Ik gebruik nooit een condoom. Maar je hebt je reactie aangepast. Ok, ik zei 2 uur, misschien was het anderhalf, of ietsje meer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:50 schreef MartiniRosso het volgende:
Volgens mij is de tijdsaanduiding rrn brrtjr krap.
Om 17:25 naar de V&D.
17:30 Pashokje en 10 minuten sex.
17:40 op naar het politiebureau.
19:47 weer thuis, pc aan en het topic gestart.
Volgende keer even een beter verhaal opstellen!!
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:56 schreef MartiniRosso het volgende:
Je verhaal rammelt aan alle kanten!Je bent wel een ransbak dat je geen condoom gebruikt, zo heb je in no time een soa. en denk je nou echt dat wij geloven dat dat meisje sex zonder condoom zou willen je een vriendin hebt>>>>?????
ja of neuken te weinig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Little_Meanie het volgende:tvp
sommige mensen hebben teveel fantasie
Wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:56 schreef MartiniRosso het volgende:
en denk je nou echt dat wij geloven dat dat meisje sex zonder condoom zou willen>>>>?????
Pssst! Geen aandacht aan geven! Hij is nog maahaagd!quote:
Tja, je signature verklapt het al he.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook wel eens twee uur op het politiebureau gezeten, toen kwam er een agent die zei dat ik als de sodemieter naar beneden moest komen.
Waarom zeg je het dan toch.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
ik loop met een harde lul daar weg, dat wil je niet weten,
die hoort in onzin thuisquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Alicey het volgende:
Ik heb ook wel eens twee uur op het politiebureau gezeten, toen kwam er een agent die zei dat ik als de sodemieter naar beneden moest komen.
En 3 maanden later heeft hij opeens wél veel vrienden(zoals hij in het verhaal beweert) en sociale contacten, tevens weer een nieuwe vriendin en is hij ineens de knappe hunk waar iedere kassa-medewerkster mee wil neukenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil er verder niet al teveel over uitweiden maar mijn beste vriendin heeft zojuist met mij voor altijd het vriendschappelijk contact verbroken.
We hebben elkaar nooit in het echt ontmoet, het was een internetcontact en we hebben een paar keer gebeld.
Ik wacht nog op haar antwoord, maar ondertussen weet ik absoluut niet wat te doen. Ik houd heel veel van haar, ik heb de afgelopen 2 uur constant gehuild. Ze is de enige vriend(in) die ik ooit gehad heb,
de enige die mij ooit echt heeft begrepen, bij wie mijn schaamte en mijn angst wegvielen en ik me veilig voelde. Als we samen praatten was het zo fijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen...Ik heb verder ook geen contacten met mensen,
ik kan bij niemand terecht met mijn verdriet...
Soms denk ik aan zelfmoord, maar daar zou ik haar teveel mee kwetsen. Soms denk ik aan drank, maar daar kan ik niet goed tegen. Ik heb het zelf verpest met mijn negativiteit maar tegelijkertijd zei mijn negativiteit niets overh aar.
Ik ben nu bijvoorbeeld heel negatief maar ik heb nog nooit meer van haar gehouden dan nu...
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
In een vroegere topic van JohnDDD:
[..]
En 3 maanden later heeft hij opeens wél veel vrienden(zoals hij in het verhaal beweert) en sociale contacten, tevens weer een nieuwe vriendin en is hij ineens de knappe hunk waar iedere kassa-medewerkster mee wil neuken
Om jezelf maar weer eens te quoten:quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:54 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit een condoom. Maar je hebt je reactie aangepast. Ok, ik zei 2 uur, misschien was het anderhalf, of ietsje meer?Boeie
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik vind het wel een geil verhaal
JohnDDD is een beetje de nieuwe BHFH
Fok!....en verder heb ik eigenlijk geen levenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:38 schreef HeyFreak het volgende:
ik geloof je!
kutver...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fok!....en verder heb ik eigenlijk geen leven
Ah...natuurlijk...een lotgenoot!![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef Sauruzin het volgende:
Ik was ene keer in del stad en toen werd ik ineens door aliens ontvoerd. Er was daar een vet lekker aliein en die neukte ik maar werd naakt weer op aarde gezet. Toen werd ik opgepakt wegens naaktloperij. Kutpolitie!!!
Moet ook maar eens een cursus bij hem gaan volgen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En 3 maanden later heeft hij opeens wél veel vrienden(zoals hij in het verhaal beweert) en sociale contacten, tevens weer een nieuwe vriendin en is hij ineens de knappe hunk waar iedere kassa-medewerkster mee wil neuken
En dan met je initialen in de krant komen zeker?!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef Loedertje het volgende:
@ts-er
Waar woon je eigenlijk?
Je haalt vast de plaatselijk krant wel met dit fantasieverhaal !
Jaaaa!! Gelijk met leuke foto van de beveiligingscamera erbij waarbij hij met z'n blote pik in zo'n pashokje staatquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:58 schreef Loedertje het volgende:
@ts-er
Waar woon je eigenlijk?
Je haalt vast de plaatselijk krant wel met dit fantasieverhaal !
Vandaar het harde verhaal waaruit het tenegendeel moet blijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:00 schreef onlogisch het volgende:
Dit is zonder twijfel het meest slappe
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:37 schreef Sauruzin het volgende:
Ik was ene keer in del stad en toen werd ik ineens door aliens ontvoerd. Er was daar een vet lekker aliein en die neukte ik maar werd naakt weer op aarde gezet. Toen werd ik opgepakt wegens naaktloperij. Kutpolitie!!!
Verdomme...ik stik bijna in mijn eten...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vandaar het harde verhaal waaruit het tenegendeel moet blijken
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dan met je genitialen in de krant komen zeker?!
Lees het topic eens door, het verhaal is verzonnenquote:Op zondag 19 december 2004 00:18 schreef ZedKet het volgende:
Jij bent een klootzak die geen vaste vriendin zou mogen hebben, erg jammer voor je meisje.
Hahaha geweldige researchquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
zal wel omgekeerd evenredig zijn met de lengte van z'n manschap, gezien de fantasieën die hij zichzelf en anderen probeert voor te houdenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef Croupouque het volgende:
Toch best knap, zo'n verhaal typen met een gigantische duim.
quote:Ik kom dus thuis, ik zeg schat, ik ga om half zes nog even wat drinken met de jongens. Zij stemt in, zij wacht wel op me met het eten
godsamme wat heb jij een irri icoonquote:Op zondag 19 december 2004 00:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Jongens, we zijn allang bij de uitlach-fase beland
Nee, de jouwe is vrolijkerquote:Op zondag 19 december 2004 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
godsamme wat heb jij een irri icoon![]()
wie had het over vrolijker?quote:
ach een spiegelbeeld stelt geen vragen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:52 schreef _sinner_ het volgende:
Mooi lullig. Sta je thuis het verhaal uit te leggen, terwijl je broek nog in de V&D ligt..
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 19 december 2004 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach een spiegelbeeld stelt geen vragen.
volgens mij is dat het hondje waarvan de kassiere aan ts vroeg om op te passen zodat zij uit kon gaan met haar nieuwe neukertje.quote:
*kijkt naar post* *kijkt ook naar de avatar*quote:
OMG......quote:Op zondag 19 december 2004 08:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat verhaal over mijn beste vriendin was iig wél waar, als jullie er zo happig op zijn om mijn zieligheidsgraad te meten. inmiddels heb ik, als ik daarop terug mag komen, een afspraak met een psycholoog, de 29e.mijn verdriet is namelijk nog niet getemperd.
qwned !!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nog beter:quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik het nu begrijp.
Hij ging gewoon effe staan buiten de V&D en viel in slaap, op de stoep, en ging lekker dromen. Vervolgens pikte de politie hem op en gingen hem ondervragen.
Nu klopt het wel.
Jij bent stoerquote:sja, we hebben nu vijf maanden wat, en hoewel ik wel eens vreemdga wil ik haar ook niet kwijt.
Ik heb nog steeds geen contact met haar en ik vrees dat dat zo zal blijven.quote:Op zondag 19 december 2004 11:29 schreef patty het volgende:
Wat een lief topic JohnDDD, hoe gaat het met je internetvriendin trouwens?
M.a.w. TS heeft geen leven en verzint verhaaltjes
Open dit topic dan in Onzin inplaats van Klaagbaakquote:Op zondag 19 december 2004 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar en ik vrees dat dat zo zal blijven.
Ik heb er nog steeds erg veel verdriet om, daarom open ik ook van deze loze topics om mijn verdriet een beetje de baas te kunnen.
Ik kijk er uit naar mijn afspraak met de psycholoog, ik hoop dat het me wat verlichting zal brengen en dat ik er zo overheen kan komen. Verder blijft het moeilijk voor me. Ik houd onvoorwaardelijk van haar. Het gaat trouwens nu slechter met haar vernam ik en dat is ook moeilijk voor me.
Weet je zeker dat je de 29ste een afspraak hebt bij de psycholoog?Tussen kerst en oud en nieuw ligt de gezondheidszorg op zijn rug en voor jou zullen ze echt geen uitzondering maken!quote:Op zondag 19 december 2004 08:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat verhaal over mijn beste vriendin was iig wél waar, als jullie er zo happig op zijn om mijn zieligheidsgraad te meten. inmiddels heb ik, als ik daarop terug mag komen, een afspraak met een psycholoog, de 29e.mijn verdriet is namelijk nog niet getemperd.
Ik heb veel humor maar ik vind dit geen leuke opmerking. Op dit moment weet ik helemaal niet hoe het met haar gaat. Ik heb geen idee of ze nu een gelukkig leven leidt of dat ze misschien wel daadwerkelijk ergens in een kliniek zit. Ik ben heel erg ongerust over haar, maar ze is ervan overtuigd dat ze door contact met mij terugvallen krijgt, en uiteindelijk gebeurt dat vast ook, als we contact zouden hebben; dus dat kan niet meer.quote:Op zondag 19 december 2004 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van: JohnDDD belandt in TBS-kliniek en ontmoet zijn vroegere chat-vriendin
tvp...quote:
misschien past dit topic beter in r&p. ik wens je sterkte met je oprechtheid john, maar snap wel dat oprechtheid ook voor aasgieren kan zorgen. het was wel een mooi verhaal trouwens als je tussen de regels doorleest.quote:Op zondag 19 december 2004 12:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb veel humor maar ik vind dit geen leuke opmerking. Op dit moment weet ik helemaal niet hoe het met haar gaat. Ik heb geen idee of ze nu een gelukkig leven leidt of dat ze misschien wel daadwerkelijk ergens in een kliniek zit. Ik ben heel erg ongerust over haar, maar ze is ervan overtuigd dat ze door contact met mij terugvallen krijgt, en uiteindelijk gebeurt dat vast ook, als we contact zouden hebben; dus dat kan niet meer.
Overigens ben ik er niet de persoon naar in een kliniek te komen, iig niet omdat ik mezelf niet onder controle zou hebben; ik ben best een stabiele persoon.
@Q_Bat, thanks!
En over die afspraak; het is me persoonlijk doorgebeld, en ik heb een bevestigende brief ontvangen over 29 december...het is dus echt waar!
neuh nog lang niet manquote:Op zondag 19 december 2004 19:52 schreef Het_Biertje het volgende:
beste topic sinds de roimmelmarkt grap.
very very close....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:30 schreef CartWOman het volgende:
Bijna net zo zielig als deze Beste vriendin verbreekt contact
Bijna.
Instelling? Wie heeft het over een instelling? Als ik een psycholoog bezoek ga ik naar iemand met een privepraktijk en niet naar zo'n baggerinstelling als het RIAGG ofzo. En ik heb het idee dat JohnDDD dit ook zo doet....quote:AAngezien ik zelf in de gezondheidszorg werk, weet ik vrijwel zeker dat dat soort instellingen tussen kerst en oud en nieuw gesloten zijn.
Dus ik geloof niet dat die afspraak gemaakt tenzij het tegendeel bewezen wordt!
Dat je daar je schrijverskwaliteiten uit kunt proberen.....quote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
wat bedoel je met die link?
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
<Slap gelul>
Daarom gaat 'ie ook naar RIAGGquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/649485/3/50#24112651]dinsdag 21
Had ( of heeft ) ie die intentie wel, dan heb ik pas écht met 'm te doen.
als je het zeker weet dan is ut goedquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:17 schreef JohnDDD het volgende:
marcoadam; dat weet ik heel zeker hoor
als hij bij een particuliere kliniek gaat kan het wel,quote:Op zondag 19 december 2004 21:33 schreef MartiniRosso het volgende:
En over die afspraak; het is me persoonlijk doorgebeld, en ik heb een bevestigende brief ontvangen over 29 december...het is dus echt waar!
AAngezien ik zelf in de gezondheidszorg werk, weet ik vrijwel zeker dat dat soort instellingen tussen kerst en oud en nieuw gesloten zijn.
Dus ik geloof niet dat die afspraak gemaakt tenzij het tegendeel bewezen wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |