Vooral de melodieen zijn ook zo briljant gevonden. Je kan bijna niet geloven dat het Nederlands is..quote:Op woensdag 22 december 2004 16:27 schreef Gizpat het volgende:
Marco Borsato is echt goed! Prachtige ballads uit het hart gegrepen!![]()
Nee, echt onnederlands goed!quote:Op woensdag 22 december 2004 16:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vooral de melodieen zijn ook zo briljant gevonden. Je kan bijna niet geloven dat het Nederlands is.. [afbeelding]
Ja, Grad Damen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:52 schreef zapsel het volgende:
Niemand heeft t nog gehad over die enorm gevoelige nummers als duitse slagers
traantjes in je ogen krijg je ervan...![]()
iK deNk nU egt wEl 2x na voordat iK iEmAnD zou d00d schiEtEnquote:Op woensdag 22 december 2004 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Liedjes tegen zinloos geweld hebben heel veel zin, mensen geven er echt gehoor aan!
zeer zeker wel !quote:Op woensdag 22 december 2004 16:56 schreef Posdnous het volgende:
De enige goede Metallica -plaat is die met Nothing else Matters.
Reinier en René verveelde zich de pleuris, want jah het was vakantie...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef TheDragonfly het volgende:
een site die elke muziekant kwetst!![]()
![]()
http://www.ikweetniet.nl.tp
Neee dat is zo retro, handbangen op Mike Oldfield, dat is veel chillerquote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef darkhole het volgende:
Gabber was zo populier in de jaren 90, ik heb uren staan hakken op nummers van kraftwerk.
quote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef corc het volgende:
Waarom is Tom Waits eigenlijk beroemd?
De melodie van I did it my way is trouwens van Claude Françoisquote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef requiem4adream het volgende:
Jah en toen hoorde ik laatst ook nog I did it my way van zo'n oude gek maar die is toch van Tim van Idols die met die stoere hawaiiblouse!!!!
(dat heeft mij dus zo geirriteerd, dat deze exacte zin ("krassen"), ongeveer een jaar na dato meteen in mijn geheugen omhoog komt bij deze topictitel.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:23 schreef corc het volgende:
Waarom is Tom Waits eigenlijk beroemd?
Het zogenaamde stereoeffectquote:Op woensdag 29 december 2004 17:38 schreef Harry_Sack het volgende:
je kan echt horen dat Britney een stuk volwassener is dan eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |