Open dit topic dan in Onzin inplaats van Klaagbaakquote:Op zondag 19 december 2004 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen contact met haar en ik vrees dat dat zo zal blijven.
Ik heb er nog steeds erg veel verdriet om, daarom open ik ook van deze loze topics om mijn verdriet een beetje de baas te kunnen.
Ik kijk er uit naar mijn afspraak met de psycholoog, ik hoop dat het me wat verlichting zal brengen en dat ik er zo overheen kan komen. Verder blijft het moeilijk voor me. Ik houd onvoorwaardelijk van haar. Het gaat trouwens nu slechter met haar vernam ik en dat is ook moeilijk voor me.
Weet je zeker dat je de 29ste een afspraak hebt bij de psycholoog?Tussen kerst en oud en nieuw ligt de gezondheidszorg op zijn rug en voor jou zullen ze echt geen uitzondering maken!quote:Op zondag 19 december 2004 08:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat verhaal over mijn beste vriendin was iig wél waar, als jullie er zo happig op zijn om mijn zieligheidsgraad te meten. inmiddels heb ik, als ik daarop terug mag komen, een afspraak met een psycholoog, de 29e.mijn verdriet is namelijk nog niet getemperd.
Ik heb veel humor maar ik vind dit geen leuke opmerking. Op dit moment weet ik helemaal niet hoe het met haar gaat. Ik heb geen idee of ze nu een gelukkig leven leidt of dat ze misschien wel daadwerkelijk ergens in een kliniek zit. Ik ben heel erg ongerust over haar, maar ze is ervan overtuigd dat ze door contact met mij terugvallen krijgt, en uiteindelijk gebeurt dat vast ook, als we contact zouden hebben; dus dat kan niet meer.quote:Op zondag 19 december 2004 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat dacht je van: JohnDDD belandt in TBS-kliniek en ontmoet zijn vroegere chat-vriendin
tvp...quote:
misschien past dit topic beter in r&p. ik wens je sterkte met je oprechtheid john, maar snap wel dat oprechtheid ook voor aasgieren kan zorgen. het was wel een mooi verhaal trouwens als je tussen de regels doorleest.quote:Op zondag 19 december 2004 12:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb veel humor maar ik vind dit geen leuke opmerking. Op dit moment weet ik helemaal niet hoe het met haar gaat. Ik heb geen idee of ze nu een gelukkig leven leidt of dat ze misschien wel daadwerkelijk ergens in een kliniek zit. Ik ben heel erg ongerust over haar, maar ze is ervan overtuigd dat ze door contact met mij terugvallen krijgt, en uiteindelijk gebeurt dat vast ook, als we contact zouden hebben; dus dat kan niet meer.
Overigens ben ik er niet de persoon naar in een kliniek te komen, iig niet omdat ik mezelf niet onder controle zou hebben; ik ben best een stabiele persoon.
@Q_Bat, thanks!
En over die afspraak; het is me persoonlijk doorgebeld, en ik heb een bevestigende brief ontvangen over 29 december...het is dus echt waar!
neuh nog lang niet manquote:Op zondag 19 december 2004 19:52 schreef Het_Biertje het volgende:
beste topic sinds de roimmelmarkt grap.
very very close....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:30 schreef CartWOman het volgende:
Bijna net zo zielig als deze Beste vriendin verbreekt contact
Bijna.
Instelling? Wie heeft het over een instelling? Als ik een psycholoog bezoek ga ik naar iemand met een privepraktijk en niet naar zo'n baggerinstelling als het RIAGG ofzo. En ik heb het idee dat JohnDDD dit ook zo doet....quote:AAngezien ik zelf in de gezondheidszorg werk, weet ik vrijwel zeker dat dat soort instellingen tussen kerst en oud en nieuw gesloten zijn.
Dus ik geloof niet dat die afspraak gemaakt tenzij het tegendeel bewezen wordt!
Dat je daar je schrijverskwaliteiten uit kunt proberen.....quote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
wat bedoel je met die link?
En toen werd je wakker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:47 schreef JohnDDD het volgende:
<Slap gelul>
Daarom gaat 'ie ook naar RIAGGquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/649485/3/50#24112651]dinsdag 21
Had ( of heeft ) ie die intentie wel, dan heb ik pas écht met 'm te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |