Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
zijn onze topics lekker snel volquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef Suijk het volgende:
Alvast excuses voor de 'ramptoeristen' dit weekend.
Az komt op 1quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef Spideyman het volgende:
Ik vraag me af wie er boven aan komt te staan. Doelsaldo is gelijk. AZ heeft meer goals voor, maar PSV won het onderlinge duel.....
Doen niet meer mee...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:15 schreef EminemRulezz het volgende:
Ajax en feyenoord doet helemaal niet meer meeDus hou daar maar al helemaal over op
dus het doelsaldo is precies gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Roda staat met 0-2 voor, virtueel is AZ nu eerste.
Hoiquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Jij hoeft geen excuses te maken hoor, van jou weten we dat je objectief bent.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat je wilt, gebeurt toch niet![]()
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef cultheld het volgende:
Elk nadeel heeft z'n voordeel. Hopelijk zal dit verlies leiden tot denken bij Hiddink en komen er versterkingen in de winterstop.
Ik roep het hele seizoen al om versterkingen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Versterkingen waren toch niet nodig? Je had het beste en sterkste elftal. 1 keer verliezen en er zijn opeens versterkingen nodig.
Hoooo....en dan nog.quote:
Nee he, niet jij ook nog hier.quote:
roodquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
O, Rood.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
Erg knap tegen RBCquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
AZ afgelopen én alweer de nul gehouden. Knap hoor.
rood manquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef PJORourke het volgende:
Alex geblesseerd of zo?
Guus kennelijk, vrees ik zo.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:23 schreef lookinforyou het volgende:
wie vindt dat een topspits dan, behalve Zapper?
Ik help je hopen.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:25 schreef lookinforyou het volgende:
Ik hoop dat Ajax morgen hetzelfde gaat gebeuren als Feijenoord tegen Groningen
mwah na PSV heeft AZ nu de langste reeks zonder tegendoelpunt (5 wedstrijden). daar kunnen ajax en feyenoord nog wat van leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:24 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Erg knap tegen RBC![]()
Az gezien in de uefa cup?
Alex is er uit gestuurd, of wist je dat alquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik roep het hele seizoen al om versterkingen.
Met topcoach Koeman kan alles. Dat geluk is alvast aan jullie kant.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:25 schreef appelsientje het volgende:
Ik help je hopen.....
Lekker boeiend, net of het kampioenschap op doelsaldo wordt beslist.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
mwah na PSV heeft AZ nu de langste reeks zonder tegendoelpunt (5 wedstrijden). daar kunnen ajax en feyenoord nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker boeiend, net of het kampioenschap op doelsaldo wordt beslist.
Zeker weten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef EminemRulezz het volgende:
Ajax verliest morgen van groningen
Waarom ben jij geen superboer?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef cultheld het volgende:
Het is dat 't gisteren zo gezellig was in Crazy Euro's en Paddy's in Doetinchem en dat er zoveel leuke dames aanwezig waren, anders was m'n weekend helemaal ruk nu![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |