Bedoelde ik figuurlijk, maar dat snapte je wel toch?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Etalagepoppen?
Nee joh.. dan wacht ik wel weer op iets echts.. Die poppen zijn mij een beetje te dood en te koud
Kan je er niet op via http://irc.fok.nl ? Dit is via het internet, je hoeft er geen speciale programma's voor te installeren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:44 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hey mensjes, zita heeft weer eens zin!:9
Zal eens zien wat daar vanavond aan gedaan kan worden!:+
Geraak trouwens echt niet op irc.tweakers.net, dus je zult het daar zonder mij moeten stellen...![]()
![]()
Maar zie jullie allemaal nog graag hoorondanks het feit dat ik hier wat minder tijd kan doorbrengen de laatste tijd....
oooowwwquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Bedoelde ik figuurlijk, maar dat snapte je wel toch?
Tja... daar vraag je wat... het is altijd leuk om dit topic door te lezen maar met minder post' nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:15 schreef Rooie_Zita het volgende:
He schatjes![]()
Wat is er toch gebeurd met dit vroeger zo populaire topic?![]()
Zit blijkbaar de laatste tijd weer erg in de zonewant ik heb aantrok! En nog geen klein beetje!
![]()
en _joepie_ komt toekijkenquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef Rooie_Zita het volgende:
Zita komt sannetie en grollie en MrDee en melis en thumper en al de rest persoonlijk een dikke plets op de billetjes geven!![]()
![]()
![]()
That's the spirit! Maar je weet wat dat betekend neem ik aan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:01 schreef Rooie_Zita het volgende:
Zita komt sannetie en grollie en MrDee en melis en thumper en al de rest persoonlijk een dikke plets op de billetjes geven!![]()
![]()
![]()
Dan mag ZE weer neuken!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:31 schreef Okkie_ het volgende:
dan mag ie weer neuken
Heb jij iets te doen 2 maartquote:
lieffiequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:
[..]
lieffieik mis je enzo.. Maar over 4,5 uur ben ik weer thuis
* Blumchen loopt naar Roellio toe en doet m stevig vast houden en geeft m een kusje op zijn hoofd..
Lekker geslapen?
Nee sjow,quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee sjow,pianoman is op vakantie
dit is roellio...![]()
ja jij jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |