quote:Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef Posdnous het volgende:
Reggae bestaat al best lang, al sinds UB40!
Hugh..........zat Paul Mc Cartney voor Wings al bij een andere groep ?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:07 schreef Posdnous het volgende:
De Beatles maakten met Hey Jude de eerste plaat tegen anti-semitisme.
[offtopic] wow! wat een geweldige avatar heb jij![/offtopic]quote:Op woensdag 22 december 2004 12:14 schreef Xlarge het volgende:
Die gitaarherrie van Hendix vind ik maar niets , je kan wel merken dat ze toen nog geen Jim of Jamai hadden , die hadden Woodstock tenminste wat op kunnen fleuren
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:21 schreef Xlarge het volgende:
Jim Morrison , natuurlijk ken ik die , die werd tweede bij de idols verleden jaar , best goed voor zo'n mannetje van 15
dank jequote:Op woensdag 22 december 2004 12:22 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
[offtopic] wow! wat een geweldige avatar heb jij![/offtopic]
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
The maccarena is toch wel het beste nummer van de 90's
Natuurlijk, als je meer geld hebt kun je betere producers inhuren. Nogal logisch.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:40 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ach, tuurlijk moeten die artiesten van tegenwoordig veel geld verdienen.
Je merkt dat de kwaliteit van de muziek beter wordt naarmate ze meer gaan verdienen.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Waar is die meid eigenlijk gebleven die mee deed in dat liedje van The Beegees - Stayin' Alive?
Je weet wel, dat paniekerige hoge stemmetje.
royal gigolos - california dreamin'quote:Op woensdag 22 december 2004 11:58 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben op zoek naar de maker van dat liedje 'California Dreaming'. Das echt heel mooi en dan gaan ze eerst zingen en dan komt die keiharde beat er in en roept die DJ iets van: 'Now put your fucking hands in the air' . Erg gaaf. Ik hoorde hem in de skihut. Wie helpt me?
xxx- Ilona16
DAT wordt wel heel gevaarlijk hier...quote:Op woensdag 22 december 2004 12:47 schreef Ferdii het volgende:
terecht dat de tokkies zow hoog in de top40 staan
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
royal gigolos - california dreamin'
Niettes! Een medium waar je minstens een investering van vele duizenden euros aan apparatuur in moet steken zodat het marginaal acceptabel klinkt is veruit superieur aan een klein schijfje dat je niet elke twintig minuten om moet draaien en wel vaker dan twee keer op één dag af kan spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 12:50 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Elpee's?
Ach, dat straalt toch niks uit zo'n zwarte schijf.
Geef mij maar die koude grijze ceedee's.
quote:Op woensdag 22 december 2004 12:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
'Lucy in the sky with diamonds' ?
Zaten die gasten aan de lsd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |