quote:Op donderdag 23 december 2004 18:29 schreef peristilius het volgende:
Gelijk een mooie klus voor Tain dit halo 2 topic aanpakken
Anyhoe ik heb nu vakantie dus kan ik elke avond tot diep in de nacht halo 2 spelen![]()
Dat's wel relax.quote:
Je suggereert dat ......quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:37 schreef twi het volgende:
Sommige mensen hebben ook een leven, moeilijk voor te stellen maar waar
Heb je Live? Dat is namelijk nog veel leuker dan de single player campaignquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef wc-eend het volgende:heb hem vandaag gehad, ben net op aarde gecrasht, wat een spel, alleen jammer van dat clipping bij die filmpjes, echt zonde.. maarja.. chief is zo vet!
en dat dual wielding
mwah tis jammer dat alles niet automagisch gaat, dus dat je echt begint met shotgun als rood zijnde en als groen zijnde aleen een plasma sword...en dat je zelf moet switchenquote:Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef HomerJ het volgende:
Gisteravond was het weer ouderwets gezellig!
Vooral Shawn of the dead was echt zo coolNu kan ik niet meer wachten om Timesplitters 3: Future Perfect op Live! te spelen(virus) .
Alleen jammer dat na middennacht we met zijn 5en waren en toen kregen we 2 hele vervelende potjes met matchmaking tegen de fransen
Maar was wel weer lachen inderdaad.. die shotguns allemaal vuren op die groene wezensquote:Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef HomerJ het volgende:
Gisteravond was het weer ouderwets gezellig!
Vooral Shawn of the dead was echt zo coolNu kan ik niet meer wachten om Timesplitters 3: Future Perfect op Live! te spelen(virus) .
Alleen jammer dat na middennacht we met zijn 5en waren en toen kregen we 2 hele vervelende potjes met matchmaking tegen de fransen
Shawn of the Dead is een (erg leuke) parodie op Dawn of the Dead. Deze halo2 custom mode wordt Dawn of the Dead genoemd, of korter Zombie.quote:Op zondag 26 december 2004 21:07 schreef HomerJ het volgende:
Vanavond nog Halo 2?of shawn of the dead
Router viel uit lieverd...maar ik ben er weer!quote:Op maandag 27 december 2004 01:23 schreef twi het volgende:
Was je nou naartoe, Demon?
ach bij de eerste DLC slapen we gewoon een nacht nietquote:
Twi je was aardig op dreef jahquote:Op maandag 27 december 2004 03:38 schreef twi het volgende:
Wat een gescheld trouwens ook weer (van mij :| )
Geloof me onder elkaar is nog irritanter, dan ben je helemaal geneigd om te kijken wat de ander aan het doen isquote:Op maandag 27 december 2004 11:14 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de schermen in co-op onder elkaar krijgt i.pv naast elkaar?
Ze zitten op dit moment namelijk naast elkaar en dat is behoorlijk irri!
Misschien moet je dan toch een keer een wat grotere tv kopenquote:Op maandag 27 december 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geloof me onder elkaar is nog irritanter, dan ben je helemaal geneigd om te kijken wat de ander aan het doen is![]()
Ik was idd co-op aan het spelen om mijn 14'' tvtje jaquote:Op maandag 27 december 2004 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch een keer een wat grotere tv kopenMaar ik heb geen verstand van coop op 1 tv, als ik ergens een hekel aan heb dan is het om mijn scherm te delen met iemand anders
![]()
moet je bij je xbox dashboard instellen dat je tv 4:3 is...dan staan ze bovenelkaarquote:Op maandag 27 december 2004 11:14 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de schermen in co-op onder elkaar krijgt i.pv naast elkaar?
Ze zitten op dit moment namelijk naast elkaar en dat is behoorlijk irri!
Andersom dusquote:Op maandag 27 december 2004 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet je bij je xbox dashboard instellen dat je tv breedbeeld is...dan staan ze naast elkaar
Klinkt als die ouder cd lade die er in zit.. had zelf deze klachten bij PGR2 totdat microsoft hem heeft gefixt in 3 dagen tijd. Sindsdien als een zonnetjequote:Op woensdag 29 december 2004 21:40 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend vaak "You failed to load the map". Dan herstart ik hem en dan is het over, voor een tijdje. Net zet ik hem aan, speel 3 min custom game. Vervolgens ga ik naar een andere custom, krijg ik dat gebitch weer. Ik word er strontziek van. Ik hoor ook de hele tijd die cd dan, dat geslik![]()
Hoe fix ik dit?
Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef twi het volgende:
Net een prachtige avond gehad op Live, met als enige frustrerende dat we geen rank up zijn gegaan, ondanks de positieve balans.
Laatste potje nog een mooie kill gemaakt joh, met een geweldige assist van DinoPK!
Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
als je terugzakt naar 9 dan zit je op 9 1/2 ze hebben het zo gedaan :quote:Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
Nee, alles onder garantie hoor, terwijl ik de juiste aankoop dag niet wistquote:Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef Jeroenus het volgende:
Op de garantie nog? Of kostte het geld?
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:21 schreef Rodie83 het volgende:
Gister door kwarts geowned. Best genant eigenlijk
ik hoor dit nu pas, want toen ik vroeg wat er was gebeurd was er alleen maar gelach door mijn headset te horenquote:Op donderdag 30 december 2004 01:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.
En inderdaad twi, die warthog die je neerschoot was echt fabelachtig gedaanZeker mijn grootste blooper / grappigste moment op live tot nu toe
. Moeten ze maar eens schijfremmen op zo'n warthog zetten (of ik moet er iets rustiger mee rijden zodat ik niet over een heuveltje heen vlieg net voor jouw rocketlauncher op het moment dat jij een wijsvingerspasme krijgt
)
Ik kan ze nu wel gewoon bekijken:quote:Op donderdag 30 december 2004 01:59 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.
Sowieso: als je verliest van mensen met een veel lagere rank (ook qua kills), dan kost je dat gewoon veel punten. We hebben niet tegen erg hoge ranks gespeeld, en dan ga je ook niet snel omhoog als je wint.
Ik krijg trouwens nog steeds een error als ik jouw stats wil bekijken Rody?....
Ik ging een keer minor clanmatch doen. Mijn clan was level 9, hun clan 13. Het werd een tie. Toen ik later bij die spelers keek hadden ze een level 26, 20 en 17quote:Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef Enemy het volgende:
Jezus, ik zie net dat er iemand is met Lvl 26
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |