Als je bij PSV op de aanval speelt ga je eraan (AZ, Ajax...), vandaar dat ik er vandaag totaal geen probleem mee had dat we gisteren zo speelden.quote:Op zondag 19 december 2004 10:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Geweldige keeper hebben jullie, goed gecounterd ook. Waarom speelt Roda niet altijd zo?
Dat we hem niet kunnen houden weten we, we willen hem alleen niet verliezen aan een Nederlandse club!quote:En Koné gaan jullie sowieso verliezen, wat een geweldenaar zeg.
Gaat toch gebeuren denk ik (en hoop ik).quote:Op zondag 19 december 2004 11:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je bij PSV op de aanval speelt ga je eraan (AZ, Ajax...), vandaar dat ik er vandaag totaal geen probleem mee had dat we gisteren zo speelden.
Zodra Roda het spel niet hoeft te maken spelen we een goeie match (zoals gisteren), maar als wij het spel moeten maken gaat het vaak mis.
[..]
Dat we hem niet kunnen houden weten we, we willen hem alleen niet verliezen aan een Nederlandse club!
Dat krijg je als je ballen er niet in schiet. Zeker als je met 2 man oog in oog met Kujovic staat!quote:Op zondag 19 december 2004 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Jammer van gisteren inderdaad, baal er nog steeds wel van. Hadden gewoon moeten winnen, wat anderen ook al gezegd hebben.
Intimenterende gedrag van bepaalde psv spelers misschien? Echt walgelijk blijft datquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Hij wou direct op hem af, stond alleen direct het halve veld voor zijn neus...quote:Op zondag 19 december 2004 12:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Intimenterende gedrag van bepaalde psv spelers misschien? Echt walgelijk blijft dat
Da's geen punt hoor, daar hebben we Roda wel voorquote:Op zondag 19 december 2004 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zwaait terug en ziet nog steeds 5 punten voorsprong. Kun je op eigen kracht niet eens goedmaken.
PSV-Roda is al geweest twi...quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Da's geen punt hoor, daar hebben we Roda wel voor
Die column zal ongetwijfeld doorspekt zijn met cynisme.quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
DD, ik ga PSV complementeren zaterdag. En Boukhari moet niet zeuren.
pagina driequote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Zapper het volgende:
Een TVP op de 6e pagina
En Farfan, wat een prutser![]()
Ik vond Beasley eigenlijk slechter.quote:Op zondag 19 december 2004 17:29 schreef Zapper het volgende:
Een TVP op de 6e pagina
En Farfan, wat een prutser![]()
Beasley was gisteren inderdaad bepaald niet in goede doen. Farfán vond ik niet zo heel erg zwak gisteren, afgezien van die kansen, er kwam toch wel wat dreiging van af, vond ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |