Je kunt toch alleen voertuigen en turrets locken?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:26 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom mensen hier vaak last hebben van het zwaard. De rocketlauncher kan locken, als je dan snel switcht naar zwaard (die ook een locksysteem heeft) en slaat....lijkt mij een logische glitch en zou ook verdomd goed dat gezeik met het zwaard kunnen verklaren.
Nee, volgens mij ook spelers.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Je kunt toch alleen voertuigen en turrets locken?
Ik sluit me hier helemaal bij aanquote:Op woensdag 22 december 2004 09:49 schreef twi het volgende:
Ik zie graag een manier om een maximum aantal mensen in te stellen bij de matchmaking. Als je met 5 mensen zit te matchmaken, komen er meestal 3 onbekenden bij je team. Heb ik niet veel problemen mee hoor, maar het zou wel aardig zijn als je het zo kunt instellen dat er 6 tegenstanders uit komen, zodat je 6vs6 speelt. Uiteraard mag de max dan niet lager liggen dan het aantal mensen in je party x 2.
Verder hoop ik dat de glitches eruit worden gehaald (althans, degenen die echt irritant zijn, zoals vlaggen door muren trekken), en dat ze een aparte Europese matchmaking server opzetten.
heb jij een bron van deze geruchtenquote:Op woensdag 22 december 2004 09:35 schreef DinoPK het volgende:
Zou bungie ons een kerstcadeautje gaan geven, en wat downloads beschikbaar stellen (de geruchten zijn er).
Bungie lijkt me anders wel HET bedrijf om zoiets te doen, die lui zijn echt grappigquote:Op woensdag 22 december 2004 16:37 schreef DinoPK het volgende:
Nee niet echt, er zijn wat topics over te vinden op bungie.net, en op gamefaqs.
Het lijkt mij persoonlijk ook sterk hoor, game companies doen niet aan kerstcadeautjes, en die gasten hebben allemaal vakantie deze week (zie bijvoorbeeld IGN, ligt ook plat).
Ik denk wel dat als er iets komt het een nieuwe map zal zijn, het is gewoon nog te kort dag voor een bugfix.
daar heb ik wel op gereageert...ik kan moeilijk met je gamen als ik niet in je friendslist sta...logisch toch? + dat ik moeilijk vrolijk in je game kan komen alsof er niks aan de hand is...principes enzo...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik had geloof ik gisteren nog een verzoenende hand uitgestoken en Demon uitgenodigd om een potje dawn of dead te spelen, word ook verder niet op gereageerd. Komt bij mij ook een beetje over als in het verdomhoekje willen blijven zitten.. mij best hoor, eet er geen boterham minder om.
Sterker nog, ik denk dat ik de mensen maar gewoon lekker bij elkaar laat zitten die zo graag willen zeggen dat ze uit een room gepest zijn.
Ik, straksquote:Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef Rodie83 het volgende:
Wie komt er live voor een potje fraggen? Wie o wie?
Presentquote:Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef Rodie83 het volgende:
Wie komt er live voor een potje fraggen? Wie o wie?
Ik heb het wel gehad met G demon, altijd dat gezeik van hem.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:01 schreef DinoPK het volgende:
Rockdarkangel's reactie is dan enigzins een beetje logisch, aangezien hij gewoon Bastard's maatje is.
Het maakt mij allemaal geen drol uit wie er op wiens friendslist staat, maar laat het er dan ook eens bij (allemaal), zodat we een beetje aan sfeerverbetering kunnen doen hier.
Mogguh Gijsje, net klaar met werkquote:Op donderdag 23 december 2004 07:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad met G demon, altijd dat gezeik van hem.
Dit liep al vanaf Burnout.
Was hem zat en heb hem uit me friendslijst gegooid en hij was echt niet de enige.
Of mag dit ook alweer niet.
En dat ie mij op mute zet zegt alweer genoeg.
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Bastard staat hier los van.
Jep.quote:Op donderdag 23 december 2004 07:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mogguh Gijsje, net klaar met werk
Lekker gijs, vandaag laatste dag werken. 2 weken vrij daarna !!quote:
Reken er maar niet op is me werk weekend.quote:Op donderdag 23 december 2004 07:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, vandaag laatste dag werken. 2 weken vrij daarna !!
Kom je ook de 22ste naar Annie`s?
quote:Op donderdag 23 december 2004 07:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op is me werk weekend.
Joh doe nou eens een keer normaal joh!!quote:Op donderdag 23 december 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Dit is niet het gijsjes topic dus tieft op naar onz met dat gebagger
Dude doe eens relaxt man.quote:Op donderdag 23 december 2004 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
Dit is niet het gijsjes topic dus tieft op naar onz met dat gebagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |