quote:
Beter te vroeg dan te laatquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:46 schreef Showtime het volgende:
Boeeeeeeeee PSV is nog helemaal niet zeker winterkampioen.![]()
iemand heeft em zwartgeschilderdquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:48 schreef Zapper het volgende:
[..]
zoek een bril.
[..]
Beter te vroeg dan te laat
Juist nu we veel succes hebben, komen de Ajacieden hier maar wat graag trollenquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
iemand heeft em zwartgeschilderd
![]()
goh, de topics gaan heel snel, hoe komt dat toch
We houden in de gaten welke toptransfers jullie op het oog hebben en kapen ze dan snel voor jullie neus weg.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:51 schreef cultheld het volgende:
Juist nu we veel succes hebben, komen de Ajacieden hier maar wat graag trollen
Ja maar Feyenoord heeft lekker geen geld en Ajax is niet aantrekkelijk om voor te spelen vergeleken met PSVquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:57 schreef Showtime het volgende:
[..]
We houden in de gaten welke toptransfers jullie op het oog hebben en kapen ze dan snel voor jullie neus weg.
Jouw blinde PSV haat doet jou nog geloven dat Go Ahead Eagles van PSV wint in de Amstel Cup.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
PSV is normaliter een stuk zwakker dan Monaco, dat een fantastische aanval en een prima defensie heeft.
En jouw blinde PSV liefde laat PSV de CL winnen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef cultheld het volgende:
Jouw blinde PSV haat doet jou nog geloven dat Go Ahead Eagles van PSV wint in de Amstel Cup.
De vraag is wat mooier isquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
En jouw blinde PSV liefde laat PSV de CL winnen...
Als er iemand een blinde haat heeft tegen een club ben jij het wel....quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw blinde PSV haat doet jou nog geloven dat Go Ahead Eagles van PSV wint in de Amstel Cup.
En we zijn weer een jaar ouder,betere loting had het niet kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:06 schreef methodmich het volgende:
PSV is normaliter een stuk zwakker dan Monaco, dat een fantastische aanval en een prima defensie heeft.
nee hoorquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er iemand een blinde haat heeft tegen een club ben jij het wel....
quote:
Als je zelfs een afkeer hebt tegen het 2e elftal....quote:Dat ik daar niet aan had gedacht.
1. Ajax
2. Jong Ajax
Je wilt serieus beweren dat Monaco geen favoriet is en dat Sibon, VoH, Park, Beasley en Farfán van hetzelfde niveau zijn als Kallon, Saviola, Adebayor, Chevanton en Nonda?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wrom ga je er nog serieus op in? Cultheld zit nu al z'n reis naar Istanbul in mei te plannen, omdat hij er vanuit gaat dat psv daar de finale gaat spelenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je wilt serieus beweren dat Monaco geen favoriet is en dat Sibon, VoH, Park, Beasley en Farfán van hetzelfde niveau zijn als Kallon, Saviola, Adebayor, Chevanton en Nonda?
Sommige zijn helaas al zo kansarm , dat ze niet meer te redden zijn, Methodmichquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Je probeert zo'n kansarme jongere soms nog te helpen, StarGazer. Beroepsdeformatie.
Om maar ff iets normaals te posten..quote:OB: PSV wil contract Vogel verlengen
PSV wil het aflopende contract van middenvelder Johann Vogel verlengen. Volgens Hiddink heeft de Zwitser zich de afgelopen jaren goed ontwikkeld. In de winterstop wil hij met Vogel rond de tafel. Verder maakt Guus Hiddink vrijdagavond in FC Brabant bekend dat PSV Leandro waarschijnlijk aan een Braziliaanse of Zuid-Europese club gaat verhuren. De Braziliaanse middenvelder staat bekend als een van de grootste talenten van Brazilië, maar komt bij PSV amper aan spelen toe.
Zoals die rapper Awa uit Leeuwarden inderdaad. Maar zo diep zal Cultheld nog niet zijn gezonken, aangezien hij ook Lange Frans-topics opent.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sommige zijn helaas al zo kansarm , dat ze niet meer te redden zijn, Methodmich
Yep, helemaal als je bedenkt dat aan het einde van het jaar Van Bommel weg is en het jaar daarop Cocu.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:51 schreef Djekko het volgende:
[..]
Om maar ff iets normaals te posten..![]()
Lijkt me een heel goed plan, aangezien Vogel toch weer aardig goed aan het spelen is
Kansarm? Tjongejonge, je moet wel heel erg gefrustreerd zijnquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Je probeert zo'n kansarme jongere soms nog te helpen, StarGazer. Beroepsdeformatie.
Zeker allemaal van die grote sterke negers?quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef methodmich het volgende:
En Frans brengt ons terug bij Monaco, vrijwel de hele defensie is Frans international.
heeft ie al gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die grote sterke negers?
Ps. open anders een Cultheld Topic Reeks ofzo..
Nee hoor, geen negers. Alleen de linksback, Evra, is een neger.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die grote sterke negers?
Ps. open anders een Cultheld Topic Reeks ofzo..
Je zou m'n columns eens moeten lezenquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, alleen hoogst verbaasd over de ongein die jij elke keer weer weet te schrijven.
"doe hier cultheld na"quote:
Ja, Vogel moeten we proberen te behouden. Hij zit nu weer lekker in zijn vel, speelt gelukkig weer naar behoren. En echt hogerop zal er voor hem niet inzitten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Yep, helemaal als je bedenkt dat aan het einde van het jaar Van Bommel weg is en het jaar daarop Cocu.
Beiden niet, sorryquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:00 schreef methodmich het volgende:
Oh die, die was leuk ja, helaas voor de ontgroening.
Schrijf jij ook al columns? In de schoolkrant of in de PSV-fangids?
De groetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:02 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Tot later cultheld en droom maar fijn van beer Alex die Chevanton in de zak steekt.
Update met nog beter nieuwsquote:PSV wil het aflopende contract van middenvelder Johann Vogel verlengen. Volgens Hiddink heeft de Zwitser zich de afgelopen jaren goed ontwikkeld. In de winterstop wil hij met Vogel rond de tafel. Hiddink wil tijdens de winterstop eveneens de contracten van Park en Lee verlengen. De Koreanen staan nog tot de zomer van 2006 bij PSV onder contract. "Maar we willen graag langer met ze verder", aldus Hiddink. Verder maakt Guus Hiddink vrijdagavond in FC Brabant bekend dat PSV Leandro waarschijnlijk aan een Braziliaanse of Zuid-Europese club gaat verhuren. De Braziliaanse middenvelder staat bekend als een van de grootste talenten van Brazilië, maar komt bij PSV amper aan spelen toe.
Ja, leuke aanvallers hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je wilt serieus beweren dat Monaco geen favoriet is en dat Sibon, VoH, Park, Beasley en Farfán van hetzelfde niveau zijn als Kallon, Saviola, Adebayor, Chevanton en Nonda?
als ze er nou niet bij lachten.... nu lijkt het een beetje op een padvindersgroepje bij nacht.quote:
Van Bommel ziet er toch erg dreigend uit?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
als ze er nou niet bij lachten.... nu lijkt het een beetje op een padvindersgroepje bij nacht.
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
als ze er nou niet bij lachten.... nu lijkt het een beetje op een padvindersgroepje bij nacht.
Komt net van de jostiband vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
my thoughts exactly
alleen Bommel lacht niet, maar hij staat er wat "raar" op
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:41 schreef VoreG het volgende:
Komt net van de jostiband vandaan
Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeftquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeft
He's got a point.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?
Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?
Ja maar stel dat 't een finale zou zijn. Geen haan die er naar kraait, hooguit 'het legioen en de Calimero's'quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)
Van oudsher zijn PSV en FC Eindhoven ook rivalen hoor. Dat haal je er niet zo maar uit. Tevens is het zo dat de spelers uit het jonge team zich juist in de directe confrontatie zich willen bewijzen om in de picture te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
Zo'n systeem als in Duitsland zou wel kunnen werken hier, maar dan moet er wel een derde divisie komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
ja idd, echt heel goedkoop is het niet.... maar goed heb het er wel voor over natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef F1Bas het volgende:
Dat zijn flinke prijzen Appelsientje.
Monaco speelt dit jaar 4-3-3 en vaak nog met een spits als middenvelder. Dus 4 van de 5 zullen best spelen. Maar het is toch geen schande om minder goed te zijn dan Monaco? Misschien win je wel, maar de kans is minder groot dan dat je verliest. Moet je gewoon eerlijk in zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, leuke aanvallers hoor.
Hoeveel kun je d'r tegelijk van opstellen?
Maar Mich, een Real Madrid bijvoorbeeld. Een selectie om van te watertanden. op papier. Bekijk het aantal caps eens, de prijzen die ze gewonnen hebben, de maandloontjes en leg daar dan de prestaties eens naast. Bottomline is; je kunt nog zoveel sterren in je team hebben, zoveel namen, maar er is geen enkele wedstrijd bij voorbaat mee beslist.
PSV heeft laten ziet dat 't voor niemand (meer) bang hoeft te zijn. Ik geef ze beide praktisch evenveel kans, met een licht voordeel voor PSV. Omdat ik die degelijker vind dan AS.
Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Djekko het volgende:
Op http://voetbalclips.50megs.com/ staat een leuk interview van gisterenavond bij Studio Sport met Gomes, Alex, Beasley en Farfán
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?
Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cutequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappen
PSV.nlquote:André Ooijer was een van de gegadigde om de geblesseerde Johann Vogel te vervangen op het middenveld, maar Guus Hiddink koos er voor om de jonge Ibrahim Afellay vanaf het begin te laten starten. Verder geen verrassingen in het elftal van PSV voor de wedstrijd tegen Roda JC. Bij de Limburgers zit oud-PSV-jeugdkeeper Guido Budziak op de bank.
Opstelling PSV:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Afellay, Park, Farfan en Beasley.
\Wissels: Zoetebier, Van der Schaaf, Vonlanthen, Addo, Lamey, Bøgelund en Sibon.
Opstelling Roda JC:
Kujovic, Senden, Bodor, Filipovic, Vicelich, Cristiano, Sergio, Koné, Van Dessel, Van Dijk en Bodnar.
Wissels: Budziak, Brouwers, Sonko, Colinet, Elberkani, Cissé en Roemgens.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?
Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
Treurig? Van der Schaaf en Addo zijn van een iets lager niveau, maar de bank vind ik niet treurig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
De bank van psv vind ik toch wel een beetje treurig.
Ja 't was zeker leuk en ook grappig omdat twee wouten me lastig vielen op een parkeerplaats met een blaastest, terwijl de auto niet eens gestart was, ze ergerden zich vast aan de muziek of zo om 5 uur in de ochtend, ik scoorde een P van prima met blazen en wenste ze vervolgens nog een prettige en langdurige voortzetting van hun dienst, waar ze niet bepaald om konden lachenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cute![]()
Dat zeggen ze toch altijd bij tests, op TV tenminste. De P van Prima.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?
ik dahct dat P voor positief stond
maar ik heb dan nog nooit een controle gehad, dusi k kan het verkeerd hebben
of snap ik de grap niet?
Die wout had het over de P van prima in ieder geval. Echt wat een stel kneuzen bij elkaar, probeerden ze me een beetje te imponeren met dat overdreven geschijn met die bus van ze. In plaats van dat ze achter die kneuzen aan gingen die een deuk hadden geschopt in een nieuwe Volvo V80 (rechter voorportier was helemaal ingedeukt door lompe snatsberen die er op in hadden getrapt) kwamen ze naar mij toe, terwijl ik gewoon muziek zat te luisteren op een parkeerplaats met een paar vrienden, om maar ff 'aan het werk' te zijn, op zulke momenten denk je maar 1 ding: All Cops Are Bastardsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?
ik dahct dat P voor positief stond
maar ik heb dan nog nooit een controle gehad, dusi k kan het verkeerd hebben
of snap ik de grap niet?
Hoorde ik vorige keer ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat je wilt, gebeurt toch niet![]()
overwinning voor PSV, wie er scoord zal me een zorg zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
En ....wat gaat het worden vanavond??
Ja, mij ook. Als het maar 3 punten worden!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
overwinning voor PSV, wie er scoord zal me een zorg zijn
Ik zit pas op pagina 3 hierquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
alweer pagina 5
we gaan razendsnel
en dat zonder TM
...
iemand enig idee waar hij is?
dat zijn ook mijn gedachten. Altijd een beetje kriebels, als het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef cultheld het volgende:
Ik zit ook op pagina 3 hier, laat de openingstreffer maar snel vallen
Goede zaak: Afellay speelt goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
dat zijn ook mijn gedachten. Altijd een beetje kriebels, als het zo lang duurt.
Zou zonde zijn, als we de laatste wedstrijd weer punten morsen
Rode kaart was lastig, of hij raakte em of hij raakte de bal. Maar Kone was wel doorgebrokenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
oh my god...
uit de vrije trap gescoord die Alex hefet veroorzaakt?
nu gaan ze weer zeggen dat Alex toch niet zo'n goeie verdediger is...
Het was ook absoluut niet zijn bedoeling.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:24 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Alex Koné zou proberen te raken, in Brazilië kreeg hij de minste kaarten van alle verdedigers, omdat z'n tackles altijd op de bal waren. Die scheids zal 't wel niet goed gezien hebben of zo.
Beelden nog een keer gezien, terechte rode kaart hij tikte het rechterbeen aan terwijl de bal ervoor rolde.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef Zapper het volgende:
Alex inderdaad een rode kaart, op de beelden leek het overdreven, en tja, Belgische scheids,
een minuut later valt de goal uit een vrije trap.
PSV had al een aantal kansen gehad, waarvan Farfan alleen voor de keeper de grootste verklootte.
Als PSV punten verliest is het eigen schuld, dikke bult. Met dank aan de scheids.
Zul je zien dat Alex nog 5 duels aan de broek krijgt ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het was ook absoluut niet zijn bedoeling.
Canal+ kijkers hierquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef lookinforyou het volgende:
laten we Studio Sport even afwachten, voordat we conclusies trekken
Jij vindt rood voor Alex nog terecht, wanneer Alex een doelpunt zou maken en daar dan rood voor zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beelden nog een keer gezien, terechte rode kaart hij tikte het rechterbeen aan terwijl de bal ervoor rolde.
Ik zal nog een keer objectief beoordelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vindt rood voor Alex nog terecht, wanneer Alex een doelpunt zou maken en daar dan rood voor zou krijgen.
Ik hoef geen objectief oordeel te horen wanneer mijn club met 10 man speelt en 0-1 achterstaatquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer objectief beoordelen...
Nou ja, 't is geen conclusie, ik vermoed 't.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Was niet tegen jou, Cultheld trok die conclusie toch
KNJBquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zul je zien dat Alex nog 5 duels aan de broek krijgt ook
Ik hoor je wel na studio sport, je weet me te vinden voor je verontschuldigingenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 't is geen conclusie, ik vermoed 't.
beetje fout geformuleerd van mij......... sorry hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 't is geen conclusie, ik vermoed 't.
Gewoon, ik heb er zo'n naar gevoel over dat Alex gewoon genaaid is en wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
ik neem aan dat het een fout was van Alex, een verkeerde verdedigende actie
het is toch niet zo dat hij met beide benen zijn knieschijven wil raken ofzo
waarom angst voor meerdere duels schorsing?
Voor vermoedens hoef ik studio sport niet af te wachten, voor conclusies welquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
beetje fout geformuleerd van mij......... sorry hoor
Dank uquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
ik vertrouw voreg wel, hoe jammer dat ook moge zijn
maar vanavond zullen we zien of Voreg een goede kijk heeft
:[ geintje hoop ikquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:41 schreef cultheld het volgende:
Sibon komt dus in het veld...............
Je bent nu cynisch zeker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Suijk het volgende:
Dat wordt wisselen. Schaaf zit er nog, of Addo. Sibon als stormram. Ik vrees het ergste voor Roda.
nope, voor Afellay, staat er al in.quote:
Doe maar Addo dan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Suijk het volgende:
Dat wordt wisselen. Schaaf zit er nog, of Addo. Sibon als stormram. Ik vrees het ergste voor Roda.
o oke....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
nope, voor Afellay, staat er al in.
Beste man op 't veld, volgens de mensen op psv netwerkquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o oke....
hoe doet afellay het eigenlijk ??
ligt aan je instellingen, bij mij zit die ook op 3.......quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:03 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zit pas op pagina 3 hier![]()
Iets in zijn familie of kennissenkring
Scheer je weg, jij doerak!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:48 schreef VoreG het volgende:
Lastig he een heel topic vol krijgen als je hier een wedstrijdverslag gaat maken.
ik hoorde het via internet.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef cultheld het volgende:
Verdomme dat scheelde niks, hoekschop
Roda, zet veel meer druk en is gevaarlijkerquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Scheer je weg, jij doerak!
Wie heeft trouwens het beste spel? (voor de canal +-ers)
http://www.amishrakefight.org/gfy/quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef Stefkuh het volgende:
AZ KAMPIOENEN!!
en ik ben niet eens az fan
oh, jij weet de uitslag al Spidey?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:01 schreef Spideyman het volgende:
ach ja, eindelijk weer eens een spannende competitiewedstrijd van PSV
nee en daarom is het eindelijk eens spannendquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
oh, jij weet de uitslag al Spidey?
![]()
ja en dan vooral thuisquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef EminemRulezz het volgende:
Toch wel triest dat psv van roda verliest
Halloquote:
Tegen iedereen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo
of had je het niet tegen mij ?:P
Waarom verdiende loon ? PSV is de beste club van nederland.quote:
oh toch wel, gedeeld winterkampioen, maar PSV heeft beter doelsaldo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Spideyman het volgende:
Sergio. Maakt wel vaker beslissende goals. Dat wordt dus geen winterkampioen.
Ik ook, wat zullen m'n vrienden lachen...............quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:13 schreef lookinforyou het volgende:
wat heb ik er de pest in
dan ben je niet de enige, mijn vrienden lachen me nu al uit op MSN .....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:13 schreef lookinforyou het volgende:
wat heb ik er de pest in
Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
zijn onze topics lekker snel volquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Az komt op 1quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
Doen niet meer mee...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef EminemRulezz het volgende:
Ajax en feyenoord doet helemaal niet meer meeDus hou daar maar al helemaal over op
dus het doelsaldo is precies gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.
Hoiquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat je wilt, gebeurt toch niet![]()
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef cultheld het volgende:
Elk nadeel heeft z'n voordeel. Hopelijk zal dit verlies leiden tot denken bij Hiddink en komen er versterkingen in de winterstop.
Ik roep het hele seizoen al om versterkingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodig.
Hoooo....en dan nog.quote:
Nee he, niet jij ook nog hier.quote:
roodquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
O, Rood.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
Erg knap tegen RBCquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
AZ afgelopen én alweer de nul gehouden. Knap hoor.
rood manquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
Guus kennelijk, vrees ik zo.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:23 schreef lookinforyou het volgende:
wie vindt dat een topspits dan, behalve Zapper?
Ik help je hopen.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:25 schreef lookinforyou het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen hetzelfde gaat gebeuren als Feijenoord tegen Groningen
mwah na PSV heeft AZ nu de langste reeks zonder tegendoelpunt (5 wedstrijden). daar kunnen ajax en feyenoord nog wat van leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:24 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Erg knap tegen RBC![]()
Az gezien in de uefa cup?
Alex is er uit gestuurd, of wist je dat alquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik roep het hele seizoen al om versterkingen.
Met topcoach Koeman kan alles. Dat geluk is alvast aan jullie kant.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:25 schreef appelsientje het volgende:
Ik help je hopen.....
Lekker boeiend, net of het kampioenschap op doelsaldo wordt beslist.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
mwah na PSV heeft AZ nu de langste reeks zonder tegendoelpunt (5 wedstrijden). daar kunnen ajax en feyenoord nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker boeiend, net of het kampioenschap op doelsaldo wordt beslist.
Zeker weten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef EminemRulezz het volgende:
Ajax verliest morgen van groningen
Waarom ben jij geen superboer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
Het is dat 't gisteren zo gezellig was in Crazy Euro's en Paddy's in Doetinchem en dat er zoveel leuke dames aanwezig waren, anders was m'n weekend helemaal ruk nu![]()
quote:
Gaan ze weer in hun schoenen lopen i.p.v ernaastquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:13 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Waarom verdiende loon ? PSV is de beste club van nederland.
Ga je nu ook nog schelden omdat je er niet tegen kunt dat PSV verliestquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Anders lees je ff waar het over gaat stumperd.
Ik kom net uit de kantine van de kerstborrel en dan ditquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:30 schreef Spideyman het volgende:
Dikke bomber dit. Ik ga aan het bier, een goedenavond allen behalve aan jawi.
Een groot deel van m'n familie is voor PSV, is er met de paplepel ingegoten, toen ik een jaar of 8 was keek ik weliswaar nooit voetbal maar was ik al wel voor PSV, dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen superboer?
Ik ken dat wel. Maar ik zag weinig Ajax omdat ik in het buitenland woonde.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef cultheld het volgende:
Een groot deel van m'n familie is voor PSV, is er met de paplepel ingegoten, toen ik een jaar of 8 was keek ik weliswaar nooit voetbal maar was ik al wel voor PSV, dat is altijd al zo geweest.
Vertel nog eens over het voetbal in zuid-amerikaquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een groot deel van m'n familie is voor PSV, is er met de paplepel ingegoten, toen ik een jaar of 8 was keek ik weliswaar nooit voetbal maar was ik al wel voor PSV, dat is altijd al zo geweest.
Kijken wat Co straks gaat zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:36 schreef popolon het volgende:![]()
![]()
Wat een droplulletjes, verliezen van Roda
AZ op de valreep winter-kampioen van Nederland
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:32 schreef twi het volgende:
Topictitelchange s.v.p.
Ach ja, gun die jongens hun pleziertje, het is niet leuk om derde te staanquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
het is een ajax topic geworden. wat aandoenlijk
Bron van bommelquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:45 schreef popolon het volgende:
en Bommelt ook al weg, degradatievoetbal jongens
Bijna vol, wij hebben al zoveel shit over ons heen gekregen, nu is het even jullie beurt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef lookinforyou het volgende:
het is een ajax topic geworden. wat aandoenlijk
Ach zolang we niet dalen op de ranglijst....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, gun die jongens hun pleziertje, het is niet leuk om derde te staan
Wij stijgen en jullie dalen. Dat kan niet lang goed gaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, gun die jongens hun pleziertje, het is niet leuk om derde te staan
Behalve als het Italianen zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:05 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Moeten jullie maar niet zo'n lelijk voetbal spelen.
God straft altijd.
Die pik ik er even tussen uitquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:01 schreef Hedgehog het volgende:
want het spel is nog steeds goed.
En Duitsersquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Behalve als het Italianen zijn.
Die is idd om in te lijsten.quote:
En Ajaciedenquote:
Laten we dat vooral hopenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is idd om in te lijsten.
Bij Monaco denken ze al: kwartfinale. Binnen.
Volgend jaar mag je naar pagina 669 kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:07 schreef Djekko het volgende:
Mijn God, daar hebben we onze vrienden weer. Ik verwijs jullie graag naar teletekst pagina 667, positie 2 en daarna posities 3 en 4. Dank u.
Om te zien wat ajax heeft gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je naar pagina 669 kijken
Om Ajax te bekijken?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Om te weten hoe Ajax er voor staat? Nee dank je.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:10 schreef popolon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef lookinforyou het volgende:
ze vragen er om toch
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kinderachtig.
Eerst PSV posts in een ajax topic wegmodden en nu dit, erg kansloos
Ha, daar is de eerste huillamp.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kinderachtig.
Eerst PSV posts in een ajax topic wegmodden en nu dit, erg kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |