Sidekick, eh, Kofi Annan probeerde dit jaar nog om geheel Cyprus al EU-lid te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat is dat Cyprus nou helemaal? 600.000 inwoners..![]()
En hij was ook nog verbaast toen de Griekse bewoners zich achtergesteld voelden bij dat debiele plan van hemquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick, eh, Kofi Annan probeerde dit jaar nog om geheel Cyprus al EU-lid te maken.
Eigenlijk zouden we premier Sidekick moeten hebben. Ik hoop dat hij ook een kerstgedicht wil insprekenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick, eh, Kofi Annan probeerde dit jaar nog om geheel Cyprus al EU-lid te maken.
Wiens schuld was het dat de wil van de Turks Cyprioten niet werd geeerbiedigd?quote:The Secretary-General applauds the Turkish Cypriots, who approved the plan
notwithstanding the significant sacrifices that it entailed for many of them. He regrets that the
Turkish Cypriots will not equally enjoy the benefits of EU membership as of 1 May 2004, but he
hopes that ways will be found to ease the plight in which the people find themselves through no fault
of their own.
De schuld van de Griekse-Cyprioten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wiens schuld was het dat de wil van de Turks Cyprioten niet werd geeerbiedigd?
Terwijl hun kant wel EU-lid werd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
De schuld van de Griekse-Cyprioten.
Ja, daarom was het best een oneerlijk referendum.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Terwijl hun kant wel EU-lid werd.
belhamelquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben in groep vijf eens een keer berispt, omdat ik
Het is Kerstmis, het is Kerstmis,dat is geen kattenpis
had geschreven.
Hangt die juf of meneer nu ondersteboven in beton gegoten in de maas?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben in groep vijf eens een keer berispt, omdat ik
Het is Kerstmis, het is Kerstmis,dat is geen kattenpis
had geschreven.
Nee, die Grieken zijn massaal xenofoob en simpel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
Die klote naive Annan dacht even Cyprus te herenigen
Wat dacht je van die nationalistische Turken in het thuisland? De Turken vielen Cyprus binnen en dan niet eens toegeven.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, die Grieken zijn massaal xenofoob en simpel.
Mag ik even een kotszakje?![]()
Waar heb je het over? Ze kwamen de bezetters verdrijven!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]? De Turken vielen Cyprus binnen en dan niet eens toegeven.![]()
Hadden ze eerder moeten doen. Opgestaan is plaatsje vergaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ze kwamen de bezetters verdrijven!
En de Armenen hebben hun eigen genocide over zich afgeroepen. Nu doen de Europeanen alsof het onze schuld isquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ze kwamen de bezetters verdrijven!
Die ''genocide'', gepropageerd door landen waar al van oudsher een grote Armeense gemeenschap woonachtig is, heeft nooit plaatsgevonden. En als we verder discussieren, dan wil ik het recht hebben om als een ware hyperactieve paranoide nationalist het volgende schema te hanteren:quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En de Armenen hebben hun eigen genocide over zich afgeroepen. Nu doen de Europeanen alsof het onze schuld is
Waarvoor?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bied je excuses aan, M. Je bent nog jong, je kan nog terug.
Natalie Portman is dan zeker geen roker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:45 schreef Monidique het volgende: bovendien word je er bijzonder lelijk van.[/b]
Voor je linkse blindheid.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:47 schreef Monidique het volgende:
Lelijk van/lelijk door? Ik zat te twijfelen.
Hoe dan ook, niet mooi:quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:47 schreef Monidique het volgende:
Lelijk van/lelijk door? Ik zat te twijfelen.
Waarom denken mensen dat ik dat topic op slot zou willen doen? Zo'n plaats waar je Tikorev kan uitlachen zal ik echt niet verpesten.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:39 schreef Monidique het volgende:
Wanneer gaat Links Nederland haar excuses aanbieden?!
Bwahahahaha!
Misschien tijd voor een poll: Wie neem je serieuzer, tikorev of Akkersloot?
Je bent dus al verpest.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben geļndoctrineerd door volkse praat.
Zal me een kutzorg zijn of ze wel of niet rookt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe dan ook, niet mooi:
[afbeelding]
Ik krijg de neiging om Duck hunt te spelen als ik dit zie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal me een kutzorg zijn of ze wel of niet rookt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik wilde het niet allemaal naar boven halen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verneukt, hopeloos, uitgekotst, mishandeld.
lui lelijk walgelijk verachtelijk smerig harig saai betweterig laf links armzalig misselijkmakend vies mismaakt kansloos waardeloos stompzinnig arrogant belabberd lamlendig kotsneigingenopwekkend mensonwaardig urinegelijkend vuil excrement afstotingquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verneukt, hopeloos, uitgekotst, mishandeld.
Hun hen, zei ze.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zegde toe, zei hij.
http://nieuws.nl/bericht/5/51590quote:Arbeidspartij treedt toe tot regering-Sharon
Uitgegeven op 17 december 2004 om 20:50 uur
De Israėlische Arbeidspartij treedt toe tot de regering van premier Ariel Sharon. Dat heeft een woordvoerder van partijleider Shimon Peres vrijdag gezegd.
Met de toetreding moet de coalitie voor de voorgenomen terugtrekking uit de Gazastrook worden versterkt. Onderhandelaars komen zaterdag bijeen om details uit te werken. Volgens Peres' woordvoerder Yoram Dori wordt Peres vice-premier en krijgt de Arbeidspartij acht ministersposten in het kabinet.
Ga eens voetballen of zo.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:03 schreef Monidique het volgende:
Ik had net mijn full plate verkocht omdat ik een ander armor had, maar de eerste had AC van 8 en die tweede van 7. Toch deed ik het, omdat die laatste duurder was en ook nog eens een spell resistance van 12 heeft. Ik weet niet wat dat betekent, maar het klinkt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |