Hallo allemaal!
Het is hier wat stil en ik moet toch mijn verlangen even kwijt, dus ik dacht: laat ik het maar hier posten.
Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven als ik.
![]()
Ik heb sinds kort een vriend.
We kennen elkaar al een jaar of 5 en ik voelde bij onze eerste ontmoeting al meteen een band.
Later bleek dat hij datzelfde gevoel had.
2,5 week geleden zoende hij me voor het eerst. Ik ben niet iemand die meteen het bed induikt, maar ik voelde een bepaalde overgave en we zijn daardoor behoorlijk ver gegaan voor mijn doen.
Hij is nu al twee weken met vakantie en mijn hemel, wat verlang ik naar hem!! Het is een diep, ongekend verlangen en ik heb het idee dat het komt door de spirituele band.
Ik probeer me te concentreren op de dagelijkse dingen, maar mijn gedachten blijven steken bij hem, bij onze laatste dag voor zijn vakantie.
Gedachten aan zijn strelingen, hoe hij zijn vingertoppen langs mijn gezicht laat gaan, mij doordringend aankijkt en me toefluistert dat ik mooi ben.
Dat hij me teder in mijn nek kust, steeds verder richting mijn decolleté, zich hardop afvragend hoe het mogelijk is dat hij van de knoopjes van mijn blouse kan afblijven.
Hoe hij ze gretig, maar voorzichtig openmaakt als ik hem verlangend zeg dat het oké is.
Ik voel nog dat hij soepel mijn bh losmaakt, terwijl ik mijn blouse van mijn schouders laat glijden.
Ik hoor zijn ademhaling versnellen als hij zijn blik langs mijn borsten laat gaan en hij zich niet kan bedwingen.
Hij móet ze strelen, ze kussen.
Onhandig trillend door de spanning maak ik zijn overhemd los. Onze naakte bovenlichamen raken elkaar.
Oh, wat is dit zalig!
Hij legt me op bed en ik voel de blos op mijn wangen versterken als hij kreunt en zachtjes in mijn tepel bijt, speels, maar zó heerlijk opwindend!
Ik kus zijn lichaam waar ik maar kan en streel de binnenkant van zijn bovenbeen. Zijn handen lijken overal op mijn lichaam te zijn.
De opwinding is zo sterk dat we de bewegingen niet meer kunnen onderdrukken. Zijn zware ademhaling zorgt ervoor dat de mijne versnelt. Ik leg mijn handen op zijn billen om de bewegingen kracht bij te zetten. We bedrijven de liefde!
Met onze broeken aan.
![]()
Mán, wat maakt hij me geil!