abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20590963
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.

Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen. Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.

Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?

Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.

Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_20590999

ehh wilkinson intuition als goedmakertje?
pi_20591019
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:28 schreef So_Addictive het volgende:

ehh wilkinson intuition als goedmakertje?
wat is dat?
pi_20591027
meesterlijk stukje
Jammer dat het niet echt is
pi_20591032
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.

Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen. Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.

Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?

Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.

Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
Leuk tipoc, en goed verzonnen verhaal
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20591046
Een oerwoud en niet willen pijpen? Nope, jij hebt een ramp avond beleeft.

Ik moest wel hard om je verhaal lachen, overigens. Ik wist niet dat de oerwouden nog bestonden.
pi_20591050
Als ze zo streng is moest je ook zonder rubber zeker.

Edit: welke film heb je nou gekeken ? Jezus christ superstar ?
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_20591055
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

wat is dat?
zie mijn gewijzigde post
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:39:06 #9
99247 Lylak
Naces y vives solo
pi_20591193
goed verzonnen hoor
Hatred and ignorance go hand-in-hand.
La casa meva es casa nostra.
En todo estás y tú eres todo.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:43:47 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_20591269
Hoe meer haar hoe beter.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_20591282
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:31 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

zie mijn gewijzigde post
Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:50:17 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_20591421
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:44 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Mja, als ze niet wil pijpen, houdt het voor mij toch sowieso wel een beetje op hoor...
Zou jij dan een pik in je bek willen?
pi_20591440
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Zou jij dan een pik in je bek willen?
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
pi_20591487
Hahaha.. Prachtig...

Maar de grote vraag blijft natuurlijk; Heb jij haar nog gebeft ondanks de grote bossen haar?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:54:25 #15
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_20591507
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Seks met een man?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:56:37 #16
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_20591554
Hat ze ook een karper, maare ja, das mein mening
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_20591557
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:53 schreef j0rrit het volgende:
Hahaha.. Prachtig...

Maar de grote vraag blijft natuurlijk; Heb jij haar nog gebeft ondanks de grote bossen haar?
Nee ik heb haar nog voor de actie het huis uitgegooid natuurlijk, ik heb gezegd dat we toch niet bij elkaar passen en dat ze maar beter naar huis kon gaan. Ze keek wel verdrietig moet ik zeggen, maar goed.

@minkuukel: ja ik zou ook geen seks met een man willen, maar het lijkt me niet smerig en een penis ís best een geil object.
pi_20591591
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Verkapte 'ik ben gay' uitlating?
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_20591620
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen. "

Of ben jij er 1 die zich scheert ?
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:00:27 #20
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_20591638
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:59 schreef Sportguy het volgende:
Misschien had de TS wat meer geduld moeten hebben, meeste meisjes schrikken af als ze meteen de eerste keer moeten pijpen.
Misschien zag ze die bos bij de TS en dacht "No fucking way dat ik een bos haar in me bek laat douwen. "

Whehehehe. Heerlijk
pi_20591659
quote:

Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkent ) maar weet je hoelang die van mij is? Ze krijgt heus niet meer dan 20% van mijn penis in haar mond hoor. En bovendien heb ik op mijn pik en mijn ballen geen haar.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:01:43 #22
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_20591665
quote:

Hier kan je ook lekker serieus op alles gaan reageren

Onzin voor je leven!
pi_20591700
soundtrack Snatch: Fucking in the bushes van Oasis opzetten de eventuele volgende keer
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_20592192
sorry, maar als een vrouw geen alcohol drinkt, gaan bij mij de bellen al rinkelen.
pi_20592193
volgende keer ook niet meer vragen of ze je wil pijpen, gewoon als ze gaapt er stiekum indouwe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')