WInston pakt zijn spullen in de Jeep..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Frey het volgende:
Ralf zit nog altijd tegen de boom aan. Hij wordt wakker en ziet dat het al ochtend is. Hij kijkt naar de fabriek en ziet dat de jeep er nog altijd staat.
"Mooi, ze zijn nog niet vertrokken."
Dan kijkt hij wat Winston aan het doen is.
Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt in haar badjas de trap aan."Goedemorgen pap." en ze geeft haar vader aan zoen op zijn wang."Zozo,jij bent al druk bezig met de voorbereidingen!' en ze gaat aan tafel zitten."Hoelaat gaan we eigenlijk?"
Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston pakt zijn spullen in de Jeep..
''Het begint tijd te worden.....''
Winston pakt zijn laatse spulletjes in...
"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"
Op het moment dat Winston ze laatse spulletjes inpakt, ziet hij Brian lopen, hij loopt heen en weer naar de Jeep. Het lijkt of hij aan het inpakken is..'quote:Op donderdag 23 december 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.
"We kunnen nu alleen nog maar wachten."
"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..![]()
Elisa blijft alleen achter aan de tafel en ze bladert wat in een tijdschrift.Ik ga Joost proberen te bellen,mischien neemt hij nu wel op.En ze toetst het nummer in..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:16 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"
''Ralf Stap in!!''quote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
Brian loopt naar de kelder en opent de deur."Zo Joost,wij gaan een eindje rijden." en hij sleept Joost de auto in.Hij bindt hem vast en stapt in.De auto verdwijnt de bergen in...
Ralf is al in de jeep gesprongen.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ralf Stap in!!''
WInston springt de auto in en rijd zo snel mogelijk achter Brian aan...
''Ralf hou je vast, dit word een spannende rit!''
De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is al in de jeep gesprongen.
"Hou je mond nou maar, en start dat ding!"
Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf gaat nog even langs Ellen en belt aan.Ellen doet open en de twee kussen elkaar harstochtelijk."Ik wil je nu" en de twee rennen de trap op."Jij stouterd" en hij laat zich op bed vallen...
Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..
Ralf grijpt weer even naar zijn hoofd, omdat hij weer last krijgt van die steken. De wond begint ook weer een beetje te bloeden. Hij zet zich er over heen en kijkt vooruit, naar Brians jeep.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.
"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:29 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"
''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''quote:Op donderdag 23 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Brian ziet dat hij achtervolgt wordt en haalt de trekker van zijn revolver over...
Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:31 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..
"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''
Winston probeert Brian bij tehouden maar hij ziet dat Brain nog een keer schiet, de kogel raast tussen hun door...![]()
Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..
Winston ziet dat Brain de auto stopt....quote:Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"
Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston ziet dat Brain de auto stopt....
WInston slikt...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"
"Ralf staat stokstijf. Ok, wat wil je dat we doen?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston slikt...
''Brian rustig....we kunnen dit ook anders afhandelen.''
"Marjolein,wat goed je te zien." en Rolf geeft Marjolein een zoen op haar wang."Wat zie je er goed uit!" "Ellen,dit is Marjolein.Marjolein,Ellen." En dit is Elisa,mijn dochter" "Maar schuif maar aan,ik pak er even een stoel bij,is dat goed?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...
Winston fluistert wat in Ralf ze oor...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ralf staat stokstijf. Ok, wat wil je dat we doen?"
'Verdomme,de tank is leeg." en hij houdt zijn revolver nog steeds op Winston en Ralf en zet het op een lopen..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
Brian raakt in paniek en schiet ... 1,2,3 keer.Dan houdt hij op en rent hij terug naar de jeep en geeft vol gas...
''Ralf nu...''schreeut Winston!!!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
'Verdomme,de tank is leeg." en hij houdt zijn revolver nog steeds op Winston en Ralf en zet het op een lopen..
Brian ziet dat ze Joost nu kunnen pakken en schiet op Ralf.Als Winston op hem afrent vuurt hij ook op hem.Hij sleurt Joost mee en en rent door de bergen..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ralf nu...''schreeut Winston!!!
Ze rennen door de bergen en Brian kijkt op zijn horloge."Shit nog 10 minuten,en dan vindt de overhandiging plaats" en hij rent zo hard als hij kan..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian ziet dat ze Joost nu kunnen pakken en schiet op Ralf.Als Winston op hem afrent vuurt hij ook op hem.Hij sleurt Joost mee en en rent door de bergen..
Ralf ziet dat Brian in zijn haast niet meer op hem en Winston let.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze rennen door de bergen en Brian kijkt op zijn horloge."Shit nog 10 minuten,en dan vindt de overhandiging plaats" en hij rent zo hard als hij kan..
Winston rent door de boesh boesh, de overhandiging zal nu snel plaatsvinden!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ziet dat Brian in zijn haast niet meer op hem en Winston let.
"Kom op, er achter aan!"
Ralf begint te rennen.
Brian ziet dat iedereen gearriveerd is en komt achter de berg vandaan."Zo,jullie zijn er." lacht hij met een duivels lach."Ach,ben je alles kwijt,Arthur?" en hij houdt het pistool tegen Joost zijn hoofd aan..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette houd een taxi aan en zij en Arthur stappen in...
Babette zegt het adres in het engels tegen de chaufeur, gelukkig begrijpt Chaufeur gelijk waar hij heen moet
ze rijden weg....
Hij grijpt het pistool af en houdt Iris, Lizzy en Cody onder schot!quote:Op donderdag 23 december 2004 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan pakt Cody ,David vast en drukt hem met zijn hoofd op het gourtmetstel David begint te gillen en rukt zich los
Winston twijfelt niet, en stapt naar voren....'' Het moet maar eens afgelopen zijn vind je niet Brian''quote:Op donderdag 23 december 2004 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian ziet dat iedereen gearriveerd is en komt achter de berg vandaan."Zo,jullie zijn er." lacht hij met een duivels lach."Ach,ben je alles kwijt,Arthur?" en hij houdt het pistool tegen Joost zijn hoofd aan..
"Waarom zou ik?" en hij drukt het pistool nog dichter tegen Joost zijn hoofd aan."Hij gaat eraan,ookal heb ik het geld.Dat kind van jouw heeft me wekenlang ellende bezorgt,nee dit gaat hij niet overleven,Arthur!"quote:Op donderdag 23 december 2004 22:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston twijfelt niet, en stapt naar voren....'' Het moet maar eens afgelopen zijn vind je niet Brian''
"niet schieten" gilt Babette.... "alsjeblieft laat hem gaan"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian ziet dat iedereen gearriveerd is en komt achter de berg vandaan."Zo,jullie zijn er." lacht hij met een duivels lach."Ach,ben je alles kwijt,Arthur?" en hij houdt het pistool tegen Joost zijn hoofd aan..
..Winston ziet vanuit ze ooghoeken Lars staan met een Sniper!!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:00 schreef mark_03 het volgende:
Lars heeft Brian inmiddels in het vizier... op het moment van schieten lijkt het alsof iemand achter hem staat. Iemand betrapt Lars op het moment dat hij Brian raakt.
David's gezicht wordt wit en in zijn ogen staat een schrik!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody is zo woest dat hem het pistool niks kan schelen ''Hij rent op David af en David valt tegen een pilaar en dan ! '' Krak!!! '' Cody Iris David en Lizzy kijken geschokt naar boven!
Babette begint te huilen en zet een stap naar voren..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Waarom zou ik?" en hij drukt het pistool nog dichter tegen Joost zijn hoofd aan."Hij gaat eraan,ookal heb ik het geld.Dat kind van jouw heeft me wekenlang ellende bezorgt,nee dit gaat hij niet overleven,Arthur!"![]()
"Mischien wel.' en hij kijkt naar de familie Kolthof die allemaal met angst in hun ogen staat."Het is voorbij,Arthur.Alles is voorbij!" en Brian haalt de trekker over...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:02 schreef mark_03 het volgende:
Lars komt achter de bergen vandaan.. "Zo Brian,is dit wat je wil
"NEEEEEEEEEEEEEEEEE"quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Mischien wel.' en hij kijkt naar de familie Kolthof die allemaal met angst in hun ogen staat."Het is voorbij,Arthur.Alles is voorbij!" en Brian haalt de trekker over...
Lars en Brian raven in gevecht en Lars geeft hem een duw... en er valt een schot....quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Mischien wel.' en hij kijkt naar de familie Kolthof die allemaal met angst in hun ogen staat."Het is voorbij,Arthur.Alles is voorbij!" en Brian haalt de trekker over...
Winston weet maar net weg te duiken, maar hij ziet dat Brian Joost nog steeds in zijn macht heeft...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tara kijkt Joost in de ogen !! en denkt aan niet anders !!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian valt het ravijn in en klinkt een harde schreeuw...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lars en Brian raven in gevecht en Lars geeft hem een duw... en er valt een schot....
Tara schreeuwt naar Winston en wil naar hem toe rennen maar durft het niet!! en blijft stokstijf stil!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:08 schreef bar_rel het volgende:
Winston wordt duizelig, hij ziet sterretjes..'
Winston valt weg..en hoort voor de rest alleen nog maar geschreeuw..........
"Ik kan niet meer." "Tara,je hebt je best gedaan,ik zal je nooit vergeten!" en Joost zijn hand verzwakt..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:09 schreef mark_03 het volgende:
Lars ziet het en pakt Joost zijn hand vast."Volhouden,jongen" en hij houdt Joost zijn hand zo goed mogelijk vast
Tara gaat naar Babette en steunt haar !!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette wil naar voren rennen maar Arthur houd haar tegen...
"laat me los" schreeuwt ze...
"laat me nu los!!!!!"
Uit woede stormt Winston op hem af."Jij hebt mijn vader zijn geld afgepakt.Je pakt ook nog niet eens mijn broertje af!" en hij duwt Lars op zij..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:10 schreef bar_rel het volgende:
Winston ziet een schim van Joost voor zich....
''J..o..ost?''
''JOOOST!!''
Winston schrikt weer wakker en ziet geen Joost meer, hij kijkt beneden de ravijn, daar ligt hij!
''JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST"'
"waarom, waarom...."quote:Op donderdag 23 december 2004 22:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara gaat naar Babette en steunt haar !!
Ik... kan... niet m-meer...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Uit woede stormt Winston op hem af."Jij hebt mijn vader zijn geld afgepakt.Je pakt ook nog niet eens mijn broertje af!" en hij duwt Lars op zij..
Winston kan er niet meer tegen, en valt in de armen van Tara bewusteloos..
Joost kan het niet meer houden en laat los. NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 23 december 2004 22:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Uit woede stormt Winston op hem af."Jij hebt mijn vader zijn geld afgepakt.Je pakt ook nog niet eens mijn broertje af!" en hij duwt Lars op zij..
Winston kan er niet meer tegen, en valt in de armen van Tara bewusteloos..
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:19 schreef Beubjuh het volgende:
Leuke aflevering!
Ik weet niet hoor maar de awards zijn pas in maart.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:47 schreef Beubjuh het volgende:
Wie vinden jullie Sopper-2004?
» Bar_rel
» Beautygirl
» Bupatih
» Digispeed
» ElMaikel
» Frey
» Haagse_Elfje
» Mark_03
» Nano
» Orginial
» Woellie
» Anders, namelijk...
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Jah maar als der nou om de 2 weken 1tje weg gaatquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar de awards zijn pas in maart.![]()
Nee,dat moet gewoon award.Want er kunnen dan allemaal niet-user stemmen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jah maar als der nou om de 2 weken 1tje weg gaat
Nee,, dan maak je gewoon steeds weer een nieuwe poll aanquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee,dat moet gewoon award.Want er kunnen dan allemaal niet-user stemmen.![]()
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef haagse_elfje het volgende:
kheb op Orgi gestemd.....
als ik op mezelf kon stemmen en dat kan ik ook...dat doe ik niet deed ik het...
Ja het viel me op dat er veel beter geacteert word dan in het begin.*O*quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
luid&duidelijk
was zeker moeilijk veel werk...
oefening baart kunstquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja het viel me op dat er veel beter geacteert word dan in het begin.*O*
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja het viel me op dat er veel beter geacteert word dan in het begin.*O*
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:39 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oefening baart kunst
daarbij komt nog dat je in het begin veel afvallers had en nu bijna allemaal mensen heb die het echt leuk vinden
quote:Op donderdag 23 december 2004 22:24 schreef Orginial het volgende:
De zelfmoorden van Arthur & Lars zijn dromen en hoe dat allemaal zit is 3 januari te zien!
![]()
Welke regelsquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat die posten niet mee-tellen omdat ze tegen de regels in,toch zijn gepost.AUB Edite.![]()
vast welquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:33 schreef Woelli het volgende:
Hopen dat het 2de seizoen ook zo leuk word
aflv 7quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zit jij der al vanaf begin in,, nee toch
Okee,quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha,seizoen 1 gaat nog keilang door hoor.![]()
zo lang als jij wilt....quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha,seizoen 1 gaat nog keilang door hoor.![]()
Want dan is het weer een tijd niet enzo.Wel jammer maar anders is iedereens inspiriatie weg enzo.quote:
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Want dan is het weer een tijd niet enzo.Wel jammer maar anders is iedereens inspiriatie weg enzo.![]()
jaa,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.
Daarom zijn er ook vele breaks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.
ah zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook vele breaks.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
de wijze woorden zijn gesproken...
have a break have kitkat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee,die komt namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[spoiler] Wie is die dame die opeens bij Iris haar ziekenhuis staat na de vakantie!! ?[spoiler]
whaha,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee,die komt namelijk ook niet.![]()
ECht welquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee,die komt namelijk ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
En wat kun jij alvast melden over Joost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef Orginial het volgende:
[..]Leuk LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:Waar woont Cody danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment nergensquote:
okeequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In dat jage gebeuren waarschijnlijk.
Gaat naar een weeshuisquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey weet iemand hier wat er gebeurt met een minderjarig kind van 13 die niemand heeft om voor haar te zorgen ??
Hmmn effe een oplossing voor vinden of Iris moet een soort Robin willen wordenquote:
Niemand.Omdat jij altijd nieuwe rollen erin schrijft zoals Mary en Sira.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Naar Desiree de graaf en wie speelt haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Frey het volgende:
ff mijn spoilers voor de volgende periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet wat.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Frey het volgende:
ff mijn spoilers voor de volgende periodeaiaiaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zondag 26 december 2004 10:10 schreef haagse_elfje het volgende:
zal ik ook wel iets guller zijn met mijn spoilers:lijp lijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het hier mee eens Woellie? Want ik heb nu ook een beetje jouw verhaalijntje voorschreven
Correct en tevens juist...
quote:Op zondag 26 december 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:
Jaaaa een gedeeltje van onze verhaallijn hey taartjeis helemaal perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het hier mee eens Woellie? Want ik heb nu ook een beetje jouw verhaalijntje voorschreven![]()
![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Klopt mischien niet helemaal 100% maar goed
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Frey het volgende:En nu is het klaar met de spoilers hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
En nu is het klaar met de spoilers hoor.![]()
Maakt niks uitquote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Klopt mischien niet helemaal 100% maar goed
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op maandag 27 december 2004 12:52 schreef digispeed het volgende:
Mijn spoiler voor t volgende seizoen van SOP :Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat dan niet haar manquote:Op maandag 27 december 2004 13:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Do it again now
quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik dacht 3 januariquote:Op maandag 27 december 2004 16:15 schreef Woelli het volgende:
wanneer is de eerste volgende aflevering ook alweer,, volgende week toch
ik ben er als het goed is maar voor drie daagjes next week de eerste drie want als het goed is moet ik vrij werken en do is niet zo een fijne dag voor elfje want dan is het de sterf dag van haar papaatje maar wie weet voor afleiding ....6-01 is ook mijn grote heldin jarig,...quote:
yeah,, je hebt gelijkquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben er als het goed is maar voor drie daagjes next week de eerste drie want als het goed is moet ik vrij werken en do is niet zo een fijne dag voor elfje want dan is het de sterf dag van haar papaatje maar wie weet voor afleiding ....6-01 is ook mijn grote heldin jarig,...
anyways dit is weer zo een niet ontopic postje het zou maybe wel leuk zijn als we next week met een nieuw schoon mooi geweldig leuk spannend topic beginnen....
NEE ESMEE KRIJGT GEEN NIEUWE VRIEND !!!quote:Op maandag 27 december 2004 13:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?![]()
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?quote:Op maandag 27 december 2004 17:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
NEE ESMEE KRIJGT GEEN NIEUWE VRIEND !!!
Ik ben ook alles vergeten hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?
Ik ben al zo goed als de helft vergeten van wat we allemaal besproken hadden wat er zou gebeuren....want doe jij ook gelijk vanaf next monday mee?
Ze wil niet net als Martine inkakken met een vent.quote:Op maandag 27 december 2004 17:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?
Ik ben al zo goed als de helft vergeten van wat we allemaal besproken hadden wat er zou gebeuren....want doe jij ook gelijk vanaf next monday mee?
quote:Op maandag 27 december 2004 18:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze wil niet net als Martine inkakken met een vent.![]()
Do it again now
quote:Op maandag 27 december 2004 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar goed Cody dus in de jage na de vakantie.hmmm Piet Paulusma nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe, ik even geluk dat ik knap benquote:Op maandag 27 december 2004 22:07 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
ik even geluk dat Winston het uiterlijk heeft van johnny depp
haha,,quote:Op maandag 27 december 2004 22:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
hehe, ik even geluk dat ik knap ben![]()
okidokiquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef Orginial het volgende:
Uitzendschema gewijzigd: Dinsdag,Woensdag,Donderdag gewoon SOP![]()
![]()
Ze weten niet dat Joost onderin het ravijn ligt,half levendloos.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:04 schreef bar_rel het volgende:
Winston word wakker in de armen van Tara,,
''Wat? Tara? Hoe lang ben ik weg geweest? Waar is Joost?!??''
Tara is der niet bij met haar hoofd,, ze denkt alleen aan Joost.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:04 schreef bar_rel het volgende:
Winston word wakker in de armen van Tara,,
''Wat? Tara? Hoe lang ben ik weg geweest? Waar is Joost?!??''
Ondertussen worden Iris en Lizzy onder het puin uitgehaald.Ze worden onderzocht en naar het ziekenhuis gebracht.In het ziekenhuis word Iris wakker."Waar ben ik?" denkt ze.Plots voelt ze een pijnlijke scheut door haar hoofd.Ze doet direct haar ogen dicht.Er komt een zuster de kamer binnen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan opent Cody zijn ogen aah waar ben ik vraagt hij '' En hij opent zijn ogen dan ziet hij politie ambulance en het ingestorte huis en een bodybag '' Wie zit daar in wat is er gebeurd! '' Maar geen antwoord van de politie '' Geef nou antwoord man klootzak! Dat zou mijn zusje of vriendin kunnen zijn man! '' Komt u mee meneer?'' Vraagt een arts en Cody word een ambulance ingereden '' Ik wil gvd helemaal niet naar het ziekenhuis ! mijn zusje en vriendin liggen nog tussen dat puin! ''
Dan kijken de artsen elkaar aan ze knikken naar elkaar Cody krijgt een kapje op zijn mond en alles word zwart .
Winston schrikt op, kijkt om zich heen. En kijkt vervolgens naar beneden in het ravijn..hij ziet daar het levenloze lichaam liggen van Joost en naast hem ligt Brian.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara is der niet bij met haar hoofd,, ze denkt alleen aan Joost.
"Ik moet je wat vertellen,schat." .. Rolf krijgt een brok in zijn keel en gooit zijn stoel omver. "Verdomme,Ellen.Ik kan het niet meer!' .. "Het is hij of ik..!" "Nou wat wordt het?"quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Beautygirl het volgende:
"Pap,wat heeft dit te betekenen?" .. Elisa ziet de tranen in haar vaders ogen staan..
jaja,, schat doe voorzichtig,, en tara geeft hem een kusquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston schrikt op, kijkt om zich heen. En kijkt vervolgens naar beneden in het ravijn..hij ziet daar het levenloze lichaam liggen van Joost en naast hem ligt Brian.
''Schatje ik ga naar beneden, wacht op me!!, Joost ligt daar beneden''
Als Ellen zegt dat ze voor Rolf kiest valt Elisa haar in de armen. Tobias weet niet wat hij moet doen en gooit de deur dicht en vertrekt.Elisa ziet dat Sanne en Marc de tranen in hun ogen hebben en Elisa kijkt kwaad naar haar vader.Marc en Sanne vertrekken en dan begint Marjolein te giechelen: "Wat een chagrijn,zeg!"quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:16 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Ik moet je wat vertellen,schat." .. Rolf krijgt een brok in zijn keel en gooit zijn stoel omver. "Verdomme,Ellen.Ik kan het niet meer!' .. "Het is hij of ik..!" "Nou wat wordt het?"
WInston loopt langs het ravijn, hij moet een weg naar beneden zien te vinden!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston schrikt op, kijkt om zich heen. En kijkt vervolgens naar beneden in het ravijn..hij ziet daar het levenloze lichaam liggen van Joost en naast hem ligt Brian.
''Schatje ik ga naar beneden, wacht op me!!, Joost ligt daar beneden''
Intussen blijft Tara kijken,, en kan alleen maar aan Joost en Winston denken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston loopt langs het ravijn, hij moet een weg naar beneden zien te vinden!
Elisa blijft als versteend staan.Ze ziet hoe Tobias wordt afgevoerd.In een flits ziet ze hoe Ellen iemand probeert te bereiken.Het busje met Tobias erin rijdt weg en Elisa,Rolf,Marjolein,Ellen,Marc en Sanne blijven alleen achter...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:23 schreef Wilbert87 het volgende:
"Verdomme Marjolein,dat is niet grappig!" en dan staat hij op en loopt naar de keuken.Dan valt zijn ogen op Tobias die gearresteerd word."Wat heeft dat te betekenen?" en ze lopen naar buiten..
Winston loopt verder, Tara en de rest zijn al weer ver uitzicht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Intussen blijft Tara kijken,, en kan alleen maar aan Joost en Winston denken.
"Ach lieve Cody,zorg maar goed voor je zusje." Denkt de vrouw.Ze kijkt Cody aan maar zegt niets.Dan worden ze binnengelaten.Cody ziet Iris liggen.De vrouw en Cody gaan zitten.Dan word Iris wakker."Cody!" Iris is blij om hem te zien.De vrouw doet en zegt niets.Iris en Cody praten even,dan gaat Cody naar Lizzy..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody gaat ook richting de kamer van Iris en ziet een vreemdevrouw voor haar deur staan
''wie bent u ? wat moet u hier bij mijn zusje ? '' vraagt hij haar en hij vind het maar vreemd
Ondertussen word Lizzie naar de intensivescare gebracht.
...het is Rianne, de ex van Winston.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston loopt verder, Tara en de rest zijn al weer ver uitzicht.
''Mhh en nog steeeds geen richel waar ik er van af kan glijden hier''
Winston loopt nog een stukje verder, hij ziet een een richel waar hij wel vanaf kan lopen. Maar op datzelfde moment verschijnt er uit de bosjes een oude bekende....
Rolf troost Ellen en komt Sabine Beutinga aangereden."Marc,Sanne...Jullie kunnen bij mij komen logeren" en Marc en Sanne stappen in. "En jou spreek ik nog wel,Ellen!" en ze rijden weg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa blijft als versteend staan.Ze ziet hoe Tobias wordt afgevoerd.In een flits ziet ze hoe Ellen iemand probeert te bereiken.Het busje met Tobias erin rijdt weg en Elisa,Rolf,Marjolein,Ellen,Marc en Sanne blijven alleen achter...
Tara denkt,, ook dat nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
...het is Rianne, de ex van Winston.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:30 schreef digispeed het volgende:
Ik hoop het zegt Esmee.
Was je erbij toen het gebeurde ? Ben jij soms de oorzaak van deze ramp ???
Rianne fluistert wat in Winstons oor...maar hij luistert niet. WInston geeft haar een harde klap op der bek, en gaat met de richel snel naar beneden. Hij rent naar Joost toe, bukt naar hem toe en checkt zijn hartslag, geen gehoor!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara denkt,, ook dat nog
en schreeuwt
Winston Door Lopen!!
Dan flipt Esmee als ze hoort wat Cody zegt over de kleine.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody kijkt naar de grond en legt alles uit '' Van David en Iris en de verkrachting en het gevecht ''
''Dan kijkt hij naar Lizzy en fluisterd in haar oor '' Alles komt goed met jou met ons en met de kleine kom op je moet bij ons blijven doe het voor ons meisie en voor je moeder we hebben je nodig ''
Babette stopt haar mobieltje in haar zak."De politie komt er nu aan.." en als de politie is gearriveerd stappen Babette en Arthur in,op weg naar het vliegveld..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef Perrow het volgende:
Arthur zit nog steeds op de grond,in zijn pak zitten allemaal scheuren."Verdomme,Babette!"
"Ik ben niet alleen me geld kwijt,maar ook me zoon." en bij Arthur rollen de tranen over zijn wangen.
"Ik kan er niet meer tegen,ik wil naar huis." en Babette slaat een schouder om haar vader.
Tara kijkt met tranende ogen naar winsten en schreeuwtquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Rianne fluistert wat in Winstons oor...maar hij luistert niet. WInston geeft haar een harde klap op der bek, en gaat met de richel snel naar beneden. Hij rent naar Joost toe, bukt naar hem toe en checkt zijn hartslag, geen gehoor!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dan flipt Esmee als ze hoort wat Cody zegt over de kleine.
WAAAAAT !!!! Is Lizzy zwanger ook dat nog.
Ze grijpt Cody in zijn nekvel en smijt hem de kamer uit, en laat ik je nooit meer in de buurt van Lizzy zien, begrepen ??? Oprotten of anders doe ik je wat.
Arthur en Babette zitten in de taxi.Als ze bij het vliegveld arriveren wordt Arthur spierwit. "Het AZF,ik ben het kwijt!" en Arthur weet niet wat hij moet doen en hoort het niet eens als de stewardess om zijn ticket vraagt..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Perrow het volgende:
[..]
Babette stopt haar mobieltje in haar zak."De politie komt er nu aan.." en als de politie is gearriveerd stappen Babette en Arthur in,op weg naar het vliegveld..
Winston probeert nog te reanimeren, maar het lukt niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt met tranende ogen naar winsten en schreeuwt
''Hij leeft toch nog !''
Het vliegtuig stijgt op en ze vertrekken met de noorderzon.. "Een gelukkig nieuwjaar.." en dan valt Arthur in slaap.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:37 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur en Babette zitten in de taxi.Als ze bij het vliegveld arriveren wordt Arthur spierwit. "Het AZF,ik ben het kwijt!" en Arthur weet niet wat hij moet doen en hoort het niet eens als de stewardess om zijn ticket vraagt..
Tara kijkt opgelucht, blijf maar wel met tranende ogenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston probeert nog te reanimeren, maar het lukt niet.
Winston probeert het nog een x, nog een x...maar het wil niet..
Winston probeert nog een laatse poging...dan kucht Joost....hij leeft!!!
Joost ziet ze en probeert zich naar hun toe te slepen.Dan ineens schrikt hij.. "Ik voel niks meer" denkt hij en laat zich op de grond vallen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt opgelucht, blijf maar wel met tranende ogen
IK wist het schreeuwt ze naar Winston.
Tara is zo blijquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost ziet ze en probeert zich naar hun toe te slepen.Dan ineens schrikt hij.. "Ik voel niks meer" denkt hij en laat zich op de grond vallen..
quote:
jij ook hequote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
SOP DUS MAANDAG PAS WEER, en niet de rest van deze week.
fijne jaarwisseling allen !
Zelfdequote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
SOP DUS MAANDAG PAS WEER, en niet de rest van deze week.
fijne jaarwisseling allen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |