abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24058897
En verder.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:40:45 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24058940
Kan de titel niet worden "Halo 2: Waar volwassen kerels zich maar niet over andermans meningen en stemgeluid heen kunnen kijken"
pi_24059044
Misschien bedoelden de mensen in kwestie het ook wel als een geintje en kunnen jullie daar niet tegen
Misschien wel ja, maar wat je hier met smiley's duidelijk kunt maken dat het een grapje is, lukt dat op Xbox Live niet. Maar wat gister gezegd werd was duidelijk geen geintje.
Maar dat doet er verder niet meer toe. Volgende keer gewoon beide sorry zeggen, handje schudden en elkaar lekker afslachten op Zanzibar OK?

helemaal als je jezelf als een van de sociaalste personen op live (de arrogantie ) beschouwd.
Jij vind dat dan zeker van niet? Bovendien, hoezo is dat arrogantie? Als je iets goed aan je zelf vind hoeft dat niet persee arrogantie te zijn hoor.

NOFI uiteraard
pi_24059068
Ach nee. TT's zijn zo onvolwassen
  zaterdag 18 december 2004 @ 15:49:37 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24059100
Ik heb in dat sorry zeggen en handje schudden weinig vertrouwen. Ik dacht dat men na zo'n drie of vier maanden rust wel een beetje gekalmeerd zouden zijn en gewoon er even schijt aan zouden hebben als er een groepje van 5 mensen waar 1 niet zo populair is joined. Blijkbaar niet dus....
pi_24059176
Twi en ik hebben wel altijd veel lol, vooral toen Twi me de student met de hete aardappel in de keel noemde en ik op denigrerende toon Twi voor "ééntje van de werkende klasse" uitmaakte

Van die kleinzerige mensen, daar is geen plaats voor op live. En als je iemand niet aardig vind, dan zorg je maar gewoon dat je hem mute, want ook dat is een optie.
pi_24059200
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef twi het volgende:
Ik heb in dat sorry zeggen en handje schudden weinig vertrouwen. Ik dacht dat men na zo'n drie of vier maanden rust wel een beetje gekalmeerd zouden zijn en gewoon er even schijt aan zouden hebben als er een groepje van 5 mensen waar 1 niet zo populair is joined. Blijkbaar niet dus....
Tsja, dat is idd wel jammer. Maar door dan zelf weg te gaan uit de game moet je dan eigenlijk niet doen. Gewoon negeren en lekker gamen met diegene die dat wel willen.
pi_24059304
Potje Halo 2 dan maar? Ik ga even op live.
pi_24059591
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:00 schreef Enemy het volgende:
Potje Halo 2 dan maar? Ik ga even op live.
nah ben net klaar met het kijken van the bourne supremacy...ik ben der vanavond weer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_24059856
@Rodie: mijn MSN contacts lijstje wil ik zo klein mogelijk houden, dus ik heb je request even niet geaccepteerd (noem mij een lul maar ik heb echt alleen familie en een paar vrienden in die lijst zitten, en dat wil ik graag zo houden (anders blijf ik bezig op msn... staat altijd aan)). Mail me anders even?

@ Cabrona: arrogantie? Hou je mond inderdaad maar over dit onderwerp, je scheert echt te veel mensen over 1 kam.
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:48:22 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24060252
Tvp.. en krijg allemaal een rocketlauncher in je ass!
The truth was in here.
pi_24060420
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef DinoPK het volgende:
@ Cabrona: arrogantie? Hou je mond inderdaad maar over dit onderwerp, je scheert echt te veel mensen over 1 kam.
Arrogantie ten top weer he Het is een forum waar iederen zijn mening mag geven o zo volwassen meneer
pi_24060863
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:

[..]

Arrogantie ten top weer he Het is een forum waar iederen zijn mening mag geven o zo volwassen meneer
Je mening geven ala, maar beschuldig iemand niet van arrogantie als dat gewoon niet zo is.Onderbouw het eens zou ik zeggen. Ik heb hier ook helemaal geen zin in, ik zeik ook niet over jouw abominable postniveau. Ik hou mijn mening over jou voor me, doe dat svp ook over mij voordat ik zeikerig begin te worden, daar heb ik echt geen trek in.. Graag weer ontopic, dit topic hoort over Halo2 te gaan en de spelervaringen daarvan. Geen slowchat geneuzel, dat doe je maar in het gijsjes topic.
pi_24060918
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Je mening geven ala, maar beschuldig iemand niet van arrogantie als dat gewoon niet zo is.Onderbouw het eens zou ik zeggen. Ik heb hier ook helemaal geen zin in, ik zeik ook niet over jouw abominable postniveau. Ik hou mijn mening over jou voor me, doe dat svp ook over mij voordat ik zeikerig begin te worden, daar heb ik echt geen trek in.. Graag weer ontopic, dit topic hoort over Halo2 te gaan en de spelervaringen daarvan. Geen slowchat geneuzel, dat doe je maar in het gijsjes topic.
Die je zo te lezen goed in de gaten houdt
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:31:32 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24061207
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef GinaG het volgende:

[..]

Die je zo te lezen goed in de gaten houdt
En kan je nu ook normaal reageren? Je vindt 't blijkbaar belangrijk dat mensen zich normaal gedragen t.o.v. jou op Xbox Live. Doe dat dan zelf ook alsjeblieft.
pi_24061289
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:31 schreef twi het volgende:

[..]

En kan je nu ook normaal reageren? Je vindt 't blijkbaar belangrijk dat mensen zich normaal gedragen t.o.v. jou op Xbox Live. Doe dat dan zelf ook alsjeblieft.
Mbt het normaal reageren heb je je o.a. je fipo in in dit topique wel eens goed gelezen? Nee, zeker

De hypocrisie ook , en nu maar eens
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:37:30 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24061364
/edit: Ach, het heeft ook geen zin ook, praten tegen een muur. Laten we het maar gewoon weer over Halo 2 hebben

[ Bericht 45% gewijzigd door twi op 18-12-2004 17:43:19 ]
pi_24061572
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef twi het volgende:
/edit: Ach, het heeft ook geen zin ook, praten tegen een muur. Laten we het maar gewoon weer over Halo 2 hebben
idd dat wist ik al voor die discussie begon..
kom je vanavond weer liven twi? hopen dat het groepje waar we al 2 weken mee gamen er dan weer is
pi_24061640
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

kom je vanavond weer liven twi? hopen dat het groepje waar we al 2 weken mee gamen er dan weer is
ik ben er vanavond ook waarschijnlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24061655
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mag ik er ook bij
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:50:19 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24061683
Dat gehuil hier om wie met wie moet spelen ook
The truth was in here.
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:50:25 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24061685
Iedereen is welkom op de server Ik ben er vanavond denk ik ook weer, na een uur of negen (misschien tien).
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:55:17 #23
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24061804
stiekeme tvp
The line is a dot to you!
pi_24062429
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:
en dat zegt iemand die met niemand anders gamed die geen gijs of nexium is
pi_24062445
Misschien leuk om hier ook wat strategische dingen te plaatsen waar we allemaal beter van worden op live? (de singleplayer is zo moeilijk niet, dus daar hoeven we het inhoudelijk amper over te hebben). Ik doel dus op strategiën in de verschillende gametypes, bepaalde leuke weetjes over de maps, wapencombo's etc.

Paar tips van mij:
- Waterworks - Capture the Flag.
Een erg goed werkende strategie: 1 persoon rushed met de ghost naar de achterkant van de enemy base. Pakt de vlag, en rushed terug naar de achterkant van de base. Indien je dit ongezien weet te doen, ga dan met de vlag ACHTER de kleine rotspunt zitten achter de basis. Bijna niemand die je ziet, en het hele vijandelijke team zoekt de vlag voor de basis.
2 Personen pakken nu de warthog (driver en gunner positie), rijden in sneltrein vaart naar de basis, gaan achterlangs, stoppen 1 seconde om de flag carrier in te laten stappen en gaan met een sneltreinvaart weer terug naar de achterkant van de eigen basis (liefst via de linkerkant aangezien je daar de minste kans loopt om een wraith tegen te komen). Resultaat: een score waar je echt een heerlijk voldaan gevoel van krijgt . Tot nu toe ben ik pas 1x gezien als ik met de vlag achter die rots zit.

Tip2:
Midship - toepasbaar in meerdere gametypes.

Ik zie het nooit iemand doen, maar wisten jullie dat je ook op de plek van de pijl kan gaan zitten en daar zeer moeilijk zichtbaar bent?... Ik niet, tot ik werd afgemaakt in mijn laatste head to head game op midship.. . Handig om daar te zitten met de vlag bijvoorbeeld als de andere zoek is
Hoe je er moet komen heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar ik denk via de zijkant.
pi_24062447
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:

tvp
pi_24062656
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik vind dat je zelf nu ook de discussie weer aanwakkert met zulke opmerkingen, even afgezien van het feit of je opmerking wel of niet terecht is.
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:50:32 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24063007
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Joh ga lekker op je duim zitten.
Dacht trouwens dat je XBOX kapot was.. dat is ook iemand blij maken met een dooie mus
The truth was in here.
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:55:22 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24063091
Strategietips:
Hou het veld in de gaten, waar iedereen is. Het heeft geen zin om te gaan hollen naar een vijandeljjke basis als je daar 3 rode kruisjes ziet. Wacht even op een teammaat en ga weer naar binnen.

Of, als je de bom niet ziet liggen, ga er van uit dat de vijand hem dan heeft. Ga niet het hele veld uitkammen dan, ga terug naar je eigen basis en verdedig, pak die bal en cross naar het andere kamp.
The truth was in here.
pi_24063236
Dat zijn geen strategietips, dat is gewoon logisch denken gek . Ik probeer gewoon een serieuze aanzet te geven voor een normaal vervolg van dit topic om van dat onzinnige geflame af te komen.

Hahaha doet me trouwens wel denken aan gisteravond: Situatie 1 flag Capture the Flag op coagulation. Ons team doet defense. Bij het begin rushed iederen zoals gewoonlijk naar de voertuigen toe, en ik kom terecht in de gunnersseat van de warthog. Als driver kreeg ik dus echt de domste speler mee die ik tot nu toe ben tegengekomen, een of andere fransoos genaamd Yoshi27. Aangezien het defense is lijkt het mij logisch dat je bij de basis in de buurt blijft, een beetje mannetjes opvangen. Wat doet die idioot: Hij rijdt als een gek naar de basis van de tegenstander (ik probeer ondertussen maar wat mannetjes neer te schieten en die vent ondertussen ervan proberen te overtuigen dat er echt iets los zat in zijn hoofd). Aangekomen bij die basis, springt die idioot uit de warthog en rent weg richting basis tegenstander, mij echt totaal verbouwereerd achterlatend... Sommige mensen snappen het echt niet helemaal

Gevonden op gamefaqs, een variatie tip die nogal veel gespeeld schijnt te worden:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=33895&topic=18159150
quote:
teams
red-humans
green-zombies

red
- can not use swords
- can only use shotguns
- after being killed by a sword of green team you must switch to green team
- can't use Warthog turret
- wins if they can survive the 10-15 minute time limit on small maps or 15-30 minute time limit on large maps

green-
- can not use grenades, vehicles, guns or turrets
- can only use energy sword
- wins if all humans have been infected before the time limit runs out

type
- team slayer
- shields off
- shotgun primary
- sword secondary
- no radar
- friendly fire off
- no grenades
- Warthog = only vehicle
- no respawn for vehicles
- shotgun = only weapon on map (for ammo purposes)
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:18:47 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24063569
Lijkt me niks.
pi_24063685
Mij ook niet .
Zal wel weer populair worden onder de amerikaantjes, net zoals Cat & Mouse in PGR2. Het vereist te veel discipline en setup om lekker snel te kunnen spelen.
pi_24063860
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Joh ga lekker op je duim zitten.
Dacht trouwens dat je XBOX kapot was.. dat is ook iemand blij maken met een dooie mus
wassie ook..nog geen 24 uur later had ik een chrystal staan
pi_24074198
Waren weer leuke potjes mensen...ik kwam wat laat maar we speelde best goed.
de taktieken worden beter en we werken meer samen...vooral die ronde op waterworks waar dino en ik 2 keer de vlag hebben gejat en terug gebracht in 2 minuten 3de keer liep helaas fout af
pi_24076478
*tvp
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zondag 19 december 2004 @ 13:15:20 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24079307
Wist je trouwens dat je vlaggen door de vloer heen kunt trekken?
The truth was in here.
pi_24079460
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:15 schreef Bastard het volgende:
Wist je trouwens dat je vlaggen door de vloer heen kunt trekken?
Het lukt mij maar niet op Coagulation.
New Yorker in spe
  zondag 19 december 2004 @ 13:32:49 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24079728
Ik vond deze site.. heb net filmpje 39 gekeken .. briljant gemaakt! http://www.redvsblue.com/archive/

The truth was in here.
pi_24082556
XBoX Halo pack overal uitverkocht

Weet iemand of ze nog worden gemaakt?
Holler
  zondag 19 december 2004 @ 15:52:54 #40
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24082909
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:40 schreef R-Alph het volgende:

Ik iig niet. Mail M$ gewoon ff.

[ Bericht 12% gewijzigd door BMH op 19-12-2004 16:11:57 ]
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 19 december 2004 @ 15:57:16 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24083037
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Dat zijn geen strategietips, dat is gewoon logisch denken gek . Ik probeer gewoon een serieuze aanzet te geven voor een normaal vervolg van dit topic om van dat onzinnige geflame af te komen.

Hahaha doet me trouwens wel denken aan gisteravond: Situatie 1 flag Capture the Flag op coagulation. Ons team doet defense. Bij het begin rushed iederen zoals gewoonlijk naar de voertuigen toe, en ik kom terecht in de gunnersseat van de warthog. Als driver kreeg ik dus echt de domste speler mee die ik tot nu toe ben tegengekomen, een of andere fransoos genaamd Yoshi27. Aangezien het defense is lijkt het mij logisch dat je bij de basis in de buurt blijft, een beetje mannetjes opvangen. Wat doet die idioot: Hij rijdt als een gek naar de basis van de tegenstander (ik probeer ondertussen maar wat mannetjes neer te schieten en die vent ondertussen ervan proberen te overtuigen dat er echt iets los zat in zijn hoofd). Aangekomen bij die basis, springt die idioot uit de warthog en rent weg richting basis tegenstander, mij echt totaal verbouwereerd achterlatend... Sommige mensen snappen het echt niet helemaal

Gevonden op gamefaqs, een variatie tip die nogal veel gespeeld schijnt te worden:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=33895&topic=18159150
[..]
Ik heb dit vanmiddag zitten spelen met 15 man, was erg lachen en spannend moet ik zeggen
The truth was in here.
pi_24083128
Dawn of the dead bedoel je? (zoals die zombie game wordt genoemd). Het lijkt mij eigenlijk vrij snel voorbij of valt dat wel mee?
  zondag 19 december 2004 @ 16:02:05 #43
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24083155
Ik doe vanavond ook wel weer is mee

En GinaG als je DinoPK arrogant noemt, moet je is heel snel naar jezelf kijken. Jij bent de arroganste user van heel GAM
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24083436
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:40 schreef R-Alph het volgende:

3 weken terug heb ik er 1 gekocht bij dixons utrecht op het vredenburg...
daar hadden ze er volgens mij nog genoeg...probeer et daar is zou ik zeggen
pi_24083598
Thanks Homer

Ik vond wel een interessant topic op de bungie site, en eigenlijk heb ik hier niet echt bij stil gestaan maar het verklaart een hoop:
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1443341

Het gebeurt mij echt vaak dat ik schiet en schiet en de andere partij niet neer gaat. Deze schiet een enkele keer, en *plop* daar lig ik weer. We hebben dus veel meer lag als we eigenlijk denken. Meer meningen hierover?
pi_24084085
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef DinoPK het volgende:
Thanks Homer

Ik vond wel een interessant topic op de bungie site, en eigenlijk heb ik hier niet echt bij stil gestaan maar het verklaart een hoop:

Het gebeurt mij echt vaak dat ik schiet en schiet en de andere partij niet neer gaat. Deze schiet een enkele keer, en *plop* daar lig ik weer. We hebben dus veel meer lag als we eigenlijk denken. Meer meningen hierover?
Dino! je toont kritiek op halo 2! dat mag niet! huilie!
tis wel de meest gehypte game op de xbox hoor! elke fout moet vergeven worden!
pas maar op dat ik je niet uit me friendlist gooi hiervoor
  zondag 19 december 2004 @ 17:13:44 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24084675
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:00 schreef DinoPK het volgende:
Dawn of the dead bedoel je? (zoals die zombie game wordt genoemd). Het lijkt mij eigenlijk vrij snel voorbij of valt dat wel mee?
Ligt helemaal aan de map.. maar op die extra map was wel lachen, ergens in een kamer zitten, die dozen voor de ingang schuiven.
Moet je 8 minuten vol houden als mens zal ik maar zeggen, die haal je vaak niet hoor.
The truth was in here.
pi_24085981
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef DinoPK het volgende:
Thanks Homer

Eergister gebeurde er ook iets vaags.
We stonden met zn 3en bij de vlag te wachten in de bunker op Coagulation. Nergens een vijand te bekennen, dus wij gewoon wachten. Binnen enkele seconden was plotseling de vlag en de tegenstander met de vlag weg. Ik weet niet wie er nog meer bijstonden (volgens mij jij toch SailingAce?), maar er klopte iig geen zak van
pi_24086651
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef Enemy het volgende:

[..]

We stonden met zn 3en bij de vlag te wachten in de bunker op Coagulation. Nergens een vijand te bekennen, dus wij gewoon wachten. Binnen enkele seconden was plotseling de vlag en de tegenstander met de vlag weg. Ik weet niet wie er nog meer bijstonden (volgens mij jij toch SailingAce?), maar er klopte iig geen zak van
Pakten ze hem niet van onder door de vloer heen?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_24086936
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:47 schreef peristilius het volgende:

[..]

Pakten ze hem niet van onder door de vloer heen?
Hoe bedoel je? Dat je de vlag door de vloer heen kan pakken?
Onze vlag stond gewoon op de beginplek met 3 man eromheen. 1 seconde later liep er iemand met de vlag buiten
pi_24087015
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:00 schreef Enemy het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat je de vlag door de vloer heen kan pakken?
Onze vlag stond gewoon op de beginplek met 3 man eromheen. 1 seconde later liep er iemand met de vlag buiten
Ja volgens mij moet je op een warthog springen die eronder staat, als je dan springt kan je van onderen door de vloer de vlag pakken. Wist er eerst ook niks van, maar gisteren hebben de tegenstanders het meerdere malen toegepast
pi_24087050
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:04 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ja volgens mij moet je op een warthog springen die eronder staat, als je dan springt kan je van onderen door de vloer de vlag pakken. Wist er eerst ook niks van, maar gisteren hebben de tegenstanders het meerdere malen toegepast
In welke map is dat
pi_24087186
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik iig niet. Mail M$ gewoon ff.
Holler
pi_24087207
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:06 schreef GinaG het volgende:

[..]

In welke map is dat
Coagulation...
pi_24087847
Ik zag het gisteren ook recht voor mijn ogen gebeuren. Dom als ik ben zei ik het alleen niet tegen iemand......
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_24087900
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
Ik zag het gisteren ook recht voor mijn ogen gebeuren. Dom als ik ben zei ik het alleen niet tegen iemand......
Ik heb 5 minuten aangehoord dat het onmogelijk was dat de vlag zomaar verdween
pi_24087955
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:57 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik heb 5 minuten aangehoord dat het onmogelijk was dat de vlag zomaar verdween
bij mij gebeurde het er iets voor toen ik bijna in mijn eentje aan het verdedigen was. Ik zag hem ook beneden naar boven springen en dacht nog ff 'Goh, kan dat ook?' en ben gewoon verder gegaan
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_24093215
van de 6 potjes die we gespeeld hebben was er 1tje zonder lag word een beetje een groot probleem...maakte niet uit wie de teamleader was
  maandag 20 december 2004 @ 07:21:06 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24096058
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef Enemy het volgende:

[..]

Dat is iers anders, die jongen kan zijn xbox modem uitzetten, en dan verdwijnt hij voor ons ook echt uit het spel. Dan moeten ze teammaten blijven stil staan, waarna hij voor ons onzichtbaar de vlag pakt. Zet hij daarna zijn modem weer aan is hij gespawned op de plek waar hij eerder verdween, dat kan dus zijn eigen basis zijn. Kortom, een dikke cheat!

Die vlag door de vloer heen trekken is misschien hooguit een bugje.
The truth was in here.
pi_24096334
quote:
Op maandag 20 december 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is iers anders, die jongen kan zijn xbox modem uitzetten, en dan verdwijnt hij voor ons ook echt uit het spel. Dan moeten ze teammaten blijven stil staan, waarna hij voor ons onzichtbaar de vlag pakt. Zet hij daarna zijn modem weer aan is hij gespawned op de plek waar hij eerder verdween, dat kan dus zijn eigen basis zijn. Kortom, een dikke cheat!

Die vlag door de vloer heen trekken is misschien hooguit een bugje.
tis wel een naar bugje dat laatste, gisteren samen met pkwarts in een game met alleen wij 2'en ook geprobeerd en het is nog makkelijk ook.

Jammer dat dit spel ook weer zo wordt gedomineerd door cheaters en glitchers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 20 december 2004 @ 08:47:23 #61
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24096368
Gedomineerd niet, het is gewoon een mogelijkheid denk ik.
Zelfde als een ghost zetten op een portal, dan kan de portal niet meer worden gebruikt.
Of als je op coagolation bent, en je pakt de vlag, dan omhoog springen en de vlag los laten, je word toch vaak dood geschoten daar, maar dan vliegt de vlag het dak op, waar je teammaat hem kan pakken en weglopen.
Of heel erg hoog springen met een zwaard.. maar ja daar heb je niet veel aan.
The truth was in here.
pi_24096438
quote:
Op maandag 20 december 2004 08:47 schreef Bastard het volgende:
Zelfde als een ghost zetten op een portal, dan kan de portal niet meer worden gebruikt.
Of als je op coagolation bent, en je pakt de vlag, dan omhoog springen en de vlag los laten, je word toch vaak dood geschoten daar, maar dan vliegt de vlag het dak op, waar je teammaat hem kan pakken en weglopen.
Of heel erg hoog springen met een zwaard.. maar ja daar heb je niet veel aan.
Op coagulation zie ik echt bijna alleen maar mysterieuse vlag verdwijningen en hoe meer lag er komt, des te erger er iemand aan het cheaten is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 20 december 2004 @ 08:59:59 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24096457
Er word weer een hoop gecheat met halo 2 op live .

Vooral met CTF & Assault. Op een of andere manier gaat de verbinding van iedereen, op de host na heeel erg traag waardoor de host kan doen wat hij of zij wil. Blue team scored... Nog keer & nog keer :S
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24096488
Ik word ook zo moe van die kutsnipers, dat geweer hebben ze echt net iets te sterk gemaakt, of de andere te zwak
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 20 december 2004 @ 10:41:36 #65
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_24097587
Ik stel mijn vraag hier maar even.. als ik verkeerd zit, misschien dat een Mod mij dan even verder kan helpen naar het juiste topic.

Ik wil voor mijn vriend een Xbox kopen. Hij is morgen jarig.
Waar moet ik 'm kopen en wat voor 1 moet ik kopen? Ik was gisteren in de Bijenkorf en daar hadden ze maar 1 versie, terwijl ik in andere winkeltjes wel 3 versies heb gezien. De prijzen verschillen ook enorm.
Wie kan mij helpen??
Money talks, Bullshit walks!
  maandag 20 december 2004 @ 10:43:42 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24097628
Maakt niet uit, iedere xbox is een juweeltje
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 10:44:20 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24097640
Je moet daarvoor in het Xbox topic zijn.

[XBOX]Bow for me, for I'am root. (120)

Zal je vraag daar proberen te beantwoorden.
pi_24097911
quote:
Op maandag 20 december 2004 08:47 schreef Bastard het volgende:
Die ghost in een portal zetten is een officieele taktiek die ook beschreven staat in de strategy guide en wel zo logisch is, ik vind dat juist goed gedaan..je kan moeilijk in een ghost spawnen natuurlijk dan zou je eigenlijk dood moeten gaan aangezien je vast zit in die ghost.
en tis geen ramp ofzo om de teleporter niet te kunnen gebruiken
  maandag 20 december 2004 @ 11:06:56 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24098012
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Die ghost in een portal zetten is een officieele taktiek die ook beschreven staat in de strategy guide en wel zo logisch is, ik vind dat juist goed gedaan..je kan moeilijk in een ghost spawnen natuurlijk dan zou je eigenlijk dood moeten gaan aangezien je vast zit in die ghost.
en tis geen ramp ofzo om de teleporter niet te kunnen gebruiken
Ik gebruik m nooit,
The truth was in here.
  maandag 20 december 2004 @ 11:09:58 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24098065
Gisteren was de lag zo erg dat de binnenkant van de Zanzibar-basis net een lege loods leek Geen gate en geen pilaren
pi_24098344
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:09 schreef twi het volgende:
Gisteren was de lag zo erg dat de binnenkant van de Zanzibar-basis net een lege loods leek Geen gate en geen pilaren
twi jij was er gister volgens mij niet bij...
maar we hadden dus ook dikke lag op zanzibar...ik zag geen pilaren...en ik zag die poort niet...dus ik loop door dat gat heen waar die poort had moeten zitten...draai ik me om...stond die poort er opeens...ik was er dus dwars doorheen gelopen door de lag

heb je zo zin om ff wat te matchmaken?
  maandag 20 december 2004 @ 11:31:20 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24098415
Ik was er wel bij, lul

Nope, ga nu niet matchmaken Zit A Man Apart te kijken
pi_24098497
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef twi het volgende:
Ik was er wel bij, lul

Nope, ga nu niet matchmaken Zit A Man Apart te kijken
das vin diesel right?
die film is matigjes....
maargoed als je klaar bent stuur je maar een mailtje ...of in het geval dat ik GR2 speel een invite ok?
pi_24109699
ik denk dat ik voorlopig maar even geen halo 2 meer speel...
Je ziet dat er mensen steeds meer gebruik maken van glitches/cheats en we kunnen geen potje meer zonder lag spelen in matchmaking. (en nee dat ligt niet aan mijn verbinding,het maakt ook niet uit wie de party leader is...iedereen heeft lag)
op naar de Patch! en in de tussentijd ghost recon gamen
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:30:13 #75
63302 rockstah
New World Disorder
pi_24112292
Beetje raar, ik heb nog nooit lag gehad in halo 2, ook niet als anderen in dezelfde game het wel hebben. Ik denk dat het toch echt wel met verbindingen te maken heeft. Of met je netwerk setup.

Maar de hoeveelheid glitchers en cheaters neemt idd toe. Zelfs op de lagere levels worden er al veel irritante dingetjes gebruikt. Zoals net toen ik een potje rumble slayer zat te spelen met mensen van level 1-3,
ruim de helft van die mensen zat al met de plasma pistol - battle rifle truuk te kloten.
Ik denk dat het komt doordat vrijwel alle cheats en glitches terug te vinden zijn op de bungie.net forums. Ze hebben daar zelfs aparte topics voor, veel mensen leren ze zo kennen en gaan ze gebruiken.

Ook irritant vind ik de mensen die het spel steeds verlaten als mijn team aan de verliezende kant is. Het is hen blijkbaar nog niet helemaal duidelijk dat je je stats enorm verneukt als je een game verlaat en je dan maar beter kan verliezen. Misschien moet bungie dat wat duidelijker maken.

Heb vanavond ook voor de verandering weer eens in mijn eentje matchmaking zitten doen.
Heel irritant als je bijvoorbeeld in een potje met spanjaarden word gezet. Hoewel ik bijzonder goed bezig was dat potje ( ) Hebben we toch nog met 1-1 gelijk gespeeld omdat ik ze op geen enkele manier kon informeren waar de bom was of dat ze allemaal als de tering terug naar de basis moesten. En bovendien is het irritant om dat geneuzel aan te horen als je het toch niet verstaat.
Maar ondanks dat alles blijft het een geweldige spel ervaring, toch weer een heerlijke avond gehad als afsluiter aangezien ik de komende tijd geen internetverbinding meer heb omdat ik ga verhuizen. En hoewel het nog lang niet aan het vervelen is kijk ik al erg uit naar de DLC, ik hoop dat ze wat oude halo maps terug gaan halen. Eindelijk weer lekker head to head op Chiron TL-34, dát is pas spannend

[ Bericht 3% gewijzigd door rockstah op 21-12-2004 01:41:03 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:32:57 #76
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24112310
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 01:30 schreef rockstah het volgende:

Heb vanavond ook voor de verandering weer eens in mijn eentje matchmaking zitten doen.
dat was echt cool. Roy en ik kwamen je gewoon tegen tijdens matchmaking. Wat een toeval

jammer dat de potjes die we toen deden zo ontzettend slecht waren
pi_24113267
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 01:30 schreef rockstah het volgende:
Beetje raar, ik heb nog nooit lag gehad in halo 2, ook niet als anderen in dezelfde game het wel hebben. Ik denk dat het toch echt wel met verbindingen te maken heeft. Of met je netwerk setup.
we worden steeds gematched aan amerikanen...8 tegen 8....gegarandeert lag als je met amerikanen speelt... tis gewoon super irritant...ik ben overgens niet de enige hoor...
Bartje twi...dinopk...Enemy... en nog wat mensen zijn er steeds bij...ik vandeweek dwars door het hek van zanzibar heenlopen aangezien dat hek er niet stond op mijn scherm...toen ik er doorheen was kwam die pas tevoorschijn
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:48:03 #78
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24114893
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:03:33 #79
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24115212
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:

[..]

Mbt het normaal reageren heb je je o.a. je fipo in in dit topique wel eens goed gelezen? Nee, zeker

De hypocrisie ook , en nu maar eens
Ik moet zeggen dat ik jouw reacties ondertussen echt op uitkotsniveau waardeer. Ik denk dat je je credits hier wel hebt verspeeld. Zoek een ander forum op, ofzo

Edit: En aangezien je toch hier niemand meer op je friendslist hebt staan hebben we je ook niet meer nodig voor live games. Doei!

Edit 2: Als we je hier lang genoeg dissen, ga je dan ook huilen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Rodie83 op 21-12-2004 11:10:28 ]
pi_24115286
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:03 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik jouw reacties ondertussen echt op uitkotsniveau waardeer. Ik denk dat je je credits hier wel hebt verspeeld. Zoek een ander forum op, ofzo
Bedankt voor de info
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:21:45 #81
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24115556
Heb ik wat gemist?
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 21 december 2004 @ 11:31:52 #82
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24115678
Nee. Toen ik dit topic las irriteerde ik me (alweer) aan het nutteloze gebackstab van GinaG. Waarom is niet helemaal duidelijk, maar schijnbaar vind ze het, nadat ze zelf haar gehele friendslist heeft leeg gegooid omdat "ze zo geflamed werd", nodig om hier alsnog beschuldigingen in het rond te strooien.

Kansloos, zielig, en een goed voorbeeld van geen karakter hebben noem ik dat. Maar verder heb je niks gemist hoor
pi_24115828
Ghost recon II is bij Play.com trouwens maar 17,99 pond = kleine ¤27,-
Bij de FRS ligt ie voor ¤55,- :x

Ben wel geinteresseerd, maar volgens mij heeft bijna geen enkele fokker dat spel, behalve GDemon.

Misschien kunnen we afspreken dat we allemaal dat spel gaan bestellen?
pi_24115936
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:31 schreef Rodie83 het volgende:

Kansloos, zielig, en een goed voorbeeld van geen karakter hebben noem ik dat. Maar verder heb je niks gemist hoor
Is een mening die ik ook heb van mensen die het dagen later noodzakelijk achten weer te gaan flamen
pi_24116021
Hou op met zielig doen allemaal, open desnoods "Het grote bash elkaar hier de hersens in topic"
Praat over Halo 2...

De lag is nu toch in het grootste deel van de potjes niet te harden en dit ligt zeker niet aan mijn verbinding. Het laatste potje dat ik gisteravond speelde was gelukkig wel lag-vrij. Kon ik mn dag toch nog goed afsluiten (potje ook met 3-0 gewonnen met neutral bomb )
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:17:41 #86
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24116273
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef DinoPK het volgende:
@Rodie: mijn MSN contacts lijstje wil ik zo klein mogelijk houden, dus ik heb je request even niet geaccepteerd (noem mij een lul maar ik heb echt alleen familie en een paar vrienden in die lijst zitten, en dat wil ik graag zo houden (anders blijf ik bezig op msn... staat altijd aan)). Mail me anders even?
Is goed hoor. Tis niet dat ik constant tegen je aan wou gaan ouwehoeren, maar soms is handig voor een Halo 2 afspraak hier en daar. Je weet wel
pi_24116630
Ik heb gisteren en vandaag anders goed kunnen spelen. De lag is vooral in de avond uren een stuk groter, en het wisselt ook sterk per potje. Ik denk dat ik gisteren 3 potjes met lag heb gehad, waarvan er eentje simpelweg niet te spelen was (lag van seconden leek het wel).

Voor de rest vermaak ik mij nog steeds prima met Halo2. Ik begin alleen wel een beetje op het punt te komen dat het soms wat saaiig wordt. Er zitten niet heel erg veel multiplayer maps in, en aangezien we meestal een big team battle spelen zie ik onderhand alleen maar Headlong, Zanzibar, Waterworks en Coagulation. Gelukkig niet de minste maps, maar ik wil wat meer variatie in de big team battles (ook qua game modes trouwens, in de andere modi krijg je veel meer speltypes te spelen).
Wel vind ik het erg jammer dat er totaal geen communicatie komt van de kant van Bungie. Okay de problemen zijn er pas sinds kort maar een bevestiging van Bungie zou gewoon prettig zijn. Het spel is pas 6 weken uit, vergeet dat niet! een patch maken, testen en distribueren in die tijd is bijna onmogelijk voor een normaal software programma, laat staan voor een game als dit.
En dan hebben ze natuurlijk nog een probleem: eerst de problemen fixen (lag & map glitches), of brengen ze maps uit zodat iedereen geinteresseerd blijft?.... Een moeilijke keuze.
pi_24116850
edit: dubbel..
pi_24116854
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag anders goed kunnen spelen. De lag is vooral in de avond uren een stuk groter, en het wisselt ook sterk per potje. Ik denk dat ik gisteren 3 potjes met lag heb gehad, waarvan er eentje simpelweg niet te spelen was (lag van seconden leek het wel).

Voor de rest vermaak ik mij nog steeds prima met Halo2. Ik begin alleen wel een beetje op het punt te komen dat het soms wat saaiig wordt. Er zitten niet heel erg veel multiplayer maps in, en aangezien we meestal een big team battle spelen zie ik onderhand alleen maar Headlong, Zanzibar, Waterworks en Coagulation. Gelukkig niet de minste maps, maar ik wil wat meer variatie in de big team battles (ook qua game modes trouwens, in de andere modi krijg je veel meer speltypes te spelen).
Wel vind ik het erg jammer dat er totaal geen communicatie komt van de kant van Bungie. Okay de problemen zijn er pas sinds kort maar een bevestiging van Bungie zou gewoon prettig zijn. Het spel is pas 6 weken uit, vergeet dat niet! een patch maken, testen en distribueren in die tijd is bijna onmogelijk voor een normaal software programma, laat staan voor een game als dit.
En dan hebben ze natuurlijk nog een probleem: eerst de problemen fixen (lag & map glitches), of brengen ze maps uit zodat iedereen geinteresseerd blijft?.... Een moeilijke keuze.
Ze moeten gewoon een goede map-editor uitbrengen, zodat mensen zelf goede maps kunnen maken en eventueel op kunnen sturen naar bungie om in de matchmaking te verwerken
Zorgt in ieder geval voor genoeg variatie, alleen zal dit voor bungie niet al te makkelijk zijn
pi_24122763
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:54 schreef Enemy het volgende:

Ben wel geinteresseerd, maar volgens mij heeft bijna geen enkele fokker dat spel, behalve GDemon.

je zou em kunnen kopen, dan speel ik gewoon met je mee...heb em zelf nog niet zo gigantisch veel gespeeld...dan proberen we samen gewoon wat game modussen...
en bartje twi ging em mischien halen...en andere volgen mischien?
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:48:24 #91
63302 rockstah
New World Disorder
pi_24122941
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef DinoPK het volgende:

Probeer eens als jullie weer met 6-8 of meer personen zijn wat custom games te spelen i.p.v Big Team Battles. Ik ga er meestal vandoor als jullie gaan BTB'en omdat ik dat saai vind.
Ga eens vanuit het main menu naar settings en dan naar game variants.
Zo zijn er ontelbare nieuwe combinaties te maken zodat het zeker niet snel gaat vervelen.
pi_24123132
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:48 schreef rockstah het volgende:

[..]

Probeer eens als jullie weer met 6-8 of meer personen zijn wat custom games te spelen i.p.v Big Team Battles. Ik ga er meestal vandoor als jullie gaan BTB'en omdat ik dat saai vind.
Ga eens vanuit het main menu naar settings en dan naar game variants.
Zo zijn er ontelbare nieuwe combinaties te maken zodat het zeker niet snel gaat vervelen.
Tsja dat wouden we laatst doen toen wel veel man hadden...aleen moest ik opkankeren dus ging et niet door...
en met 6 man zou het 3 tegen 3 zijn en das te weinig om leuk te gamen....meer halen we meestal niet..
kwil best potjes slayer gewoon doen...aleen daar worden sommige niet vrolijk van vermoed ik
pi_24123175
Ja die custom games lossen het probleem ook gelijk op. Je hebt dan allemaal spelers in NL, en mensen die zo netjes zijn om niet te glitchen. Alleen het gebeurt gewoon zelden dat er meer dan 8 spelers zijn, en dan zit je weer 4 tegen 4 te spelen... Matchmaking heeft juist als voordeel dat er een redelijke variatie in de playlists zit, en je speelt eens tegen wat andere mensen (waar je dan ook wat van leert).
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:01:40 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24123217
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tsja dat wouden we laatst doen toen wel veel man hadden...aleen moest ik opkankeren dus ging et niet door...
en met 6 man zou het 3 tegen 3 zijn en das te weinig om leuk te gamen....meer halen we meestal niet..
kwil best potjes slayer gewoon doen...aleen daar worden sommige niet vrolijk van vermoed ik
Straks potje dawn of the dead spelen dan? Dat is wel leuker met een grote groep namelijk.
The truth was in here.
pi_24124676
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Straks potje dawn of the dead spelen dan? Dat is wel leuker met een grote groep namelijk.
en dan tegen een team spelen dat me mute behalve jij en notorious? en dan een notorious die zegt dat ik op moet flikkerren? word het ook niet leuker van.
en ik heb je niet meer in me friendslist dus dan gaat het al helemaal niet
  woensdag 22 december 2004 @ 01:44:18 #96
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24130532
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:54 schreef Enemy het volgende:

Zeker de moeite waard.
Zowel de SP en op Live.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 22 december 2004 @ 01:45:50 #97
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24130554
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:07 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en ik heb je niet meer in me friendslist dus dan gaat het al helemaal niet
Je staat er bij mij ook niet meer in.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 22 december 2004 @ 01:55:39 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24130656
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Best wel triest weer, inderdaad...
  woensdag 22 december 2004 @ 07:16:13 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24131775
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:55 schreef twi het volgende:

[..]

Best wel triest weer, inderdaad...
Je hebt mij er ook uit geschopt

Triest inderdaad.
The truth was in here.
pi_24131948
quote:
Op woensdag 22 december 2004 01:45 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

dat weet daarom heb ik je ook op mute gegooit, als je me zonder reden uit je friendslist gooit heb ik geen reden meer om tegen je te praten, tzal em wel in je naam zitten
  woensdag 22 december 2004 @ 08:11:17 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24132022
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:16 schreef Bastard het volgende:
Je hebt mij er ook uit geschopt

Triest inderdaad.
Dat heeft geen kul reden en is niet omdat m'n vriendjes dat ook gedaan hebben. Ik was het gezeik op iemand zonder reden gewoon zat en heb iedereen - ongeacht of ik er graag mee game of niet - zo zat dat ik ze eruit heb gehaald. Vind het jammer dat jij tegenwoordig ook meeloopt, i.t.t. wat je een paar maanden terug nog allemaal postte toen ik zo'n topic opende.
  woensdag 22 december 2004 @ 08:26:52 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24132135
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:11 schreef twi het volgende:

[..]

Dat heeft geen kul reden en is niet omdat m'n vriendjes dat ook gedaan hebben. Ik was het gezeik op iemand zonder reden gewoon zat en heb iedereen - ongeacht of ik er graag mee game of niet - zo zat dat ik ze eruit heb gehaald. Vind het jammer dat jij tegenwoordig ook meeloopt, i.t.t. wat je een paar maanden terug nog allemaal postte toen ik zo'n topic opende.
Twi, ik vind het eerlijk gezegd allemaal te kinderachtig om aan mee te doen verder of om te discusseren.
Dus dikke vinger allemaal en het beste he
The truth was in here.
  woensdag 22 december 2004 @ 08:34:13 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24132191
Grappig, die subjectieve kinderachtigheid
pi_24132207
Jongens, halen jullie nou weer die 'ruzie' van afgelopen week op. Kom op zeg, we hebben naderhand toch weer leuk met elkaar zitten gamen? Wees eens een vent, en zet je er over heen. Dat geflame tijdens een live potje is al irritant genoeg, en dan ook nog eens verder flamen op het forum....
Pleur elkaar uit de friendslist, wat maakt dat nou uit. Dat zegt nog niet dat je geen plezier met elkaar kan hebben tijdens een potje Halo2 (waar dit topic over zou moeten gaan!!)
  woensdag 22 december 2004 @ 08:43:26 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24132266
Kan prima met mensen gamen die niet in m'n Friends List staan, maar als iemand hier als een of andere spuit 11 trots komt melden dat 'ie alsnog iemand uit z'n Friends List heeft gedonderd, dan ga ik daar gewoon op in. Ik game graag met SailingAce en RockDarkangel, prima gasten normaal gesproken, maar als het zo moet (en dan zelf met de vinger naar anderen wijzen dat ze kinderachtig zijn), tsja.
  woensdag 22 december 2004 @ 08:52:40 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24132346
Ik had geloof ik gisteren nog een verzoenende hand uitgestoken en Demon uitgenodigd om een potje dawn of dead te spelen, word ook verder niet op gereageerd. Komt bij mij ook een beetje over als in het verdomhoekje willen blijven zitten.. mij best hoor, eet er geen boterham minder om.

Sterker nog, ik denk dat ik de mensen maar gewoon lekker bij elkaar laat zitten die zo graag willen zeggen dat ze uit een room gepest zijn.
The truth was in here.
pi_24132439
Twi: Bastard is in dit geval niet degene die er mee door is gegaan, maar Gamedemon (waar ik hem ook al op gewezen heb trouwens, maar goed (bekijk de vorige pagina maar eens). Rockdarkangel's reactie is dan enigzins een beetje logisch, aangezien hij gewoon Bastard's maatje is.
Het maakt mij allemaal geen drol uit wie er op wiens friendslist staat, maar laat het er dan ook eens bij (allemaal), zodat we een beetje aan sfeerverbetering kunnen doen hier.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:10:59 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24132544
Gamedemon had op die uitnodiging inderdaad wat beter mogen reageren, want dat was een aardig idee. M'n reactie om veel mensen uit m'n Friends List te gooien in the heat of the moment was inderdaad wat kinderachtig, maar niet zonder reden. 'k Hou er gewoon niet van hoe sommigen zich gedroegen toen ik er zin in had om gewoon lekker met z'n allen en zonder gezeik te gamen.

Als dat achterwege kan blijven, vind ik alles verder prima en hou ik m'n kop.
pi_24132598
Gezellig allemaal hier zeg
Waar hebben jullie het nou helemaal over.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:16:15 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24132612
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:15 schreef Xrenity het volgende:
Gezellig allemaal hier zeg
Waar hebben jullie het nou helemaal over.
We vergelijken onze penissen.. doe je mee?
The truth was in here.
pi_24132624
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

We vergelijken onze penissen.. doe je mee?
Moment, ik struikel er net over
  woensdag 22 december 2004 @ 09:17:37 #112
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24132628
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:10 schreef twi het volgende:
Gamedemon had op die uitnodiging inderdaad wat beter mogen reageren, want dat was een aardig idee. M'n reactie om veel mensen uit m'n Friends List te gooien in the heat of the moment was inderdaad wat kinderachtig, maar niet zonder reden. 'k Hou er gewoon niet van hoe sommigen zich gedroegen toen ik er zin in had om gewoon lekker met z'n allen en zonder gezeik te gamen.

Als dat achterwege kan blijven, vind ik alles verder prima en hou ik m'n kop.
Twi, sta ik er nog wel in? Ik zal je nooit meer een arbeider noemen, ok?
  woensdag 22 december 2004 @ 09:21:09 #113
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24132663
Overigens blijkt eens te meer uit dit topic dat online gamen helemaal niet leuk is. Ik raad iedereen die dan ook xboxlive wou nemen dat tenzeerste af

Maar serieus. Waar het op lijkt is dat de die-hards hier constant de ruzie hebben. Ik speel eens zo nu en dan en heb met niemand last. Misschien ook omdat ik me er niet zo aan kan storen of omdat ik me gewoon wel normaal gedraag? Weetjewat? Ik heb gewoon de allerlangste lul. Period
pi_24132713
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:05 schreef peristilius het volgende:
Hou op met zielig doen allemaal, open desnoods "Het grote bash elkaar hier de hersens in topic"
Praat over Halo 2...
Zo teruglezend is het misschien geen slecht idee
  woensdag 22 december 2004 @ 09:28:54 #115
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24132776
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:24 schreef GinaG het volgende:

[..]

Zo teruglezend is het misschien geen slecht idee
Miss relnicht. Fijn u weer in het midden te hebben

Missen als kiespijn, zo'n associatie heb ik dan weer bij jouw naam
pi_24132831
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:28 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Miss relnicht. Fijn u weer in het midden te hebben
Dank je
pi_24132859
Godzijdank gaat het niet om de lengte, maar om de dikte, en wie is er hier de dikste? Yep

Zou bungie ons een kerstcadeautje gaan geven, en wat downloads beschikbaar stellen (de geruchten zijn er). Het lijkt mij vrij snel, 6 weken (ongelooflijk dat het pas 6 weken is.... verbaas mij daar echt over). En zo ja, wat zouden we graag zien als downloads?
Persoonlijk hoop ik dat ze eerst de door-de-muur-grijp glitches en de lagissues aan gaan pakken, en er voor het gemak maar een Halo1 mapje bijgooien.
2 vs 2 slayer in matchmaking waar erg veel naar gevraagd wordt is ook een goede mogelijkheid, en niet moeilijk toe te passen lijkt mij (en dit lijkt mij dan ook echt zeer leuk).
Wat zien jullie graag zsm in Halo2?
pi_24132915
Een CTF met 4 vlaggen (elk team 2) op de grotere maps tijdens BTB. En ook een optie dat je zeg maar tussentijd een op een kaart kunt kijken waar je bent. Niet dat ik kan kaart kan lezen ofzo

Dat de wapens/voertuigen aan het begin niet meer op een standaard plek zijn maar steeds ergens anders. Mbt. de voertuigen zal het wat lastiger zijn

[ Bericht 31% gewijzigd door GinaG op 22-12-2004 09:48:45 ]
  woensdag 22 december 2004 @ 09:46:33 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24132999
Die lag tijdens het spelen vind ik wel dat op te lossen is.. gisteren bleef ik knallen met een shotgun en die ander ging maar niet dood.
The truth was in here.
  woensdag 22 december 2004 @ 09:49:53 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24133046
Ik zie graag een manier om een maximum aantal mensen in te stellen bij de matchmaking. Als je met 5 mensen zit te matchmaken, komen er meestal 3 onbekenden bij je team. Heb ik niet veel problemen mee hoor, maar het zou wel aardig zijn als je het zo kunt instellen dat er 6 tegenstanders uit komen, zodat je 6vs6 speelt. Uiteraard mag de max dan niet lager liggen dan het aantal mensen in je party x 2.

Verder hoop ik dat de glitches eruit worden gehaald (althans, degenen die echt irritant zijn, zoals vlaggen door muren trekken), en dat ze een aparte Europese matchmaking server opzetten.
pi_24133143
Heheh hier ook een glitch, alleen dan een heel grappige:
http://useruploads.mythica.org/uploads/hologram.wmv

Gigantische models in de lucht, van voornamelijk dropped weapons, maar spelers en zelf een warthog schijnt mogelijk te zijn.
Is dit spel ooit wel eens getest zeg? Okay deze glitch zou ik mij voor kunnen stellen dat het niet gevonden is, maar die door de muur grijp glitches zijn gewoon belachelijk makkelijk te testen.

Er schijnen trouwens op veel maps ook wat onzichtbare gaten te zitten in de maps, verborgen kamers achter een wall texture bijvoorbeeld, met veel wapens erin. De level designer gebruikte dit tijdens de ontwikkelingsfase om te cheaten , echt geniaal . Het lijkt mij sterk dat ze zoiets er niet uit halen, maar wie weet...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:03:08 #122
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24133249
Ik heb die glitches nog niet meegemaakt, maar als ze er zijn moeten ze er uitgehaald worden en wel met de hoogste prioriteit.

Verder hoop ik op nieuwe maps, daar er een aantal maps zijn die ik liever niet speel omdat ik er geen ruk aan vind. Wat frisse wind op mapgebied zou me ook aansporen weer wat meer te spelen

Wat Twi zegt over matchmaking...mwoh ach. Wel zou ik graag de toevoeging van Big Team Slayer zien, die mis ik nu nogal. Ik vind Big team Battle tegen een stel onbekenden toch nogal taai, zeker als het 8 vs 8 is. Ook het overleggen gaat dan lastig. Maar in matchmaking 8 vs 8 teamslayeren wil ook weer niet. Tijd voor een nieuwe mode dus
pi_24133487
Ik zag ook zoiets, iemand had rocket en sword. Hij had de rocket in zijn hand, richtte op iemand die heel ver weg stond. Vervolgens wisselt ie naar sword en drukt tegelijk heel snel op fire en hij schiet die hele map door en slaat die gast dood.
New Yorker in spe
  woensdag 22 december 2004 @ 10:20:33 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24133535
Ik heb ook gevlogen met dat zwaard inderdaad

CHeck hier es voor leuke jumps http://www.jukesbox.com/
(Was gisteravond traag maar vanmorgen kon ik zo filmpjes downen)
The truth was in here.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:26:10 #125
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24133611
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:17 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zag ook zoiets, iemand had rocket en sword. Hij had de rocket in zijn hand, richtte op iemand die heel ver weg stond. Vervolgens wisselt ie naar sword en drukt tegelijk heel snel op fire en hij schiet die hele map door en slaat die gast dood.
Dat zou verklaren waarom mensen hier vaak last hebben van het zwaard. De rocketlauncher kan locken, als je dan snel switcht naar zwaard (die ook een locksysteem heeft) en slaat....lijkt mij een logische glitch en zou ook verdomd goed dat gezeik met het zwaard kunnen verklaren.
pi_24133627
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:26 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat zou verklaren waarom mensen hier vaak last hebben van het zwaard. De rocketlauncher kan locken, als je dan snel switcht naar zwaard (die ook een locksysteem heeft) en slaat....lijkt mij een logische glitch en zou ook verdomd goed dat gezeik met het zwaard kunnen verklaren.
Je kunt toch alleen voertuigen en turrets locken?
New Yorker in spe
  woensdag 22 december 2004 @ 10:42:04 #127
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24133932
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Je kunt toch alleen voertuigen en turrets locken?
Nee, volgens mij ook spelers.
  woensdag 22 december 2004 @ 10:48:47 #128
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24134071
Ik hoop net als DinoPK 2vs2 matchmaking te doen. Dat zou gewoon erg cool zijn want ik game vaak met iemand anders samen maar dan worden we samen met andere lui gepropt.

Een paar maps zouden ook niet misstaan.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24137314
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Ik zie graag een manier om een maximum aantal mensen in te stellen bij de matchmaking. Als je met 5 mensen zit te matchmaken, komen er meestal 3 onbekenden bij je team. Heb ik niet veel problemen mee hoor, maar het zou wel aardig zijn als je het zo kunt instellen dat er 6 tegenstanders uit komen, zodat je 6vs6 speelt. Uiteraard mag de max dan niet lager liggen dan het aantal mensen in je party x 2.

Verder hoop ik dat de glitches eruit worden gehaald (althans, degenen die echt irritant zijn, zoals vlaggen door muren trekken), en dat ze een aparte Europese matchmaking server opzetten.
Ik sluit me hier helemaal bij aan
Een paar nieuwe maps zou ook wel leuk zijn
pi_24137830
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:42 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Nee, volgens mij ook spelers.
Spelers kan niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 22 december 2004 @ 16:18:11 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24140015
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:35 schreef DinoPK het volgende:

Zou bungie ons een kerstcadeautje gaan geven, en wat downloads beschikbaar stellen (de geruchten zijn er).
heb jij een bron van deze geruchten
kan ik het op games.fok zetten eventueel
pi_24140421
Nee niet echt, er zijn wat topics over te vinden op bungie.net, en op gamefaqs.
Het lijkt mij persoonlijk ook sterk hoor, game companies doen niet aan kerstcadeautjes, en die gasten hebben allemaal vakantie deze week (zie bijvoorbeeld IGN, ligt ook plat).
Ik denk wel dat als er iets komt het een nieuwe map zal zijn, het is gewoon nog te kort dag voor een bugfix.
pi_24140674
quote:
Op woensdag 22 december 2004 16:37 schreef DinoPK het volgende:
Nee niet echt, er zijn wat topics over te vinden op bungie.net, en op gamefaqs.
Het lijkt mij persoonlijk ook sterk hoor, game companies doen niet aan kerstcadeautjes, en die gasten hebben allemaal vakantie deze week (zie bijvoorbeeld IGN, ligt ook plat).
Ik denk wel dat als er iets komt het een nieuwe map zal zijn, het is gewoon nog te kort dag voor een bugfix.
Bungie lijkt me anders wel HET bedrijf om zoiets te doen, die lui zijn echt grappig
  woensdag 22 december 2004 @ 20:16:24 #134
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24144741
Wie komt er live voor een potje fraggen? Wie o wie?
pi_24145388
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik had geloof ik gisteren nog een verzoenende hand uitgestoken en Demon uitgenodigd om een potje dawn of dead te spelen, word ook verder niet op gereageerd. Komt bij mij ook een beetje over als in het verdomhoekje willen blijven zitten.. mij best hoor, eet er geen boterham minder om.

Sterker nog, ik denk dat ik de mensen maar gewoon lekker bij elkaar laat zitten die zo graag willen zeggen dat ze uit een room gepest zijn.
daar heb ik wel op gereageert...ik kan moeilijk met je gamen als ik niet in je friendslist sta...logisch toch? + dat ik moeilijk vrolijk in je game kan komen alsof er niks aan de hand is...principes enzo...
pi_24146474
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef Rodie83 het volgende:
Ik, straks
pi_24146531
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef Rodie83 het volgende:
Present
New Yorker in spe
pi_24146714
Waar is iedereen?
New Yorker in spe
  donderdag 23 december 2004 @ 07:05:19 #139
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24152737
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:01 schreef DinoPK het volgende:
Rockdarkangel's reactie is dan enigzins een beetje logisch, aangezien hij gewoon Bastard's maatje is.
Het maakt mij allemaal geen drol uit wie er op wiens friendslist staat, maar laat het er dan ook eens bij (allemaal), zodat we een beetje aan sfeerverbetering kunnen doen hier.
Ik heb het wel gehad met G demon, altijd dat gezeik van hem.
Dit liep al vanaf Burnout.
Was hem zat en heb hem uit me friendslijst gegooid en hij was echt niet de enige.
Of mag dit ook alweer niet.
En dat ie mij op mute zet zegt alweer genoeg.
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Bastard staat hier los van.
Halo Stats
360 Blog
pi_24152738
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:05 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Ik heb het wel gehad met G demon, altijd dat gezeik van hem.
Dit liep al vanaf Burnout.
Was hem zat en heb hem uit me friendslijst gegooid en hij was echt niet de enige.
Of mag dit ook alweer niet.
En dat ie mij op mute zet zegt alweer genoeg.
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Bastard staat hier los van.
Mogguh Gijsje, net klaar met werk
  donderdag 23 december 2004 @ 07:08:36 #141
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24152741
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:07 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Mogguh Gijsje, net klaar met werk
Jep.
Verder alles goed?
Halo Stats
360 Blog
pi_24152764
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:08 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Jep.
Verder alles goed?
Lekker gijs, vandaag laatste dag werken. 2 weken vrij daarna !!

Kom je ook de 22ste naar Annie`s?
  donderdag 23 december 2004 @ 07:23:41 #143
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24152787
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Lekker gijs, vandaag laatste dag werken. 2 weken vrij daarna !!

Kom je ook de 22ste naar Annie`s?
Reken er maar niet op is me werk weekend.
Halo Stats
360 Blog
pi_24152799
quote:
Op donderdag 23 december 2004 07:23 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op is me werk weekend.

donderdag 23 december 2004 @ 07:29:11 #145
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24152803
Zal kijken wat ik kan doen.
Halo Stats
360 Blog
pi_24152908
Dit is niet het gijsjes topic dus tieft op naar onz met dat gebagger
  donderdag 23 december 2004 @ 08:02:36 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24152916
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Joh doe nou eens een keer normaal joh!!
The truth was in here.
  donderdag 23 december 2004 @ 08:39:34 #148
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24153198
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Dude doe eens relaxt man.

pi_24163306
Gelijk een mooie klus voor Tain dit halo 2 topic aanpakken

Anyhoe ik heb nu vakantie dus kan ik elke avond tot diep in de nacht halo 2 spelen
pi_24164901
Me too
  donderdag 23 december 2004 @ 20:44:13 #151
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24165883
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:29 schreef peristilius het volgende:
Gelijk een mooie klus voor Tain dit halo 2 topic aanpakken

Anyhoe ik heb nu vakantie dus kan ik elke avond tot diep in de nacht halo 2 spelen
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:52 schreef Enemy het volgende:
Me too
Dat's wel relax.
Moet nog tot dinsdag en dan een weekje vrij.
Halo Stats
360 Blog
pi_24202527
Dooie boel vandaag.
New Yorker in spe
  zaterdag 25 december 2004 @ 17:36:10 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24203487
Nee hoor
The truth was in here.
pi_24204069
Vanavond ben ik weer van de partij, gister was er echt bijna niemand.
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:37:42 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24204902
Sommige mensen hebben ook een leven, moeilijk voor te stellen maar waar
pi_24205228
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:37 schreef twi het volgende:
Sommige mensen hebben ook een leven, moeilijk voor te stellen maar waar
Je suggereert dat ......
New Yorker in spe
pi_24209297
heb hem vandaag gehad, ben net op aarde gecrasht, wat een spel, alleen jammer van dat clipping bij die filmpjes, echt zonde.. maarja.. chief is zo vet! en dat dual wielding
pi_24209610
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef wc-eend het volgende:
heb hem vandaag gehad, ben net op aarde gecrasht, wat een spel, alleen jammer van dat clipping bij die filmpjes, echt zonde.. maarja.. chief is zo vet! en dat dual wielding
Heb je Live? Dat is namelijk nog veel leuker dan de single player campaign
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24209733
Nee heb nog geen live, moet nog ff kijken of dat allemaal gaat werken bij mij
  zondag 26 december 2004 @ 11:35:54 #160
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24215016
Gisteravond was het weer ouderwets gezellig!

Vooral Shawn of the dead was echt zo cool Nu kan ik niet meer wachten om Timesplitters 3: Future Perfect op Live! te spelen(virus) .

Alleen jammer dat na middennacht we met zijn 5en waren en toen kregen we 2 hele vervelende potjes met matchmaking tegen de fransen
pi_24215679
Fransen
New Yorker in spe
  zondag 26 december 2004 @ 12:41:32 #162
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24215831
quote:
Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef HomerJ het volgende:

Vooral Shawn of the dead was echt zo cool Nu kan ik niet meer wachten om Timesplitters 3: Future Perfect op Live! te spelen(virus) .

Alleen jammer dat na middennacht we met zijn 5en waren en toen kregen we 2 hele vervelende potjes met matchmaking tegen de fransen
mwah tis jammer dat alles niet automagisch gaat, dus dat je echt begint met shotgun als rood zijnde en als groen zijnde aleen een plasma sword...en dat je zelf moet switchen
voorderest is het wel grappig.
jammer dat ik je voor je bek schoot op midship anders hadden we het met gemak gehaald tot het einde
  zondag 26 december 2004 @ 13:04:11 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24216288
quote:
Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef HomerJ het volgende:

Maar was wel weer lachen inderdaad.. die shotguns allemaal vuren op die groene wezens
The truth was in here.
  zondag 26 december 2004 @ 21:07:25 #164
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24223244
Vanavond nog Halo 2?of shawn of the dead
pi_24223927
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
Vanavond nog Halo 2?of shawn of the dead
Shawn of the Dead is een (erg leuke) parodie op Dawn of the Dead. Deze halo2 custom mode wordt Dawn of the Dead genoemd, of korter Zombie.
  zondag 26 december 2004 @ 21:57:48 #166
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24223974
Boeiend, doe je mee?
pi_24224406
quote:
Op zondag 26 december 2004 21:57 schreef HomerJ het volgende:
Boeiend, doe je mee?
Ik had je trouwens net geadd. Capo1234.
New Yorker in spe
  maandag 27 december 2004 @ 01:23:51 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24228421
Was je nou naartoe, Demon?
pi_24228818
quote:
Op maandag 27 december 2004 01:23 schreef twi het volgende:
Was je nou naartoe, Demon?
Router viel uit lieverd...maar ik ben er weer!
  maandag 27 december 2004 @ 03:17:01 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24229775
En dat was weer over 3'en
pi_24229800
Het wordt steeds erger
pi_24229813
quote:
Op maandag 27 december 2004 03:18 schreef Enemy het volgende:
Het wordt steeds erger
ach bij de eerste DLC slapen we gewoon een nacht niet
  maandag 27 december 2004 @ 03:38:24 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24230008
Wat een gescheld trouwens ook weer (van mij :| )
pi_24232249
Iemand enig idee hoe ik de schermen in co-op onder elkaar krijgt i.pv naast elkaar?
Ze zitten op dit moment namelijk naast elkaar en dat is behoorlijk irri!
pi_24232257
quote:
Op maandag 27 december 2004 03:38 schreef twi het volgende:
Wat een gescheld trouwens ook weer (van mij :| )
Twi je was aardig op dreef jah
ik wenste 1 amerikaan dood...en dat mocht niet van je....en vervolgens wens je vliegtuigen in de VS die gebouwen raken enzo
oftewel : Doodsverwensingen zijn goed , zolang er maar duizenden tegelijk gaan
pi_24232280
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:14 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de schermen in co-op onder elkaar krijgt i.pv naast elkaar?
Geloof me onder elkaar is nog irritanter, dan ben je helemaal geneigd om te kijken wat de ander aan het doen is
pi_24232327
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:

[..]

Geloof me onder elkaar is nog irritanter, dan ben je helemaal geneigd om te kijken wat de ander aan het doen is
Misschien moet je dan toch een keer een wat grotere tv kopen Maar ik heb geen verstand van coop op 1 tv, als ik ergens een hekel aan heb dan is het om mijn scherm te delen met iemand anders
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24232366
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Misschien moet je dan toch een keer een wat grotere tv kopen Maar ik heb geen verstand van coop op 1 tv, als ik ergens een hekel aan heb dan is het om mijn scherm te delen met iemand anders
Ik was idd co-op aan het spelen om mijn 14'' tvtje ja Maar de ''schermen'' naast elkaar beviel echt beter
pi_24232589
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:14 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
moet je bij je xbox dashboard instellen dat je tv 4:3 is...dan staan ze bovenelkaar

[ Bericht 2% gewijzigd door Gamedemon op 27-12-2004 11:50:47 ]
  maandag 27 december 2004 @ 11:44:55 #180
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24232678
quote:
Op maandag 27 december 2004 11:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

moet je bij je xbox dashboard instellen dat je tv breedbeeld is...dan staan ze naast elkaar
Andersom dus
pi_24232751
blaAaAaAt
pi_24284372
Ik heb de laatste tijd ontzettend vaak "You failed to load the map". Dan herstart ik hem en dan is het over, voor een tijdje. Net zet ik hem aan, speel 3 min custom game. Vervolgens ga ik naar een andere custom, krijg ik dat gebitch weer. Ik word er strontziek van. Ik hoor ook de hele tijd die cd dan, dat geslik

Hoe fix ik dit?
New Yorker in spe
  woensdag 29 december 2004 @ 22:11:08 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24285214
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:40 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend vaak "You failed to load the map". Dan herstart ik hem en dan is het over, voor een tijdje. Net zet ik hem aan, speel 3 min custom game. Vervolgens ga ik naar een andere custom, krijg ik dat gebitch weer. Ik word er strontziek van. Ik hoor ook de hele tijd die cd dan, dat geslik

Hoe fix ik dit?
Klinkt als die ouder cd lade die er in zit.. had zelf deze klachten bij PGR2 totdat microsoft hem heeft gefixt in 3 dagen tijd. Sindsdien als een zonnetje

*afklopt*
The truth was in here.
pi_24285591
Op de garantie nog? Of kostte het geld?
New Yorker in spe
  donderdag 30 december 2004 @ 01:53:15 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24290659
Net een prachtige avond gehad op Live, met als enige frustrerende dat we geen rank up zijn gegaan, ondanks de positieve balans.

Laatste potje nog een mooie kill gemaakt joh, met een geweldige assist van DinoPK!
pi_24290686
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
pi_24290705
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef twi het volgende:
Net een prachtige avond gehad op Live, met als enige frustrerende dat we geen rank up zijn gegaan, ondanks de positieve balans.

Laatste potje nog een mooie kill gemaakt joh, met een geweldige assist van DinoPK!
Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.

En inderdaad twi, die warthog die je neerschoot was echt fabelachtig gedaan Zeker mijn grootste blooper / grappigste moment op live tot nu toe . Moeten ze maar eens schijfremmen op zo'n warthog zetten (of ik moet er iets rustiger mee rijden zodat ik niet over een heuveltje heen vlieg net voor jouw rocketlauncher op het moment dat jij een wijsvingerspasme krijgt )

[ Bericht 2% gewijzigd door DinoPK op 30-12-2004 02:13:30 ]
pi_24290749
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.
Sowieso: als je verliest van mensen met een veel lagere rank (ook qua kills), dan kost je dat gewoon veel punten. We hebben niet tegen erg hoge ranks gespeeld, en dan ga je ook niet snel omhoog als je wint.
Ik krijg trouwens nog steeds een error als ik jouw stats wil bekijken Rody?....
pi_24292139
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
als je terugzakt naar 9 dan zit je op 9 1/2 ze hebben het zo gedaan :
zit je level 10 en je verliest, dan kan je blijven verliezen totdat je op 9 1/2 zit om het shommeleffect tegen te gaan en dan pas ben je level 9.
en je kan op bungie ook kijken hoever je nu zit bij je ranked games
  donderdag 30 december 2004 @ 08:30:51 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24292230
quote:
Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef Jeroenus het volgende:
Op de garantie nog? Of kostte het geld?
Nee, alles onder garantie hoor, terwijl ik de juiste aankoop dag niet wist
Staat ergens een helpdesk nummer op xbox.nl
The truth was in here.
  donderdag 30 december 2004 @ 09:21:50 #191
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24292534
Gister door kwarts geowned. Best genant eigenlijk
pi_24294842
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:21 schreef Rodie83 het volgende:
Gister door kwarts geowned. Best genant eigenlijk
demon heeft ook een 20-11 nederlaag ondergaan.

je moet me alleen geen wapens geven want dan wordt het 20-4 voor demon

En god, wat waren die potjes gisteren mooi idd. Zonder overdrijven 1 van de leukste live avonden
pi_24296623
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:56 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.

En inderdaad twi, die warthog die je neerschoot was echt fabelachtig gedaan Zeker mijn grootste blooper / grappigste moment op live tot nu toe . Moeten ze maar eens schijfremmen op zo'n warthog zetten (of ik moet er iets rustiger mee rijden zodat ik niet over een heuveltje heen vlieg net voor jouw rocketlauncher op het moment dat jij een wijsvingerspasme krijgt )
ik hoor dit nu pas, want toen ik vroeg wat er was gebeurd was er alleen maar gelach door mijn headset te horen
pi_24296871
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:59 schreef DinoPK het volgende:

[..]

Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.
Sowieso: als je verliest van mensen met een veel lagere rank (ook qua kills), dan kost je dat gewoon veel punten. We hebben niet tegen erg hoge ranks gespeeld, en dan ga je ook niet snel omhoog als je wint.
Ik krijg trouwens nog steeds een error als ik jouw stats wil bekijken Rody?....
Ik kan ze nu wel gewoon bekijken:
Mijn stats

Ik zit nu met team skirmish wel hoog met lvl 9, dus het kan niet lang meer duren hoop ik
Mijn played/wins-ratio ligt btw niet zo heel hoog, maar daar zitten natuurlijk ook veel gelijke spelen tussen
pi_24296913
Jezus, ik zie net dat er iemand is met Lvl 26
pi_24303660
Omg, check de leaderboards dan op Bungie.net
pi_24303680
Hmm, ik ga ff liven
pi_24304576
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef Enemy het volgende:
Jezus, ik zie net dat er iemand is met Lvl 26
Ik ging een keer minor clanmatch doen. Mijn clan was level 9, hun clan 13. Het werd een tie. Toen ik later bij die spelers keek hadden ze een level 26, 20 en 17
New Yorker in spe
pi_24304614
Ohja, ik heb toen gespeeld tegen cAPPy204, nr 4 op de rumble pit ranglijst.
New Yorker in spe
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:58:59 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24312413
Vanavond was er dus typisch sprake van own, owner, ownst
  vrijdag 31 december 2004 @ 03:03:53 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24312460
=

[ Bericht 98% gewijzigd door twi op 31-12-2004 03:04:55 ]
pi_24313561
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef twi het volgende:
Vanavond was er dus typisch sprake van own, owner, ownst
ah khad gister nog heel even gekeken of er mensen online waren...kzag aleen capo online en rody1984....en the mega walrus ...
maar khad ook niet zo'n zin in halo....beetje halo moe is...
pi_24313577
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef wc-eend het volgende:
wat bedoelen jullie met clipping ?
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:36:03 #204
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24314781
Was vanacht weer leuk, en steeds dat veld Waterworks.
Was er na een tijdje wel zat van.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:57:12 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24316734
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:36 schreef gijsje79 het volgende:
Was vanacht weer leuk, en steeds dat veld Waterworks.
Was er na een tijdje wel zat van.
Twas wel aardig ja.. maar die Waterworks map vond ik al 1 van de kutste,....... en nu nog steeds!!
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:35:50 #206
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24353004
De gezelligheidsmeter gister ging op en neer. Aan het begin was het erg leuk toen we met zijn 4ren waren. Later kwamen er nog 2 mensen bij en dan is de fun er bij mij helemaal af. 't Ligt niet aan die mensen maar matchmaking word gewoon zo kut. Je speelt tegen irritante lui, je krijgt rot-teamgenoten en het is een Big Lag Battle. We hebben 8 potjes met zijn 6en gespeeld en 1 was er leuk. Daarna gingen nog 2 mensen weg en toen werd het weer erg leuk!
Best wel kut, waarom kan je niet 5 vs 5 of 6 vs 6 spelen met Matchmaking?
  zondag 2 januari 2005 @ 12:37:29 #207
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24353034
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
De gezelligheidsmeter gister ging op en neer. Aan het begin was het erg leuk toen we met zijn 4ren waren. Later kwamen er nog 2 mensen bij en dan is de fun er bij mij helemaal af. 't Ligt niet aan die mensen maar matchmaking word gewoon zo kut. Je speelt tegen irritante lui, je krijgt rot-teamgenoten en het is een Big Lag Battle. We hebben 8 potjes met zijn 6en gespeeld en 1 was er leuk. Daarna gingen nog 2 mensen weg en toen werd het weer erg leuk!
dan moeten we clanmatches doen als we met aleen maar fokkers zijn , dan blijft het gewoon 5 tegen 5 of 6 tegen 6
  zondag 2 januari 2005 @ 14:34:39 #208
34586 kepler
No bounce, no play
pi_24354476
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
zo af en toe gebeurt het wel eens dat je 6 tegen 6 speelt. Maar dat zal dan meer toeval zijn
  zondag 2 januari 2005 @ 15:32:24 #209
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24355361
quote:
Op zondag 2 januari 2005 14:34 schreef kepler het volgende:

[..]

zo af en toe gebeurt het wel eens dat je 6 tegen 6 speelt. Maar dat zal dan meer toeval zijn
in al die tijd heb ik het 1 of 2 keer gehad dat het gebeurde...
1 keer was gister....andere keer weet ik niet meer
pi_24369389
Heb jenou bij live ook veel lag?
Ik speel via XboX connect en daar hebik nog wellis last van knoeper harde lag.
maar bij 3 tegen 3 ovzo nooit.
Als iemand potje wilt spelen. Ik speel meestal onder Stabby Siem maar ik doe meestal niet me best beetje gewon voor de lol . Is ook gezellig maarjah als mensen zoals Team Maximus je gaan booten omdat hun "elites" willen tja. Maar die gozers zijn dan ook van die mensen die zich AOW verklaren om halo 2 die hard te kunne spelen.
master chief
  maandag 3 januari 2005 @ 12:31:49 #211
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24370114
Xbox connect is niet done

Lag op live heb ik zelf weinig last van, ook niet bij big team battles. Wel vind ik de variatie in maps soms ronduit kut, evenals het feit dat als je met z'n 5en bent er drie willekeurige mongolen worden bijgezocht die om het hardst zeiken dat je engels moet praten. Nogal kut, want bij 8 vs 8 battles is het gewoon van belang dat alle 8 de spelers kunnen samenwerken. CTF en Assault zijn gewoon niet te winnen als je niets met elkaar doet.

Aan de andere kant is het zo gaaf als je de vlag hebt en je ziet dat je hele team met je meeloopt om je te dekken, of dat je de vlag hebt en iemand al klaar staat met de warthog om je terug te rijden. Dat zijn wel de momenten waarop alle irritaties even verdwijnen en je het gevoel hebt een teamprestatie te hebben neergezet. Persoonlijk (misschien omdat ik niet héél veel speel) vind ik juist door die momenten het spel op live nog steeds geweldig leuk
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:42:54 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24456897
Beaver Creek was me gunstig gezind vanavond. Eerst een killing spree van 18 en daarna nog een lekker potje goed samengewerkt met DinoPK en pkwarts en nog iemand en 3-0 gewonnen van een stelletje Amerikaanse kutpubers die dachten dat we Frans waren en de hele tijd "We hate your country" riepen. Heerrrrrrrrrrlijkj
  maandag 10 januari 2005 @ 08:23:12 #213
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_24497531
Halo Stats
360 Blog
pi_24514205
Heb het nog veel gespeeld in de afgelopen vakantie en zal het nog lang blijven doen.. Ben er nu verslaafd aan.. (gamershersenen lijken op die van verslaafden)
Doorknabbelen!
  woensdag 12 januari 2005 @ 01:29:32 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24525705
Ik zou hier leuke dingen kunnen melden over Amerika en diens huidige (en vooral komende) generaties, maar ik heb niet zo'n trek in een rode vlag op Katwijk dus ik hou het vanavond nog maar voor me. Laat ik zeggen dat ze wat mij betreft heel erg succesvol mogen zijn met hun ruimtevaartprojecten en dat ze maar snel van deze aardkloot heen mogen vliegen.
  woensdag 12 januari 2005 @ 09:32:05 #216
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24528353
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 01:29 schreef twi het volgende:
Ik zou hier leuke dingen kunnen melden over Amerika en diens huidige (en vooral komende) generaties, maar ik heb niet zo'n trek in een rode vlag op Katwijk dus ik hou het vanavond nog maar voor me. Laat ik zeggen dat ze wat mij betreft heel erg succesvol mogen zijn met hun ruimtevaartprojecten en dat ze maar snel van deze aardkloot heen mogen vliegen.
Sommigen zijn wel relaxt, maar vooral de schreeuwende pubertjeszijn het kots van de toekomst.

Als je je in een spelletje al zo vervelend gedraagd, hoe gedraag je dan later tegenover de rest van de wereld?

Groot gelijk Twi
  woensdag 12 januari 2005 @ 10:57:20 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24529583
Ach, je hoort altijd dat Amerikanen altijd zo vriendelijk zijn als je in het land bent. Dat mag dan wel zo zijn, maar zo'n 90% van de Amerikanen op Live hebben dan een heeeeeel andere kant zodra ze zich achter nickname en microfoon kunnen verschuilen.
pi_24536426
Ik wil ook halo spelen, maar mn xbox is ( tijdelijk ) dood
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:33:41 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24691941
Is halo wat je er van had verwacht?
Ja ik vind het wel een goed actiespel, tis gewoon erg cool zo schieten tegen elkaar.
Begint alleen wel een beetje te vervelen dat je team slayer met max 4 kan doen, 5 was net leuker geweest. Of een MP optie van big team match met slayer ook.
Verder kan ik heel goed zonder Amerikanen, waarom kom ik altijd tegen Amerikanen te spelen, zoooo vervelend, kan me niet indeknen dat er gewoon meer amerikaanse servers zijn dan Nederlandse overdag...
The truth was in here.
pi_24692897
MatchMaking kan OF heel vet zijn OF heel slecht zijn.
Het is heel vet waneer ik Big team Battle speel zonder Lag maar waar ik een beetje moe van wordt zijn de random uitgekozen Maps en gametypes waar echt niemand op zit te wachten.
Zoals standaard Covenant Carbine en iedereen onzichtbaar. Ik wil m'n kills niet laten afhangen van geluk maar van pure skilll en dan is verliezen vaak moeilijker te accepteren dan wanneer je tegen iemand speeld die gewoon beter is als jij.
Here to stay....
  zondag 23 januari 2005 @ 10:55:16 #221
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24702746
gaan we vanmiddag weer even op live ace?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:41:04 #222
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24746590
Vanmiddag kwam ik in een server terecht die een erg leuk spel speelde!
Verstoppertje.

1 iemand is de juggernaut en heeft vol schild. Andere mensen zijn onzichtbaar en hebben geen schild. De Juggernaut heeft dan 3 minuten om iedereen te vinden. 't Lijkt een beetje saai maar deze mode is echt enorm leuk op Lockout
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:45:35 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_24746642
quote:
Op zondag 23 januari 2005 10:55 schreef Rodie83 het volgende:
gaan we vanmiddag weer even op live ace?
Ja is goed
The truth was in here.
pi_24746774
Ik heb Halo 2 LE ontvangen van FOK!Games

Ik krijg vrijdag een TV (die ga ik dan kopen) ik dacht eerst donderdag avond (koopavond) maar nu moet me pa me oma ineens helpen Mja ok dan maar vrijdag overdag.

Zit ook een 2 month live trial bij dus dat is mooi, mij zien jullie dus ook op live binnenkort
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:36:07 #225
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24747504
Jammer dat je dan geen headset hebt . Gamertag: TruSteh?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:41:16 #226
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24747593
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:54 schreef truSteh het volgende:
Ik heb Halo 2 LE ontvangen van FOK!Games

Ik krijg vrijdag een TV (die ga ik dan kopen) ik dacht eerst donderdag avond (koopavond) maar nu moet me pa me oma ineens helpen Mja ok dan maar vrijdag overdag.

Zit ook een 2 month live trial bij dus dat is mooi, mij zien jullie dus ook op live binnenkort
ik heb nog een headset voor je ¤15 euro inclusief verzenden?
pi_24747596
Gamertag nog niet aangemaakt, denk dat ik em eerst truStie maak ofzo.. dan koop ik daarna nog wel een starterspack maar dat geld heb ik niet gelijk dus maak ik wel weer een nieuwe account aan dan

Of blijft je account nog een tijdje geldig (maar dat je niet kan spelen) zodat ik hem met die starterskit code weer kan verlengen?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:06:44 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24748077
Heb er nog 1 voor 12,50 inclusief verzenden
  dinsdag 25 januari 2005 @ 21:58:41 #229
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24749027
ok ok...12 euro + 2 maanden live kaartje erbij zodat je dan al 4 maanden live hebt
pi_24749307
Lol Ik heb voorlopig toch geen geld aangezien ik alles in een tv stop Mjah ik heb zakgeld

Ik zie wel
pi_25012682
http://daemlich.net/5184
Val nooit inslaap tijdens het liven
pi_25013088
ahahah meesterlijk.

Vooral als ze m wakker gaan schreeuwen, kom niet meer bij.

ow btw. krijg er spontaan zin in Halo 2 van.
Gamertag: NeverstopNL
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:22:44 #233
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25013372
Word het nog gespeelt hier eigenlijk? Ik hoor wel allemaal splinter cell verhalen maar verder?

[ Bericht 14% gewijzigd door rockstah op 09-02-2005 22:29:30 ]
pi_25013455
kheb die slapaho toegevoegd aan me friendslist
pi_25013644
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef rockstah het volgende:
Word het nog gespeelt hier eigenlijk? Ik hoor wel allemaal splinter cell verhalen maar verder?
niet door mij iig , te irritant spel geworden door al dat lag en glitches in overmaat.
en ik ga het ook niet meer spelen want World of warcraft komt uit voordat de patch van halo 2 uit komt , voor 2009 dus
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:58:14 #236
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25014145
Lekker dan, de G demon manier weer

Koopt een spel, speelt het een maandje helemaal grijs, raakt vervolgens gefrustreerd om niks en een paar dagen later is hij al weer met een nieuw B-spel te vinden.
( No flame intended. Voel je vrij om tegen me in te gaan rellen, dat is de hele bedoeling )

Maar goed, ik ben er een paar maandjes uit geweest en ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar rumble pit. Geen teams, dus ook geen irritante mensen waar je mee samen moet werken die niks of teveel zeggen, geen glitchers, geen lag, geen grote en saaie maps, geen niet werkende strategieën, geen veel te goede tegenstanders. Heerlijk.
pi_25015590
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:58 schreef rockstah het volgende:
Lekker dan, de G demon manier weer

Koopt een spel, speelt het een maandje helemaal grijs, raakt vervolgens gefrustreerd om niks en een paar dagen later is hij al weer met een nieuw B-spel te vinden.
( No flame intended. Voel je vrij om tegen me in te gaan rellen, dat is de hele bedoeling )

Maar goed, ik ben er een paar maandjes uit geweest en ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar rumble pit. Geen teams, dus ook geen irritante mensen waar je mee samen moet werken die niks of teveel zeggen, geen glitchers, geen lag, geen grote en saaie maps, geen niet werkende strategieën, geen veel te goede tegenstanders. Heerlijk.
kijk , kleine irritaties maken nie zoveel uit , je weet dat het gepatcht word , maar als je team games wilt spelen en je hebt altijd lag als het meer dan 8 man betreft schiet het niet op,
na het 2 maanden dagelijksgespeelt te hebben en de kleine irritaties groot zijn geworden heb ik er gewoon geen zin meer in, het zou gepatcht worden maar dat gebeurt dus niet..
en altijd maar dezelfde mappen met modussen gaat ook nergens over , 3 keer zanzibar achter elkaar met assault , op 1 avond en daarna een andere map met zelfde modus is gewoon saai + dat je gematcht word aan amerikanen die echt ALTIJD aan het irriteren zijn
  donderdag 10 februari 2005 @ 03:42:58 #238
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25018029
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef rockstah het volgende:
Ik speel het nog meer dan regelmatig, ook met jou. En de irritaties zijn er wel eens ja, maar de potjes die wij spelen zijn toch voor 95% prima aangenaam te noemen

Vooral die team phantoms game, waarin er 2 van ons team waren gequit, we 10 frags achter stonden en met z'n tweeen tegen vier man alsnog hebben weten te winnen
pi_25089036
Ik heb nu ook sinds een paar dagen Live, en het valt niet tegen moet ik zeggen.
Ik heb zo'n Halo2 Live kitje gekocht, dus met 3 mnd Live.

Sommige dingen zijn mij niet echt duidelijk met Halo2/Live:
Als je bv. Quickmatch selecteert ga je van 1-2-3 naar 4 en dan start de match.
Dit duurt volgens mij rond de 30sec.
Kan je niet op dezelfde host/server blijven spelen om het moment dat het bevalt?
Nu moet je na elk potje wachten... en dus weer van 1-2-3-4.

btw. als mensen fragmeat nodig hebben, stel ik mezelf beschikbaar
Tag: sh0rty XXL
  maandag 14 februari 2005 @ 19:41:47 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25089510
Dat kan wel, dan moet je wat Friends maken en een custom game starten.

Dat 1-2-3-4 gedoe heet Matchmaking en is gebaseerd op een rankingsysteem. Ze willen het eerlijk houden zodat je niet telkens dezelfde maps tegen dezelfde tegenstanders doet om zo kunstmatig je rank te verhogen.
pi_27389929
ben ik nou gek of kan je in halo 2 alleen maar standaard besturingsmodes kiezen...ik wil dat als ik mijn hendel naar boven beweeg dat ik dan naar beneden kijk ipv naar boven...maar kan niet vinden waar ik het kan veranderen...die standaardmodes hebben allemaal dat als je naar boven drukt dat je naar boven kijkt...volgens mij is het wel duidelijk
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:43:34 #242
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27389988
Dat heet look inversion, die moet je in de settings op enabled zetten.
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:45:35 #243
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27390056
Wie speelt het nog, das de vraag....
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:49:04 #244
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27390173
Het is nog steeds het meest gespeelde xbox live spel, maar onder fok!kers bijna niemand. Jammer, misschien als alle nieuwe maps beschikbaar worden. Maar dan heb ik al geen xbox meer waarschijnlijk.
pi_27390255
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef rockstah het volgende:
Het is nog steeds het meest gespeelde xbox live spel, maar onder fok!kers bijna niemand. Jammer, misschien als alle nieuwe maps beschikbaar worden. Maar dan heb ik al geen xbox meer waarschijnlijk.
wat ga je doen!!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:54:59 #246
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27390405
Alles verkopen en mijn apparatuur alvast klaarmaken voor de volgende generatie, dus investeren in een home cinema setup
pi_27390474
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef rockstah het volgende:
Alles verkopen en mijn apparatuur alvast klaarmaken voor de volgende generatie, dus investeren in een home cinema setup
Okee dan mag het, ik wil het ook nog, maar dan moet ik werk vinden.

Oh en euh ik heb halo 2 echt al lang niet meer gespeeld, wilde hem nog op heroic uit gaan spelen, maar vond 1 keer wel genoeg. Op live is het niet leuk als er geen bekenden online zijn.
pi_27402764
ik speel Forza, maar vooral nog Project Gotham Racing 2 op Live!

Soms Halo 2. Als er niet van die schreeuwende kleuters zijn is dat prima te doen. Ik irriteer me soms over de map-keuze (soms herhalende maps), maar daarvoor zijn er custom games en Clans (ja, tenzij ze die gaan afschaffen...)

Lag komt niet voor bij me, ook niet bij matchmaking. Komt waarschijnlijk door me breedbandlijntje

En ze mogen ook weleens komen met meer maps (of zijn die er nu eindelijk?)
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:10:32 #249
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27403011
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef rockstah het volgende:
Mis je dat in 't hoekje op en neer springen of het schieten op teammaatjes zo erg?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:26:15 #250
71428 Neverstop
Neverstop
pi_27403468
Ik ben enigsinds teleurgesteld in de online mogelijkheden van SC: Chaos Theory, dus bij mij gaat ook nog wel is Halo 2 erin.
Toch blijf ik het proberen met SC, het moet en zal een keer leuk worden (is mischien overdreven, heb me soms best vermaakt).
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:34:14 #251
63302 rockstah
New World Disorder
pi_27409028
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 12:10 schreef twi het volgende:

[..]

Mis je dat in 't hoekje op en neer springen of het schieten op teammaatjes zo erg?
Een stuk meer dan mijn auto in de prak rijden en de rest van de race stil blijven staan omdat ik dan toch geen kans meer heb
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 10:57:39 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29352360
Ennn *SCHOP*

Hoe vinden jullie de nieuwe maps?
Vind er een aantal bijzonder mooi gedaan, niet ik de namen allemaal uit mn kop ken, maar dat ene sniperveld is wel gaaf gedaan. Als je dan boven op die toren staat en over de zee heen kan uitkijken, erg mooi!
En dat "straatveld" vind ik ook erg cool.. geen idee waarom die wardhog daar staat, dat heeft weinig zin, maar je kan er wel goed op knallen, die klapdeur ook
Loop je er door sta je ineens tegenover 3 vijanden ofzo

Ja is weer cool geworden voor mij dat HALO
En nog steeds drukke servers!
The truth was in here.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:02:22 #253
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29361715
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:

En nog steeds drukke servers!
Dit in tegenstelling tot de animo alhier
The truth was in here.
pi_29362989
Nog altijd de enige game die ik echt speel. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik de xbox heb gekocht, want alleen Halo2 is mij het geld al dubbel en dwars waard. We spelen hier bijna iedere dag als we hier zijn ( 3 vrienden en ik ). Meestal via NEXBC. Ik heb jammergenoeg geen Live (voor de nieuwe maps), maar ik denk dat als de 360 er is ik er meteen een live abo bij afsluit.

En dan wachten op Halo 3.... .
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:49:57 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29363185
De nieuwe maps zijn te koop he.. bij play bv
The truth was in here.
pi_29363235
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
De nieuwe maps zijn te koop he.. bij play bv
Top. Is het dat geld waard?
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:57:20 #257
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29363400
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef five2one het volgende:

[..]

Top. Is het dat geld waard?
Beter even wachten tot eind augustus, dan is alles gratis te downloaden via live. Heb je dat niet, en speel je nog heel veel Halo, dan zijn die extra maps wel de moeite waard ja
pi_29363495
Als de 360 het najaar komt dan heb ik nog wel even geduld. Ik heb begrepen dat ik mijn huidige Halo 2 gewoon in de DVD-lade van de 360 kan stoppen. Toch?
pi_29363520
En, de standaard maps vind ik ook wel tof. Lockout blijft mijn favo. .
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:15:25 #260
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29363916
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef five2one het volgende:
Als de 360 het najaar komt dan heb ik nog wel even geduld. Ik heb begrepen dat ik mijn huidige Halo 2 gewoon in de DVD-lade van de 360 kan stoppen. Toch?
Dat schijnt wel het idee te worden. Hoe het geheel gaat uitwerken is nog niet helemaal duidelijk. MS heeft wel toegezegd voor de succesvollere spellen BW compatibility te zorgen, dus..

Overigens, als je de game met wat vrienden speelt, lap allemaal een paar euro's, koop die disc en installeer hem even bij iedereen. Het lijkt me niet nodig dat iedereen zn eigen koopt namelijk
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:25:25 #261
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29364166
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:15 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Dat schijnt wel het idee te worden. Hoe het geheel gaat uitwerken is nog niet helemaal duidelijk. MS heeft wel toegezegd voor de succesvollere spellen BW compatibility te zorgen, dus..

Overigens, als je de game met wat vrienden speelt, lap allemaal een paar euro's, koop die disc en installeer hem even bij iedereen. Het lijkt me niet nodig dat iedereen zn eigen koopt namelijk
of wacht tot eind augustus dan worden ze gratis
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:25:58 #262
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29364185
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

of wacht tot eind augustus dan worden ze gratis
Hij heeft geen live
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:27:45 #263
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29364236
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot de animo alhier
tjsa ik heb in et begin veel gespeeld, iedereen begon bugs te exploiten en die amerikanen waren super irritant, big team battle was altijd lag ,altijd dezelfde mappen/modus, toch nog een tijdje doorgespeeld onder het motto : De patch zal wel snel komen, tot ik het helemaal zat was dat wachten, heeft daarna nog 3/4 maanden geduurt voor die patch kwam en nu heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in om het weer op te pakken.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:37:14 #264
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29364505
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:27 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tjsa ik heb in et begin veel gespeeld, iedereen begon bugs te exploiten en die amerikanen waren super irritant, big team battle was altijd lag ,altijd dezelfde mappen/modus, toch nog een tijdje doorgespeeld onder het motto : De patch zal wel snel komen, tot ik het helemaal zat was dat wachten, heeft daarna nog 3/4 maanden geduurt voor die patch kwam en nu heb ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in om het weer op te pakken.
Moej je voor de gein eens doen hee, does es... hee, doe es!
The truth was in here.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:47:07 #265
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29364746
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

vorige week toevallig nog 3 potjes ofzo met rodie gespeeld, was best geinig maar 4 uur snachts aleen maar amerikanen, mischien dat ik vandeweek is online kom, die mappen heb ik iig niet gekocht.
ik ben een echte hollander, ik wacht tot ze gratis worden
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 17:47:59 #266
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29364761
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 17:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tsk
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:48:16 #267
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29374495
Ja voordeel was dat een maat die dvd heeft gehaald... meteen alle maps upgeload

Aniways.. mooi dat er nog cheaters zijn he!
http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=BECK%20II
Ik kreeg die kerel maar niet dood... blijkt ook dat ie raar doet, overal eerste worden kan gewoon niet. best spree 21 en 21 kills... riiiiigghhhtt
The truth was in here.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:50:55 #268
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29374609
post et op het bungie forum zou ik zeggen, mischien krijgt die wel een ban dan.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 10:14:02 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29384536
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
post et op het bungie forum zou ik zeggen, mischien krijgt die wel een ban dan.
Goeie tip, heb ik gedaan.
The truth was in here.
pi_29449622
Zijn er trouwens mensen hier die op NEXBC spelen?
pi_29454912
Jaaah ik speel op Xbox connect aka NEXBC
me tag op XBC is stabbysiem
in het spel zelf: of Outstanding
of Stabby Siem
master chief
pi_29454931
morgen iemand zin op te spelen?
master chief
pi_29462624
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Gimeone2 het volgende:
morgen iemand zin op te spelen?
Hoelaat?
pi_29464496
euhm nu?
master chief
pi_29464563
add me op msn
master chief
pi_29464832
Ik doe niet aan MSN. vandenberg is mijn nexbc naam. Add me daar maar zodat ik je ass kan kicken. .
pi_29464874
haha ben je nu on?
master chief
pi_29464905
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:23 schreef Gimeone2 het volgende:
haha ben je nu on?
Yesss.
  donderdag 15 december 2005 @ 21:31:50 #279
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_33114642
Mensen zin om een nieuw groepje spelers te vormen in matchmaking door middel van clan...

voeg toe Mars NL
Who the fuck is ajax ?
pi_35543691
Woei, dit topic krijgt een schop!

En niet zomaar, het lijkt mij namelijk leuk om weer eens lekker te gaan knallen met een stel Fok!kers. Gewoon wat potjes matchmaking, of als er genoeg animo is een leuke custom game opzetten.

Als hier nou even wat mensen reageren kunnen we misschien een beetje kijken van wie, wat, waar en wanneer?

Twi, Gamedemon en pkwarts hebben geen keus, die moeten sowieso meedoen.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:31:48 #281
8372 Bastard
Persona non grata
pi_35543839
Ja leuk.. kan nog net aankomende 2 weken ergens
The truth was in here.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:20:34 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35545395
I'm in, zal een berichtje achterlaten als ik online ben
  maandag 27 februari 2006 @ 16:28:28 #283
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35545685
ja ik doe mee.. team slayer ?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:03:20 #284
65516 gieling
Live from NYC
pi_35548772
Zit er (totdat er wat beters op de 360 uitkomt) vaak minimaal een uurtje per dag achter
  maandag 27 februari 2006 @ 18:31:26 #285
8372 Bastard
Persona non grata
pi_35549599
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef gieling het volgende:
Zit er (totdat er wat beters op de 360 uitkomt) vaak minimaal een uurtje per dag achter
Ik hoorde het van Zibu inderdaad

level 24 ofzo he?!

Ik ben 19.. dat is ook zoiets als je met allemaal fokkers wil, moet je zon game nemen zonder level erachter, anders vinden we nooit een server.
The truth was in here.
pi_35549704
Ik zit nu op level 15 ofzo volgens mij, zal eens kijken.
Zoveel problemen geeft dat toch niet met de matchmaking?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:35:10 #287
65516 gieling
Live from NYC
pi_35549711
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hoorde het van Zibu inderdaad

level 24 ofzo he?!

Ik ben 19.. dat is ook zoiets als je met allemaal fokkers wil, moet je zon game nemen zonder level erachter, anders vinden we nooit een server.
Ja

En matchmaking trekt iedere spelers mee naar het hoogste level -3 zodat een server wel te vinden is!
  maandag 27 februari 2006 @ 18:35:58 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35549737
Ik ben level 5
pi_35549782
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
Ik ben level 5
Jij bent ook zo'n prutser.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:41:01 #290
139407 jorienvdherik
pi_35549861
ik 15 was 21 hehe
  maandag 27 februari 2006 @ 18:57:39 #291
65516 gieling
Live from NYC
pi_35550351
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
Ik ben level 5
l33t pruts0r
pi_35550472
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef gieling het volgende:

[..]

l33t pruts0r
jij sucked, jij praat als harry potter
  maandag 27 februari 2006 @ 19:14:22 #293
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35550978
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

jij sucked, jij praat als harry potter
He wished, hij praat als het vervelende neefje
pi_35551291
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef twi het volgende:

[..]

He wished, hij praat als het vervelende neefje
ja maar hij is harry wannabe
  maandag 27 februari 2006 @ 19:23:29 #295
65516 gieling
Live from NYC
pi_35551322
Auw dat deed nog eens pijn
  maandag 27 februari 2006 @ 21:08:38 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35555414
Nou, waar zijn jullie dan?
pi_35555610
Ik ben er over 1 minuut.
  maandag 27 februari 2006 @ 23:29:00 #298
139407 jorienvdherik
pi_35560617
morgen avond ben ik er
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:11:53 #299
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_35564907
Was wel ff gezellig.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:37:57 #300
139407 jorienvdherik
pi_35565116
mooi zo gaan jullie vanavond ook ?
pi_35570225
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Was wel ff gezellig.

Vanavond kan ik er helaas niet bij zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')