daar koop je wat mee zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Zo even de samenvatting gezien. Rode kaart was terecht, maar het verlies onterecht. Volgens de stats had PSV meer doelpogingen en meer balbezit.
Ik was toch nog wel verbaasd hoor. Incredible niet, maar amAZing was de avond wel.quote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef pascalheister het volgende:
geen pathe hier, Incredibles gezien helaas was PSV niet zo Incredible vanavond
![]()
Dat zou toch wel het allerergst zijn. De spelers gun ik het wel, maar ik word onpasselijk van die succes supporters en die walgelijke Scheringa.quote:Op zondag 19 december 2004 01:18 schreef PJORourke het volgende:
Jij vreest een huldiging op de Kaasmarkt?
En Co natuurlijk. Die komt dan niet meer op aarde terug.quote:Op zondag 19 december 2004 01:24 schreef cultheld het volgende:
Dat zou toch wel het allerergst zijn. De spelers gun ik het wel, maar ik word onpasselijk van die succes supporters en die walgelijke Scheringa.
Het erge is dat de uitspraken van Co dit seizoen op die van Cruijff gaan lijken: Ze kloppen allemaal en dat vind ik toch wel erg engquote:Op zondag 19 december 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En Co natuurlijk. Die komt dan niet meer op aarde terug.
Tja ik zei dat naar aanleiding van iemand die vertelde dat Roda JC qua spel de betere was. Studio Sport liet in de samenvatting het tegenovergestelde zien, thats all.quote:Op zondag 19 december 2004 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar koop je wat mee zeg
je moet gvd scoren meer niet![]()
Dus niet. Ach, zulke wedstrijden heb je soms. Als Farfán de 1-0 maakt, win je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef golfer het volgende:
Roda-keeper was formidabel vanavond en dat doelpunt van Bodnar zat er prachtig in.
Terechte nederlaag van PSV, zo te zien aan de samenvatting.
Gefeliciteerd met de overwinning. Geweldige keeper hebben jullie, goed gecounterd ook. Waarom speelt Roda niet altijd zo?quote:Op zondag 19 december 2004 00:28 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere fluitconcertjes in jullie verder doodstil stadion!
Bedankt nog voor de punten trouwens
Ja, Belgen zijn tenminste nog zo goed om het boekje te gebruiken. Zal vanmiddag wel even eens kijken, hoe laat was het bij Studio Sport?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is wel een regel ja, maar in de praktijk krijgt een speler hier geel voor, klote Belg van een scheidsrechter
2 à 3 wedstrijden, al dan niet met voorwaardelijke schorsing. Alex is er in de beker niet bij, that's for sure.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:41 schreef Djekko het volgende:
Niks aan te doen aan die rode kaart, nu maar hopen dat de schorsing ook volgens het boekje gaat en niet hoger uitvalt dan 1 á 2 wedstrijden.
Als psv na 20 minuten 3-0 voorstaat, heeft Roda nog weinig te klagen. Dit soort wedstrijden heb je soms, typisch dat het weer Roda is voor jullie.quote:Op zondag 19 december 2004 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus niet. Ach, zulke wedstrijden heb je soms. Als Farfán de 1-0 maakt, win je.
Goed, PSV heeft zijn dip gehad.
Als je bij PSV op de aanval speelt ga je eraan (AZ, Ajax...), vandaar dat ik er vandaag totaal geen probleem mee had dat we gisteren zo speelden.quote:Op zondag 19 december 2004 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Geweldige keeper hebben jullie, goed gecounterd ook. Waarom speelt Roda niet altijd zo?
Dat we hem niet kunnen houden weten we, we willen hem alleen niet verliezen aan een Nederlandse club!quote:En Koné gaan jullie sowieso verliezen, wat een geweldenaar zeg.
Gaat toch gebeuren denk ik (en hoop ik).quote:Op zondag 19 december 2004 11:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je bij PSV op de aanval speelt ga je eraan (AZ, Ajax...), vandaar dat ik er vandaag totaal geen probleem mee had dat we gisteren zo speelden.
Zodra Roda het spel niet hoeft te maken spelen we een goeie match (zoals gisteren), maar als wij het spel moeten maken gaat het vaak mis.
[..]
Dat we hem niet kunnen houden weten we, we willen hem alleen niet verliezen aan een Nederlandse club!
Dat krijg je als je ballen er niet in schiet. Zeker als je met 2 man oog in oog met Kujovic staat!quote:Op zondag 19 december 2004 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Jammer van gisteren inderdaad, baal er nog steeds wel van. Hadden gewoon moeten winnen, wat anderen ook al gezegd hebben.
Intimenterende gedrag van bepaalde psv spelers misschien? Echt walgelijk blijft datquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Hij wou direct op hem af, stond alleen direct het halve veld voor zijn neus...quote:Op zondag 19 december 2004 12:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Intimenterende gedrag van bepaalde psv spelers misschien? Echt walgelijk blijft dat
Da's geen punt hoor, daar hebben we Roda wel voorquote:Op zondag 19 december 2004 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zwaait terug en ziet nog steeds 5 punten voorsprong. Kun je op eigen kracht niet eens goedmaken.
PSV-Roda is al geweest twi...quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Da's geen punt hoor, daar hebben we Roda wel voor
Die column zal ongetwijfeld doorspekt zijn met cynisme.quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
DD, ik ga PSV complementeren zaterdag. En Boukhari moet niet zeuren.
pagina driequote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Zapper het volgende:
Een TVP op de 6e pagina
En Farfan, wat een prutser![]()
Ik vond Beasley eigenlijk slechter.quote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Zapper het volgende:
Een TVP op de 6e pagina
En Farfan, wat een prutser![]()
Beasley was gisteren inderdaad bepaald niet in goede doen. Farfán vond ik niet zo heel erg zwak gisteren, afgezien van die kansen, er kwam toch wel wat dreiging van af, vond ik.quote:
Neu pagina 6, heb andere instellingenquote:Op zondag 19 december 2004 17:31 schreef popolon het volgende:
pagina drie
een oude fokkert zoals jij zou dat toch moeten weten
wat zullen jullie dat dan veel gebruikt hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 18:56 schreef JaWi het volgende:
"Als" gebruiken supporters ook alleen als het niet goed is gegaan.
Tuurlijkquote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
Ach, aan het eind van het jaar staan wij gewoon bovenaan![]()
Ik hoop het, maar ik zie ons dit jaar eigenlijk niet zo snel kampioen worden.quote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
In het lijstje over die tegendoelpunten misschienquote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
We hebben in ieder geval wel behoefte aan een nieuwe spits.quote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gisteren bleek gewoon weer keihard dat PSV behoefte heeft aan een topscorer.
quote:Op zondag 19 december 2004 20:38 schreef JaWi het volgende:
In het lijstje over die tegendoelpunten misschien.
Kampioen worden wij hoor.
nee, dit jaar zal erg moeilijk worden.quote:Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Geen feest op het Stadhuisplein dit jaar.
Touché.quote:Op zondag 19 december 2004 20:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, dit jaar zal erg moeilijk worden.
Mogen jullie dit jaar een feestje op het Leidseplein en wij in mei weer op het Stadhuisplein
Eens per jaar hebben wij een paar maanden daarna nog een feestjequote:Op zondag 19 december 2004 20:57 schreef JaWi het volgende:
Jullie jaarlijkse feestje is met Carneval hoor.
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!quote:Op zondag 19 december 2004 20:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gezegd. Die wil vast wel weg uit Engeland
Jammer!!! Had zo mooi kunnen zijn!!quote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!
Dat jullie in Bavarialand de Amstelcup kunnen waarderenquote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Djekko het volgende:
[..]
Eens per jaar hebben wij een paar maanden daarna nog een feestje
Ik vind het in dit geval naar om je tegen te spreken, maar klik eensquote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!
Wij waarderen geen biercups, alleen mooie glanzende schalenquote:Op zondag 19 december 2004 21:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat jullie in Bavarialand de Amstelcup kunnen waarderen.
quote:Op zondag 19 december 2004 21:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik vind het in dit geval naar om je tegen te spreken, maar klik eens
Die schaal gaat toch echt naar Mokumquote:Op zondag 19 december 2004 21:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Wij waarderen geen biercups, alleen mooie glanzende schalenBehalve Fruitschalen
domme vraag:quote:Op zondag 19 december 2004 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die schaal gaat toch echt naar Mokum.
Vrouwen moet je ook alles uitleggen.quote:
Quote dan evenquote:Op zondag 19 december 2004 21:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook alles uitleggen.
We zijn dit jaar geen kampioen geworden.
Heeft een beetje te maken met de geuzennaam joden. Ik wil hier in het psv topic geen Amsterdamse lessen gaan geven, maar in het kort komt het hier op neer:quote:Op zondag 19 december 2004 21:24 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
domme vraag:
waarom is amsterdam 'mokum'?
En nu niet gaan zeiken over jodenquote:Zo kon ons land - en met name Amsterdam - een ‘asielzoekerscentrum’ voor joden worden. Niet voor niets draagt onze hoofdstad de naam Mokum, die een verbastering is van het Hebreeuwse woord ‘maqom’, wat de gevoelswaarde heeft: hier is het een veilige plaats, hier kun je als jood wonen.
Ik had dus toch gelijkquote:'Misschien geeft dit Leandro impuls'
19/12/2004 21:17
De fans van PSV moeten afgelopen week de ogen hebben uitgekeken. Want wie verscheen in het vriendschapsduel tussen Zidane en Ronaldo plotseling als invaller binnen de lijnen? Inderdaad, Leandro do Bomfim, probleemkind te Eindhoven.
Te geblesseerd voor PSV, maar fit genoeg voor een showwedstrijd. PSV-coach (en technisch directeur) Guus Hiddink zei vorige maand al dat 'Leandro bij PSV stond geparkeerd', omdat hij na z'n revalidatie in Brazilië maar weinig ambitie toonde om zich opnieuw op de Herdgang te vertonen. Het was al het zoveelste conflict rond 't talent.
Niettemin deed hij afgelopen week in het Madrileense Bernabeu dus wél gewoon mee aan de zijde van Ronaldo. 'Dat verzoek hebben we maar gehonoreerd', aldus PSV-manager Stan Valckx in De Telegraaf. 'Misschien geeft het een positieve impuls.
Nou om ff plat te wezen, ik vind het een KUT houding van meneer de arrogante zak....... die gast verdient bakken met geld, maar wilt niet voetballen.... schop onder z'n reet en voetballen met dat zak hooi...maar goed misschien zeg ik het allemaal wat lomp, maar ik vind dat iemand die zo veel geld verdient best wel eens mag werken voor z'n geld....quote:Op zondag 19 december 2004 21:41 schreef Djekko het volgende:
Nog ff over het meespelen van Lenadro in die vriendschappelijke wedstrijd..
[..]
Ik had dus toch gelijkNu ook maar hopen dat het echt een impuls(je) heeft gegeven
Dat is inderdaad waar het op staat. Als hij een beetje man is betaald hij z'n salaris tot op de cent terug aan PSV. (Om nog maar te zwijgen over de transfersom).quote:Op zondag 19 december 2004 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou om ff plat te wezen, ik vind het een KUT houding van meneer de arrogante zak....... die gast verdient bakken met geld, maar wilt niet voetballen.... schop onder z'n reet en voetballen met dat zak hooi...maar goed misschien zeg ik het allemaal wat lomp, maar ik vind dat iemand die zo veel geld verdient best wel eens mag werken voor z'n geld....
Zo dat lucht op
Das meer van toepassing op Hoogstratequote:Op zondag 19 december 2004 23:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
is aan deze mentaal zwakke kanarie niet besteed.
Die presteert helemaal nooitquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Das meer van toepassing op Hoogstrate
vaste speler van jong PSVquote:Op maandag 20 december 2004 00:10 schreef PJORourke het volgende:
Wat is er eigenlijk met Arvid Smit gebeurd? Die was toch ook van jullie?
Ook ja.quote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
Das meer van toepassing op Hoogstrate
Wat voor klasse speel je dan? Veel publiek aan de kant?quote:Op maandag 20 december 2004 00:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ook ja.
Maar ik ken dat probleem. Ik heb zelf enorm last van plankenkoorts gehad, op 't voetbalveld. Ik ben er nu even uit met een blessure, maar hoop weer "clean" terug te keren.
Complex verhaal. Niet te onderschatten probleem.
Ik had geen krant vanochtend. Is het Sneijder ophemelen of PSV afkraken (of allebei)?quote:Op maandag 20 december 2004 09:37 schreef DIJK het volgende:
Ow henri v/d steen [afbeelding] heeft z'n favoriete hobby weer opgepakt hoor.
Ow shit ja sneijder ophemelen was ik ff vergeten. Nee PSV afkraken dus. We hebben geen spelmaker. We missen kwaliteit en allure. Hiddink heeft de geweldig leuke voetballer Sibon verpest. En hij haalt zelfs de "peperdure miskopen" addo en leandro maar weer eens (voor de 86ste keer) van stal.quote:Op maandag 20 december 2004 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had geen krant vanochtend. Is het Sneijder ophemelen of PSV afkraken (of allebei)?
Na 5 minuten ben je alles buiten het veld totaal vergeten.quote:Op maandag 20 december 2004 00:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ook ja.
Maar ik ken dat probleem. Ik heb zelf enorm last van plankenkoorts gehad, op 't voetbalveld. Ik ben er nu even uit met een blessure, maar hoop weer "clean" terug te keren.
Complex verhaal. Niet te onderschatten probleem.
a) We hoeven geen spelmaker, we hebben namelijk geen nummer 10 en spelen niet zoals Ajax. Discussie gesloten.quote:Op maandag 20 december 2004 09:43 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ow shit ja sneijder ophemelen was ik ff vergeten. Nee PSV afkraken dus. We hebben geen spelmaker. We missen kwaliteit en allure. Hiddink heeft de geweldig leuke voetballer Sibon verpest. En hij haalt zelfs de "peperdure miskopen" addo en leandro maar weer eens (voor de 86ste keer) van stal.
quote:With his mind put to rest, Kezman feels far more comfortable with life in London - although he admits he feared he would go broke in the opening weeks. He added: "We initially hired an apartment in Kensington which is extremely close to Harrods. I thought I would go bankrupt.
"My wife seemed to think there was only one shop in London so she went shopping at Harrods all the time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |