Oei daar komen de stats weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Zo even de samenvatting gezien. Rode kaart was terecht, maar het verlies onterecht. Volgens de stats had PSV meer doelpogingen en meer balbezit.
Kun je misschien nog nietszeggender zijn?quote:
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.
Maak jij maar een keuze.
TV beelden wijzen anders uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.
daar koop je wat mee zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Zo even de samenvatting gezien. Rode kaart was terecht, maar het verlies onterecht. Volgens de stats had PSV meer doelpogingen en meer balbezit.
Ik was toch nog wel verbaasd hoor. Incredible niet, maar amAZing was de avond wel.quote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef pascalheister het volgende:
geen pathe hier, Incredibles gezien helaas was PSV niet zo Incredible vanavond
![]()
Dat zou toch wel het allerergst zijn. De spelers gun ik het wel, maar ik word onpasselijk van die succes supporters en die walgelijke Scheringa.quote:Op zondag 19 december 2004 01:18 schreef PJORourke het volgende:
Jij vreest een huldiging op de Kaasmarkt?
En Co natuurlijk. Die komt dan niet meer op aarde terug.quote:Op zondag 19 december 2004 01:24 schreef cultheld het volgende:
Dat zou toch wel het allerergst zijn. De spelers gun ik het wel, maar ik word onpasselijk van die succes supporters en die walgelijke Scheringa.
Het erge is dat de uitspraken van Co dit seizoen op die van Cruijff gaan lijken: Ze kloppen allemaal en dat vind ik toch wel erg engquote:Op zondag 19 december 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En Co natuurlijk. Die komt dan niet meer op aarde terug.
Tja ik zei dat naar aanleiding van iemand die vertelde dat Roda JC qua spel de betere was. Studio Sport liet in de samenvatting het tegenovergestelde zien, thats all.quote:Op zondag 19 december 2004 01:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar koop je wat mee zeg
je moet gvd scoren meer niet![]()
Dus niet. Ach, zulke wedstrijden heb je soms. Als Farfán de 1-0 maakt, win je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:40 schreef golfer het volgende:
Roda-keeper was formidabel vanavond en dat doelpunt van Bodnar zat er prachtig in.
Terechte nederlaag van PSV, zo te zien aan de samenvatting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |