Kom op laten we een ander in zijn of haar waarde laten zolang die ander zich eveneens vanuit dezelfde waarden blijft uitdrukken ook al zijn we het mogelijk of waarschijnlijk niet eens. Dildo tracht zijn kant van het verhaal te laten zien en roept bij mij absoluut niet nog eens de ergernis op die ik vandaag voelde opkomen in de slowchat en die me er min of meer toe dwong een en ander te verhelderen door middel van een driedubbel verpakte boodschap. Wij verschillen hooguit wat van mening vanwege de eigen waarde of waardering die wij toekennen aan opgevoerde argumentatie. Daar zullen hij noch ik verder problemen mee hebben.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
sjun,
zo zie je maar weer, je betoog is aan dovemansoren gericht. Het siert je dat je het blijft proberen, maar je kunt een ezel nu eenmaal niet leren praten.
Dat zeker. BSB is een genius. Op zijn manier uiteraard.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef du_ke het volgende:
Ik acht hem hoger dan die andere 2 sk!
Precies. Ook zonder dergelijke statistiek weten we dat BSB een visionair is.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit valt ook onder die 47% nutteloze statistiek?
Dan heb je toch een probleem als je elkaar iets duidelijk probeert te maken. Maar wat kan ik verder nog zeggen? Geduld is een schone zaak, maar ik kan het in dergelijke gevallen niet opbrengen.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:48 schreef sjun het volgende:
Kom op laten we een ander in zijn of haar waarde laten zolang die ander zich eveneens vanuit dezelfde waarden blijft uitdrukken ook al zijn we het mogelijk of waarschijnlijk niet eens. Dildo tracht zijn kant van het verhaal te laten zien en roept bij mij absoluut niet nog eens de ergernis op die ik vandaag voelde opkomen in de slowchat en die me er min of meer toe dwong een en ander te verhelderen door middel van een driedubbel verpakte boodschap. Wij verschillen hooguit wat van mening vanwege de eigen waarde of waardering die wij toekennen aan opgevoerde argumentatie. Daar zullen hij noch ik verder problemen mee hebben.
Dildo,quote:Op donderdag 23 december 2004 15:24 schreef Dildo het volgende:
[..]
Sjun, je staat erom bekend met veel woorden weinig te zeggen. Niet iedereen heeft die capaciteit.
Daarbij is het bekend dat je een bepaalde affectie hebt voor de betreffende 'vrouw' en kan ik me goed voorstellen dat je haar in bescherming neemt. Neemt niet weg dat ze tot nu toe nog steeds niets heeft gepresteerd. Ze heeft wel iets gepresteerd, maar om een ontwrichting van een maatschappij nu positief te noemen, nee. Daar heb je een moedig en vastberaden persoon voor nodig. Wat dat betreft zit ze op de juiste plaats.
Vuurwerk?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef du_ke het volgende:
M'n schuinoverbuurman (vindiballetje) knalt net z'n ruit kapot.
Held? Geloof jij in helden en verlossers?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Wordt Herman de nieuwe held?
[afbeelding]
Herman Philipse, Atheïstisch manifest, Bert Bakker, 2004, ISBN: 9035126548
Inderdaad, ik vind de houding van de Turkse staat ten opzichte van het verleden ook walgelijk. Mensen die Hitler als held zien, bijvoorbeeld weer niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Dildo het volgende:
Het vergt veel inspanning en vastberadenheid om als een halve achterlijke je waanideeen te spuien, niet naar andere meningen te luisteren, anderen systematisch te beledigen, een volk voor de gek houden die niet bekend is met bepaalde zaken waardoor je ze makkelijker dingen kunt wijsmaken en dan ook nog eens het onschuldige schaapje uit te hangen.
Ik zeg het niet snel, zeker niet waar het sjun aangaat:quote:
proud to be 1/104equote:Op donderdag 23 december 2004 15:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]
BansheeBoy is mijn held. Naast JohnDope en Meki.
Ik druk me graag wat beeldend uit. Heb je al wat van Herman gelezen RQ? Zo vond ik zijn Diesrede ter gelegenheid van de 425e Dies Natalisquote:Op donderdag 23 december 2004 16:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Held? Geloof jij in helden en verlossers?. Nee, die man is een LP, steeds hetzelfde liedje.
Fascinerend om te zien hoe mensen zichzelf als extreem-rechts gespuis neerzetten. Zelf-demonisatie. Martelaren by proxy.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
[Belgie] Dreigbrieven tegen hoofddoeken
Bij Van Gogh ook,, Lemmeb.
Kun je nu ook al onder kameraden maar beter geen portemonnaie meenemen?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:07 schreef Harry_Sack het volgende:
wie wil er een sp-sleutelhanger waar een muntje voor boodschappenwagentjes aan hangt?
quote:Veel fraude onder bijstandsgerechtigden ongestraft
Uitgegeven: 23 december 2004 16:26
DEN HAAG - Ongeveer 15 procent van de mensen met een bijstandsuitkering pleegt 'zwarte' fraude. Zij verzwijgen zwarte bijverdiensten, vertellen niet dat zij eigen vermogen hebben of geven niet op dat zij samenleven. Dit wordt in negen op de tien gevallen niet ontdekt en blijft dus ongestraft.
Die conclusie trekt de Inspectie Werk en Inkomen in een donderdag verschenen rapport.
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 23 december 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
[Belgie] Dreigbrieven tegen hoofddoeken
Bij Van Gogh ook,, Lemmeb.
Als het je om het boodschappenwagentje te doen is nietquote:Op donderdag 23 december 2004 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je nu ook al onder kameraden maar beter geen portemonnaie meenemen?
Ik heb het over de moord, die werkte wel,quote:Op donderdag 23 december 2004 17:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij
Die dreigbrieven aan Van Gogh hadden geen enkel effect, hij lachte er alleen maar om.
Die werkte wel ja, maar dat topic gaat over dreigbrieven, niet over moord. Misschien moet je het nog eens lezen.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het over de moord, die werkte wel,.
Die werkten wel ja. Zo zie je maar: soms werkt het.quote:Of Paul Cliteur, die dreigementen werkten wel.
Wat had je in gedachtenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:21 schreef Monidique het volgende:
Oh ja, en we zouden moslims anders moeten behandelen dan "gewone" burgers, natuurlijk alleen om de integratie te bevorderen.
Herman Filipse is een cunt.quote:Op donderdag 23 december 2004 16:58 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik druk me graag wat beeldend uit. Heb je al wat van Herman gelezen RQ? Zo vond ik zijn Diesrede ter gelegenheid van de 425e Dies Natalis
van de Universiteit Leiden op 8 februari 2000 helemaal niet verkeerd. Deze behelsde toch echt iets heel anders dan zijn Stop de tribalisering van Nederland.
Paul Frentrop had daar weer een hele andere mening overquote:Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het over de moord, die werkte wel,.
Of Paul Cliteur, die dreigementen werkten wel. oh, nee, wacht, Cliteur is nooit bedreigd, die heeft alleen de illusie gewekt bedreigd te worden,.
Hij schrijft 'best aardig'.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Herman Filipse is een cunt.
quote:Actie: Schenk een euro aan Darfur door uw stem uit te brengen in de peiling van vandaag!
Dj's van 3FM staan al de hele week op de Neude in Utrecht om geld in te zamelen voor Darfur. Want ondanks de burgeroorlog die maar voortwoekert, lijkt het alsof de aandacht voor het gebied afneemt.
3FM zamelt daarom in deze week voor de Kerst, geld in. Daar wil de NCRV ook een steentje aan bijdragen. Voor de eerste 10.000 stemmen die vandaag op de stelling van Stand.nl worden uitgebracht, geeft de NCRV 1 Euro aan de actie van de Dj's. Dus hoe meer er gestemd wordt, hoe meer geld er binnenkomt voor Darfur. Het enige wat u hoeft te doen is te stemmen op de bovenstaande stelling.
Ik zou wel willen, maar ik vind die Darfur-actie gewoon een beetje laf. Vijf dagen niet eten en drinken is gewoon een lachertje. Uit eigen ervaring weet ik dat twee weken pas enigszins een beproeving wordt, ook al wen je aan die lege maag.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:31 schreef Harry_Sack het volgende:
hebben jullie je euro al gestemd op stand.nl?
Voor elke stem geeft stand.nl (ncrv) een euro aan het 3FM Darfurteam dat zich sinds maandag heeft opgesloten om 24 uur per dag radio te maken. Ze eten niet, ze drinken wel vruchtensap enzo.
Het is ook meer een 'feel-good' aktie. Net zoals de meeste help-Afrika-van-dit-probleem-akties trouwen. De euro geeft de ncrv voor je uit, dus echt wat te verliezen heb je nietquote:Op donderdag 23 december 2004 17:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik vind die Darfur-actie gewoon een beetje laf. Vijf dagen niet eten en drinken is gewoon een lachertje. Uit eigen ervaring weet ik dat twee weken pas enigszins een beproeving wordt, ook al wen je aan die lege maag.
Speciaal voor jou heb ik ff gestemdquote:Op donderdag 23 december 2004 17:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is ook meer een 'feel-good' aktie. Net zoals de meeste help-Afrika-van-dit-probleem-akties trouwen. De euro geeft de ncrv voor je uit, dus echt wat te verliezen heb je niet
Joh, dat had je toch niet hoeven doenquote:Op donderdag 23 december 2004 17:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik ff gestemd![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er word een ip-ban voor akkersloot overwogen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |