Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
zijn onze topics lekker snel volquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Az komt op 1quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
Doen niet meer mee...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef EminemRulezz het volgende:
Ajax en feyenoord doet helemaal niet meer meeDus hou daar maar al helemaal over op
dus het doelsaldo is precies gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.
Hoiquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat je wilt, gebeurt toch niet![]()
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef cultheld het volgende:
Elk nadeel heeft z'n voordeel. Hopelijk zal dit verlies leiden tot denken bij Hiddink en komen er versterkingen in de winterstop.
Ik roep het hele seizoen al om versterkingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodig.
Hoooo....en dan nog.quote:
Nee he, niet jij ook nog hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |