Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij de ING kreeg je een paar jaar gelee nog 75 piek aan VVV bonnen in het kerstpakket.
Tegenwoordig is dat 15 Euro.
Rare omrekenkoers hanteert die bank.
niet echt hoor en in nood heb je altijd tweakers nogquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan komt die DIG ban zeker slecht uit
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Viel mij ook al op dat er zo weinig bonnen in zaten deze keer. Zal die wok zo duur geweest zijn
Oh...krijg net te horen dat het de bedoeling was om die logo's erop te laten zittenquote:
Ik ben bang dat die wok nog vrij duur is.... maar het is erg vreemd als je ziet hoe daar met de salarissen wordt omgegaan. Vind ik dan als buitenstaander....quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis wel een aardige Wok, zelfs geschikt voor Inductie (hoera ik heb nu 3 wokken), maar geen idee wat zo'n ding kost, maar als je de rest van het pakket bekijkt, dan is ING ook op de knip hoor, alleen de top kan rekenen op leuke (lees exorbitante) salarisverhogingen - met als excuus de salarissen in het buitenland maar ja, waarom zitten er dan zo veelbuitenlandse topmensen bij de NL AEX en AMX bedrijven?
SCHattig he ??quote:
Ik ben zo nog een tentamenquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:35 schreef mitt het volgende:
dan zal ik maar even vertellen dat ik gewoon nog naar school moet over 2 uur
Die zit hier tegenoverquote:
hoi...dat jij nog leeft !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ja ik leef nog. Afgelopen weken alleen maar geleerd en deze week als een echte Tomasson mn tentamens verneukt. Tijd voor vakantie dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
Zo te zien heeft ie er het druk mee, anders was ie hier wel vakerquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef ErikT het volgende:
Hier lijtk alles trouwens nog lekker hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |