Tsja, dat is idd wel jammer. Maar door dan zelf weg te gaan uit de game moet je dan eigenlijk niet doen. Gewoon negeren en lekker gamen met diegene die dat wel willen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef twi het volgende:
Ik heb in dat sorry zeggen en handje schudden weinig vertrouwen. Ik dacht dat men na zo'n drie of vier maanden rust wel een beetje gekalmeerd zouden zijn en gewoon er even schijt aan zouden hebben als er een groepje van 5 mensen waar 1 niet zo populair is joined. Blijkbaar niet dus....
nah ben net klaar met het kijken van the bourne supremacy...ik ben der vanavond weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:00 schreef Enemy het volgende:
Potje Halo 2 dan maar? Ik ga even op live.
Arrogantie ten top weer hequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef DinoPK het volgende:
@ Cabrona: arrogantie?Hou je mond inderdaad maar over dit onderwerp, je scheert echt te veel mensen over 1 kam.
Je mening geven ala, maar beschuldig iemand niet van arrogantie als dat gewoon niet zo is.Onderbouw het eens zou ik zeggen. Ik heb hier ook helemaal geen zin in, ik zeik ook niet over jouw abominable postniveau. Ik hou mijn mening over jou voor me, doe dat svp ook over mij voordat ik zeikerig begin te worden, daar heb ik echt geen trek in.. Graag weer ontopic, dit topic hoort over Halo2 te gaan en de spelervaringen daarvan. Geen slowchat geneuzel, dat doe je maar in het gijsjes topic.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Arrogantie ten top weer heHet is een forum waar iederen zijn mening mag geven o zo volwassen meneer
![]()
Die je zo te lezen goed in de gaten houdtquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je mening geven ala, maar beschuldig iemand niet van arrogantie als dat gewoon niet zo is.Onderbouw het eens zou ik zeggen. Ik heb hier ook helemaal geen zin in, ik zeik ook niet over jouw abominable postniveau. Ik hou mijn mening over jou voor me, doe dat svp ook over mij voordat ik zeikerig begin te worden, daar heb ik echt geen trek in.. Graag weer ontopic, dit topic hoort over Halo2 te gaan en de spelervaringen daarvan. Geen slowchat geneuzel, dat doe je maar in het gijsjes topic.
En kan je nu ook normaal reageren? Je vindt 't blijkbaar belangrijk dat mensen zich normaal gedragen t.o.v. jou op Xbox Live. Doe dat dan zelf ook alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die je zo te lezen goed in de gaten houdt
Mbt het normaal reageren heb je je o.a. je fipo in in dit topique wel eens goed gelezen? Nee, zekerquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
En kan je nu ook normaal reageren? Je vindt 't blijkbaar belangrijk dat mensen zich normaal gedragen t.o.v. jou op Xbox Live. Doe dat dan zelf ook alsjeblieft.
idd dat wist ik al voor die discussie begon..quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:37 schreef twi het volgende:
/edit: Ach, het heeft ook geen zin ook, praten tegen een muur. Laten we het maar gewoon weer over Halo 2 hebben
ik ben er vanavond ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
idd dat wist ik al voor die discussie begon..
kom je vanavond weer liven twi? hopen dat het groepje waar we al 2 weken mee gamen er dan weer is
Mag ik er ook bijquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
idd dat wist ik al voor die discussie begon..
kom je vanavond weer liven twi? hopen dat het groepje waar we al 2 weken mee gamen er dan weer is
en dat zegt iemand die met niemand anders gamed die geen gijs of nexium isquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:
Dat gehuil hier om wie met wie moet spelen ook![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:50 schreef Bastard het volgende:
Dat gehuil hier om wie met wie moet spelen ook![]()
Ik vind dat je zelf nu ook de discussie weer aanwakkert met zulke opmerkingen, even afgezien van het feit of je opmerking wel of niet terecht is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die met niemand anders gamed die geen gijs of nexium is
Joh ga lekker op je duim zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die met niemand anders gamed die geen gijs of nexium is
quote:teams
red-humans
green-zombies
red
- can not use swords
- can only use shotguns
- after being killed by a sword of green team you must switch to green team
- can't use Warthog turret
- wins if they can survive the 10-15 minute time limit on small maps or 15-30 minute time limit on large maps
green-
- can not use grenades, vehicles, guns or turrets
- can only use energy sword
- wins if all humans have been infected before the time limit runs out
type
- team slayer
- shields off
- shotgun primary
- sword secondary
- no radar
- friendly fire off
- no grenades
- Warthog = only vehicle
- no respawn for vehicles
- shotgun = only weapon on map (for ammo purposes)
wassie ook..nog geen 24 uur later had ik een chrystal staanquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh ga lekker op je duim zitten.
Dacht trouwens dat je XBOX kapot was.. dat is ook iemand blij maken met een dooie mus
Het lukt mij maar niet op Coagulation.quote:Op zondag 19 december 2004 13:15 schreef Bastard het volgende:
Wist je trouwens dat je vlaggen door de vloer heen kunt trekken?
Ik iig niet. Mail M$ gewoon ff.quote:Op zondag 19 december 2004 15:40 schreef R-Alph het volgende:
XBoX Halo pack overal uitverkocht![]()
Weet iemand of ze nog worden gemaakt?
Ik heb dit vanmiddag zitten spelen met 15 man, was erg lachen en spannend moet ik zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Dat zijn geen strategietips, dat is gewoon logisch denken gek. Ik probeer gewoon een serieuze aanzet te geven voor een normaal vervolg van dit topic om van dat onzinnige geflame af te komen.
Hahaha doet me trouwens wel denken aan gisteravond: Situatie 1 flag Capture the Flag op coagulation. Ons team doet defense. Bij het begin rushed iederen zoals gewoonlijk naar de voertuigen toe, en ik kom terecht in de gunnersseat van de warthog. Als driver kreeg ik dus echt de domste speler mee die ik tot nu toe ben tegengekomen, een of andere fransoos genaamd Yoshi27. Aangezien het defense is lijkt het mij logisch dat je bij de basis in de buurt blijft, een beetje mannetjes opvangen. Wat doet die idioot: Hij rijdt als een gek naar de basis van de tegenstander (ik probeer ondertussen maar wat mannetjes neer te schieten en die vent ondertussen ervan proberen te overtuigen dat er echt iets los zat in zijn hoofd). Aangekomen bij die basis, springt die idioot uit de warthog en rent weg richting basis tegenstander, mij echt totaal verbouwereerd achterlatend... Sommige mensen snappen het echt niet helemaal
Gevonden op gamefaqs, een variatie tip die nogal veel gespeeld schijnt te worden:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=33895&topic=18159150
[..]
3 weken terug heb ik er 1 gekocht bij dixons utrecht op het vredenburg...quote:Op zondag 19 december 2004 15:40 schreef R-Alph het volgende:
XBoX Halo pack overal uitverkocht![]()
Weet iemand of ze nog worden gemaakt?
Dino! je toont kritiek op halo 2! dat mag niet! huilie!quote:Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef DinoPK het volgende:
Thanks Homer
Ik vond wel een interessant topic op de bungie site, en eigenlijk heb ik hier niet echt bij stil gestaan maar het verklaart een hoop:
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1443341
Het gebeurt mij echt vaak dat ik schiet en schiet en de andere partij niet neer gaat. Deze schiet een enkele keer, en *plop* daar lig ik weer. We hebben dus veel meer lag als we eigenlijk denken. Meer meningen hierover?
Ligt helemaal aan de map.. maar op die extra map was wel lachen, ergens in een kamer zitten, die dozen voor de ingang schuiven.quote:Op zondag 19 december 2004 16:00 schreef DinoPK het volgende:
Dawn of the dead bedoel je? (zoals die zombie game wordt genoemd). Het lijkt mij eigenlijk vrij snel voorbij of valt dat wel mee?
Eergister gebeurde er ook iets vaags.quote:Op zondag 19 december 2004 16:20 schreef DinoPK het volgende:
Thanks Homer
Ik vond wel een interessant topic op de bungie site, en eigenlijk heb ik hier niet echt bij stil gestaan maar het verklaart een hoop:
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1443341
Het gebeurt mij echt vaak dat ik schiet en schiet en de andere partij niet neer gaat. Deze schiet een enkele keer, en *plop* daar lig ik weer. We hebben dus veel meer lag als we eigenlijk denken. Meer meningen hierover?
Pakten ze hem niet van onder door de vloer heen?quote:Op zondag 19 december 2004 18:18 schreef Enemy het volgende:
[..]
Eergister gebeurde er ook iets vaags.
We stonden met zn 3en bij de vlag te wachten in de bunker op Coagulation. Nergens een vijand te bekennen, dus wij gewoon wachten. Binnen enkele seconden was plotseling de vlag en de tegenstander met de vlag weg. Ik weet niet wie er nog meer bijstonden (volgens mij jij toch SailingAce?), maar er klopte iig geen zak van![]()
Hoe bedoel je? Dat je de vlag door de vloer heen kan pakken?quote:Op zondag 19 december 2004 18:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Pakten ze hem niet van onder door de vloer heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |