Ooijer, gebeurde in de tweede helft. Maar als je daarvoor al een kaart moet geveb..quote:
Als Bodnar ook geel krijgt omdat 'ie Lee over z'n arm aaitquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ooijer, gebeurde in de tweede helft. Maar als je daarvoor al een kaart moet geveb..Ooijer raakte hem heel licht en Cristiano is dan zo'n speler die meteen gaat liggen.
Je bedoelt de winterkampioen die ook kampioen werd?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef golfer het volgende:
Volgens Studio Sport is de afgelopen 10 jaar, op 1 uitzondering na (Feyenoord) ook aan het einde van het seizoen de kampioen geworden.
Eens, dat was in principe geen geelquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als Bodnar ook geel krijgt omdat 'ie Lee over z'n arm aait
Als dat al geel was zou Alex 20 wedstrijden schorsing moeten krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:
[..]
Eens, dat was in principe geen geel
Hoezo zijn de supporters van AZ belachelijk?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, ik gun dat AZ het gewoon niet, die vuile Scheringa en die belachelijke supporters, dat mag gewoon nooit. Dan nog liever het legioen, maar PSV moet en zal de titel gaan pakken.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, ik gun dat PSV het gewoon niet die belachelijke supporters, dat mag gewoon nooit.
Nee aan het begin van de uitzending werd dat gezegd. De laatste 10 jaar dus op 1 uitzondering na werd de winterkampioen ook kampioen aan het iende van de competitie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:
Je bedoelt de winterkampioen die ook kampioen werd?
Volgens datzelfde SS gebeurde dat voor het laatst in 1980..
Kijk naar het AZ dat promoveerde, al die lui waren bijna voor Ajax en nu zie je opeens als paddestoelen uit de grond schieten, het gaat zelfs zo ver dat ik de eerste AZ sjaaltjes hier in Doetinchem heb mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef Djekko het volgende:
[..]
Hoezo zijn de supporters van AZ belachelijk?
Maar PSV wordt gewoon kampioen, maak je niet druk
Dan heb ik het verkeerd gehoordquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee aan het begin van de uitzending werd dat gezegd. De laatste 10 jaar dus op 1 uitzondering na werd de winterkampioen ook kampioen aan het iende van de competitie.
De laatste keer dat een niet top3 club winterkampioen werd en daarna ook kampioen was inderdaad in 1980 met AZ.
Dat heeft elke club, als PSV degradeert zie je nergens meer PSV dingen hangen. Dat heet commerciequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk naar het AZ dat promoveerde, al die lui waren bijna voor Ajax en nu zie je opeens als paddestoelen uit de grond schieten, het gaat zelfs zo ver dat ik de eerste AZ sjaaltjes hier in Doetinchem heb mogen aanschouwen.
Je blijft idd altijd trieste successupporters houden, maar er zitten genoeg echte fans tussenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk naar het AZ dat promoveerde, al die lui waren bijna voor Ajax en nu zie je opeens als paddestoelen uit de grond schieten, het gaat zelfs zo ver dat ik de eerste AZ sjaaltjes hier in Doetinchem heb mogen aanschouwen.
Dat is net zo belachelijk als PSV-sjaaltjes in Doetinchem aanschouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef cultheld het volgende:
het gaat zelfs zo ver dat ik de eerste AZ sjaaltjes hier in Doetinchem heb mogen aanschouwen.
nee psv supportersquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:57 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, ik gun dat AZ het gewoon niet, die vuile Scheringa en die belachelijke supporters, dat mag gewoon nooit. Dan nog liever het legioen, maar PSV moet en zal de titel gaan pakken.
Ik ken persoonlijk ook een paar mensen die altijd Ajax aanmoedigden en nu opeens AZ helemaal geweldig vinden. Dat AZ stadion zat in de eerste divisie meer leeg dan vol en dankzij die klote Scheringa staat AZ nu eerste en zit dat stadion helemaal vol. Dat zijn dus allemaal succes supportersquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heeft elke club, als PSV degradeert zie je nergens meer PSV dingen hangen. Dat heet commercie.
Verklaar je nader, of blijft het bij deze geweldige argumentatie?quote:
Ja, maar dat heb je overal.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk ook een paar mensen die altijd Ajax aanmoedigden en nu opeens AZ helemaal geweldig vinden. Dat AZ stadion zat in de eerste divisie meer leeg dan vol en dankzij die klote Scheringa staat AZ nu eerste en zit dat stadion helemaal vol. Dat zijn dus allemaal succes supporters
Ik ben m'n hele leven al voor PSV. En wat een onzin dat je voor de club van je regio moet zijn, ik ben geen supporter vanwege de geografische ligging maar vanwege de club.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk als PSV-sjaaltjes in Doetinchem aanschouwen.
Als je daar woont hoor je voor De Graafschap te zijn.
1 ding moet ik de Graafschap wel nageven, ze mogen kutvoetbal laten zien en een kut bestuur hebben, maar het stadion zit áltijd vol. Ga heel soms wel eens mee met een vriend en of 't nou 0-0 of 0-3 staat, iedereen blijft aanmoedigen en 't stadion blijft vol. Dat zou bij een club als AZ dus absoluut niet het geval zijn, dat zijn allemaal Ajax supporters die in Alkmaar wonen, maar nu de club van hun stad draait zijn ze opeens voor AZquote:
Als ik in Doetinchem zou hebben moeten wonen zou ik misschien ook wel voor die andere boerenclub (PSV) geweest zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:04 schreef cultheld het volgende:
Ik ben m'n hele leven al voor PSV. En wat een onzin dat je voor de club van je regio moet zijn, ik ben geen supporter vanwege de geografische ligging maar vanwege de club.
oke ik verklaar me naderquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:03 schreef Djekko het volgende:
[..]
Verklaar je nader, of blijft het bij deze geweldige argumentatie?
Boeruh boeruh boeruh...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Boeruh boeruh boeruh...
Nee wij zijn niet belachelijk.
En alles is een Amsterdams complot....die scheids dus ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
PSV publiek staat bekent om het anti sfeer en dat is het gewoon ook.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En alles is een Amsterdams complot....die scheids dus ook.
Net alsof je van de tribunes kunt zien of het een rode kaart is of niet. En die fluitconcerten (dat bedoel je toch?) heb je overal, dus ga nou niet zeggen dat het aan de PSV'ers ligt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
oke ik verklaar me nader
PSV publiek staat bekent om het anti sfeer en dat is het gewoon ook.
begrip voor situaties hebben ze ook al niet. Als er een zuivere rode kaart wordt gegeven dan worden ze weer genaaid en schuiven ze ALLES af op de scheidsrechter. Dit blijft gewoon de heleeeeee wedstrijd door gaan. (is overigens niet de eerste keer dat ik dat daar zie)
Verder irriteer ik me gewoon rot aan de kansloze praatjes van de meeste supporters daar.
En ja, ik ben geweest. Met roda sjaal en al
Ja, was overduidelijk te zien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
[..]
Net alsof je van de tribunes kunt zien of het een rode kaart is of niet. En die fluitconcerten (dat bedoel je toch?) heb je overal, dus ga nou niet zeggen dat het aan de PSV'ers ligt.
nee dankje, die hebben wij niet nodig!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef cultheld het volgende:
Eindhoven beeft en Helmond leeftWillen jullie volgend jaar Velasco nog huren?
Psst.. Velasco is niet meer van onsquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef cultheld het volgende:
Eindhoven beeft en Helmond leeftWillen jullie volgend jaar Velasco nog huren?
Speelt die niet samen met Koen Garritsen op huurbasis bij AGOVV dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
Psst.. Velasco is niet meer van ons
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ja, was overduidelijk te zien.
Waarvoor bouwen ze anders tribunes? om alleen maar gejuich van spelers te zien en wat reacties van scheidsrechters?
en bedoel nog niet eens zo dat gefluit, meer al dat gejank er om heen.
Allebei van AGOVV, hebben geen contractverlenging gekregen bij PSV.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelt die niet samen met Koen Garritsen op huurbasis bij AGOVV dan?
dat zegt meer over de scheids (die toch al slecht floot) en je kan ook overdrijven hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Jammer, ik zie het in Velasco nog wel zitten in de toekomst. Maar ja dat zal wel mijn persoonlijke Bruggink zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Allebei van AGOVV, hebben geen contractverlenging gekregen bij PSV.
Oei daar komen de stats weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Zo even de samenvatting gezien. Rode kaart was terecht, maar het verlies onterecht. Volgens de stats had PSV meer doelpogingen en meer balbezit.
Kun je misschien nog nietszeggender zijn?quote:
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.
Maak jij maar een keuze.
TV beelden wijzen anders uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |