my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
als ze er nou niet bij lachten.... nu lijkt het een beetje op een padvindersgroepje bij nacht.
Komt net van de jostiband vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
my thoughts exactly
alleen Bommel lacht niet, maar hij staat er wat "raar" op
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:41 schreef VoreG het volgende:
Komt net van de jostiband vandaan
Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeftquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou het niveau van het Nederlandse voetbal wel verbeteren.
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dan krijg je gewoon dat Jong PSV de punten aan PSV geeft
He's got a point.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh en dat gebeurde nog niet met Excelsior en Feyenoord?
Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat te denken van een Amstel finale Ajax - jong Ajax? Dat mag toch ook gewoon?
Ja maar stel dat 't een finale zou zijn. Geen haan die er naar kraait, hooguit 'het legioen en de Calimero's'quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar is op eigen kracht naar toe gewerkt vanaf het begin van het toernooi, al komt dat inderdaad op hetzelfde neer... Lastig dit.. (het was trouwens een halve finale)
Van oudsher zijn PSV en FC Eindhoven ook rivalen hoor. Dat haal je er niet zo maar uit. Tevens is het zo dat de spelers uit het jonge team zich juist in de directe confrontatie zich willen bewijzen om in de picture te komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jong PSV - PSV iets anders is dan Feyenoord - Excelsior al zijn dat inderdaad 2 clubs die dicht bij elkaar liggen, maar het zijn wel 2 verschillende verenigingen en dat is het hier niet. Dus of de KNVB dat goed gaat keuren?
Zo'n systeem als in Duitsland zou wel kunnen werken hier, maar dan moet er wel een derde divisie komen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:35 schreef VoreG het volgende:
Maar dan zou Jong Ajax ook mogen. Maar die "Jong" ploegen mogen niet promoveren anders zou je competitievervalsing krijgen bij PSV - Jong PSV en Ajax - Jong Ajax
ja idd, echt heel goedkoop is het niet.... maar goed heb het er wel voor over natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:30 schreef F1Bas het volgende:
Dat zijn flinke prijzen Appelsientje.
Monaco speelt dit jaar 4-3-3 en vaak nog met een spits als middenvelder. Dus 4 van de 5 zullen best spelen. Maar het is toch geen schande om minder goed te zijn dan Monaco? Misschien win je wel, maar de kans is minder groot dan dat je verliest. Moet je gewoon eerlijk in zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, leuke aanvallers hoor.
Hoeveel kun je d'r tegelijk van opstellen?
Maar Mich, een Real Madrid bijvoorbeeld. Een selectie om van te watertanden. op papier. Bekijk het aantal caps eens, de prijzen die ze gewonnen hebben, de maandloontjes en leg daar dan de prestaties eens naast. Bottomline is; je kunt nog zoveel sterren in je team hebben, zoveel namen, maar er is geen enkele wedstrijd bij voorbaat mee beslist.
PSV heeft laten ziet dat 't voor niemand (meer) bang hoeft te zijn. Ik geef ze beide praktisch evenveel kans, met een licht voordeel voor PSV. Omdat ik die degelijker vind dan AS.
Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:50 schreef Djekko het volgende:
Op http://voetbalclips.50megs.com/ staat een leuk interview van gisterenavond bij Studio Sport met Gomes, Alex, Beasley en Farfán
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?
Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cutequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, heb ik gisteren niet kunnen kijken omdat ik ging stappen
PSV.nlquote:André Ooijer was een van de gegadigde om de geblesseerde Johann Vogel te vervangen op het middenveld, maar Guus Hiddink koos er voor om de jonge Ibrahim Afellay vanaf het begin te laten starten. Verder geen verrassingen in het elftal van PSV voor de wedstrijd tegen Roda JC. Bij de Limburgers zit oud-PSV-jeugdkeeper Guido Budziak op de bank.
Opstelling PSV:
Gomes, Ooijer, Alex, Bouma, Lee, Van Bommel, Cocu, Afellay, Park, Farfan en Beasley.
\Wissels: Zoetebier, Van der Schaaf, Vonlanthen, Addo, Lamey, Bøgelund en Sibon.
Opstelling Roda JC:
Kujovic, Senden, Bodor, Filipovic, Vicelich, Cristiano, Sergio, Koné, Van Dessel, Van Dijk en Bodnar.
Wissels: Budziak, Brouwers, Sonko, Colinet, Elberkani, Cissé en Roemgens.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:12 schreef methodmich het volgende:
What's next?
Alex op het dak van die familie die in het Safaripark die leeuw op de auto kreeg en dan even Apeldoorn bellen?
Treurig? Van der Schaaf en Addo zijn van een iets lager niveau, maar de bank vind ik niet treurig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
De bank van psv vind ik toch wel een beetje treurig.
Ja 't was zeker leuk en ook grappig omdat twee wouten me lastig vielen op een parkeerplaats met een blaastest, terwijl de auto niet eens gestart was, ze ergerden zich vast aan de muziek of zo om 5 uur in de ochtend, ik scoorde een P van prima met blazen en wenste ze vervolgens nog een prettige en langdurige voortzetting van hun dienst, waar ze niet bepaald om konden lachenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Leuk!!!!!! En ik vond Gomes zo cute![]()
Dat zeggen ze toch altijd bij tests, op TV tenminste. De P van Prima.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?
ik dahct dat P voor positief stond
maar ik heb dan nog nooit een controle gehad, dusi k kan het verkeerd hebben
of snap ik de grap niet?
Die wout had het over de P van prima in ieder geval. Echt wat een stel kneuzen bij elkaar, probeerden ze me een beetje te imponeren met dat overdreven geschijn met die bus van ze. In plaats van dat ze achter die kneuzen aan gingen die een deuk hadden geschopt in een nieuwe Volvo V80 (rechter voorportier was helemaal ingedeukt door lompe snatsberen die er op in hadden getrapt) kwamen ze naar mij toe, terwijl ik gewoon muziek zat te luisteren op een parkeerplaats met een paar vrienden, om maar ff 'aan het werk' te zijn, op zulke momenten denk je maar 1 ding: All Cops Are Bastardsquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef ASSpirine het volgende:
P van prima?
ik dahct dat P voor positief stond
maar ik heb dan nog nooit een controle gehad, dusi k kan het verkeerd hebben
of snap ik de grap niet?
Hoorde ik vorige keer ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat je wilt, gebeurt toch niet![]()
overwinning voor PSV, wie er scoord zal me een zorg zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:08 schreef lookinforyou het volgende:
En ....wat gaat het worden vanavond??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |