M'n vader vindt haar goed...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Er zit gewoon echte diepgang in die Katie Melua, ook al is ze pas 20
probeer je nu mij te irriteren?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:59 schreef timbob het volgende:
[..]
M'n vader vindt haar goed...
ik vind't maar niks..
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef corc het volgende:
scooter is de kroon op 40 jaar ontwikkeling en popcultuur
Nee man, Jason Donovan was pas echt kei goedquote:Op donderdag 30 december 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
probeer je nu mij te irriteren?
Eigenlijk is het best jammer dat Rick Astley nooit echt is doorgebroken, die man had talent
Ho stop.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef Karzeuler het volgende:
Ik denk dat New Kids On The Block de meest revolutionaire band was van de laatste 20 jaar. Want na hun kwamen alleen maar bandjes die op hun leken!![]()
No Mercy was pas echt de kroon op z'n werkquote:Op donderdag 30 december 2004 11:19 schreef PPL het volgende:
Overigens is de beste producer van de afgelopen deccenia Frank Farian.
Met giganten als Boney M en Milli Vanilli.
Wat konden die gasten zingen zeg !
Die gasten waren hun tijd ver vooruit, vooral die ene, in brillenmode.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:20 schreef Karzeuler het volgende:
MC Miker G & DJ Sven waren de uitvinders van de rap
Hey du, Falco rocks man! Er ist wirklich super!quote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Harry_Sack het volgende:
is het gouden duo Bolland & Bolland al genoemd ?
Eigenlijk zouden MC Miker G & DJ Sven in de R&R Hall Of Fame moetenquote:Op donderdag 30 december 2004 11:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die gasten waren hun tijd ver vooruit, vooral die ene, in brillenmode.
(ik kon geen 80's plaatje vinden, deze vond ik te nepquote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden MC Miker G & DJ Sven in de R&R Hall Of Fame moeten
[afbeelding]
Een beetje vanne ditquote:Op donderdag 30 december 2004 11:43 schreef Karzeuler het volgende:
Vulcano was de beste Nederpopband aller tijden
Briljante songs als: Als je haar maar goed zit baby, dan is alles okay
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:14 schreef Xlarge het volgende:
Die gitaarherrie van Hendix vind ik maar niets , je kan wel merken dat ze toen nog geen Jim of Jamai hadden , die hadden Woodstock tenminste wat op kunnen fleuren
die avatar van jouquote:Op woensdag 22 december 2004 12:56 schreef Zero-Nine het volgende:
Nirvana heeft Smells Like Teen Spirit van de Warp Brothers goed verkankerd
Daarmee doe je bands als Linkin Park en Limp Bizkit groot onrecht aan!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:54 schreef super-muffin het volgende:![]()
Ik luister alleen naar de harde kant van metal, zoals Slipknot en Within Temptation. Die zijn pas lekker hard en goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |