quote:
Ik help je wel vaker uit de brand makker.quote:
Oudjaarsdag smiddags - iets met gehandicaptenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik help je wel vaker uit de brand makker.
p.s. Valt er nog wat te snabblelen de komende tijd? De mascara is op namelijk.
hou je vast, in Nijmegen is een snackbar en daar hebben ze nierballenquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:57 schreef popolon het volgende:
hm. doet me denken aan wat ik laatst in de snackbar meemaakte:
Heeft u ook nasi-rollen?
Nee, maar wel nasi-schijven.
Die lust ik niet, doe maar een kipknots
Met jouw gevoelige huid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:59 schreef popolon het volgende:
fuck op joh.
Miss Helen of anders niks
Bij mij ook niet, ze doen nog pijn van mn feestje gister.quote:
Leuk !quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:11 schreef keeper het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ze doen nog pijn van mn feestje gister.
Wat een kut smoes, we weten allemaal toch wel dat je met kerstmis de halve dag in de kerk zit, alle preken op TV volgt, en liedjes zingt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:09 schreef golfer het volgende:
Internetverbing is klote, dus komende dagen weinig online
je bent heus niet de enige hoor ....quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo allemaal! Over enkele uren heb ik 2 dagen vrij...
dat is een superpakket !!quote:
Ik ha dook liever tussen kerst en oud en nieuw gewerkt en die 5 dagen meegenomen, maar ja, wissel van werkgever, en dan is het laten uitbetalen van die dagen fiscaal nie tinteressant, en houd ik die opgespaarde vrije dagen toch niet, dus dan maar lekker vrij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent heus niet de enige hoor ....
VAFFANCULOquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
Vanaf een uur of 4 ben ik een week vrij.
Kerstcadeau opbrengst:
2.55 Kg Irish oak smoked salmon
10 flessen wijn
1 fles champagne
1 fles appelsap
1 koffie thermoskan
1 zak oud hollands(sh)e kaneelsnoepjes
1 tableau voor 9 theelichtjes
1 overschaal compleet met standaard om als warmhoudschaal te kunnen gebruiken op tafel
1 garde (kwam uit een pannekoekenpakket en er was toevallig net 1 stuk gegaan)
1 Fles Dimple
1 zak speciale koffie
1 doosje winterthee
1 pakje wafels
1 Chorizo
1 bakje ansjovis
1 bakje olijven
1 tapas boekje
1 flesje chocoladelikeur
Niet slecht
We hadden met name veel wijn & zalm gekregen, en wat van die speciefieke pakketten, die opgesplitst zijn (spaans pakket, tapas pakket, pannekoek pakket, 'maritiem' paket etc).quote:
Maar, geen kerstbonus (normaal 150 Euro), geen kerstpakket van bedrijf uit dit jaar, dus per saldo ist alleen maar minder geworden hoor (hoewel dit jaar wel meer zalm & wijn p.p. o.a. omdat er al een aantal mensen naar Sharjah in de Emiraten vertrokken zijn.quote:
Dat komt omdat jij steeds met die plaatjes en lijstjes vol met voedsel aan komt kakken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar, geen kerstbonus (normaal 150 Euro), geen kerstpakket van bedrijf uit dit jaar, dus per saldo ist alleen maar minder geworden hoor (hoewel dit jaar wel meer zalm & wijn p.p. o.a. omdat er al een aantal mensen naar Sharjah in de Emiraten vertrokken zijn.
En je vloekt wel veel dezer dagen DD
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik momenteel echt kilo's roccoco en struffoli in huis heb, alles is echt perfect geluktquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij steeds met die plaatjes en lijstjes vol met voedsel aan komt kakken.
dan komt die DIG ban zeker slecht uitquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
zo alle pc onderdelen zijn binnen, dat wordt een leuke pc bouwen in de vakantie![]()
Nerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef pascalheister het volgende:
zo alle pc onderdelen zijn binnen, dat wordt een leuke pc bouwen in de vakantie![]()
Lekker handigquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
bij ons kerstpakket waren ze vergeten van de helft van de kadoos de logo's te verwijderen, zodat er goed te zien was dat bijna alles "gesponsord" was .... liefde voor je personeel![]()
Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij de ING kreeg je een paar jaar gelee nog 75 piek aan VVV bonnen in het kerstpakket.
Tegenwoordig is dat 15 Euro.
Rare omrekenkoers hanteert die bank.
niet echt hoor en in nood heb je altijd tweakers nogquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan komt die DIG ban zeker slecht uit
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijn
Oh...krijg net te horen dat het de bedoeling was om die logo's erop te laten zittenquote:
Ik ben bang dat die wok nog vrij duur is.... maar het is erg vreemd als je ziet hoe daar met de salarissen wordt omgegaan. Vind ik dan als buitenstaander....quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokken), maar geen idee wat zo'n ding kost, maar als je de rest van het pakket bekijkt, dan is ING ook op de knip hoor, alleen de top kan rekenen op leuke (lees exorbitante) salarisverhogingen - met als excuus de salarissen in het buitenland maar ja, waarom zitten er dan zo veelbuitenlandse topmensen bij de NL AEX en AMX bedrijven?
SCHattig he ??quote:
Ik ben zo nog een tentamenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef mitt het volgende:
dan zal ik maar even vertellen dat ik gewoon nog naar school moet over 2 uur
Die zit hier tegenoverquote:
hoi...dat jij nog leeft !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ja ik leef nog. Afgelopen weken alleen maar geleerd en deze week als een echte Tomasson mn tentamens verneukt. Tijd voor vakantie dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
Zo te zien heeft ie er het druk mee, anders was ie hier wel vakerquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef ErikT het volgende:
Hier lijtk alles trouwens nog lekker hetzelfde
Om broodjesquote:
Nee hoor, ze is inmiddels weer terugquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
Blumchen is vast flauwgevallen onderweg, of ze werd aangereden door een fietser of gebeten door een hond.
Hoe dan ook - ze zit vast en zeker bij de Eerste Hulp met haar knipkaart
Ze heeft een donut om je harry gegooid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is inmiddels weer terug
ze geeft melk hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft een heerlijk warm broodje ham/kaas meegenomen...
Ik heb alleen meer dorst dan honger...
lust ze ook gras ?quote:
ik neem aan dat ik iets gemist heb?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft een donut om je harry gegooid?
Blumchen zuigt Da-Sandman's heipaal in de hell (lees Zeeland)quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik iets gemist heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |