Klinkt als die ouder cd lade die er in zit.. had zelf deze klachten bij PGR2 totdat microsoft hem heeft gefixt in 3 dagen tijd. Sindsdien als een zonnetjequote:Op woensdag 29 december 2004 21:40 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb de laatste tijd ontzettend vaak "You failed to load the map". Dan herstart ik hem en dan is het over, voor een tijdje. Net zet ik hem aan, speel 3 min custom game. Vervolgens ga ik naar een andere custom, krijg ik dat gebitch weer. Ik word er strontziek van. Ik hoor ook de hele tijd die cd dan, dat geslik![]()
Hoe fix ik dit?
Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef twi het volgende:
Net een prachtige avond gehad op Live, met als enige frustrerende dat we geen rank up zijn gegaan, ondanks de positieve balans.
Laatste potje nog een mooie kill gemaakt joh, met een geweldige assist van DinoPK!
Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
als je terugzakt naar 9 dan zit je op 9 1/2 ze hebben het zo gedaan :quote:Op donderdag 30 december 2004 01:55 schreef Enemy het volgende:
Ja dat is wel raar, we hebben toch aardig wat potjes gewonnen. Binnen twee verliespotjes van 10 naar lvl 9, en daarna zeker 4-5 keer gewonnen en nog steeds niet terug op 10
Nee, alles onder garantie hoor, terwijl ik de juiste aankoop dag niet wistquote:Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef Jeroenus het volgende:
Op de garantie nog? Of kostte het geld?
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:21 schreef Rodie83 het volgende:
Gister door kwarts geowned. Best genant eigenlijk
ik hoor dit nu pas, want toen ik vroeg wat er was gebeurd was er alleen maar gelach door mijn headset te horenquote:Op donderdag 30 december 2004 01:56 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Erg leuke potjes inderdaad, met wel zwaar wisselende tegenstanders. Ook maar 1 potje met wat lag dus dat viel mee.
En inderdaad twi, die warthog die je neerschoot was echt fabelachtig gedaanZeker mijn grootste blooper / grappigste moment op live tot nu toe
. Moeten ze maar eens schijfremmen op zo'n warthog zetten (of ik moet er iets rustiger mee rijden zodat ik niet over een heuveltje heen vlieg net voor jouw rocketlauncher op het moment dat jij een wijsvingerspasme krijgt
)
Ik kan ze nu wel gewoon bekijken:quote:Op donderdag 30 december 2004 01:59 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Er is ook een gradatie binnen level 10, vergeet dat niet. We zaten zeg maar begin 10, donderen een eind terug tot begin 9, en nu zitten we aan het einde van 9.
Sowieso: als je verliest van mensen met een veel lagere rank (ook qua kills), dan kost je dat gewoon veel punten. We hebben niet tegen erg hoge ranks gespeeld, en dan ga je ook niet snel omhoog als je wint.
Ik krijg trouwens nog steeds een error als ik jouw stats wil bekijken Rody?....
Ik ging een keer minor clanmatch doen. Mijn clan was level 9, hun clan 13. Het werd een tie. Toen ik later bij die spelers keek hadden ze een level 26, 20 en 17quote:Op donderdag 30 december 2004 13:40 schreef Enemy het volgende:
Jezus, ik zie net dat er iemand is met Lvl 26
ah khad gister nog heel even gekeken of er mensen online waren...kzag aleen capo online en rody1984....en the mega walrusquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:58 schreef twi het volgende:
Vanavond was er dus typisch sprake van own, owner, ownst
wat bedoelen jullie met clipping ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:48 schreef wc-eend het volgende:heb hem vandaag gehad, ben net op aarde gecrasht, wat een spel, alleen jammer van dat clipping bij die filmpjes, echt zonde.. maarja.. chief is zo vet!
en dat dual wielding
Twas wel aardig ja.. maar die Waterworks map vond ik al 1 van de kutste,....... en nu nog steeds!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:36 schreef gijsje79 het volgende:
Was vanacht weer leuk, en steeds dat veld Waterworks.
Was er na een tijdje wel zat van.
dan moeten we clanmatches doen als we met aleen maar fokkers zijn , dan blijft het gewoon 5 tegen 5 of 6 tegen 6quote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
De gezelligheidsmeter gister ging op en neer. Aan het begin was het erg leuk toen we met zijn 4ren waren. Later kwamen er nog 2 mensen bij en dan is de fun er bij mij helemaal af. 't Ligt niet aan die mensen maar matchmaking word gewoon zo kut. Je speelt tegen irritante lui, je krijgt rot-teamgenoten en het is een Big Lag Battle. We hebben 8 potjes met zijn 6en gespeeld en 1 was er leuk. Daarna gingen nog 2 mensen weg en toen werd het weer erg leuk!
Best wel kut, waarom kan je niet 5 vs 5 of 6 vs 6 spelen met Matchmaking?
zo af en toe gebeurt het wel eens dat je 6 tegen 6 speelt. Maar dat zal dan meer toeval zijnquote:Op zondag 2 januari 2005 12:35 schreef HomerJ het volgende:
De gezelligheidsmeter gister ging op en neer. Aan het begin was het erg leuk toen we met zijn 4ren waren. Later kwamen er nog 2 mensen bij en dan is de fun er bij mij helemaal af. 't Ligt niet aan die mensen maar matchmaking word gewoon zo kut. Je speelt tegen irritante lui, je krijgt rot-teamgenoten en het is een Big Lag Battle. We hebben 8 potjes met zijn 6en gespeeld en 1 was er leuk. Daarna gingen nog 2 mensen weg en toen werd het weer erg leuk!
Best wel kut, waarom kan je niet 5 vs 5 of 6 vs 6 spelen met Matchmaking?
in al die tijd heb ik het 1 of 2 keer gehad dat het gebeurde...quote:Op zondag 2 januari 2005 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
zo af en toe gebeurt het wel eens dat je 6 tegen 6 speelt. Maar dat zal dan meer toeval zijn
Sommigen zijn wel relaxt, maar vooral de schreeuwende pubertjeszijn het kots van de toekomst.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:29 schreef twi het volgende:
Ik zou hier leuke dingen kunnen melden over Amerika en diens huidige (en vooral komende) generaties, maar ik heb niet zo'n trek in een rode vlag op Katwijk dus ik hou het vanavond nog maar voor me. Laat ik zeggen dat ze wat mij betreft heel erg succesvol mogen zijn met hun ruimtevaartprojecten en dat ze maar snel van deze aardkloot heen mogen vliegen.
Ja is goedquote:Op zondag 23 januari 2005 10:55 schreef Rodie83 het volgende:
gaan we vanmiddag weer even op live ace?
ik heb nog een headset voor je ¤15 euro inclusief verzenden?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:54 schreef truSteh het volgende:
Ik heb Halo 2 LE ontvangen van FOK!Games![]()
Ik krijg vrijdag een TV (die ga ik dan kopen) ik dacht eerst donderdag avond (koopavond) maar nu moet me pa me oma ineens helpenMja ok dan maar vrijdag overdag.
Zit ook een 2 month live trial bij dus dat is mooi, mij zien jullie dus ook op live binnenkort
niet door mij iig , te irritant spel geworden door al dat lag en glitches in overmaat.quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef rockstah het volgende:
Word het nog gespeelt hier eigenlijk? Ik hoor wel allemaal splinter cell verhalen maar verder?
kijk , kleine irritaties maken nie zoveel uit , je weet dat het gepatcht word , maar als je team games wilt spelen en je hebt altijd lag als het meer dan 8 man betreft schiet het niet op,quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:58 schreef rockstah het volgende:
Lekker dan, de G demon manier weer![]()
Koopt een spel, speelt het een maandje helemaal grijs, raakt vervolgens gefrustreerd om niks en een paar dagen later is hij al weer met een nieuw B-spel te vinden.
( No flame intended. Voel je vrij om tegen me in te gaan rellen, dat is de hele bedoeling )
Maar goed, ik ben er een paar maandjes uit geweest en ik speel tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar rumble pit. Geen teams, dus ook geen irritante mensen waar je mee samen moet werken die niks of teveel zeggen, geen glitchers, geen lag, geen grote en saaie maps, geen niet werkende strategieën, geen veel te goede tegenstanders. Heerlijk.
Ik speel het nog meer dan regelmatig, ook met jou. En de irritaties zijn er wel eens ja, maar de potjes die wij spelen zijn toch voor 95% prima aangenaam te noemenquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:22 schreef rockstah het volgende:
Word het nog gespeelt hier eigenlijk? Ik hoor wel allemaal splinter cell verhalen maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |