abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24163401
Hij stuurde mij een mail. ja, dat is om de policy van FOK te ontwijken
  donderdag 23 december 2004 @ 18:51:19 #102
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24163715
Akkersloot stuurde mij ook wel eens mail toen ik nog geen mod was. Maar ik heb al maanden niets meer van hem vernomen via de mail.

Ik ben een penvriend kwijtgeraakt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 23 december 2004 @ 19:03:09 #103
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24163924
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:51 schreef Sidekick het volgende:
Akkersloot stuurde mij ook wel eens mail toen ik nog geen mod was. Maar ik heb al maanden niets meer van hem vernomen via de mail.

Ik ben een penvriend kwijtgeraakt.
Wij zijn toch gelukkig saampjes?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 23 december 2004 @ 19:04:11 #104
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24163951
quote:
Nota AIVD: 'westerse leefstijl doelwit radicalen'

LEIDSCHENDAM, 23 DEC. Radicaal-puriteinse moslims in Nederland zien steeds vaker de westerse levensstijl, en daarmee de hele westerse samenleving, als doelwit voor gewelddadige acties. Ook 'verketteren' zij steeds vaker gematigde geloofsgenoten.

Dat blijkt uit een rapportage van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) over de radicale islam in Nederland.

De AIVD vindt dat overheid en samenleving alles moeten doen om een scheiding aan te brengen tussen gematigde moslims, naar schatting 95 procent van alle moslims in Nederland, en de zeer radicale moslims. Hoe groot die laatste groep precies is, weet de AIVD niet. De dienst vreest dat de kans bestaat dat de gematigde moslims tussen wal en schip vallen, en mogelijk zelf radicaliseren.

Daarom zouden overheden meer moeten samenwerken met gematigde moslims, die op hun beurt gestimuleerd moeten worden om een ,,tegengeluid'' te laten horen. Ook vindt de AIVD het van belang dat er voldoende ,,concurrentie'' komt vanuit de gematigde islam tegenover het radicaliserende gedachtegoed. De overheden moeten dat stimuleren.

De AIVD-rapportage 'Van dawa tot jihad' (van islamitische zending tot gewapende strijd) is mede opgesteld om de lokale autoriteiten te informeren over de dreiging. Na de moord op Theo van Gogh, op 2 november, beklaagden zij zich over gebrek aan informatie. De AIVD beschrijft in het rapport de diverse dreigingen vanuit de radicale islam tegen de democratische rechtsorde. De dienst geeft strategieën waarmee de hele samenleving, van overheden tot scholen en van opsporingsinstanties tot religieuze organisaties, ,,weerbaarder'' moet worden tegen radicaliseringsprocessen en bedreigingen tegen de rechtsorde.

Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) trekt uit de analyse van de AIVD de conclusie dat voorkomen, isoleren of indammen van de toenemende radicalisering een belangrijke manier is om terrorisme te bestrijden. Dat moet in alle lagen van de Nederlandse samenleving gebeuren, meent Remkes.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 23 december 2004 @ 19:10:35 #105
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24164076
achtergrond bij bovenstaand stuk:
quote:
De samenleving versus de apocalyps

Hoe kan de samenleving zich wapenen tegen de radicale islam? Om die vraag te beantwoorden heeft de AIVD een analyse gemaakt van de dreiging van het islamisme.

LEIDSCHENDAM, 23 DEC. Is de Nederlandse samenleving weerbaar genoeg tegen dreigingen vanuit radicaal-islamitische kringen? Nee, zegt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) onomwonden in zijn jongste rapportage over de radicale islam, Van dawa tot jihad, wat zoveel betekent als: van islamitische zendingsdrang tot gewapende strijd. Het weerstandsvermogen in de Nederlandse samenleving tegen die dreigingen is zelfs ,,laag'', vindt de dienst.

Het lage weerstandsvermogen kan volgens de AIVD worden verklaard door het sluimerende karakter van radicaliseringsprocessen. Lange tijd lijkt het onschuldig, totdat het plotseling tot een uitbarsting komt, in de vorm van een gewelddadige actie. Zoals gebeurde op 2 november van dit jaar, de moord op Theo van Gogh. De geheime dienst vindt dat de radicalisering eerder moet worden opgespoord en aangepakt.

Maar de dienst is bezorgd. De AIVD is, net als andere westerse inlichtingen- en veiligheidsdiensten, al enkele jaren op zoek naar strategieën waarmee de samenleving zichzelf beter kan wapenen tegen radicaal-islamitische dreigingen die de democratische rechtsorde aantasten. En dat lijkt hard nodig. De analyses van de dienst laten zien dat lokale terroristische netwerken van radicale moslims, met name in Europa, de ideologie van Al-Qaeda ,,zo mogelijk nog extremer'' interpreteren ,,dan de leiding van Al-Qaeda zelf''.

De leden van die netwerken, aldus de AIVD, zien zichzelf betrokken in een ,,mytische, apocalyptische eindstrijd met het Kwade'', het westen, waarvan alle exponenten moeten worden vernietigd. Dat kan leiden tot de ,,bereidheid tot een massale en meedogenloze destructiviteit'', aldus de AIVD. Voor veel radicale moslims in het Westen is de gewapende jihad tegen de ongelovigen de individuele verplichting van elke moslim, ook de gematigde moslims. Met andere woorden: de hele westerse samenleving is doelwit.

Het is geen vrolijke analyse die minister Remkes (Binnenlandse Zaken) namens de AIVD aan de vooravond van Kerstmis de Tweede Kamer voorschotelt. De beschrijving is een onderdeel van een analyse van het hele spectrum dat 'de radicale islam' in Nederland beslaat.

Die radicale islam begint volgens de dienst bij de dawa, het uitdragen van de radicaal-islamitische ideologie via missionering, geweldloos, en eindigt bij de meest radicale extremisten die de jihad zien als einddoel van hun strijd.

Een van de strategieën waarmee de AIVD de Nederlandse samenleving weerbaarder wil maken tegen de dreigingen van de rechtsorde door de radicale islam, is actieve voorlichting te geven aan bestuurders, politici en de rest van de maatschappij. De dienst wil laten zien wat er werkelijk aan de hand is, opdat burgemeesters, schoolbesturen, gevangenisdirecteuren, parlementariërs, politiemensen, gemeenteraadsleden en burgers zelf mee kunnen helpen met het voorkomen van radicaliseringsprocessen, veelal de eerste stap op weg naar terrorisme. ,,Het voorkomen, isoleren of indammen van radicalisering is een belangrijke manier om terrorisme duurzaam te bestreden'', aldus de AIVD.

Omdat niet alle radicale moslims dezelfde beweegredenen, achtergronden of einddoelen hebben, verschillen ook de tegenmaatregelen die bijvoorbeeld bestuurders kunnen nemen, schetst de AIVD. De dienst onderscheidt drie hoofdtypen van radicale islam.

Op de eerste plaats de zogenoemde radicale politieke islam, die zich verzet tegen de westerse politieke overheersing. De volgelingen van deze stroming vinden dat de politieke macht van het Westen moet worden gebroken; daarvoor in de plaats moet de politieke macht van de islam worden gevestigd, aldus de analyse van de AIVD. Het ultieme doel van deze islamisten is volgens de geheime dienst een wereldkalifaat, de universele islamitische staat.

De tweede stroming noemt de AIVD het radicaal-islamitisch puritanisme. Dit type radicale islam verzet zich tegen de westerse culturele overheersing, de ,,verderfelijke levensstijl'' die wordt beschouwd als een bedreiging voor de zuivere islam. Deze stroming heeft een veel sterkere afkeer van de westerse maatschappij dan de politieke islam.

Aanhangers van deze stroming zijn uit op de 'zuivering' van moslims van 'ketterse', westerse invloeden. Ze hebben een afkeer van de gelijkheid tussen man en vrouw, vrije meningsuiting en een seculiere samenleving. Daaronder vallen onder meer de salafisten, moslims die terug willen naar de zuivere islam van de salaf, de eerste volgelingen van Mohammed. Zij willen herislamisering van moslimminderheden in het Westen, hun onderdrukte broeders, en prediken onder meer takfir: de verkettering en uitsluiting van andersgelovigen, ook liberale moslims. Juist die laatste groep, zo'n 95 procent van alle moslims in Nederland, krijgt het de laatste tijd steeds moeilijker onder de druk van de radicalen.

Ten slotte is er volgens de AIVD de minder religieus getinte stroming van de moslimnationalisten, waaronder volgens de dienst de Arabisch-Europese Liga (AEL) valt. Deze stelt vooral het moslim-zijn, de lotsverbondenheid, centraal. Volgens de AIVD is deze stroming nog niet breed, maar ,,er moet rekening mee worden gehouden dat dit fenomeen in toenemende mate aan belang kan winnen''. Omdat moslimmigranten in de tweede en derde generatie geen echte band meer hebben met hun moederland, trekken zij naar elkaar toe.

De AIVD wijst verder op een aantal doelstellingen die de stromingen binnen de radicale islam nastreven. Het stichten van een wereldkalifaat is er één van. Meer sluipende bedreigingen zijn bijvoorbeeld het rekruteren van jonge moslims in moskeeën of via internet; het streven van sommige radicale moslims naar parallelle maatschappijen in de wijken van de Europese steden, waarbij het niet-islamitische bestuur niet meer wordt erkend, en waar de sharia, de islamitische wet, de geldende wet zou moeten vervangen; het streven naar ongelijkheid tussen mannen en vrouwen en de terugdringing van de vrijheid van meningsuiting of de emancipatie van vrouwen.

De AIVD benoemt tot slot een aantal strategieën waarmee de maatschappij zich beter kan wapenen tegen radicaliseringsprocessen.

Zo kunnen scholen en overheden helpen bij de identiteitsontwikkeling van de jongere generaties moslims, om te voorkomen dat zij gemarginaliseerd raken en dan vatbvaarder zijn voor radicale opvattingen van de islam. Het onderwijs heeft hierin drie rollen: signaleren van radicalisme onder scholieren, perspectief bieden en ,,internaliseren'' van de Nederlandse democratische en rechtsstatelijke beginselen.

Verder moeten het wantrouwen en xenofobie in de Nederlandse samenleving ten opzichte van de islam in het algemeen weggenomen worden. De media moeten ,,correcte en relevante achtergrondinformatie'' geven over de radicale islam, om dit te bewerkstelligen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 23 december 2004 @ 19:12:55 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_24164120
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
ExtraWaskracht; Jackson was een smeerlap.
Lol, ja, hij stond nou niet echt bekend als een lieverdje inderdaad

Die arme Indianen. Hij heeft er wel voor gezorgd dat de Second Bank of America ten gronde werd gericht; of dat verstandig was laat ik maar in het midden.
  donderdag 23 december 2004 @ 19:15:58 #107
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24164183
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Harry_Sack het volgende:
wie wil er een sp-sleutelhanger waar een muntje voor boodschappenwagentjes aan hangt?
Wat leuk. ZJIn er nog supermarkten waar je met een blik van herkenning wordt binnengehaald als je zo kleur bekent? (Ik denk bijvoorbeeld aan Dirk, Aldi, Lidl,..)
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24164253
Joepie de poepie! Ik hoorde een knalletje, kennelijk is het vuurwerk weer binnen...
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:20:23 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164254
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:42 schreef Monidique het volgende:
Dit verklaart het, !

[afbeelding]
Ik mis de near closing detector.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 23 december 2004 @ 19:21:46 #110
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24164291
Een behoorlijk goede analyse van de AIVD.
pi_24164304
Ik wilde het net zo maken dat de tekst verplaatst zou worden naar een IFRAME, maar kennelijk krijg je een permission denied als je gaat rommelen aan een IFRAME met als bron een website van een ander domein. Jammer.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:23:57 #112
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164337
Waarom blijven moslims in het westen als ze zo'n afkeer van het westen hebben?
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:25:23 #113
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164370
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:22 schreef Monidique het volgende:
Ik wilde het net zo maken dat de tekst verplaatst zou worden naar een IFRAME, maar kennelijk krijg je een permission denied als je gaat rommelen aan een IFRAME met als bron een website van een ander domein. Jammer.
Misschien moet je de javascripts van fok lokaal maken. Ik heb ook wel eens geprobeerd een customized version van fok te maken.
  donderdag 23 december 2004 @ 19:25:50 #114
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24164384
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:20 schreef Monidique het volgende:
Joepie de poepie! Ik hoorde een knalletje, kennelijk is het vuurwerk weer binnen...
Ik verwacht een column van Pamela Hemelrijk over onverklaarbare knallen die door de politie angstvallend omschreven worden als acties van "kwajongens, kinderen, of pubers"
pi_24164385
Waarom mensen in hun eigen land blijven terwijl ze toch een afkeer hebben van dat land? Mja...
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:27:35 #116
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164420
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Monidique het volgende:
Waarom mensen in hun eigen land blijven terwijl ze toch een afkeer hebben van dat land? Mja...
ze hebben het nooit als hun land beschouwd of zijn volledig gebrainwashed.
pi_24164433
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Misschien moet je de javascripts van fok lokaal maken. Ik heb ook wel eens geprobeerd een customized version van fok te maken.
Ik wil de gegenereerde tekst gewoon verplaatsen naar een IFRAME met als bron Politiek maar dat mag kennelijk niet. Het doel is uiteraard om zo snel mogelijk een nieuw topic te kunnen openen.
pi_24164443
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er word een ip-ban voor akkersloot overwogen.
He wat een narigheid .

Het zou niet bepaald ongewenst zijn overigens .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24164474
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Frappant det Wilders zoveel slechter heeft gescoord.
En toch heeft ie meer zetels in de peilingen dan Hirsi Ali en de VVD samen
  donderdag 23 december 2004 @ 19:30:28 #120
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24164486
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat is een goede vraag! In Iran is ruimte genoeg voor godsdienstfanaten.

Scheelt je ook een hoop frustratie als extremist zou je denken...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:30:40 #121
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164488
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik wil de gegenereerde tekst gewoon verplaatsen naar een IFRAME met als bron Politiek maar dat mag kennelijk niet. Het doel is uiteraard om zo snel mogelijk een nieuw topic te kunnen openen.
Volgens mij moet je er voor zorgen dat de sessionid gelijk blijft, waarmee je de fokpagina opent.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:33:13 #122
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164535
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:30 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag! In Iran is ruimte genoeg voor godsdienstfanaten.

Scheelt je ook een hoop frustratie als extremist zou je denken...
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is prima, maar ga dat dan lekker doen in een land wat een moslim cultuur heeft. Je kunt best vinden dat de islam versoft, maar Nederland is een seculiere maatschappij. Als je hier wilt wonen, krijg je alle vrijheid om je godsdienst te belijden. Het gaat niet aan om die vrijheid te misbruiken op deze wijze. Als je volgens de zuivere islam wilt leven ga je dat maar lekker in Iran of zo doen. En als je het dan met alle geweld in Nederland wilt doen, prima, maar haal het dan niet in je bolle hoofd om de Nederlandse samenleving ermee te gaan ontwrichten, maar hou het binnenskamers.
pi_24164616
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Volgens mij moet je er voor zorgen dat de sessionid gelijk blijft, waarmee je de fokpagina opent.
Hey, heb je nou al dockers-broeken met een baseballvestje gekocht of zoiets ?
hahahahahaha, heb me kapot gelachen gisteren!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:46:10 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164794
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:37 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Hey, heb je nou al dockers-broeken met een baseballvestje gekocht of zoiets ?
hahahahahaha, heb me kapot gelachen gisteren!

Die dope zat zwaar aan de dope als je het mij vraagt.
  donderdag 23 december 2004 @ 19:56:10 #125
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24164966
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, ze zouden het advies van Abou Jahjah moeten opvolgen.
pi_24164986
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Welk advies?
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 20:25:55 #127
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24165503
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De sharia invoeren?
pi_24165533
Aloha!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24165750
Klap op je hoofD!
Allah Al Watan Al Malik
pi_24165805
Omfg, Marokko moet haar bevolkingsgrote naar beneden afstellen. Bij...29 miljoen marokkaantjes maar
Allah Al Watan Al Malik
pi_24166990
Ik zag net een pratend ei op de televisie.

pi_24167005
Raad eens wat deze pimp drinkt? Wodka met sinaasappelsap.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 21:34:44 #133
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167035
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:32 schreef Monidique het volgende:
Ik zag net een pratend ei op de televisie.

[afbeelding]
Zijn zoontje van 5 jaar werd met getrokken vuurwapens bedreigd door autochtone soldaten.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 21:36:25 #134
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167081
Ouwe wazige hippie Bono nam het op voor Pimmetje en Hurmun Broed.
pi_24167193
Fortuyn, Van Gogh, Hirsi Ali, Ellian, dát zijn de daders, aldus de voorzitter van de AEL, de daders van de hetze van tegenwoordig.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 21:46:06 #136
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167350
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:41 schreef Monidique het volgende:
Fortuyn, Van Gogh, Hirsi Ali, Ellian, dát zijn de daders, aldus de voorzitter van de AEL, de daders van de hetze van tegenwoordig.
Sla d'r nog maar een keer met een lepel op.
pi_24167392
Maar hij zei ook zoiets als dat de gemeenschap, en ik geloof dat hij de islamitische bedoelde, in feite schuldig is, omdat deze hier al zo lang is en zich nog niet verenigd heeft. Mogelijk...
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 21:49:46 #138
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167453
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:47 schreef Monidique het volgende:
Maar hij zei ook zoiets als dat de gemeenschap, en ik geloof dat hij de islamitische bedoelde, in feite schuldig is, omdat deze hier al zo lang is en zich nog niet verenigd heeft. Mogelijk...
Ja, hij bedoelde de islamitische. Gelukkig voor hun zijn ze niet zo verenigd, anders was de situatie helemaal gepolariseerd.
pi_24167542
Misschien zou dat wel een stuk beter zijn juist, want van onmacht wordt men alleen maar woedend. En opb het moment zijn het toch voornamelijk de niet-islamieten die de media beheersen, die de politiek beheersen en praten over moslims, in plaats van dat groepen moslims en niet-moslims met elkaar praten.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 21:56:16 #140
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167621
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:53 schreef Monidique het volgende:
Misschien zou dat wel een stuk beter zijn juist, want van onmacht wordt men alleen maar woedend.
Welke onmacht? Nederland is in de greep van dat gezeik. Nederlanders zijn woedend door de onmacht, omdat iedereen die teveel over de islam zegt wordt afgeslacht. De eerste moslim moet nog vermoord worden in Nederland om soortgelijke redenen.
pi_24167645
Sjun, wat vind je eigenlijk zo geweldig aan die Fentrop, die kennelijk ervoor pleit om mogelijk de Islam te verbieden?
pi_24167817
Ah, ik zag net romantische plaatjes uit Fallujah. Ja, die bewoners zullen straks ongetwijfeld met vreugde hun stem laten gelden tijdens de verkiezingen volgend jaar.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 22:04:38 #143
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167861
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:03 schreef Monidique het volgende:
Ah, ik zag net romantische plaatjes uit Fallujah. Ja, die bewoners zullen straks ongetwijfeld met vreugde hun stem laten gelden tijdens de verkiezingen volgend jaar.
Wat zullen ze stemmen? PvdA voor een uitkering of de VVD voor het recht op hypotheekrenteaftrek?
pi_24167887
De SP, gedwongen spreiding van buitenlandse strijders.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 22:07:46 #145
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24167941
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:05 schreef Monidique het volgende:
De SP, gedwongen spreiding van buitenlandse strijders.

Het doet me eigenlijk geen zak.
  donderdag 23 december 2004 @ 22:12:13 #146
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24168063
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef Sidekick het volgende:
Ik verwacht een column van Pamela Hemelrijk over onverklaarbare knallen die door de politie angstvallend omschreven worden als acties van "kwajongens, kinderen, of pubers"
Ik open wel een topic.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 22:13:02 #147
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24168087
Waar is Maerycke gebleven?
  donderdag 23 december 2004 @ 22:26:15 #149
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24168470
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar is Maerycke gebleven?
Ik mis onze knuffelallochtoon kLowJow meer. Maar dat komt omdat allochtonen zielig zijn enzo.
pi_24168479
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik mis onze knuffelallochtoon kLowJow meer. Maar dat komt omdat allochtonen zielig zijn enzo.
Doordat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')