abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24154751
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, met name of juist vooral Sidekick.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.
e
pi_24154816
Kloons
pi_24154930
quote:
Hirsi Ali is 'Nederlander van het jaar'

Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) is door lezers van de Volkskrant gekozen tot Nederlander van het jaar. Ze kreeg 10.071 stemmen, ruim driehonderd meer dan de nummer twee op de lijst, de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb.

Deelnemers aan de verkiezing konden op een website stemmen op vijftig kandidaten, aan wie ze achtereenvolgens vijf, vier, drie, twee en één punt konden toekennen. Vanaf de eerste dag dat er gestemd kon worden ontbrandde een spannende strijd tussen Hirsi Ali en Aboutaleb, twee van oorsprong allochtone Nederlanders.

Hirsi Ali wordt door respondenten onder meer geroemd als 'heldin' en als 'de moedigste, vasthoudendste, uitstekend formulerende en intelligentste vrouw van 2004'. Aboutaleb oogst lof, vanwege het feit dat hij na de moord op Theo van Gogh zich niet angstig verschuilde, maar 'met gevaar voor eigen leven zijn nek uitstak'. Een ander stelt dat 'met Aboutaleb voor het eerst een politiek figuur van allochtone afkomst is verschenen die niet per se een knuffel-Marokkaan is'.

Zeker is in elk geval dat de moord op filmmaker Van Gogh allesbepalend is geweest bij het stemgedrag. In de top vijf van het klassement staan vier namen van hoofdpersonen rond die gebeurtenis. Van Gogh zelf staat op de vierde plaats, gevolgd door burgemeester van Amsterdam Job Cohen. Op de derde plaats staat prins Bernhard.

Rapper Ali B. kreeg ruim vijfduizend stemmen en staat achtste op de lijst van Nederlander van het jaar. Een plaats daarboven staat met Leontien van Moorsel de eerste sporter. RTL-directeur Fons van Westerloo sluit de ranglijst op de vijftigste plaats af; hij kreeg 212 stemmen.
Frappant det Wilders zoveel slechter heeft gescoord.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24155082
Ik vind haar ook wel moedig en vasthoudend. Het vergt veel inspanning en vastberadenheid om als een halve achterlijke je waanideeen te spuien, niet naar andere meningen te luisteren, anderen systematisch te beledigen, een volk voor de gek houden die niet bekend is met bepaalde zaken waardoor je ze makkelijker dingen kunt wijsmaken en dan ook nog eens het onschuldige schaapje uit te hangen.

Uitstekend formuleren kan ze niet. Ze kan met gebrekkig nederlands mensen wijsmaken dat de Islam de schuld is van alle problemen in de wereld en dat haar trauma niets te maken heeft met de bepaalde achterlijke aspecten van haar somalische cultuur.

Intelligent is ze al zeker niet. Wat voor opleiding heeft zij eigelijk genoten? Gezien haar immense moeite om fatsoenlijk te communiceren, verwacht ik dat dit geen of geen hoge opleiding was. Zelfs een spoedcursus "hoe ga ik met mensen om" was blijkbaar een lat te hoog.

Zelfs mijn 84 jarige overbuurvrouw komt nog intelligenter over dan zij.

Dat ze als held wordt gezien, kan ik me voorstellen. Er zijn nogal wat mensen die ook Janmaat en Hitler als held zagen. Zoveel zegt het woord held dan ook niet. Een held is iemand die iets teweeg brengt ten goede van een maatschappij. Wat heeft zij tot nu toe teweeggebracht, behalve een snellere en verdere segregatie?
pi_24155149
Ze is vast wel intelligent, ze is alleen ook erg fanatisch en dat kan intelligentie, of de indruk van, soms wel eens verdrukken.
pi_24155301
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Frapant volkskrant is links dus die kiezers hebben wel door dat het Wilders totaal aan inhoud ontbreekt . Het is eerder frapant dat aha zoveel stemmen heeft gehaald.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_24155393
tvp
pi_24155533
Vakantie is een groot goed. Maak er goed gebruik van!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 23 december 2004 @ 11:42:19 #9
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24155598
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:12 schreef Monidique het volgende:
Ze is vast wel intelligent, ze is alleen ook erg fanatisch en dat kan intelligentie, of de indruk van, soms wel eens verdrukken.
'Gedreven' en 'ambitieus' noemen we dat.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_24155720
Ja, zo noem jij dat.
pi_24155732
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

'Gedreven' en 'ambitieus' noemen we dat.
En als een moslim dat is, noem je het fundamentalistisch.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:51:39 #12
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24155803
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:48 schreef Dildo het volgende:

[..]

En als een moslim dat is, noem je het fundamentalistisch.
Niet per definitie. Als hij die gedrevenheid en ambitie ten positieve gebruikt, noem je dat hetzelfde. In het geval van religieuze haatzaaierij, het (willen) opleggen van onvrijwillige bekering tot en met moord en ander maatschappelijk extreem ongewenst gedrag, noem je dat 'fundamentalistisch'.
  donderdag 23 december 2004 @ 11:53:09 #13
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24155832
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:47 schreef Monidique het volgende:
Ja, zo noem jij dat.
Ik merk dat je veel moeite hebt emotie en ratio te scheiden. Oftewel: je bent een huilie.
pi_24155906
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Niet per definitie. Als hij die gedrevenheid en ambitie ten positieve gebruikt, noem je dat hetzelfde. In het geval van religieuze haatzaaierij, het (willen) opleggen van onvrijwillige bekering tot en met moord en ander maatschappelijk extreem ongewenst gedrag, noem je dat 'fundamentalistisch'.
Wie bepaalt of het ten positieve gebruikt wordt? Wat voor jou negatief is kan voor een ander positief zijn en andersom. Dwang is overigens altijd negatief. Gelukkig zijn er dan maar een handje vol die dit willen. Onder moslims, rechts-extremisten, links-extremisten, joden, christen, enz kun je ze altijd vinden.
pi_24155913
.
pi_24155948
Ik moet inderdaad huilen, Lemmeb, van het lachen welteverstaan, .
  donderdag 23 december 2004 @ 12:00:04 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24155954
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik merk dat je veel moeite hebt emotie en ratio te scheiden. Oftewel: je bent een huilie.
En dinsdag is het kouder dan buiten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 23 december 2004 @ 12:01:56 #18
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24155990
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En dinsdag is het kouder dan buiten.
Dat hangt ervan af waar je je dinsdag bevond.
pi_24157015
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:50 schreef Dildo het volgende:
Kloons
En toilettegelwijsheden. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 23 december 2004 @ 13:07:39 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24157170
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:57 schreef Dildo het volgende:

[..]

Wie bepaalt of het ten positieve gebruikt wordt? Wat voor jou negatief is kan voor een ander positief zijn en andersom.
Dat is waar. Maar niet het individu, maar de Nederlandse samenleving is je referentiepunt. En het tegengaan van vrouwenmishandeling wordt door die Nederlandse samenleving in het algemeen als iets positiefs ervaren, terwijl moslimextremisme daarentegen als zeer negatief wordt gezien.
quote:
Dwang is overigens altijd negatief. Gelukkig zijn er dan maar een handje vol die dit willen. Onder moslims, rechts-extremisten, links-extremisten, joden, christen, enz kun je ze altijd vinden.
Dat het er in het geval van moslimextremisten meer dan een handjevol zijn, is inmiddels allang vast komen te staan.
pi_24157200
Moslims. Kunnen jullie daar 's over ophouden? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24157229
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24157230
Laten we het daarentegen hebben over walging.
pi_24157266
I LUV WALGING!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24157289
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:10 schreef Monidique het volgende:
Laten we het daarentegen hebben over walging.
Je wilt dus zelf onderwerp van gesprek zijn?
pi_24157404
!
pi_24157553
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef du_ke het volgende:
!
Om het nog preciezer te zeggen:

!!
  donderdag 23 december 2004 @ 13:41:12 #28
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24157835
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Een beetje eigenaardig dat de kandidaten voor Nederlander van het jaar iemand moet zijn met een buitenlandse familieboom....
Da's zeker Amerikaans he?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 23 december 2004 @ 13:42:58 #29
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24157872
en jawel, hij is er weer, BERNIEEEEEEEEEEE:
quote:
Trouw: Bernhard schreef Hitler brieven
ANP

RIJSWIJK - Prins Bernhard heeft Adolf Hitler twee brieven geschreven vlak voor zijn huwelijk met de toenmalige kroonprinses Juliana. De prins wilde Hitler verzekeren van zijn steun aan het Duitsland van die tijd. Trouw heeft de twee brieven gevonden in het Bundesarchiv in Berlijn.
Wie mist hem nog?

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1103782761305.html
pi_24157897
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef Harry_Sack het volgende:
en jawel, hij is er weer, BERNIEEEEEEEEEEE:
[..]

Wie mist hem nog?

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1103782761305.html
Ik niet, miste hem meer toen hij nog in leven was hoorde je een stuk minder van Benno.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:47:14 #31
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24157959
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik niet, miste hem meer toen hij nog in leven was hoorde je een stuk minder van Benno.
wat mistte je toen?
pi_24158188
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat mistte je toen?
Ook niks maar wel meer dan nu, toen was het nog wel eens stil rond deze marquante persoonlijkheid.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:59:35 #33
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24158238
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:08 schreef Dildo het volgende:
Ik vind haar ook wel moedig en vasthoudend. Het vergt veel inspanning en vastberadenheid om als een halve achterlijke je waanideeen te spuien, niet naar andere meningen te luisteren, anderen systematisch te beledigen, een volk voor de gek houden die niet bekend is met bepaalde zaken waardoor je ze makkelijker dingen kunt wijsmaken en dan ook nog eens het onschuldige schaapje uit te hangen.
Ach. U heeft het nodig om een boodschapper van een u onaangename werkelijkheid neer te sabelen. Wat belichting van zulk communicatief wangedrag helpt anderen misschien op weg daar wat immuniteit voor aan te kweken.

Gaarne zie ik wat bronnen voor uw kwalificatie halve achterlijke, daarbij aannemend dat u niet alles wat van uw mening afwijkt tot half achterlijk bestempelt en uw de kwalificatie halve achterlijke ten aanzien van de migrante Hirsi Ali eveneens in het licht van uw eigen reactie alhier beziet.

Gaarne zie ik van u nadere toelichting op uw beschuldiging als zou Hirsi Ali een volk voor de gek gehouden hebben. Ook verneem ik zeer gaarne hoe u de associatie maakt met het uithangen van een onschuldig schaapje in relatie tot de emancipatoire werkzaamheden van de volksvertegenwoordigster Ayaan Hirsi Ali. Daarbij vergeef ik u de foutief geformuleerde uitdrukking. Te uwer informatie: het onnozele schaapje, het onschuldige lammetje...
quote:
Uitstekend formuleren kan ze niet. Ze kan met gebrekkig nederlands mensen wijsmaken dat de Islam de schuld is van alle problemen in de wereld en dat haar trauma niets te maken heeft met de bepaalde achterlijke aspecten van haar somalische cultuur.
Gezien u zelf de focus bij het formuleren van teksten bepaalde bent u vast in staat tot een open conversatie met betrekking tot dit onderwerp. Daarom neem ik maar de vrijheid uw eigen-wijze van conversering wat nader te belichten. Ik zie immers niet slechts mevrouw Hirsi Ali in gebrekkig nederlands communiceren. Verder zie ik mevrouw Hersi Ali nergens mensen iets wijsmaken, zij neemt de stelling in dat Islam de nodige problemen veroorzaakt en komt daarop met haar toelichting. Zij stelt nergens dat Islam alle problemen veroorzaakt. Ter bewustwording durf ik daarom best te stellen dat wji hier dus slechts van doen hebben met een rigide toeschrijving uwerzijds aan het adres van mevrouw Hirsi Ali.

Daar houden uw toeschrijvingen niet op. U sentimentaliseert nog even verder door niet de boodschap van Hirsi Ali maar haar persoon tot uw voorwerp van excrementering te maken. U schrijft haar en passant een trauma toe om haar op uw eigen en passante toeschrijving te kunnen veroordelen zonder daarbij nader in te gaan op haar boodschap. Zelden zo'n schoolvoorbeeld gezien van het spelen van de man (vrouw) in plaats van de bal. Gelukkig leidt uw exercitie nog tot bewustwording van oneigenlijke wijzen van converseren. Zo niet bij u dan toch zeker bij een deel van degenen die alhier meelurken.
quote:
Intelligent is ze al zeker niet. Wat voor opleiding heeft zij eigelijk genoten?
Ik heb me hogelijk verbaasd over uw kwalificatie van mevrouw Hirsi Ali omdat u zelf nu niet het meest uitgesproken voorbeeld van intelligent communiceren geeft. Benevens wat stijl en spelfouten lijkt een zoeken naar hoor en wederhoor en het ingaan op door Hirsi Ali te berde gebrachte argumentatie niet uw sterkste punt.

Ik kan u gerust stellen over de opleiding van drs. A. Hirsi Ali. Bji de aan de Partij van de Arbeid geliëerde Wiardi Beckman Stichting wordt natuurlijk niet zomaar iedereen in dienst genomen. Het is daar immers geen publiek forum waarop de meest verongelukte schreeuwer tot grote held kan uitgroeien.
quote:
Gezien haar immense moeite om fatsoenlijk te communiceren, verwacht ik dat dit geen of geen hoge opleiding was. Zelfs een spoedcursus "hoe ga ik met mensen om" was blijkbaar een lat te hoog.
Gezien uw erbarmelijke Nederlands en de in uw reactie gedemonstreerde opervlakkige politieke, maatschappelijke en psychologische inzichten lijkt het me een slechte zaak voor uw geloofwaardigheid dat u zich waagt aan de veroordeling van een ander die reeds haar maatschappelijke sporen verdiende op uitgerekend de zaken waarop uw eigen prestaties schril lijken af te afsteken tegen die van degene die u meent te moeten veroordelen. Het staat u uiteraard geheel vrij om dit welgemeende advies langs u af te laten glijden.
quote:
Zelfs mijn 84 jarige overbuurvrouw komt nog intelligenter over dan zij.
In dat geval kunt u mogelijk uw 84 jarige buurvrouw consulteren voor een bijspijkercursus maatschappelijk benul en schriftelijk nederlands.
quote:
Dat ze als held wordt gezien, kan ik me voorstellen. Er zijn nogal wat mensen die ook Janmaat en Hitler als held zagen.
Het valt natuurlijk niet mee om met een wat gebrekkig referentiekader te gaan refereren om uw stellingname kracht bij te zetten. De historie van Nederland kent echter meer anekdotes de de opkomst van de Centrumdemocraten en de jaren van duitse bezetting. Kost het u echt zoveel moeite voorbij te gaan aan de standaardinkoppertjes ter sentimentalisering van een gesprek? Heeft u wellicht de tijdgeest nog niet gevat dat het maken van Tweedewereldoorlogvergelijkingen meer zegt over de cultureel-maatschappelijke ontwikkelingen van de hanteerder van deze vergelijking dan dat het zegt over degene die men er mee belasteren wil? Bji deze dan een gratis handreiking. Het leven van alledag is immers al prijzig genoeg.
quote:
Zoveel zegt het woord held dan ook niet. Een held is iemand die iets teweeg brengt ten goede van een maatschappij. Wat heeft zij tot nu toe teweeggebracht, behalve een snellere en verdere segregatie?
Drs. A. Hirsi Ali heeft de onderwerpen migranten en gelijke behandeling, vrouwenrechten, intimidatie, vrijheid van meningsuiting en politieke bewustwording op de politieke agenda gekregen en daar gehouden. Voorwaar geen geringe prestatie van deze migrante die in Nederland inburgerde, het Nederlands machtig werd, een academische opleiding politicilogië afrondde, enige boeken publiceerde en ook nog eens tot volksvertegenwoordigster gekozen werd en in de kamer kwam.

Als zo iemand door u als halve achterlijke wordt wordt weggezet, met welke duiding valt u dan het beste recht te doen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_24158440
AHA is wel slim maar brengt het uiterst beroerd en hysterisch.

Ze is dusdanig geïntegreerd dat ze het beste te vergelijken is met een stugge lompe boer .
pi_24159186
Dit verklaart het, !

donderdag 23 december 2004 @ 14:46:31 #36
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24159261
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:42 schreef Monidique het volgende:
Dit verklaart het, !

[afbeelding]
ZIE JE WEL! Godverrrredomme!
  donderdag 23 december 2004 @ 14:49:09 #37
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24159312
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef du_ke het volgende:
AHA is wel slim maar brengt het uiterst beroerd en hysterisch.

Ze is dusdanig geïntegreerd dat ze het beste te vergelijken is met een stugge lompe boer .
Met een beetje hulp van Herman Philipse komt het wel goed
quote:
Modernisering van de islam

Er zijn afgelopen week gelukkig ook enkele goede dingen gebeurd. Zo werd op donderdag 4 november de Erasmusprijs uitgereikt aan drie intellectuelen uit islamitische landen die zich, soms met gevaar voor eigen leven, hebben ingezet voor democratisering van hun samenleving: de filosofen Sadik Al-Azm uit Syrië en Abdolkarim Soroush uit Iran, en de sociologe Fatima Mernissi uit Marokko. Nederlandse intellectuelen kunnen een voorbeeld nemen aan hun moed.

Ik was vooral onder de indruk van Al-Azms toespraak. Hij pleitte krachtig voor een scheiding tussen kerk en staat in islamitische landen en voor vrijheid van godsdienst. In Irak, zo betoogde hij, is een verzoening van de historische Islam met de idee van een seculiere staat geen vrijblijvende keuze maar een vitale noodzaak, want, zoals hij zegt, het alternatief “may be too bloody and horrible to contemplate”. Dat betekent volgens hem wel dat de “historische Islam” zichzelf moet veranderen.

Al-Azm noemde punten zoals de volgende:
- Moslim gemeenschappen moeten alle Shari’a regels intrekken die religieuze minderheden discrimineren, net als ze vroeger de Shari’a regels hebben afgeschaft die slavernij rechtvaardigden;
- Moslims moeten afscheid nemen van het soort Islam dat geobsedeerd is met het onderscheid tussen het “Huis van de Islam” en het “Huis van de oorlog”, waarbij andersdenkenden gezien worden als minderwaardig en vijandig;
- Moslims moeten afscheid nemen van de ondergeschikte positie van de vrouw, die bedekt en verborgen moet worden als iets waarvoor men zich schaamt.
Deze visie van Al-Azm impliceert dat Moslims ook principiëel het recht van geloofsgenoten moeten erkennen om de Islam de rug toe te keren, want wat is de waarde van een geloof waarvoor men niet vrij kiest?

Sinds afgelopen dinsdag Theo van Gogh op bestiale manier werd afgeslacht door de radicale moslim Mohammed B., weten we dat deze discussie over de toekomst van de Islam in de moderne wereld ons allemaal aangaat. Moslim-organisaties zijn al begonnen hun verantwoordelijkheid te nemen. Sommige politici zijn zelfs zover dat ze hun naïviteit laten varen: het blijkt niet zo te zijn dat radicale moslims lief zullen zijn voor ons als wij maar lief zijn voor hen! Nederland moet eindelijk ophouden in de terrorismebestrijding het lekke mandje van Europa te zijn, en radicale moslims effectief vervolgen. Alleen als de overheid krachtdadig optreedt tegen moslim-terroristen en tegen Moskeen die hun ideologie verspreiden, zal het lukken “de boel bij elkaar te houden”.
Column van Herman Philipse in Buitenhof Aflevering Nr. 436
pi_24159320
!

Ik wist het !!!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:00:53 #39
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24159559

Wordt Herman de nieuwe held?

Herman Philipse, Atheïstisch manifest, Bert Bakker, 2004, ISBN: 9035126548
  donderdag 23 december 2004 @ 15:02:58 #40
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24159594
Het gaat natuurlijk om de heruitgave van een Essay uit 1995.
pi_24159624
Eerst de voetbalrechten, en nu dit:
quote:
John de Mol vergroot belang in Bob de Bouwer

Uitgegeven: 22 december 2004 20:56

LONDEN - John de Mol heeft zijn belang in het Britse mediabedrijf HIT Entertainment verder vergroot van 7,9 tot 8,3 procent. Zijn investeringsmaatschappij Talpa maakte woensdag bekend 675.000 aandelen HIT, onder meer bekend van de tv-figuur Bob de Bouwer, te hebben bijgekocht.

Het aandelenpakket heeft tegen de slotkoers van HIT op de Londense effectenbeurs van woensdag een waarde van 1,8 miljoen pond sterling (2,6 miljoen euro). Eerder deze maand kocht Talpa al 550.000 aandelen HIT. Kort daarna schafte De Mol nog eens 1,75 miljoen stukken aan.

"HIT biedt goede content en is een interessante belegging", aldus een woordvoeder van De Mol. Hij sluit toekomstige samenwerking tussen De Mol en HIT niet uit.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:11:09 #42
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24159757
Logisch. Het latijnse molletje Talpa moet worden uitgebouwd, een prima taak voor Bob.
pi_24160012
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:59 schreef sjun het volgende:

verhaaltje
Sjun, je staat erom bekend met veel woorden weinig te zeggen. Niet iedereen heeft die capaciteit.

Daarbij is het bekend dat je een bepaalde affectie hebt voor de betreffende 'vrouw' en kan ik me goed voorstellen dat je haar in bescherming neemt. Neemt niet weg dat ze tot nu toe nog steeds niets heeft gepresteerd. Ze heeft wel iets gepresteerd, maar om een ontwrichting van een maatschappij nu positief te noemen, nee. Daar heb je een moedig en vastberaden persoon voor nodig. Wat dat betreft zit ze op de juiste plaats.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:28:05 #44
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24160088
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Wordt Herman de nieuwe held?

[afbeelding]
Herman Philipse, Atheïstisch manifest, Bert Bakker, 2004, ISBN: 9035126548
In 2005- Q1 bedoel je?
  donderdag 23 december 2004 @ 15:31:02 #45
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24160146
John de Mol moet in de politiek als de nieuwe Berlusconi. Ik hoop maar dat ik BHFH niet op ideeen breng.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:34:27 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24160206
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:24 schreef Dildo het volgende:

[..]

Sjun, je staat erom bekend met veel woorden weinig te zeggen. Niet iedereen heeft die capaciteit.

Daarbij is het bekend dat je een bepaalde affectie hebt voor de betreffende 'vrouw' en kan ik me goed voorstellen dat je haar in bescherming neemt. Neemt niet weg dat ze tot nu toe nog steeds niets heeft gepresteerd. Ze heeft wel iets gepresteerd, maar om een ontwrichting van een maatschappij nu positief te noemen, nee. Daar heb je een moedig en vastberaden persoon voor nodig. Wat dat betreft zit ze op de juiste plaats.
sjun,

zo zie je maar weer, je betoog is aan dovemansoren gericht. Het siert je dat je het blijft proberen, maar je kunt een ezel nu eenmaal niet leren praten.
pi_24160248
Sjun,

Van mij mag je.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:42:38 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24160349
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef Monidique het volgende:
Sjun,

Van mij mag je.
Ik onderstreep deze post.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:44:24 #49
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24160379

BansheeBoy is mijn held. Naast JohnDope en Meki.
  donderdag 23 december 2004 @ 15:48:14 #50
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24160438
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:44 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding]

BansheeBoy is mijn held. Naast JohnDope en Meki.
Dit valt ook onder die 47% nutteloze statistiek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')