The Tasmanian Devil, jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef Forumschorem het volgende:
Tekenfilms zijn het werk van de duivel.
't is niet verdwenen, maar een digitale betaalzender geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:45 schreef Joralf het volgende:
Gelukkig.... iig iemand die het met me eens is.....
Maar hoe kan jij dexter en powerpuff girls kijken? Die zijn toch op Cartoon Network en dat is toch verdwenen?
Nee, dat zijn 4 verklede dwergen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:49 schreef pfaf het volgende:
Ik ben South Park fan, of is dat geen tekenfilm?
De humor ontgaat mij even....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat zijn 4 verklede dwergen.
quote:
jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:49 schreef pfaf het volgende:
Ik ben South Park fan, of is dat geen tekenfilm?
OK, het wordt namelijk niet op de "normale" manier gemaakt. Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jouw vraag gewoon raar.
Natuurlijk is dat een tekenfilm.
Ah, oke.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
OK, het wordt namelijk niet op de "normale" manier gemaakt. Vandaar mijn vraag.
Is dat niet een animatiefilm?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:08 schreef Joralf het volgende:
Boeiend... normale manier..... ik vind tekenfilm is tekenfilm zolang er geen 'echte' mensen in voorkomen of personages gespeeld worden door echte mensen. Dus bijv. Shrek vind ik ook een tekenfilmHartstikke gaaf btw
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben nog ouder dan 19, en ik kijk ook naar tekenfilms op teevee.
nou niet de gemiddelde spongebob aflevering.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:40 schreef Joralf het volgende:
Voetbal is niet leuker... een tekenfilm heeft meer inhoud![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |