WInston loopt langs het ravijn, hij moet een weg naar beneden zien te vinden!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston schrikt op, kijkt om zich heen. En kijkt vervolgens naar beneden in het ravijn..hij ziet daar het levenloze lichaam liggen van Joost en naast hem ligt Brian.
''Schatje ik ga naar beneden, wacht op me!!, Joost ligt daar beneden''
Intussen blijft Tara kijken,, en kan alleen maar aan Joost en Winston denken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston loopt langs het ravijn, hij moet een weg naar beneden zien te vinden!
Elisa blijft als versteend staan.Ze ziet hoe Tobias wordt afgevoerd.In een flits ziet ze hoe Ellen iemand probeert te bereiken.Het busje met Tobias erin rijdt weg en Elisa,Rolf,Marjolein,Ellen,Marc en Sanne blijven alleen achter...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:23 schreef Wilbert87 het volgende:
"Verdomme Marjolein,dat is niet grappig!" en dan staat hij op en loopt naar de keuken.Dan valt zijn ogen op Tobias die gearresteerd word."Wat heeft dat te betekenen?" en ze lopen naar buiten..
Winston loopt verder, Tara en de rest zijn al weer ver uitzicht.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Intussen blijft Tara kijken,, en kan alleen maar aan Joost en Winston denken.
"Ach lieve Cody,zorg maar goed voor je zusje." Denkt de vrouw.Ze kijkt Cody aan maar zegt niets.Dan worden ze binnengelaten.Cody ziet Iris liggen.De vrouw en Cody gaan zitten.Dan word Iris wakker."Cody!" Iris is blij om hem te zien.De vrouw doet en zegt niets.Iris en Cody praten even,dan gaat Cody naar Lizzy..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Cody gaat ook richting de kamer van Iris en ziet een vreemdevrouw voor haar deur staan
''wie bent u ? wat moet u hier bij mijn zusje ? '' vraagt hij haar en hij vind het maar vreemd
Ondertussen word Lizzie naar de intensivescare gebracht.
...het is Rianne, de ex van Winston.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston loopt verder, Tara en de rest zijn al weer ver uitzicht.
''Mhh en nog steeeds geen richel waar ik er van af kan glijden hier''
Winston loopt nog een stukje verder, hij ziet een een richel waar hij wel vanaf kan lopen. Maar op datzelfde moment verschijnt er uit de bosjes een oude bekende....
Rolf troost Ellen en komt Sabine Beutinga aangereden."Marc,Sanne...Jullie kunnen bij mij komen logeren" en Marc en Sanne stappen in. "En jou spreek ik nog wel,Ellen!" en ze rijden weg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa blijft als versteend staan.Ze ziet hoe Tobias wordt afgevoerd.In een flits ziet ze hoe Ellen iemand probeert te bereiken.Het busje met Tobias erin rijdt weg en Elisa,Rolf,Marjolein,Ellen,Marc en Sanne blijven alleen achter...
Tara denkt,, ook dat nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
...het is Rianne, de ex van Winston.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:30 schreef digispeed het volgende:
Ik hoop het zegt Esmee.
Was je erbij toen het gebeurde ? Ben jij soms de oorzaak van deze ramp ???
Rianne fluistert wat in Winstons oor...maar hij luistert niet. WInston geeft haar een harde klap op der bek, en gaat met de richel snel naar beneden. Hij rent naar Joost toe, bukt naar hem toe en checkt zijn hartslag, geen gehoor!!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara denkt,, ook dat nog
en schreeuwt
Winston Door Lopen!!
Dan flipt Esmee als ze hoort wat Cody zegt over de kleine.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody kijkt naar de grond en legt alles uit '' Van David en Iris en de verkrachting en het gevecht ''
''Dan kijkt hij naar Lizzy en fluisterd in haar oor '' Alles komt goed met jou met ons en met de kleine kom op je moet bij ons blijven doe het voor ons meisie en voor je moeder we hebben je nodig ''
Babette stopt haar mobieltje in haar zak."De politie komt er nu aan.." en als de politie is gearriveerd stappen Babette en Arthur in,op weg naar het vliegveld..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef Perrow het volgende:
Arthur zit nog steeds op de grond,in zijn pak zitten allemaal scheuren."Verdomme,Babette!"
"Ik ben niet alleen me geld kwijt,maar ook me zoon." en bij Arthur rollen de tranen over zijn wangen.
"Ik kan er niet meer tegen,ik wil naar huis." en Babette slaat een schouder om haar vader.
Tara kijkt met tranende ogen naar winsten en schreeuwtquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Rianne fluistert wat in Winstons oor...maar hij luistert niet. WInston geeft haar een harde klap op der bek, en gaat met de richel snel naar beneden. Hij rent naar Joost toe, bukt naar hem toe en checkt zijn hartslag, geen gehoor!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef digispeed het volgende:
[..]
Dan flipt Esmee als ze hoort wat Cody zegt over de kleine.
WAAAAAT !!!! Is Lizzy zwanger ook dat nog.
Ze grijpt Cody in zijn nekvel en smijt hem de kamer uit, en laat ik je nooit meer in de buurt van Lizzy zien, begrepen ??? Oprotten of anders doe ik je wat.
Arthur en Babette zitten in de taxi.Als ze bij het vliegveld arriveren wordt Arthur spierwit. "Het AZF,ik ben het kwijt!" en Arthur weet niet wat hij moet doen en hoort het niet eens als de stewardess om zijn ticket vraagt..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Perrow het volgende:
[..]
Babette stopt haar mobieltje in haar zak."De politie komt er nu aan.." en als de politie is gearriveerd stappen Babette en Arthur in,op weg naar het vliegveld..
Winston probeert nog te reanimeren, maar het lukt niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt met tranende ogen naar winsten en schreeuwt
''Hij leeft toch nog !''
Het vliegtuig stijgt op en ze vertrekken met de noorderzon.. "Een gelukkig nieuwjaar.." en dan valt Arthur in slaap.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:37 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur en Babette zitten in de taxi.Als ze bij het vliegveld arriveren wordt Arthur spierwit. "Het AZF,ik ben het kwijt!" en Arthur weet niet wat hij moet doen en hoort het niet eens als de stewardess om zijn ticket vraagt..
Tara kijkt opgelucht, blijf maar wel met tranende ogenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston probeert nog te reanimeren, maar het lukt niet.
Winston probeert het nog een x, nog een x...maar het wil niet..
Winston probeert nog een laatse poging...dan kucht Joost....hij leeft!!!
Joost ziet ze en probeert zich naar hun toe te slepen.Dan ineens schrikt hij.. "Ik voel niks meer" denkt hij en laat zich op de grond vallen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt opgelucht, blijf maar wel met tranende ogen
IK wist het schreeuwt ze naar Winston.
Tara is zo blijquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost ziet ze en probeert zich naar hun toe te slepen.Dan ineens schrikt hij.. "Ik voel niks meer" denkt hij en laat zich op de grond vallen..
quote:
jij ook hequote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
SOP DUS MAANDAG PAS WEER, en niet de rest van deze week.
fijne jaarwisseling allen !
Zelfdequote:Op dinsdag 28 december 2004 22:03 schreef digispeed het volgende:
SOP DUS MAANDAG PAS WEER, en niet de rest van deze week.
fijne jaarwisseling allen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |