Ik kwam vanmorgen in alle vroegte bij de V&D. Staat daar een zalige meid achter de kassa. Echt precies mijn type. Dus ik kocht wat bij haar en probeerde haar een beetje te versieren.
Ze hapte toe. Dus ik zeg misschien kunnen we een keer wat leuks gaan doen, wat gaan drinken ofzo. ik wilde het beschaafd houden. Zegt zij: nou als je om half zes terugkomt, dan gaan we sluiten, weet ik nog wel wat anders leuks om te doen.
Dus ik denk van woww jackpot, ik loop met een harde lul daar weg, dat wil je niet weten, kwijl uit mijn mondhoeken. Ik kom dus thuis, ik zeg schat, ik ga om half zes nog even wat drinken met de jongens. Zij stemt in, zij wacht wel op me met het eten.
Om vijf voor half zes stipt was ik dus bij de V&D terug, er waren nog maar wat mensen, niet al teveel. Dus ik wacht tot sluitingstijd, zij wenkt me mee naar de paskamers. Ze zegt; ga daar maar zitten. Dus ik ga zitten, scheurt ze haar bloesje los, haar prachtige borsten komen naar buiten, ze wrijft over mijn broek, maakt mijn broek los en begint me me daar toch een potje te pijpen.
Ik was dus heerlijk hard, dus ik zeg, nu wil ik je neuken. Dus zij gaat met haar gezicht naar de spiegel staan, en ik neuk haar zo vanachter terwijl ze alles kan zien in de spiegel. Zij dus hard kreunen...ik zeg nog 'sstt!', maar zij ging door.
Komt opeens de filiaalmanager binnengelopen. Hij zegt van wat is HIER aan de hand?
Anyways, hij had ons dus al 10 minuten gehoord, en hij had de politie gebeld omdat hij dacht dat het een insluiper was. Maar door het vele gekreun was hij toch maar even gaan kijken.
Vlak daarna komen dus ook twee agenten binnengelopen. Ik liep daar nog in mijn blote lul (mijn broek lag een stukje verderop), zij haar al weer haar slipje opgetrokken inmiddels.
Die manager ontslaat haar op staande voet, zij krijgen ruzie, ik probeer te sussen, hij noemde haar een slet, dus ik geef die gast een enorme duw. Die politielui namen me meteen in hechtenis, dus nu heb ik twee uur op het politiebureau vastgezeten vanwege dat ik daar na sluitingstijd was, en dat ik die gast heb geduwd.
Inmiddels is die aanklacht van dat ik daar onbevoegd was ingetrokken omdat zij me in feite had uitgenodigd als werknemer en bevoegde. Voor die duw is verder geen aanklacht ingediend.
Dus ze hebben mij even met de auto thuisgebracht, de heren van de politie. Helaas zag mijn vriendin het. Dus ik moest uitleggen wat er gebeurd was. Namelijk dat ik met de jongens wat was gaan drinken en dat er een gevecht was uitgebroken in het café, en dat ik onterecht was meegenomen naar het bureau. Tsja, we hebben nu vijf maanden wat, en hoewel ik wel eens vreemdga wil ik haar ook niet kwijt.
![]()
Anyways, mooi KUT dus weer, in me blote lul betrapt worden door die filiaalmanager én dan nog eens meegenomen worden.