wat precies is niet normaal???quote:op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef conflict het volgende:
shit man, ik zou professionele hulp gaan zoeken, dit is echt niet normaal hoor.
succes ermee maar wees gewaarschuwd voor de reacties die gaan komen.
dat je zoveel waarde hecht aan iemand die je nooit irl heb ontmoet.quote:op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef johnddd het volgende:
[..]
wat precies is niet normaal???
het ging diep manquote:op zondag 24 oktober 2004 14:25 schreef fayakill het volgende:
[..]
dat je zoveel waarde hecht aan iemand die je nooit irl heb ontmoet.
professionele hulp lijkt me ook het beste voor jou, veel succes!
ik heb geen vrienden, ik heb op zich met niemand contact verder. van de kroeg of discotheek moet ik absoluutniets hebben.quote:op zondag 24 oktober 2004 14:30 schreef tubbietje het volgende:
ik heb ook ooit is een internet vriendinnetje gehad die in finland woonde... en je kan zeker veel waarde aan iemand hechten die je nog nooit irl ontmoet hebt.
ook heb ik 2 jaar lang een relatie gehad met iemand die ik van het internet ontmoet heb.
maar ik kan je vertellen dat de wereld echt niet eindigd nu hoor... ga gewoon wat leuks met vrieden doen... lekker naar de kroeg of beter de discotheek
daar kan je een hoop moois bewonderen van de natuur en als je een beetje zelfvertrouwen heb opgewekt ook een scoren om het maar zo te zeggen!
en als je een 'nieuwe' vriendin hebt, ben je de situatie van nu allang weer vergeten.
succes iniedergeval!!!
zo denk je er nu over... dat je alleen de hand van dit meisje wil vasthouden... maar na een tijdje zal dit ook ophouden als je langere tijd geen contact meer met der heb gehad.quote:op zondag 24 oktober 2004 14:34 schreef johnddd het volgende:
[..]
ik heb geen vrienden, ik heb op zich met niemand contact verder. van de kroeg of discotheek moet ik absoluutniets hebben.
ik wil helemaal geen "lekkere wijven" bewonderen of scoren? ik ben zo maagd als de paus, ik heb nog nooit de hand van een meisje vastgehouden...ik wil gewoon dit meisje vasthouden, gewoon even vasthouden...
bedankt voor de opbeurende woorden...quote:op zondag 24 oktober 2004 14:39 schreef tubbietje het volgende:
[..]
zo denk je er nu over... dat je alleen de hand van dit meisje wil vasthouden... maar na een tijdje zal dit ook ophouden als je langere tijd geen contact meer met der heb gehad.
laat ik het zo zeggen dat er veel meer meisjes zijn op deze wereld... en op ieder potje past een dekseltje... ook de jouwe
en wie weet... nadat jullie ff elkaar niet hebben gesproken wil ze wel weer contact met je opnemen.
en dan krijg je een 'herkansing' die je goed kan benutten door gewoon vrolijk proberen te zijn... want dat zal je denk ik wel als je der weer spreekt!
en wie weet heb je dan nog wel beter contact met der
terecht dat ze het contact wil verbreken, je komt nogal egocentrisch over. heb jij haar ook wat te bieden naast al die negativiteit?quote:bovendien zou ik dan door haar liefde bij me wellicht mijn gevoelens beter kunnen plaatsen.
ik open wel eens een baggertopic of post wel eens een baggerreactie. ik verzeker je dat dit topic echt is.quote:op zondag 24 oktober 2004 14:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wat had dit dan te betekenen?
![]()
een leven zonder vrienden is niet makkelijk, denk wel dat je niet de enige bent die geen vrienden heeft.quote:op zondag 24 oktober 2004 14:41 schreef johnddd het volgende:
[..]
bedankt voor de opbeurende woorden...
maar soms,
denk ik gewoon; wat heeft het leven allemaal voor een zin?
ik heb 20 jaar geleefd en ik heb nog nooit een echte vriendschap gehad,
dan gebeurt het nu toch,
en dan gaat het alsnog mis.
en morgen, tsja, gezellig een schooldag!![]()
![]()
zij voelde zich bij mij ook precies zo, namelijk geborgen, zonder schaamte, angst...quote:op zondag 24 oktober 2004 14:46 schreef _boo_ het volgende:
[..]
terecht dat ze het contact wil verbreken, je komt nogal egocentrisch over. heb jij haar ook wat te bieden naast al die negativiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |