Neu pagina 6, heb andere instellingenquote:Op zondag 19 december 2004 17:31 schreef popolon het volgende:
pagina drie
een oude fokkert zoals jij zou dat toch moeten weten
wat zullen jullie dat dan veel gebruikt hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 18:56 schreef JaWi het volgende:
"Als" gebruiken supporters ook alleen als het niet goed is gegaan.
Tuurlijkquote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
Ach, aan het eind van het jaar staan wij gewoon bovenaan![]()
Ik hoop het, maar ik zie ons dit jaar eigenlijk niet zo snel kampioen worden.quote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
In het lijstje over die tegendoelpunten misschienquote:Op zondag 19 december 2004 19:34 schreef Djekko het volgende:
We hebben in ieder geval wel behoefte aan een nieuwe spits.quote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gisteren bleek gewoon weer keihard dat PSV behoefte heeft aan een topscorer.
quote:Op zondag 19 december 2004 20:38 schreef JaWi het volgende:
In het lijstje over die tegendoelpunten misschien.
Kampioen worden wij hoor.
nee, dit jaar zal erg moeilijk worden.quote:Op zondag 19 december 2004 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
Geen feest op het Stadhuisplein dit jaar.
Touché.quote:Op zondag 19 december 2004 20:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, dit jaar zal erg moeilijk worden.
Mogen jullie dit jaar een feestje op het Leidseplein en wij in mei weer op het Stadhuisplein
Eens per jaar hebben wij een paar maanden daarna nog een feestjequote:Op zondag 19 december 2004 20:57 schreef JaWi het volgende:
Jullie jaarlijkse feestje is met Carneval hoor.
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!quote:Op zondag 19 december 2004 20:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaker gezegd. Die wil vast wel weg uit Engeland
Jammer!!! Had zo mooi kunnen zijn!!quote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!
Dat jullie in Bavarialand de Amstelcup kunnen waarderenquote:Op zondag 19 december 2004 21:03 schreef Djekko het volgende:
[..]
Eens per jaar hebben wij een paar maanden daarna nog een feestje
Ik vind het in dit geval naar om je tegen te spreken, maar klik eensquote:Op zondag 19 december 2004 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman wil echt niet weg daar, hij geeft echt niet na half jaartje op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |