wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:28 schreef So_Addictive het volgende:![]()
ehh wilkinson intuition als goedmakertje?
Leuk tipoc, en goed verzonnen verhaalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.
Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen.Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.
Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
zie mijn gewijzigde postquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is dat?
Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:31 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
zie mijn gewijzigde post![]()
Zou jij dan een pik in je bek willen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:44 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zou jij dan een pik in je bek willen?![]()
Seks met een man?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
Nee ik heb haar nog voor de actie het huis uitgegooid natuurlijk, ik heb gezegd dat we toch niet bij elkaar passen en dat ze maar beter naar huis kon gaan. Ze keek wel verdrietig moet ik zeggen, maar goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:53 schreef j0rrit het volgende:
Hahaha..Prachtig...
Maar de grote vraag blijft natuurlijk; Heb jij haar nog gebeft ondanks de grote bossen haar?
Verkapte 'ik ben gay' uitlating?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
Whehehehe. Heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen."
Of ben jij er 1 die zich scheert ?
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkentquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen."
Hier kan je ook lekker serieus op alles gaan reagerenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |