Inderdaad.. het is een dooie boel hierquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:38 schreef Sannetie het volgende:
* Sannetie likt, zuigt en trekt zo ut topic omhoog..![]()
tjeempie heb niets gemist...![]()
Niet echt nee helaasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 03:20 schreef Blumchen het volgende:
Helaas is het hier idd erg stil.. Misschien maakt niemand meer iets geils mee...
Kan ik wat leasen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:27 schreef Pinkfairy het volgende:
T is eerder zoveel geilheid dat er niet aan posten toegekomen kan worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef pandemon het volgende:
maar geloof wel dat ik toe ben aan 20 uurtjes likken nu zo ongeveer hehe.
moest jij niet naar school vandaag?quote:
Eerste dag menstruatie..quote:Op maandag 17 januari 2005 11:26 schreef timbob het volgende:
[..]
moest jij niet naar school vandaag?
heb je het nog een beetje warm gekregen gister? je mocht m'n kacheltje lenen
* Aai over je buikjequote:Op maandag 17 januari 2005 11:39 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Eerste dag menstruatie..nie verwacht dat het nu meer pijn zou doen...
Yep ik heb mijn huispak aan gehad in bed..
De geilheid is er een beetje af hier,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef super-nova het volgende:
oeh nieuw hier btw!
Je was ons vergeten he.. geef maar toequote:Op maandag 24 januari 2005 11:10 schreef Rooie_Zita het volgende:
Hoi iedereen!Lang geleden dat ik hier nog geraakt ben!
![]()
Maar ben er nu!![]()
Hoe zou ik jullie nu ooit kunnen vergeten?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je was ons vergeten he.. geef maar toe
Kweenie, kwam zo maar in me opquote:Op maandag 24 januari 2005 11:18 schreef Rooie_Zita het volgende:
[..]
Hoe zou ik jullie nu ooit kunnen vergeten?![]()
![]()
Ik ook niet, ben schijt chagerijnig door het gezeik van een toekomstige ex-vriendin. Die nu al loopt te bitchen terwijl we nog niet eens geneukt hebben, word er echt pislink van!quote:
ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben schijt chagerijnig door het gezeik van een toekomstige ex-vriendin. Die nu al loopt te bitchen terwijl we nog niet eens geneukt hebben, word er echt pislink van!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |