quote:Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef Posdnous het volgende:
Reggae bestaat al best lang, al sinds UB40!
Hugh..........zat Paul Mc Cartney voor Wings al bij een andere groep ?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:07 schreef Posdnous het volgende:
De Beatles maakten met Hey Jude de eerste plaat tegen anti-semitisme.
[offtopic] wow! wat een geweldige avatar heb jij![/offtopic]quote:Op woensdag 22 december 2004 12:14 schreef Xlarge het volgende:
Die gitaarherrie van Hendix vind ik maar niets , je kan wel merken dat ze toen nog geen Jim of Jamai hadden , die hadden Woodstock tenminste wat op kunnen fleuren
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:21 schreef Xlarge het volgende:
Jim Morrison , natuurlijk ken ik die , die werd tweede bij de idols verleden jaar , best goed voor zo'n mannetje van 15
dank jequote:Op woensdag 22 december 2004 12:22 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
[offtopic] wow! wat een geweldige avatar heb jij![/offtopic]
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
The maccarena is toch wel het beste nummer van de 90's
Natuurlijk, als je meer geld hebt kun je betere producers inhuren. Nogal logisch.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, tuurlijk moeten die artiesten van tegenwoordig veel geld verdienen.
Je merkt dat de kwaliteit van de muziek beter wordt naarmate ze meer gaan verdienen.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar is die meid eigenlijk gebleven die mee deed in dat liedje van The Beegees - Stayin' Alive?
Je weet wel, dat paniekerige hoge stemmetje.
royal gigolos - california dreamin'quote:Op woensdag 22 december 2004 11:58 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben op zoek naar de maker van dat liedje 'California Dreaming'. Das echt heel mooi en dan gaan ze eerst zingen en dan komt die keiharde beat er in en roept die DJ iets van: 'Now put your fucking hands in the air' . Erg gaaf. Ik hoorde hem in de skihut. Wie helpt me?
xxx- Ilona16
DAT wordt wel heel gevaarlijk hier...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:47 schreef Ferdii het volgende:
terecht dat de tokkies zow hoog in de top40 staan
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
royal gigolos - california dreamin'
Niettes! Een medium waar je minstens een investering van vele duizenden euros aan apparatuur in moet steken zodat het marginaal acceptabel klinkt is veruit superieur aan een klein schijfje dat je niet elke twintig minuten om moet draaien en wel vaker dan twee keer op één dag af kan spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Elpee's?
Ach, dat straalt toch niks uit zo'n zwarte schijf.
Geef mij maar die koude grijze ceedee's.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
'Lucy in the sky with diamonds' ?
Zaten die gasten aan de lsd ofzo?
ze hebben zelf ook altijd gezegd dat het berustte op louter toeval ...quote:Op woensdag 22 december 2004 13:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Heb dat een keer aan iemand uit proberen te leggen, alleen wou hij het gewoonweg niet geloven dat de beatles zoiets zouden maken.
Yeah right, en k3 is god's gift to music.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:07 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ze hebben zelf ook altijd gezegd dat het berustte op louter toeval ...
Klopt, die is bij z'n eerste vlucht neergestort in Amerika, wat een vuurzee!quote:Op woensdag 22 december 2004 13:53 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Led zeppelin? Is die niet dood of zo?
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:11 schreef Burg het volgende:
Het blijft eeuwig zonde dat Double Date is gestopt. Wat hadden die meiden een kwaliteit in huis.
Beste Nepthys,quote:Op woensdag 22 december 2004 15:30 schreef Nepthys het volgende:
Ik vind dat de teksten van K3 ontzettend ondergewaardeerd worden, als je het leest.. pure poëzie gewoon. Hierbij wil ik ze dan ook graag voordragen als nieuwe dichters des vaderlands
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef Posdnous het volgende:
De familie van Sinatra mag wel in haar handjes wrijven dat nu eindelijk iemand met een goeie stem als Robbie Williams zijn liedjes zingt.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:52 schreef Posdnous het volgende:
Bill Cosby was de eerste zwarte rocker die serieus werd geaccepteerd door de massa toen hij met Stiils, Nash en Young optrad. Toen hij voor de TV ging werken ging het daarom niet zo goed meer met de band.
quote:Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef Posdnous het volgende:
De familie van Sinatra mag wel in haar handjes wrijven dat nu eindelijk iemand met een goeie stem als Robbie Williams zijn liedjes zingt.
Vooral de melodieen zijn ook zo briljant gevonden. Je kan bijna niet geloven dat het Nederlands is..quote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef Gizpat het volgende:
Marco Borsato is echt goed! Prachtige ballads uit het hart gegrepen!![]()
Nee, echt onnederlands goed!quote:Op woensdag 22 december 2004 16:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral de melodieen zijn ook zo briljant gevonden. Je kan bijna niet geloven dat het Nederlands is.. [afbeelding]
Ja, Grad Damen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:52 schreef zapsel het volgende:
Niemand heeft t nog gehad over die enorm gevoelige nummers als duitse slagers
traantjes in je ogen krijg je ervan...![]()
iK deNk nU egt wEl 2x na voordat iK iEmAnD zou d00d schiEtEnquote:Op woensdag 22 december 2004 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Liedjes tegen zinloos geweld hebben heel veel zin, mensen geven er echt gehoor aan!
zeer zeker wel !quote:Op woensdag 22 december 2004 16:56 schreef Posdnous het volgende:
De enige goede Metallica -plaat is die met Nothing else Matters.
Reinier en René verveelde zich de pleuris, want jah het was vakantie...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef TheDragonfly het volgende:
een site die elke muziekant kwetst!![]()
![]()
http://www.ikweetniet.nl.tp
Neee dat is zo retro, handbangen op Mike Oldfield, dat is veel chillerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef darkhole het volgende:
Gabber was zo populier in de jaren 90, ik heb uren staan hakken op nummers van kraftwerk.
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef corc het volgende:
Waarom is Tom Waits eigenlijk beroemd?
De melodie van I did it my way is trouwens van Claude Françoisquote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef requiem4adream het volgende:
Jah en toen hoorde ik laatst ook nog I did it my way van zo'n oude gek maar die is toch van Tim van Idols die met die stoere hawaiiblouse!!!!
(dat heeft mij dus zo geirriteerd, dat deze exacte zin ("krassen"), ongeveer een jaar na dato meteen in mijn geheugen omhoog komt bij deze topictitel.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef corc het volgende:
Waarom is Tom Waits eigenlijk beroemd?
Het zogenaamde stereoeffectquote:Op woensdag 29 december 2004 17:38 schreef Harry_Sack het volgende:
je kan echt horen dat Britney een stuk volwassener is dan eerst
M'n vader vindt haar goed...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Er zit gewoon echte diepgang in die Katie Melua, ook al is ze pas 20
probeer je nu mij te irriteren?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:59 schreef timbob het volgende:
[..]
M'n vader vindt haar goed...
ik vind't maar niks..
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef corc het volgende:
scooter is de kroon op 40 jaar ontwikkeling en popcultuur
Nee man, Jason Donovan was pas echt kei goedquote:Op donderdag 30 december 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
probeer je nu mij te irriteren?
Eigenlijk is het best jammer dat Rick Astley nooit echt is doorgebroken, die man had talent
Ho stop.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Karzeuler het volgende:
Ik denk dat New Kids On The Block de meest revolutionaire band was van de laatste 20 jaar. Want na hun kwamen alleen maar bandjes die op hun leken!![]()
No Mercy was pas echt de kroon op z'n werkquote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef PPL het volgende:
Overigens is de beste producer van de afgelopen deccenia Frank Farian.
Met giganten als Boney M en Milli Vanilli.
Wat konden die gasten zingen zeg !
Die gasten waren hun tijd ver vooruit, vooral die ene, in brillenmode.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Karzeuler het volgende:
MC Miker G & DJ Sven waren de uitvinders van de rap
Hey du, Falco rocks man! Er ist wirklich super!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Harry_Sack het volgende:
is het gouden duo Bolland & Bolland al genoemd ?
Eigenlijk zouden MC Miker G & DJ Sven in de R&R Hall Of Fame moetenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die gasten waren hun tijd ver vooruit, vooral die ene, in brillenmode.
(ik kon geen 80's plaatje vinden, deze vond ik te nepquote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden MC Miker G & DJ Sven in de R&R Hall Of Fame moeten
[afbeelding]
Een beetje vanne ditquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef Karzeuler het volgende:
Vulcano was de beste Nederpopband aller tijden
Briljante songs als: Als je haar maar goed zit baby, dan is alles okay
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:14 schreef Xlarge het volgende:
Die gitaarherrie van Hendix vind ik maar niets , je kan wel merken dat ze toen nog geen Jim of Jamai hadden , die hadden Woodstock tenminste wat op kunnen fleuren
die avatar van jouquote:Op woensdag 22 december 2004 12:56 schreef Zero-Nine het volgende:
Nirvana heeft Smells Like Teen Spirit van de Warp Brothers goed verkankerd
Daarmee doe je bands als Linkin Park en Limp Bizkit groot onrecht aan!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:54 schreef super-muffin het volgende:![]()
Ik luister alleen naar de harde kant van metal, zoals Slipknot en Within Temptation. Die zijn pas lekker hard en goed!
Nee joh, Maxima is onze nieuwe queen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Chipz is toch de nieuwe Queen?
Ik dacht door No Doubt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Ska is uitgevonden door Jamaicaanse muzikanten die traditionele reggae muziek wat sneller gingen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |