Coolquote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Klopt mischien niet helemaal 100% maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Frey het volgende:En nu is het klaar met de spoilers hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2004 00:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
En nu is het klaar met de spoilers hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Maakt niks uitquote:Op zondag 26 december 2004 22:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Klopt mischien niet helemaal 100% maar goed
quote:Op zondag 26 december 2004 23:55 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op maandag 27 december 2004 12:52 schreef digispeed het volgende:
Mijn spoiler voor t volgende seizoen van SOP :Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat dan niet haar manquote:Op maandag 27 december 2004 13:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op maandag 27 december 2004 14:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
ik dacht 3 januariquote:Op maandag 27 december 2004 16:15 schreef Woelli het volgende:
wanneer is de eerste volgende aflevering ook alweer,, volgende week toch
ik ben er als het goed is maar voor drie daagjes next week de eerste drie want als het goed is moet ik vrij werken en do is niet zo een fijne dag voor elfje want dan is het de sterf dag van haar papaatje maar wie weet voor afleiding ....6-01 is ook mijn grote heldin jarig,...quote:
yeah,, je hebt gelijkquote:Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik ben er als het goed is maar voor drie daagjes next week de eerste drie want als het goed is moet ik vrij werken en do is niet zo een fijne dag voor elfje want dan is het de sterf dag van haar papaatje maar wie weet voor afleiding ....6-01 is ook mijn grote heldin jarig,...
anyways dit is weer zo een niet ontopic postje het zou maybe wel leuk zijn als we next week met een nieuw schoon mooi geweldig leuk spannend topic beginnen....
NEE ESMEE KRIJGT GEEN NIEUWE VRIEND !!!quote:Op maandag 27 december 2004 13:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeh wel heel anders dan gepland en je krijgt toch ook een nieuwe vriend: Robert van Tellegen?![]()
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?quote:Op maandag 27 december 2004 17:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
NEE ESMEE KRIJGT GEEN NIEUWE VRIEND !!!
Ik ben ook alles vergeten hoorquote:Op maandag 27 december 2004 17:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?
Ik ben al zo goed als de helft vergeten van wat we allemaal besproken hadden wat er zou gebeuren....want doe jij ook gelijk vanaf next monday mee?
Ze wil niet net als Martine inkakken met een vent.quote:Op maandag 27 december 2004 17:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoezo niet? Is Esmee nog niet klaar voor de man, of wil Esmee celibatair gaan leven?
Ik ben al zo goed als de helft vergeten van wat we allemaal besproken hadden wat er zou gebeuren....want doe jij ook gelijk vanaf next monday mee?
quote:Op maandag 27 december 2004 18:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze wil niet net als Martine inkakken met een vent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |