abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:36:19 #26
22944 Breetai
....Relax....
pi_24199184
Fijne 1ste kerstdag allemaal.

DiegoArmandoMaradona: Kan je 1 van de dames missen? Of horen ze bij elkaar?
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:55:55 #27
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24199557
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:36 schreef Breetai het volgende:
Fijne 1ste kerstdag allemaal.

DiegoArmandoMaradona: Kan je 1 van de dames missen? Of horen ze bij elkaar?
Ik denk dat die middelste de kerstman aant opgeilen is
  zaterdag 25 december 2004 @ 13:45:46 #28
22944 Breetai
....Relax....
pi_24200353
De Kerstman heeft het hele jaar redelijk rustig en net op het moment dat ie het heel druk heeft met pakjes bezorgen komt er zo'n dame tussendoor.

Ik moet de kerstman gaan redden door haar op te geilen en mee te nemen. De kerstman verwennen doet ze maar op het moment dat ie er tijd voor heeft.
pi_24200580
quote:
Kan je 1 van de dames missen? Of horen ze bij elkaar?
Wat bied je?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:15:55 #30
22944 Breetai
....Relax....
pi_24200765
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat bied je?
De dame in kwestie een leuke geile ervaring en een kerstdiner.
pi_24203757
Duisternis

Thuisgekomen van je werk plof je neer op de bank. Hele dag superdruk gehad en nu kom je erachter dat je nog geen boodschappen in huis hebt ook! Dan maar weer naar de supermarkt. Op het moment dat je de deur open doet valt je oog op de rode roos die aan de deur geplakt zit. Was die er 5 minuten geleden ook al? Er verschijnt een glimlach op je gezicht want je gedachten dwalen af naar het strand een paar weken geleden….
Aan de roos zit ook deze keer weer een kaartje. ‘Gewoon doorgaan. Je komt me vanzelf tegen.’
Dat valt een beetje tegen, want je had verwacht dat er een plaats en tijd in zou staan. Maar zo is wel de verrassing groter. Je schrikt wakker uit je overpeinzing en merkt op dat je nog maar een paar minuten hebt voordat de supermarkt dicht gaat. Snel ga je je boodschappen doen, maar je hebt toch moeite om je te concentreren. Wanneer zou het gebeuren?

Als je thuiskomt zie je dat je deur op een kiertje openstaat. Is er iemand binnen? Voorzichtig duw je de deur open en zie je op de mat een rode roos liggen. Je hart maakt een sprongetje, want je weet wie er binnen is. Je leest het briefje dat er aan vast zit. ‘Laat de duisternis je omringen.’ Voorzichtig loop je op de tast verder. Je kent je eigen huis natuurlijk wel, maar toch. Langzaam dringt de geur van wierook je neus binnen. Een geur die je achterna gaat in de hoop de persoon te vinden verantwoordelijk voor dit.
Met je hart kloppend in je keel loop je door de gang de kamer in. Hier is de geur van de wierook het sterkste, maar je ziet door de duisternis helemaal niets.

Opeens voel je iemand achter je staan die je zachtjes in je nek streelt. Aan de ademhaling en de zachte aanraking weet je dat ik het ben. Langzaam draai je je om en leg je je handen op mijn borst. Ik heb geen shirt aan en er vloeit een rilling door mijn lichaam vanwege je koude handen. Je wilt vragen hoe ik ben binnengekomen, maar ik leg mijn vinger op je mond. Nog steeds in stilte zoen ik je langzaam en fluister in je oor: ‘Geniet’

Ik neem je bij de hand en loop langzaam verder de duistere kamer in. De geur van de wierook omgeeft ons en vermengt zich met mijn deo. In het midden van je kamer kan je vaag een licht vierkant onderscheiden. Voorzichtig ga ik er op zitten en jij volgt mijn voorbeeld. Het blijkt een wit langharig tapijt te zijn. Zachtjes kriebelt het tegen je benen aan. Omdat je nog steeds je mantelpakje van je werk aan hebt en je haar is opgestoken, haal je het elastiek uit je haar en laat het los over je schouders vallen. Mijn hand gaat door je haar en ik kom dicht tegen je aanzitten. Langzaam voel je de spanning in je lichaam toenemen. Met de knopen van je jasje heb ik geen moeite en voorzichtig schuif ik die dan ook van je schouders af. Jij laat je vingers door mijn haar gaan en in mijn nek. Je blouse is het volgende kledingstuk in de weg zit en knoopje voor knoopje maak ik hem open. Je trekt hem voor de rest zelf uit en duwt mij met mijn rug op het tapijt. Nog steeds met je hakken en rok aan kom je op me zitten en zoent me op de mond. Je handen glijden langs de zijkant van mijn lichaam. Heel voorzichtig ga je al zoenend langs mijn nek naar mijn borst. Je handen schieten nog steeds met een zachte aanraking over mijn lichaam. Ondertussen speel ik met mijn nagels op je rug. Je BH moet er ook aan geloven en glijd van je armen af.
Met je mond zoen je mijn tepels en bijt er af en toe plagerig in. Je vingers spelen met de band van mijn spijkerbroek. Je maakt de knoopjes los en trekt voorzichtig de broek naar beneden. Je handen lijken nu wel overal te zitten. Mijn borst, haar, benen en de band van mijn boxershort. Je ben niet van plan om het een korte avond te maken.

Ik pak je bij de schouders en leg je op je borst naast me neer. Voorzichtig zoek ik de rits van je rok en maak die open. Langzaam schuif ik je rok langs je lange benen naar beneden en gooi hem in de hoek van de kamer. Ik geniet even een paar seconden van wat ik voor me zie en ga dan naast je op mijn knieën zitten. Ik draai je weer terug op je rug en kom op je zitten. Fluisterend zeg ik je dat je je handen boven je hoofd moet houden en niet mag gebruiken. Zwijgend doe je wat ik zeg. Ik begin je te zoenen op je mond en in je nek. Mijn handen vinden hun weg over je lichaam naar je borsten en spelen met je tepels. Al zoenend daal ik af naar je borsten en bijt zachtjes in je tepels. Mijn handen zitten ondertussen alweer ergens anders op je lichaam. Na even een paar seconden pauze ga ik verder naar beneden en laat mijn vingertoppen aan de binnenkant van je dijen dansen. Mijn adem gaat over je onderlichaam en veroorzaakt een rilling van genot. Je hebt de grootste moeite om nu niet je handen te gebruiken, maar je bent bang om het moment te verstoren. Stil liggen kan je al een tijdje niet meer en omdat je zo ligt te kronkelen kietelt het tapijt in je rug.
Bij elke aanraking kan je een zachte kreun niet onderdrukken. Dat is voor mij de reden om het allemaal nog even uit te stellen en je op de proef te stellen.

Zachtjes kom ik boven op je liggen en schuif zachtjes op en neer. Je begint zwaarder te ademen en houdt het niet meer uit. Dit is het moment waarop je hebt gewacht Je pakt me vast en gooit me naast je neer. Snel schuif je mijn boxer uit en komt op me zitten. Langzaam breng je mij bij je binnen en zet je nagels in mijn borst. Ik pak je vast bij je billen en begraaf ook daar mijn nagels. Langzaam richt je je lichaam op en zet je met je benen af zodat je omhoog gaat. Dan laat je je in 1 snelle beweging helemaal zakken en kreunt terwijl een gloed zich vanaf je onderlichaam verspreid. Snel voer je het tempo op en geniet van elke aanraking die je voelt. Ondanks je mij niet kan zien door de duisternis weet je dat ik met mijn ogen dicht lig te genieten. Ook jij doet je ogen dicht om maar zo veel mogelijk te genieten.

Na een tijdje voel je mijn handen je omdraaien met je rug weer op het tapijt. Zonder het contact met elkaar te verliezen leg je je benen in mijn nek en luister je naar mijn ademhaling. Het tempo ligt nu iets lager maar het is niet minder intenser. Bij elke stoot lijkt het wel of heel je lichaam zich samentrekt om het gevoel te behouden. Onze lichamen werken samen om elke zenuw in ons lichaam te laten genieten. Je merkt dat ik in een soort trance raakt en ook voor jou bestaat de kamer niet meer. Je hebt moeite om je orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, maar je wilt dat dit moment nog niet voorbij gaat. Dan kan je het niet meer houden en laat je je lichaam de vrije hand. Je nagels begraven zich in mijn rug en je bijt zachtjes in mijn nek. Ook ik tril van top tot teen als ik mijn climax bereik. Tientallen seconden voelen we niets anders dan alle spieren samenwerken om het moment te zo intens mogelijke te ervaren en een heerlijke roes is het resultaat.

We blijven nog even op elkaar liggen, maar dan rol ik van je af en slaak je een zucht. Kon dit maar elke dag. Als vanuit het niets trek ik een paar brandende waxinelichtjes tevoorschijn en plaats die rond het tapijt waar we op liggen. Dicht tegen elkaar aan zoenen we elkaar. Geen woord gesproken, maar volledig in harmonie. Je wilt dat het nooit meer dag wordt. Omgeven door warmte en de laatste walmen van de wierook vallen we in slaap…

Je bent verliefd geworden op rode rozen…..

Denique Coelum.
"Eindelijk de Hemel.."
Eindelijk de Hemel
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:50:25 #32
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_24212961
Mijn kerstcadeautje. Geniet ervan...
Eindelijk de Hemel
  zondag 26 december 2004 @ 10:52:41 #34
91373 Blumchen
Your body is a wonderland
pi_24214682
Geweldig!
And if you want love, We'll make it
Swimming a deep sea, Of blankets
Take all your big plans, And break 'em
  maandag 27 december 2004 @ 00:18:19 #35
91373 Blumchen
pi_24227134
.. En toen was het stil..
pi_24227220
Verhaal nr. 3 begint vorm te krijgen.
Inspiratie genoeg....
Eindelijk de Hemel
  maandag 27 december 2004 @ 00:30:10 #37
22944 Breetai
....Relax....
pi_24227416
Hij's fijn.
  maandag 27 december 2004 @ 01:18:11 #38
91373 Blumchen
pi_24228312
quote:
Op maandag 27 december 2004 00:22 schreef Denique_Coelum het volgende:
Verhaal nr. 3 begint vorm te krijgen.
Inspiratie genoeg....
Ik ben benieuwd..

maandag 27 december 2004 @ 01:51:10 #39
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24228866
Elke keer die nagels in zijn rug... kan ze niet een keer gewoon doggy-style genomen worden en dan het kussen stukknijpen ofzo ? Veel te mild allemaal....
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 27 december 2004 @ 11:37:25 #40
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_24232582
quote:
Op maandag 27 december 2004 01:51 schreef tommie_b het volgende:
Elke keer die nagels in zijn rug... kan ze niet een keer gewoon doggy-style genomen worden en dan het kussen stukknijpen ofzo ? Veel te mild allemaal....
Hmmmm.... wat doe je hier als je toch alleen maar loopt te zeuren? Als je het niks vindt, kan je het zelf beter dan?

Denique_Coelum: Super verhaal weer!!!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_24233765
quote:
Komt misschien ook nog wel. Ik kan natuurlijk niet naar iedereen zijn/haar smaak schrijven, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Ik heb de grote lijnen voor het 3e verhaal al liggen, maar die moet nog even uitgewerkt worden.

Geduld is een schone zaak.

p.s. Hopelijk heeft iedereen zo'n leuke kerst als ik gehad?
Eindelijk de Hemel
  maandag 27 december 2004 @ 14:49:26 #42
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_24235547
Goedemiddag allemaal! Zit me momenteel stierlijk te vervelen op het werk en dan willen de gedachten nog wel eens afdwalen ... Dus dan maar weer een bezoekje aan dit topic

Kerst was overigens best okeee
Carpe Diem
pi_24235949
Grollie: vertel eens.... We zitten hier natuurlijk niet voor niks...

Mijn kerst lezen jullie binnenkort wel terug in 1 van de verhalen...
Eindelijk de Hemel
  maandag 27 december 2004 @ 16:22:25 #44
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_24237048
quote:
Op maandag 27 december 2004 15:12 schreef Denique_Coelum het volgende:
Grollie: vertel eens.... We zitten hier natuurlijk niet voor niks...

Mijn kerst lezen jullie binnenkort wel terug in 1 van de verhalen...
In een notendop: vlak voor kerst verhuist, voor het eerst samen in de nieuwe woning met Kerst, lekker gekookt samen + flink wat wijn = goede recept om de leukere plaatsen in huis in te wijden... Best grappig dat we nu een trap in huis hebben
Carpe Diem
  dinsdag 28 december 2004 @ 02:53:46 #45
91373 Blumchen
pi_24249595
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:22 schreef Grollie het volgende:

[..]

In een notendop: vlak voor kerst verhuist, voor het eerst samen in de nieuwe woning met Kerst, lekker gekookt samen + flink wat wijn = goede recept om de leukere plaatsen in huis in te wijden... Best grappig dat we nu een trap in huis hebben
tof!!!!
  dinsdag 28 december 2004 @ 07:54:37 #46
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_24250302
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 02:53 schreef Blumchen het volgende:

[..]

tof!!!!
Goedemorgen zeg! Jij was ook nog laat wakker
Enne het was inderdaad tof, balen dat er deze week nog gewerkt moet worden want voor een vervolg moet nu weer tot oud/nieuw gewacht worden
Carpe Diem
  dinsdag 28 december 2004 @ 14:19:32 #47
91373 Blumchen
pi_24255913
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 07:54 schreef Grollie het volgende:

[..]

Goedemorgen zeg! Jij was ook nog laat wakker
Enne het was inderdaad tof, balen dat er deze week nog gewerkt moet worden want voor een vervolg moet nu weer tot oud/nieuw gewacht worden
Goedemiddag
Grolie:Ach das wel vol te houden toch..
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:07:25 #48
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_24263981
quote:
Yeah! Mag van mij ook wel wat ruiger.
Kom op met die stomende verhalen!
Life's a riddle, keep answering the questions
  woensdag 29 december 2004 @ 02:01:25 #49
91373 Blumchen
pi_24269079
hoi
  woensdag 29 december 2004 @ 03:47:56 #50
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24270529
Geen percentage hier... maar toch niet gering
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')