Ja, mij ook. Als het maar 3 punten worden!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
overwinning voor PSV, wie er scoord zal me een zorg zijn
Ik zit pas op pagina 3 hierquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:01 schreef ASSpirine het volgende:
alweer pagina 5
we gaan razendsnel
en dat zonder TM
...
iemand enig idee waar hij is?
dat zijn ook mijn gedachten. Altijd een beetje kriebels, als het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef cultheld het volgende:
Ik zit ook op pagina 3 hier, laat de openingstreffer maar snel vallen
Goede zaak: Afellay speelt goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:12 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
dat zijn ook mijn gedachten. Altijd een beetje kriebels, als het zo lang duurt.
Zou zonde zijn, als we de laatste wedstrijd weer punten morsen
Rode kaart was lastig, of hij raakte em of hij raakte de bal. Maar Kone was wel doorgebrokenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:20 schreef ASSpirine het volgende:
oh my god...
uit de vrije trap gescoord die Alex hefet veroorzaakt?
nu gaan ze weer zeggen dat Alex toch niet zo'n goeie verdediger is...
Het was ook absoluut niet zijn bedoeling.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:24 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Alex Koné zou proberen te raken, in Brazilië kreeg hij de minste kaarten van alle verdedigers, omdat z'n tackles altijd op de bal waren. Die scheids zal 't wel niet goed gezien hebben of zo.
Beelden nog een keer gezien, terechte rode kaart hij tikte het rechterbeen aan terwijl de bal ervoor rolde.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:23 schreef Zapper het volgende:
Alex inderdaad een rode kaart, op de beelden leek het overdreven, en tja, Belgische scheids,
een minuut later valt de goal uit een vrije trap.
PSV had al een aantal kansen gehad, waarvan Farfan alleen voor de keeper de grootste verklootte.
Als PSV punten verliest is het eigen schuld, dikke bult. Met dank aan de scheids.
Zul je zien dat Alex nog 5 duels aan de broek krijgt ookquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het was ook absoluut niet zijn bedoeling.
Canal+ kijkers hierquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef lookinforyou het volgende:
laten we Studio Sport even afwachten, voordat we conclusies trekken
Jij vindt rood voor Alex nog terecht, wanneer Alex een doelpunt zou maken en daar dan rood voor zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beelden nog een keer gezien, terechte rode kaart hij tikte het rechterbeen aan terwijl de bal ervoor rolde.
Ik zal nog een keer objectief beoordelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij vindt rood voor Alex nog terecht, wanneer Alex een doelpunt zou maken en daar dan rood voor zou krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |