abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24043299
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Spideyman het volgende:

[..]

als ze er nou niet bij lachten.... nu lijkt het een beetje op een padvindersgroepje bij nacht.
my thoughts exactly
alleen Bommel lacht niet, maar hij staat er wat "raar" op
pi_24043366
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

my thoughts exactly
alleen Bommel lacht niet, maar hij staat er wat "raar" op
Komt net van de jostiband vandaan
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:08:59 #53
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24044063
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:41 schreef VoreG het volgende:
Komt net van de jostiband vandaan

Wat een oude niet-eens-grappige grap
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:26:22 #54
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24044477
OB: Hiddink wil Jong PSV in eerste divisie

PSV-trainer Guus Hiddink wil dat de KNVB de reglementen verandert en Jong PSV toelaat tot de eerste divisie. De jonge talenten in het tweede van PSV spelen nu nog nog op de maandagavond. Dat zei Hiddink in FC Brabant Radio, het sportprogramma van Omroep Brabant Radio. Eerder werd al beken dat PSV meer wil samenwerken met FC Eindhoven. Die samenwerking zou voor beide ploegen iets moeten kunnen opleveren. "FC Eindhoven moet niet kunstmatig in leven worden gehouden", aldus Hiddink.

Bron: PSV Netwerk

Zou echt zeer geweldig zijn als dat zou lukken zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_24044498
Goed voor de ontwikkeling van talenten, dat zeker.
pi_24044666
Zou super zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24044714
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
pi_24044786
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24044829
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.
Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeft
pi_24044863
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeft
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:43:11 #61
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24044892
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
He's got a point.
pi_24044958
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
pi_24044983
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?
pi_24045044
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?
Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)
pi_24045114
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)
Ja maar stel dat 't een finale zou zijn. Geen haan die er naar kraait, hooguit 'het legioen en de Calimero's' Dus ik ben er zeker wel voor om jong PSV/Ajax/Feyenoord toe te laten tot de eerste divisie.
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:11:37 #66
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24045465
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Van oudsher zijn PSV en FC Eindhoven ook rivalen hoor. Dat haal je er niet zo maar uit. Tevens is het zo dat de spelers uit het jonge team zich juist in de directe confrontatie zich willen bewijzen om in de picture te komen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24045724
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Zo'n systeem als in Duitsland zou wel kunnen werken hier, maar dan moet er wel een derde divisie komen.
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:37:33 #69
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24050323
informatie PSV - AS Monaco (22/02/05)
Competitie:
UEFA Champions League, 1/8 finale

Data & aanvang:
Dinsdag 22 februari 2005, 20.45 uur

Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
PSV Seizoen Club Card-houders kunnen van woensdag 22 december tot en met dinsdag 4 januari een toegangskaart op de eigen plaats kopen met korting. Vanaf woensdag 5 janauri kan er een toegangskaart op een andere plaats tegen het gereduceerde tarief worden gekocht indien de egen plaats niet is gekocht. Vanaf donderdag 6 januari kunnen leden van de Supportersvereniging PSV één toegangskaart met korting kopen, voor PSV Club Card-houders is deze mogelijkheid er vanaf vrijdag 7 januari. Tot en met vrijdag 14 januari ontvangt u een korting. Vanaf zaterdag 15 januari is het mogelijk voor PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders om twee extra toegangskaarten te kopen, er geldt dan het normale tarief.

Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
Het is nog niet bekend of er op de wedstrijddag kaartverkoop is.

Prijzen gereduceerd tarief:
Tribune Oost en West ¤ 31,00
Vak M en U ¤ 33,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 36,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 43,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 56,00
Vak CD en PR ¤ 61,00
Vak C, D, P en R ¤ 68,50
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 73,50
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 12,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 30,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 20,00
Rolstoelgebruiker ¤ 12,50
Rolstoelbegeleider ¤ 20,00

Prijzen normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 36,00
Vak M en U ¤ 38,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 41,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 48,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 61,00
Vak CD en PR ¤ 66,00
Vak C, D, P en R ¤ 73,50
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 78,50
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 15,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 35,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 22,50
Rolstoelgebruiker ¤ 15,00
Rolstoelbegeleider ¤ 22,50
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24051368
Hup PSV
pi_24051415
Dat zijn flinke prijzen Appelsientje.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:08:20 #72
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_24053888
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef F1Bas het volgende:
Dat zijn flinke prijzen Appelsientje.
ja idd, echt heel goedkoop is het niet.... maar goed heb het er wel voor over natuurlijk
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_24054077
Ik ga ook denk ik. Maar weer hopen op hetzelfde sfeertje als met Arsenal.
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:51:11 #74
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24054230
PSV op zoek naar beleggers

[16/12/2004] PSV wil nog voor volgend seizoen een beleggingsfonds oprichten waarmee ze de komst van nieuwe spelers financiert. Het nieuwe plan moet de Eindhovense club vijftien tot twintig miljoen euro opleveren. Particulieren krijgen de mogelijkheid om voor een minimaal bedrag van 25.000 euro en maximaal 500.000 euro aandelen uit het nieuwe fonds te kopen.

Het rendement hangt af van de opbrengst van de vijf spelers die door PSV in het beleggingsfonds worden geplaatst. Een externe deskundige zou de marktwaarde van het vijftal moeten taxeren. PSV onderzoekt op dit moment of het nieuwe plan een beursnotering kan krijgen. De Nederlandsche Bank moet onder meer toestemming aan de koploper van de eredivisie geven. Ajax en Feyenoord maakten eerder al via een beleggingsfonds geld vrij. Ajax vond in 1998 nieuw kapitaal via de gang naar de beurs. Feyenoord gaf in 2000 obligaties uit.

http://www.voetbalplus.nl/i-news/hele_nieuws.php?id=3401
pi_24055025
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, leuke aanvallers hoor.

Hoeveel kun je d'r tegelijk van opstellen?

Maar Mich, een Real Madrid bijvoorbeeld. Een selectie om van te watertanden. op papier. Bekijk het aantal caps eens, de prijzen die ze gewonnen hebben, de maandloontjes en leg daar dan de prestaties eens naast. Bottomline is; je kunt nog zoveel sterren in je team hebben, zoveel namen, maar er is geen enkele wedstrijd bij voorbaat mee beslist.
PSV heeft laten ziet dat 't voor niemand (meer) bang hoeft te zijn. Ik geef ze beide praktisch evenveel kans, met een licht voordeel voor PSV. Omdat ik die degelijker vind dan AS.
Monaco speelt dit jaar 4-3-3 en vaak nog met een spits als middenvelder. Dus 4 van de 5 zullen best spelen. Maar het is toch geen schande om minder goed te zijn dan Monaco? Misschien win je wel, maar de kans is minder groot dan dat je verliest. Moet je gewoon eerlijk in zijn, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24055049
Wat betreft die "Jong" Elftallen. In Spanje gebeurt dat al jaren, maar mogen die teams niet promoveren. In Duitsland spelen amateurtakken in de Regionalliga, maar mogen ook niet promoveren. Zoiets kan hier dus ook wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24055056
Wat een achterlijk hoge prijzen voor die kaartjes.
That's all folks!
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:50:15 #78
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24058160
Op http://voetbalclips.50megs.com/ staat een leuk interview van gisterenavond bij Studio Sport met Gomes, Alex, Beasley en Farfán
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24058644
dankje
pi_24059556
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Djekko het volgende:
Op http://voetbalclips.50megs.com/ staat een leuk interview van gisterenavond bij Studio Sport met Gomes, Alex, Beasley en Farfán
Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappen
pi_24060031
PSV is in de ban van tv-commercials. Deze week speelden Guus Hiddink en Theo Lucius de bekende pindakaasreclame van Dick Advocaat na op één van de hoogste flats van Eindhoven. Hiddink kroop in de huid van Advocaat die in de maling werd genomen door een jongetje (Lucius), dat zogenaamd de bal op een hoog gelegen balkon zou hebben geschoten. Daarna hapte deze grijnzend in een boterham met pindakaas. De 'commercial' wordt vertoond in De Verlenging, het restaurant in het PSV-stadion waar ook veel spelers komen. Onder leiding van een van de eigenaren, Paul van Kemenade, werd de afgelopen maanden een serie tv-commercials nagespeeld. Zo imiteerde René Eijkelkamp de Fortis-reclame met Ruud Gullit, die tegenslag heeft op weg naar de Feyenoord-training. Alleen zat de assistent-trainer van PSV op een tractor waarmee hij onder andere een fiets vermorzelt.
pi_24060768
What's next?

Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
www.thuisuiteten.nl
pi_24060805
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?

Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
je hebt gelukkig nog wel humor mm
pi_24062856
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappen
Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cute
Keep the faith!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:46:48 #85
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24062941
Afellay in de basis
quote:
André Ooijer was een van de gegadigde om de geblesseerde Johann Vogel te vervangen op het middenveld, maar Guus Hiddink koos er voor om de jonge Ibrahim Afellay vanaf het begin te laten starten. Verder geen verrassingen in het elftal van PSV voor de wedstrijd tegen Roda JC. Bij de Limburgers zit oud-PSV-jeugdkeeper Guido Budziak op de bank.

Opstelling PSV:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Afellay, Park, Farfan en Beasley.
\Wissels: Zoetebier, Van der Schaaf, Vonlanthen, Addo, Lamey, Bøgelund en Sibon.

Opstelling Roda JC:
Kujovic, Senden, Bodor, Filipovic, Vicelich, Cristiano, Sergio, Koné, Van Dessel, Van Dijk en Bodnar.
Wissels: Budziak, Brouwers, Sonko, Colinet, Elberkani, Cissé en Roemgens.
PSV.nl
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24062964
De bank van psv vind ik toch wel een beetje treurig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24062970
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:50:41 #88
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24063012
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
De bank van psv vind ik toch wel een beetje treurig.
Treurig? Van der Schaaf en Addo zijn van een iets lager niveau, maar de bank vind ik niet treurig.
pi_24063017
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:42 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cute
Ja 't was zeker leuk en ook grappig omdat twee wouten me lastig vielen op een parkeerplaats met een blaastest, terwijl de auto niet eens gestart was, ze ergerden zich vast aan de muziek of zo om 5 uur in de ochtend, ik scoorde een P van prima met blazen en wenste ze vervolgens nog een prettige en langdurige voortzetting van hun dienst, waar ze niet bepaald om konden lachen

En het was een leuk interview, heel ongedwongen en zo, dat is leuke tv
pi_24063051
P van prima?
ik dahct dat P voor positief stond
maar ik heb dan nog nooit een controle gehad, dusi k kan het verkeerd hebben

of snap ik de grap niet?
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:54:27 #91
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24063079
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?

of snap ik de grap niet?
Dat zeggen ze toch altijd bij tests, op TV tenminste. De P van Prima.
pi_24063119
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?

of snap ik de grap niet?
Die wout had het over de P van prima in ieder geval. Echt wat een stel kneuzen bij elkaar, probeerden ze me een beetje te imponeren met dat overdreven geschijn met die bus van ze. In plaats van dat ze achter die kneuzen aan gingen die een deuk hadden geschopt in een nieuwe Volvo V80 (rechter voorportier was helemaal ingedeukt door lompe snatsberen die er op in hadden getrapt) kwamen ze naar mij toe, terwijl ik gewoon muziek zat te luisteren op een parkeerplaats met een paar vrienden, om maar ff 'aan het werk' te zijn, op zulke momenten denk je maar 1 ding: All Cops Are Bastards
pi_24063348
En ....wat gaat het worden vanavond??
Keep the faith!!
pi_24063386
3-0, dankzij doelpunten van Farfán en Afellay
pi_24063410
1-2 .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24063445
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:11 schreef RayMania het volgende:
1-2 .
Wat je wilt, gebeurt toch niet
Keep the faith!!
pi_24063488
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Wat je wilt, gebeurt toch niet
Hoorde ik vorige keer ook .
Kone .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_24063588
gelijkspelletje moet mogelijk zijn
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 18 december 2004 @ 19:22:39 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24063654
31 euri voor oost da's best geld, maarja heb t er wel voor over.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24063797
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
En ....wat gaat het worden vanavond??
overwinning voor PSV, wie er scoord zal me een zorg zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')