zo lang als jij wilt....quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha,seizoen 1 gaat nog keilang door hoor.![]()
Want dan is het weer een tijd niet enzo.Wel jammer maar anders is iedereens inspiriatie weg enzo.quote:
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Want dan is het weer een tijd niet enzo.Wel jammer maar anders is iedereens inspiriatie weg enzo.![]()
jaa,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.
Daarom zijn er ook vele breaks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je moet wle breaks hebben dat je ook nieuwe inspiratie kan op doen anders raakt een karakter opgebrand.
ah zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook vele breaks.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:45 schreef haagse_elfje het volgende:
de wijze woorden zijn gesproken...
have a break have kitkat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee,die komt namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[spoiler] Wie is die dame die opeens bij Iris haar ziekenhuis staat na de vakantie!! ?[spoiler]
whaha,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee,die komt namelijk ook niet.![]()
ECht welquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee,die komt namelijk ook niet.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
En wat kun jij alvast melden over Joost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:46 schreef Orginial het volgende:
[..]Leuk LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:Waar woont Cody danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het moment nergensquote:
okeequote:Op zaterdag 25 december 2004 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
In dat jage gebeuren waarschijnlijk.
Gaat naar een weeshuisquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey weet iemand hier wat er gebeurt met een minderjarig kind van 13 die niemand heeft om voor haar te zorgen ??
Hmmn effe een oplossing voor vinden of Iris moet een soort Robin willen wordenquote:
Niemand.Omdat jij altijd nieuwe rollen erin schrijft zoals Mary en Sira.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Naar Desiree de graaf en wie speelt haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Frey het volgende:
ff mijn spoilers voor de volgende periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet wat.
![]()
quote:Op zondag 26 december 2004 00:58 schreef Frey het volgende:
ff mijn spoilers voor de volgende periodeaiaiaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zondag 26 december 2004 10:10 schreef haagse_elfje het volgende:
zal ik ook wel iets guller zijn met mijn spoilers:lijp lijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het hier mee eens Woellie? Want ik heb nu ook een beetje jouw verhaalijntje voorschreven
Correct en tevens juist...
quote:Op zondag 26 december 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:
Jaaaa een gedeeltje van onze verhaallijn hey taartjeis helemaal perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je het hier mee eens Woellie? Want ik heb nu ook een beetje jouw verhaalijntje voorschreven![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |