quote:
Ik help je wel vaker uit de brand makker.quote:
Oudjaarsdag smiddags - iets met gehandicaptenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik help je wel vaker uit de brand makker.
p.s. Valt er nog wat te snabblelen de komende tijd? De mascara is op namelijk.
hou je vast, in Nijmegen is een snackbar en daar hebben ze nierballenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:57 schreef popolon het volgende:
hm. doet me denken aan wat ik laatst in de snackbar meemaakte:
Heeft u ook nasi-rollen?
Nee, maar wel nasi-schijven.
Die lust ik niet, doe maar een kipknots
Met jouw gevoelige huid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:59 schreef popolon het volgende:
fuck op joh.
Miss Helen of anders niks
Bij mij ook niet, ze doen nog pijn van mn feestje gister.quote:
Leuk !quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ze doen nog pijn van mn feestje gister.
Wat een kut smoes, we weten allemaal toch wel dat je met kerstmis de halve dag in de kerk zit, alle preken op TV volgt, en liedjes zingt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:09 schreef golfer het volgende:
Internetverbing is klote, dus komende dagen weinig online
je bent heus niet de enige hoor ....quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal! Over enkele uren heb ik 2 dagen vrij...
dat is een superpakket !!quote:
Ik ha dook liever tussen kerst en oud en nieuw gewerkt en die 5 dagen meegenomen, maar ja, wissel van werkgever, en dan is het laten uitbetalen van die dagen fiscaal nie tinteressant, en houd ik die opgespaarde vrije dagen toch niet, dus dan maar lekker vrij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent heus niet de enige hoor ....
VAFFANCULOquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf een uur of 4 ben ik een week vrij.
Kerstcadeau opbrengst:
2.55 Kg Irish oak smoked salmon
10 flessen wijn
1 fles champagne
1 fles appelsap
1 koffie thermoskan
1 zak oud hollands(sh)e kaneelsnoepjes
1 tableau voor 9 theelichtjes
1 overschaal compleet met standaard om als warmhoudschaal te kunnen gebruiken op tafel
1 garde (kwam uit een pannekoekenpakket en er was toevallig net 1 stuk gegaan)
1 Fles Dimple
1 zak speciale koffie
1 doosje winterthee
1 pakje wafels
1 Chorizo
1 bakje ansjovis
1 bakje olijven
1 tapas boekje
1 flesje chocoladelikeur
Niet slecht
We hadden met name veel wijn & zalm gekregen, en wat van die speciefieke pakketten, die opgesplitst zijn (spaans pakket, tapas pakket, pannekoek pakket, 'maritiem' paket etc).quote:
Maar, geen kerstbonus (normaal 150 Euro), geen kerstpakket van bedrijf uit dit jaar, dus per saldo ist alleen maar minder geworden hoor (hoewel dit jaar wel meer zalm & wijn p.p. o.a. omdat er al een aantal mensen naar Sharjah in de Emiraten vertrokken zijn.quote:
Dat komt omdat jij steeds met die plaatjes en lijstjes vol met voedsel aan komt kakken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar, geen kerstbonus (normaal 150 Euro), geen kerstpakket van bedrijf uit dit jaar, dus per saldo ist alleen maar minder geworden hoor (hoewel dit jaar wel meer zalm & wijn p.p. o.a. omdat er al een aantal mensen naar Sharjah in de Emiraten vertrokken zijn.
En je vloekt wel veel dezer dagen DD
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik momenteel echt kilo's roccoco en struffoli in huis heb, alles is echt perfect geluktquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij steeds met die plaatjes en lijstjes vol met voedsel aan komt kakken.
dan komt die DIG ban zeker slecht uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
zo alle pc onderdelen zijn binnen, dat wordt een leuke pc bouwen in de vakantie![]()
Nerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
zo alle pc onderdelen zijn binnen, dat wordt een leuke pc bouwen in de vakantie![]()
Lekker handigquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
bij ons kerstpakket waren ze vergeten van de helft van de kadoos de logo's te verwijderen, zodat er goed te zien was dat bijna alles "gesponsord" was .... liefde voor je personeel![]()
Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij de ING kreeg je een paar jaar gelee nog 75 piek aan VVV bonnen in het kerstpakket.
Tegenwoordig is dat 15 Euro.
Rare omrekenkoers hanteert die bank.
niet echt hoor en in nood heb je altijd tweakers nogquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan komt die DIG ban zeker slecht uit
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijn
Oh...krijg net te horen dat het de bedoeling was om die logo's erop te laten zittenquote:
Ik ben bang dat die wok nog vrij duur is.... maar het is erg vreemd als je ziet hoe daar met de salarissen wordt omgegaan. Vind ik dan als buitenstaander....quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokken), maar geen idee wat zo'n ding kost, maar als je de rest van het pakket bekijkt, dan is ING ook op de knip hoor, alleen de top kan rekenen op leuke (lees exorbitante) salarisverhogingen - met als excuus de salarissen in het buitenland maar ja, waarom zitten er dan zo veelbuitenlandse topmensen bij de NL AEX en AMX bedrijven?
SCHattig he ??quote:
Ik ben zo nog een tentamenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef mitt het volgende:
dan zal ik maar even vertellen dat ik gewoon nog naar school moet over 2 uur
Die zit hier tegenoverquote:
hoi...dat jij nog leeft !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ja ik leef nog. Afgelopen weken alleen maar geleerd en deze week als een echte Tomasson mn tentamens verneukt. Tijd voor vakantie dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
Zo te zien heeft ie er het druk mee, anders was ie hier wel vakerquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef ErikT het volgende:
Hier lijtk alles trouwens nog lekker hetzelfde
Om broodjesquote:
Nee hoor, ze is inmiddels weer terugquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
Blumchen is vast flauwgevallen onderweg, of ze werd aangereden door een fietser of gebeten door een hond.
Hoe dan ook - ze zit vast en zeker bij de Eerste Hulp met haar knipkaart
Ze heeft een donut om je harry gegooid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is inmiddels weer terug
ze geeft melk hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft een heerlijk warm broodje ham/kaas meegenomen...
Ik heb alleen meer dorst dan honger...
lust ze ook gras ?quote:
ik neem aan dat ik iets gemist heb?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft een donut om je harry gegooid?
Blumchen zuigt Da-Sandman's heipaal in de hell (lees Zeeland)quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik iets gemist heb?
T verbaast me niksquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Blumchen zuigt Da-Sandman's heipaal in de hell (lees Zeeland)
Omdat ik niet blind ben denk ikquote:
Hee valse nicht beheers je - er zijn wel meer mensen alleen met kerst hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, je bent voor psv, dat is bijna hetzelfde
Dat viel toch wel mee? Ik hield me juist nog in...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:16 schreef ErikT het volgende:
Maarreh, moet je daar nou weer zo banaal over doen?
Mastiffs? Waarom geen Diggerquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:04 schreef DIGGER het volgende:
Op het voetbalzone forum probeert iemand mij wijs te maken dat Padova, net als Napoli, in de Serie C2 speelt![]()
O, omdat ik er alleen maar op het Italiaanse voetbal af en toe reageer, en de Mastiffs is een grote bekende supportersgroep van Napoli (is Italiaans voor Bulldogs overigens)quote:
dan komen jullie ook nog eens aan het fukken i.p.v. hele dagen fokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Middagh
We mogen even van multikabel, vanochtend hadden we helemaal geen signaal
golfer kan goed prutsen met draadjes, zodat we er weer (even) zijn
op die leeftijd toch niet meer man !!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan komen jullie ook nog eens aan het fukken i.p.v. hele dagen fokken![]()
viezerdquote:
Yep.quote:
Feessie!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep.
Alhoewel ik een gruwelijke hekel aan verjaardagen heb.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef DIGGER het volgende:
GVD waarom mag ik niet met 9 jarige meisjes chatten?
Hoorde het ook op de radio.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:01 schreef DIGGER het volgende:
GVD waarom mag ik niet met 9 jarige meisjes chatten?
je zal maar alle muziek haten behalve kerstmuziek....dan heb je het een stuk zwaarder !!!quote:
Ik zit altijd met m'n pik te spelen op MSN, scheelt me weer de kosten voor een joystick, is dat verboden of zo?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoorde het ook op de radio.
Was jij dat?
fijne dagen jongen !!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:29 schreef DIGGER het volgende:
Mensen, goeie dagen allemaal, ik mag naar huis, ik ga me de komende dagen door een gang of 30 vreten en zuipen, dus tot na de kerst ergens, als ik weer op dieet ben.
Veel plezier allemaal!
quote:John de Mol aast ook op Belgisch voetbal
BRUSSEL - Mediagigant John de Mol heeft ook belangstelling voor het verwerven van de televisierechten op voetbal in België. Bij de Belgische Profliga, die de rechten bezit, heeft hij donderdag via kabelmaatschappij Versatel de voorwaarden opgevraagd voor een officieel bod. Dat meldde vrijdag het Vlaamse dagblad De Standaard. De krant baseert zich daarbij op uitspraken van secretaris-generaal Sterckx van de Profliga.
Volgens De Standaard zou het gaan om het belangstelling voor de rechten op live-uitzendingen van wedstrijden. Over de hoogte van een mogelijk bod is nog niets bekend.
De Mol, die 41 procent van de aandelen in Versatel bezit, zou vanaf april mee kunnen doen aan de officiële onderhandelingen over de nieuwe uitzendrechten. Ook de Belgische telecommaatschappij Belgacom, voor de helft in handen van de Staat, heeft belangstelling getoond voor de rechten van live-uitzendingen.
Profliga
De Belgische voetbalclubs, verenigd in de Profliga, halen momenteel jaarlijks 15 miljoen euro uit de televisierechten. De clubs willen de opbrengst de komende jaren fors verhogen, evenals dat in Nederland al gebeurde. De rechten zijn nu nog opgedeeld in twee pakketten, waarbij de Vlaamse commerciële zender VTM de samenvattingen uit mag zenden. De Profliga gaat de rechten vanaf april aanbieden in zes pakketten.
Teiltje nodig?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft net cake gebakken maar iets te veel van het deeg gesnoept
Zegt inderdaad wel wat over mijn uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:51 schreef SCH het volgende:
Feli golfer, dat je het zes jaar uithoudt met dat gekke wijf
Petjes moeten ook op je hoofd SCHat, niet iedereen kan ertegen hoe jij ze draagtquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
* SCH is met manlief weggelopen uit een kutkroeg op het Neude - toen ze drankjes kwamen brengen: "wilt u uw petje afzetten".
In welke kroeg was je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
* SCH is met manlief weggelopen uit een kutkroeg op het Neude - toen ze drankjes kwamen brengen: "wilt u uw petje afzetten".
Kerst vom kerstquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:10 schreef Vom het volgende:
Zo nu ga ik verder met me sinterklaasgedichten schrijven
quote:
Wist niet dat het zo'n kut-tent was. Ik heb er in de zomer wel eens op een terras gezeten, maar nooit met een pet opquote:
*opent gulp, verwijderd piercing, doet gulp dichtquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:22 schreef golfer het volgende:
*nieuwe huisregel voor Hools*:
Geen petjes, geen gympen, geen trainingspakken, geen toupetten, geen snorren, geen heaumeau's, geen hoofddoeken, geen theedoeken, geen piercings...
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:25 schreef rubbereend het volgende:
en SCH was je ff op bezoek bij 3FM dat je op t neude was?
wel een mooie actie, meer dan 7 ton opgehaald!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]Moest ff het aanzicht van huilende deejays verwerken
Het plaatje alleen nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:44 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz maakt vast een dansje omdat we nog steeds online zijn!
[afbeelding]
Erg mooi inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel een mooie actie, meer dan 7 ton opgehaald!
ja idd zeer strakke actiequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel een mooie actie, meer dan 7 ton opgehaald!
En de hele tijd lopenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:09 schreef golfer het volgende:
Dat vreselijke jasje van Mart Smeets in het OS-overzicht.
neuken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:09 schreef Blumchen het volgende:Pff Ik ben echt zooooooo brak.. en ik moet vanaacht ook nog..
quote:dit zijn weer de harde dagen
kerstmis spreidt zijn walm uit
mooie hoofden veel te mager
hoelang hou ik dat nog uit
oh, waarschijnlijk nog wel jaren
tussen al die auto's door
ups en downs en veel verhalen
af en toe er onderdoor
en met jou kan ik niet praten
goudvis kijk je voor je uit
hoogstens wat versleten zinnen
kan er dan echt
niets anders uit
dan dat
??
weet jij wat een open deur is
ik weet wel dat het niet jou schuld is
maar wat kan ik daarvoor kopen
'k zal maar best naar huis toe gaan
liefde lijdt zijn eigen leven
'k had het al ergens zien staan
'k had het al ergen szien staan
quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:05 schreef VoreG het volgende:
AAAAAAJAAAAAAX
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef SCH het volgende:
Ik vond een artikel over Franky
Van crimineel tot christen, de bekering van een hooligan
Franky McG (35) heeft bijna de helft van zijn leven in de cel of een internaat gezeten. Onlangs besloot hij radicaal een nieuw leven te kiezen. De voormalige Feyenoord-hooligan aanbidt voortaan uitsluitend SCH
Nu overdrijf je - het was wel goed gemaakt. Jiskefet is nog nooit leuk geweestquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant. Koefnoen om te huilen zo slecht.
Top Gear is toch leuker om te zien dan koefnoenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant. Koefnoen om te huilen zo slecht.
Ik heb nog 2 uur the office op de band. Had je ook moeten doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef golfer het volgende:
En vanaf nu dus 2 dagen alleen maar kerst-ellende op de buis.
Was ook een herhaling die ik al gezien had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:38 schreef SCH het volgende:
Kerstspecial van AbFab was ook geniaal - met Whoopie
Ze hadden die huiskamer scene drie keer zo lang moeten maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant.
welke aflevering was t? k volg t voornamelijk op de BBCquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
dat was weer een top aflevering van Top Gear
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Niemand hoezo?
*bier uitdeelt in deze verlaten tent*
*Fust aansluit op eendehals*quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]je dacht dat ik je blokeerde zeker?
geef al dat bier maar hier
quote:
da's mn neefquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
Jan Wolkers stem opzet en roept: "ach, wat een lief leuk beesje, zo'n wc-eend"
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?quote:
Kinderen die vragen....quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik wil bier!!!!!!!!!!!!!!!
wij eenden willen nix met ganzen te maken hebben. En persoonlijk heb k na Niels Holgerson een hekel aan ganzen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?
Wil jij ook een permban?quote:
krijgen dubbel zoveelquote:
*helptquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom op vol met die hap
ik ga wel afkoelenquote:
Graag, al die kerstshit. Brrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom op vol met die hap
jaja en die zuid-afrikaan hou je zelfquote:
IJsblokje uit whiskyglas haalt en op tepel van JM legt.quote:
JM met harde tepels dadelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
IJsblokje uit whiskyglas haalt en op tepel van JM legt.
neuckenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:36 schreef Bluezz het volgende:
en nu?
Met ijsquote:
Verder alles goed ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
IJsblokje uit whiskyglas haalt en op tepel van JM legt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon zet kerstmuts op
[afbeelding]
Yups en nog een paar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:43 schreef Vom het volgende:
He dagglalalalala is er mee gestopt...
oud nieuwsquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:43 schreef Vom het volgende:
He dagglalalalala is er mee gestopt...
wie nog meer dan?quote:
Hmmm ik zag het net pas.quote:
JustKijk moet beter kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:45 schreef just me het volgende:
fotooooooooooooooo
JustOogjesDichtquote:
Ik mag van Tong geen foto van je harde ijsbloktepels plaatsen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:45 schreef just me het volgende:
fotooooooooooooooo
van mij wel hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag van Tong geen foto van je harde ijsbloktepels plaatsen.
Jawel hoor maar plaats ze dan in contextquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag van Tong geen foto van je harde ijsbloktepels plaatsen.
vind k ook, tepels moeten altijd in de juiste context geplaatst wordenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar plaats ze dan in context
zekers, zit er ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:58 schreef Againzender het volgende:
Hai
Best wel een leuke docu over Band Aid was dat op Ned3
nou k kan ons pap en mam goed uitstaan hoor, en voor de rest nog ff fokkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:08 schreef tong80 het volgende:
Had dat even gezegd.Maar goed Tong gaat slapen.
Iedereen een lekkere maaltijd morgen, en een harmonieuze dag met de mensen die je niet kan uitstaan.
Trusten, en goed kauwen zodat het voedsel regelmatig in je bloed komp.
bier, mond!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hoe wil je je gevuld hebben dan eendje?
En vooral waarrrrrr
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:22 schreef golfer het volgende:
Help het knaapje eens?
'voetbal muziek'
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb nog een dooie kat in de aanbieding.
Af te halen tussen mens en toetsebord
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |