is: Vertel altijd en direct wat je wilt en voelt, dan komt het allemaal helemaal goed![]()
* Pinkfairy is helemaal heppie![]()
Vertel!quote:Op maandag 3 januari 2005 02:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geen geilheid, maar wat 'n avond.. Hoop me nog vaak zo te voelen...
Delen die geilheid dan!quote:Op maandag 3 januari 2005 12:30 schreef Pinkfairy het volgende:
[..]
Vertel!
Als ik me voel zoals de afgelopen week kan mijn nieuwe jaar niet meer stuk:)
Voel me nog steeds megageil![]()
Mooi Zoquote:
Ook bedankt.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi neergezet dat verlangen. Iemand nog wat geils meegemaakt dit weekend?
Yep,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:41 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen iedereen
Er moet maar weer s wat meer leven komen in dit topic!!
Iemand nog iets geils mee gemaakt?
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:48 schreef BossFight het volgende:
Goede voornemen voor het nieuwe jaar is zeker wel dat er 'Meer geneukt moet worden!'
Ik ruk me verdomme een gebroken arm!
Whoei. Priy die in het topic schrijftquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:07 schreef Priyantha het volgende:
blabla
Zit zeker ff zonder partnerquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Whoei. Priy die in het topic schrijft![]()
![]()
Inderdaad.. het is een dooie boel hierquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:38 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie likt, zuigt en trekt zo ut topic omhoog..![]()
tjeempie heb niets gemist...![]()
Niet echt nee helaasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:20 schreef Blumchen het volgende:
Helaas is het hier idd erg stil.. Misschien maakt niemand meer iets geils mee...
Kan ik wat leasen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:27 schreef Pinkfairy het volgende:
T is eerder zoveel geilheid dat er niet aan posten toegekomen kan worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef pandemon het volgende:
maar geloof wel dat ik toe ben aan 20 uurtjes likken nu zo ongeveer hehe.
moest jij niet naar school vandaag?quote:
Eerste dag menstruatie..quote:Op maandag 17 januari 2005 11:26 schreef timbob het volgende:
[..]
moest jij niet naar school vandaag?
heb je het nog een beetje warm gekregen gister? je mocht m'n kacheltje lenen
* Aai over je buikjequote:Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eerste dag menstruatie..nie verwacht dat het nu meer pijn zou doen...
Yep ik heb mijn huispak aan gehad in bed..
De geilheid is er een beetje af hier,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef super-nova het volgende:
oeh nieuw hier btw!
Je was ons vergeten he.. geef maar toequote:Op maandag 24 januari 2005 11:10 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hoi iedereen!Lang geleden dat ik hier nog geraakt ben!
![]()
Maar ben er nu!![]()
Hoe zou ik jullie nu ooit kunnen vergeten?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je was ons vergeten he.. geef maar toe
Kweenie, kwam zo maar in me opquote:Op maandag 24 januari 2005 11:18 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Hoe zou ik jullie nu ooit kunnen vergeten?![]()
![]()
Ik ook niet, ben schijt chagerijnig door het gezeik van een toekomstige ex-vriendin. Die nu al loopt te bitchen terwijl we nog niet eens geneukt hebben, word er echt pislink van!quote:
ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben schijt chagerijnig door het gezeik van een toekomstige ex-vriendin. Die nu al loopt te bitchen terwijl we nog niet eens geneukt hebben, word er echt pislink van!![]()
JA.. veel he! T is gewoon stom!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef BossFight het volgende:
[..]
Lekker samen chagerijnig zijn, ik voel je pijn!![]()
Voel me al iets minder kut, maar nog steeds niet geil. Schiet niet op!quote:
Zita geeft Bossie een aantal speelse likjes in de nekquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Voel me al iets minder kut, maar nog steeds niet geil. Schiet niet op!![]()
Rrrr, dat is trouwens lang geleden mooie dame! Leuke foto trouwensquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:38 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Zita geeft Bossie een aantal speelse likjes in de nek(een niet-geile bossie kunnen we niet hebben he!
)en aan zijn oorlelletjes....
![]()
De chat is er nog steeds, op irc.tweakers.netquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:05 schreef Rooie_Zita het volgende:
You are more than welcome, bossie![]()
Btw : is hier nog ergens iets overgebleven van de chat die er ooit was?![]()
xxx
Dat is erg liev van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:08 schreef watcher46 het volgende:
oooew alvast gefeliciteerd
ik ben er morge namelijk niet, kzit dan bij mn vriendin hier 60km vandaan....
alweer een tijdje niet gezien dus dat wordt er vlink tegen aan![]()
maar ik zal als we klaar zijn wel ff aan je denken![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:24 schreef Denique_Coelum het volgende:
[...]
Ik mag 4 weken geen sex hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:13 schreef Denique_Coelum het volgende:
Maar iemand nog wat 'leuks' beleeft deze week? Ik heb nog wel sms-sex gehad, maar dat haalt het toch niet bij 'The Real Thing'!
Hmm nee.. heb al 6 maanden geen seks gehad dusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:13 schreef Denique_Coelum het volgende:
Maar iemand nog wat 'leuks' beleeft deze week? Ik heb nog wel sms-sex gehad, maar dat haalt het toch niet bij 'The Real Thing'!
jeetje.. das wel veelquote:
Ja maar ik mag ook niet klaar komen jom.. Ik kan wel zonder sex.. maar niet zonder klaar komen..quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jeetje Bloem, 'n week niet en 't is al huilen met de pet op bij jou
Er zijn mensen die langer zonder moeten hoor
En geestelijk klaarkomen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja maar ik mag ook niet klaar komen jom.. Ik kan wel zonder sex.. maar niet zonder klaar komen..
Nog net niet in het stadium van het geilen op etalagepoppen he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:07 schreef Sjowhan het volgende:
whehehe
* Sjowhan zit al vanaf begin september op een droog houtje.. dus reken maar uit
Etalagepoppen?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nog net niet in het stadium van het geilen op etalagepoppen he?
poor you...
poor me too...
Al meer dan een week niets en begint nu toch wel serieus te knagen...
Bedoelde ik figuurlijk, maar dat snapte je wel toch?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Etalagepoppen?
Nee joh.. dan wacht ik wel weer op iets echts.. Die poppen zijn mij een beetje te dood en te koud
Kan je er niet op via http://irc.fok.nl ? Dit is via het internet, je hoeft er geen speciale programma's voor te installeren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:44 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hey mensjes, zita heeft weer eens zin!:9
Zal eens zien wat daar vanavond aan gedaan kan worden!:+
Geraak trouwens echt niet op irc.tweakers.net, dus je zult het daar zonder mij moeten stellen...![]()
![]()
Maar zie jullie allemaal nog graag hoorondanks het feit dat ik hier wat minder tijd kan doorbrengen de laatste tijd....
oooowwwquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Bedoelde ik figuurlijk, maar dat snapte je wel toch?
Tja... daar vraag je wat... het is altijd leuk om dit topic door te lezen maar met minder post' nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
He schatjes![]()
Wat is er toch gebeurd met dit vroeger zo populaire topic?![]()
Zit blijkbaar de laatste tijd weer erg in de zonewant ik heb aantrok! En nog geen klein beetje!
![]()
en _joepie_ komt toekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef Rooie_Zita het volgende:
Zita komt sannetie en grollie en MrDee en melis en thumper en al de rest persoonlijk een dikke plets op de billetjes geven!![]()
![]()
![]()
That's the spirit! Maar je weet wat dat betekend neem ik aan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef Rooie_Zita het volgende:
Zita komt sannetie en grollie en MrDee en melis en thumper en al de rest persoonlijk een dikke plets op de billetjes geven!![]()
![]()
![]()
Dan mag ZE weer neuken!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:31 schreef Okkie_ het volgende:
dan mag ie weer neuken
Heb jij iets te doen 2 maartquote:
lieffiequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
lieffieik mis je enzo.. Maar over 4,5 uur ben ik weer thuis
* Blumchen loopt naar Roellio toe en doet m stevig vast houden en geeft m een kusje op zijn hoofd..
Lekker geslapen?
Nee sjow,quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee sjow,pianoman is op vakantie
dit is roellio...![]()
ja jij jaquote:
Alles oke met je?quote:
ja op zich wel..quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Met mij wel hoor!
Met jou ondertussen ook weer wat beter?![]()
![]()
* Blumchen aait roellio zacht en teder over zijn rug!quote:
* Roellio is er op dit uur van de dag erg vatbaar voor :$quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen aait roellio zacht en teder over zijn rug!
* Blumchen herkent roellio zijn blik en trekt snel dr kleertjes uitquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:06 schreef Roellio het volgende:
[..]
* Roellio] is er op dit uur van de dag erg vatbaar voor :$[/me]
[me=Roellio kijkt blumchen verlegen en een tikkeltje uitdagend in de ogen
* Roellio merkt op dat dat een stuk sneller gaat dan gisteravondquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen herkent roellio zijn blik en trekt snel dr kleertjes uit![]()
[me-Blumchen vind dat wel een goed idee.. ik heber nog maar 6 geloof ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
* Roellio] merkt op dat dat een stuk sneller gaat dan gisteravond[/me]
* Roellio twijfelt over een vraag op msnquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
[me-Blumchen] vind dat wel een goed idee.. ik heber nog maar 6 geloof ik[/me]
* Blumchen weet niet waar hij het overheeft??quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
* Roellio twijfelt over een vraag op msn
Jaahaa, maar nu wel!quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen weet niet waar hij het overheeft??
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:16 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jaahaa, maar nu wel!![]()
![]()
Wil je er al uitsluitsel over geven![]()
![]()
quote:
5 maart ?quote:
Whehe yep.. zoals ik zei.. misschien ben ik erbijquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
5 maart dan maar?
Black & White A'dam?
ja ik weet nog niks zekerquote:
Ja! dansen enzoquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan kom je maar een andere keer...![]()
![]()
jaaaaaaaaaaquote:
Misschien was ze wegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:57 schreef DeBastaard het volgende:
Hoezo zegt blumchen niks meer op msn
Sweettiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:57 schreef DeBastaard het volgende:
Hoezo zegt blumchen niks meer op msn
Sjow.. uuh.. wat is dit dan?quote:
quote:
Alhoewel ik eigenlijk richting bed zou gaan..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Blumchen het volgende:
ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |